Škoda mění operativní leasing pro soukromníky. Najmout půjde libovolný vůz

Zatímco dosud si zákazník programu Škoda bez starostí musel vybrat přesně stanovenou výbavu a motorizaci, nyní je možná jakákoli specifikace.
Škoda mění operativní leasing pro soukromníky. Najmout půjde libovolný vůz

Škoda změnila podmínky pro zájemce o její program Škoda bez starostí. Ten umožňuje získání auta na operativní leasing i pro soukromé osoby a funguje již od roku 2014.

Zatímco dosud byla nabídka vozů, motorizací a výbav omezena, nyní se možnosti pro zákazníky podstatně zvětšily.

Zájemce si tak bude moci objednat jakýkoli automobil z nabídky značky, navíc s libovolnou motorizací, stupněm výbavy a dokonce příplatkovou výbavou.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Doba pronájmu se může pohybovat kdekoli v rozmezí od 24 do 46 měsíců, navíc nájezd bude možný v rozmezí od pěti tisíc do 150 000 kilometrů.

Součástí pronájmu je vždy i pojištění, které zahrnuje povinné pojištění odpovědnosti za škody z provozu motorového vozidla i havarijní pojištění a připojištění skel vozidla, se spoluúčastí ve volitelné výši 1 % nebo 5 %.

Současné ceny v případě čtyřletého pronájmu a ročním nájezdem do 20 000 kilometrů vypadají například takto: Škoda Fabia 1.0 MPI (44 kW) je v programu je již od 3.809 Kč měsíčně, rapid s motorem 1.0 TSI o výkonu 70 kW od 4 839 Kč měsíčně. Octavia 1.0 TSI (85 kW) pak stojí měsíčně od 5 689 Kč, superb 1.4 TSI (110 kW) pak od 7 969 Kč, Kodiaq s pohonem 4x4 a motorem 1.4 TSI o výkonu 110 kW od 9699 Kč měsíčně.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků