Škoda Auto dodala v dubnu zákazníkům po celém světě 89 600 aut – o 15,5 % více než ve stejném měsíci roku 2013 – a připsala si tak vůbec nejúspěšnější měsíc ve své historii.
Tahounem čísel byla Octavia, jejíž odbyt třeba v západní Evropě meziročně vzrostl o 60 procent. Procentuálně a v celosvětovém měřítku ale nejvíc narostl Rapid, kterých Škoda v dubnu dodala zákazníkům o 157,7 % víc.
Z jednotlivých trhů se Škoda nejvíc zlepšila v Dánsku (+ 103,2 %), ale dařilo se jí také v České republice. V dubnu 2014 automobilka prodala na domácí půdě 7100 aut, o 38,9 % více než loni.
Největším trhem byla pro Škodu Čína, kde značka prodala 21 900 aut (+ 7,6 procenta).
Dodávky značky Škoda zákazníkům v dubnu 2014:
Škoda Octavia (33 000; +5,5 %)
Škoda Rapid (16 900; +157,7 %)
Škoda Fabia (15 000; -20,1 %)
Škoda Yeti (10 400; +52,8 %)
Škoda Superb (7 500; -4,0 %)
Škoda Citigo (prodej pouze v Evropě: 3 900 (+11,0 %)
Škoda Roomster (2 800; +1,4 %)
Zdroj: Škoda Auto