jsem zdrcenryze česká značka , má láska a po jmenech karoq nyní jakysi Kamiqjá bych chtěl česká jména jako malý chalupář s největším kufrem a větší chalupář s největším kufrem a největší chalupář s naprostonejvětším kufrem.
:-D Hmmm, skvělá ironie.;-)
Žádnej Kamiq, budu tomu říkat prostě Hajzlík B-]
Seru na tebe
Pro Škodovkáře určite dobré :-) ale při cenách všech škodovek v současné době bych nekoupil ani jednu znich!
Ze sociálních dávek si Škodovku těžko pořídíš, to jedině nějaký ojety vrak BMW.
Názov Kamiq vznikol úplne, ale úplne inak: podľa pesničky Mama Kami. Mama kamikami kamideš... Tu je video dôkaz... :-Dhttps://youtu.be/Recsq3WgG-s...
A další bude Škoda ESQUIMAQ. Ale teď vážně: měli zachovat řadu Felicia - Fabia - Octavia ... Philadelphia ... Ohemia ... Oravia ... Ilesia ... Narnia atd.
Nejlepší je Škoda KLAKSON!!!!
Jo a pak bude Jeremy Clarkson dělat ty své testy nové škodovky s intrem: "the new skouda klákson is my rather favourite car as it resembles my family name which I am so proud of."
Co to je zase za buzicke meno
Naopak, jde o významné jméno a ne o "buzicke meno". Kamiq použila Škoda jako zkratka názvu Kamiqaze, s japonskou výslovnostností kamikaze, což česky znamená božský vítr. Původně bylo toto označení pro tajfun, který ve 13. století (1274 a 1281) údajně dvakrát rozmetal mongolskou flotilu chystající se k invazi do Japonska a zázračně je tak zachránil.Škoda tento produkt uvede na trh, aby dvakrát rozmetal ne mongolskou flotilu, ale korejskou flotilu produkce Hyundai a KIA na trhu s auty. No a když se to náhodou nepovede, tak ten název tohoto produktu Škoda bude znamenat sebevražedný útok a bude tak vysvětlením toho případného neúspěchu. Tomu ale nikdo nevěří. Takže Hyundai a KIA to už mají "spočítané".:-)
Co to bylo? Výluh z nezralých makovic povařený s lysohlávkou?
Jen drobná reakce na používání "převratných názvů". Asi bylo vhodnější zůstat u tradičních škodováckých názvů - Felicia, Octavia, Superb, třeba i Tudor, Spartak apod. Nebo použít číselné a písmenkové řady pro modelové označení.
Tak Tudor určitě ne, když takový typ karoserie nedělají... Ale jinak plně souhlasím, mohli se držet klasiky. O to smutnější je, že si vůbec neuvědomují dopady takových názvoslovných omylů na domácím trhu. Scala je toho zářný příklad, neuvědomit si, že to v moravských nářečích znamená "chcala" je prostě buď obrovská chyba, nebo projev pohrdání vlastní zemí. To první je špatné, to druhé ovšem mnohem horší.
Rozumíme si. :-) Na to "chcala" jsem už upozornil v diskusi o Scala. Samozřejmě ten Tudor, pokud se vezme v potaz překlad a výslovnost Two Door, tak je to jasné. Ale může být tento název spojen s představitelem anglické královské dynastie Tudorovců a tím lze "provokovat" použitím názvu Tudor u vícedveřového modelu auta.Ještě jsem chápal použít to "škodovácké" "Q" v názvu "KodiaQ", ale když s tím ve Škodě pokračují dál, tak už mi to originální nepřichází. Spíše trapné. Navíc je otázkou, jak se na to bude dívat za 10 let, když všude kolem budou vidět v provozu "zqomoleniny". Je též marketingově riskantní, že v případě, že se ukáže model auta "nic moc" kvalitní, tak si může potenciální zákazník říci: "Co od Škody chtít, když neudělá pořádně ani název na kapotě". Platí též, že opakování vtipného "Q" přestává být vtipné (a originální).
Tudor by mohli vzkriesit al ako nieco viacdverove - 4 dverove nieco vacsie ako Superb, ale take auta robi v EU uz len OOOO, MB, BMW, Bentley, Aston Martin, Rolls, Volvo...
Hoši, už teď prodává Škoda více jak 90% své produkce mimo ČR. Tento podíl se bude dále zvyšovat. V ČR bydlí stejný počet obyvatel, jako v jednom čínském městě. Takže na ty vaše rádoby chytré rady a názory tak akorát z vysoka sere a bude srát ještě víc :-D:-D:-D
Ale Burešku, opět jsi to nepochopil? Opět ukazuješ, že složitější témata jsou zatím nad tvé možnosti? Ale neboj, i k tomu časem dojdeš.
Bureš má pravdu, keď viac predávajú v Číne podľa koho vkusu budú robiť modely ? Je to smutné ale my už môžeme len nadávať , ale Číňanom sa to páči.
Nejde o vkus. Kupodivu designově se Číně víc podbízí třeba Mercedes nebo BMW. Jde o tvorbu názvů a přístup k domácímu trhu.Žádná automobilka na světě si nedovolí přehlížet domácí trh, pouze Škoda ho okatě ignoruje. To není otázka prodejů nebo ekonomických výsledků, jak se tu Burešek snaží tvrdit (a dokázat tím, že tématu opět neporozuměl). Je to otázka image a postavení značky. Tímhle Škoda více než dává najevo, že už není česká značka.
Bureš tě mpolan ignoruje. Máš smolika hlupáčku :-))))))))))))
Ty s ním spíš, že to víš tak dobře?Jo jo, zbožné přání, zbožné přání, vlčku.
Umím číst a navíc i chápu psaný text, na rozdíl o tebe mpolan
Prodeje Škoda v roce 2018:západní Evropa 486 400 ksstřední Evropa 212 900 ks, z toho ČR 93 600 ksvýchodní Evropa 46 100 ksRusko 81 500 ksČína 341 000 ksIndie 17 200 ks
A co budou potom prodávat tady, když dosáhnou 100%? Čím budeš jezdit? :-D
Skočím si za čáru a utratím nějaké éčka B-]
A vím, budou vám tady vozit zpět ty čínské ojetiny, ať máš s kámoši čím jezdit.:-D
No... Myslím, že hanlivá "Scala" napadla snad každého, kdo v životě někdy prošel i jen na pár týdnů Moravou. Tím hůře, že je to vlastně docela hezky povedené auto. Názvoslovnou tvorbu u SUV prostě nechápu. Ale nejen u Škody, těch exotických nesmyslů jezdí více. Qashqai, Kadjar, Tiguan, T-roc, S-cross, Aircross… jen malý výběr. Pak takové úchylárny jako Eclipse Cross, Ecosport, to jsou přímo marketingová zoufalství a spojení naprostých nesmyslů.
Začíná se mi zdát, že čeští zákazníci škodovku vlastně přestávají zajímat a tomu se přizpůsobují názvy. Co s tím udělá naše kouzelná čeština a lidová tvořivost je jedno, stejně se toho nejvíc prodá v Číně..... Po HromaděTechnickýchProblémů přišel Superblb, Kokodák, no a teď tomu s Komikem dali korunu :-D
Přestávají? Už dávno přestali...
Šodofka zajímá jen toho spratka Bureše. Jsem zvědavý jestli až vyroste a bude mít řidičák, jestli si tu hrůzu koupí:-D
Chlapečku, já mám řidičák už více jak 30 let. Za svůj život jsem toho více nacouval, než ty najezdil vpřed B-]
a) Angličáci se nepočítají.b) V patnácti nemůžeš mít třicet let řidičák, tak tu na nás nic nehraj, Burešku.
Jsi zdravý? Pochybuji. Asi bys měl odtáhnout zpět na sociální sítě, tam můžeš pokračovat ve své tuposti. Stejně mám pocit, že tady z těchto míst přitáhlo dost takový hlupáků, které auta moc nezajímají, jen je baví druhé urážet, něco jako ty.
TOHLE NENI SUV !!!
a co to je, MPV?
Crossover, stejně jako třeba Captur nebo 2008.Když se mluví o jiných značkách, tak se to neustále zdůrazňuje, že to nejsou SUV, protože nemají 4x4. Tohle tedy taky není SUV.
Blbost lžeš
Neřvi na nás.
Kamýk ve velmi často používané slovo a je mnoho místních částí s tímto pojmenováním, Kamýk v Praze Modřanech, Kamýk obec v okresu Litoměřice, Kamýk část Švihova, Kamýk část Bezdružic, Kamýk osada obce Velké Přílepy, Kamýk nad Vltavou, Velký Kamýk rozhledna v Písku, Vysoký Kamýk na Českobudějovicku, Velký a Malý Kamýk v Píseckých horách, Čičovický Kamýk - přírodní památka v okrese Praha-západ. Takže kdyby se vykašlali na Eskymáky a z iq udělali ýk, tak by to bylo fajn jméno.
Kamýk by snad ve staročeštině měla být skála. A tu už mají.
zricenina kamiq
Docela mě překvapuje ten údajný nezájem o dříve tak populární vozidla typu MPV. Pro rodiny ideální volba. Škoda nemá jediné, zato už tři SUV. To mi hlava nebere.
Rodiny dnes mají maximálně jedno dítě a psa, takže automobilky dělají auta s větším kufrem ať se tam ty naše hyeny vejdou :)
Nojo doba preje SUV a prachy jsou az na prvnim miste.
Samozřejmě. Automobilka nebude dělat to, co bylo nepopulární a ještě ktomu zdarma.Smysl je vydělat peníze, ne někoho dotovat.
Problém MPV byla/je/bude vysoká cena. Karosářsky je to prostě drahé auto.
Není. MPV je stejně drahé nebo levnější, než prostorově odpovídající SUV a stejně drahé jako prostorově odpovídají kombi. SUV je karosářsky mnohem dražší, zejména pokud má umožňovat zástavbu 4x4. MPV jsou dražší spíš proto, že mají oproti kombi lepší výbavu a propracovanější prostorová řešení. Třeba Scénic proti Méganu: v základu automatická klima, tři samostatná posuvná sedadla, lepší motor, docela dost elektroniky navíc... Porovnatelně vybavená verze Méganu kombi je jen o dvacet tisíc levnější.Problém MPV je v tom, že jsou prostě příliš účelově působící, i když se jim dá do vínku hezký design (Scénic, Picasso...) Nic nekřičí do světa víc "myslím jen na užitek".
Místo MPV přebírají osobní dodávky. Tu Škoda taky nemá. Snad taky šikula s velikými kapsami přijde. Krteczeq.
Já nepíši o tom, co za takzvané MPV vydávají korejci , ale o skutečných MPV typu Espace, Galaxy, Sharan. Konstrukce tuhé a bezpečnostním normám odpovídající karosérie je tu nesrovnatelně složitější, než u SUV s čumákem. Nakonec se stačí podívat, jaké potíže s tím měli a mají v USA a Japonsku - viz nárazové testy Voyager, Space Gear, Previa apod.
No a kolik stojí prostorově srovnatelné SUV? O kombi už ani nemluvím... Jogurte, jsi mimo. Nejsi prošlý?
Oficiální představení nového vozu proběhne v obci Kamiq nad Vltavou!
No jasně, zřídí si tam obecní policii a strážníci to dostanou jako služebák.
A na dveřích budou mít napsáno: STRÁŽNÍQ A POMOCNÍQ.
Spíš to tedy měli pojmenovat Kamyq :-D
Mujtytondokolenatej, kdo v tom Embéčku ty dementni jmena vymýšlí?
Pokud tedy budou dvě verze jedna pro Čínu a druhá pro Evropu, tak nám v Evropě by to mohli dát v litrovém základu ne? To nám přece stačí. My jsme nenároční a ani vysoká cena nám nevadí :-D
dyť litrovku cpou všude ne? :D max 1.5, aby se neřeklo, ale to už je pak za mego minimálně
ty litrový motory mě fakt vytáčí, líný, žere to a je to o ničem.. a daj to na nějaký SUV, k poblití
další SUV obluda.
třeba to bude mít překypující techniku pod kastlí... např. pohon jen jednoho kola, zdvihový objem 500 cm3 osazený Bi-turbem a hlavně USB nabíječku u tankovacího víčka, aby obsluha tankovací pistole nepřišla o minuty on-line režimu....
Tady dnes většina přispěvatelů snídala vtipnou kaši?
Možná by ti to taky prospělo, zkus to...Zatím tu jste s Burešem docela za suchary.
To víš, nemusíme si tu na rozdíl o tebe o tobě podobných nic kompenzovat B-]
Ale Burešku, ty jsi ten, kdo si tu nejvíce kompenzuje. A s každým dalším příspěvkem o sobě odhaluješ více a více.
podle příspěvků je museli krmit.
každá filialka volkswagenu napodobnuje resp len meni kisnu ako Arona a rovna se Kamiq.. etc tarraco rovná se kodiaq, etc etc spolocné diely 85-90% o motoroch ani nehovorím..takže žadná novinka... B-]
No tak snad to bude větší, než Arona, v té jsem seděl, bo ji doma chtěli, a to je tak mrňavý, že kolena musíte nechat doma.:-/
Bohužel, nebude. Chceš větší, kup Atecu nebo Karoqa.
trosku ma prekvapil nazov Kamiq, kedze ho pouziva automobilka v Cine na trosku odlisnom aute a sice s okridlenym sipom. ale tak rozhodne priatelskejsi nazov nez Komiq a pod. mimochodom zvonku mi to evokuje stare GLK.
ŠKODA KOMIK :-D:-D
Já to už beru tak, že jak to zní v ČR je bezvýznamné, hlavně ať je to zajímavé v zahraničí. Nicméně, Škoda s novou řadou po Karoqu se Scalou a Komiqem opravdu jede. Jou to hezké auta. Kodiaq mi ještě přijde takový mastodot jako první Q7. Co zatím přišlo po něm je hezké a vyvážené.
Auto asi v pohode, ale ten nazev je jeste vic tragiq nez karoq a ten uz je sam docela sila.
Co čekat o někoho, kdo se jmenuje Vuřtohryz? Nic inteligentního samozřejmě ne....
No nevim co je horsí, jestli bureš nebo vuřtohryz. :-D
já to vím. vuřtohryz je mnohem mnohem horší
Hahaha, to je fór, tomu se dnes budu smát celý den. :-|
Jojo, ted uz jen chcala na komika.
Ještě že mne auta montovaná našimi koloniálními poddanými pro pohrobka tisícileté říše nechávají zcela chladnými. Škoda není česká značka a jména tomu prostě odpovídají. Má to i svoje výhody - nemusím se stydět za drtivou tříhrnkovou většinu nabízených motorizací těchto euroklumpů..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.