Škoda má vlastní zkušebnu pro nárazové zkoušky

Škoda má nyní k dispozici zkušebnu na nárazové zkoušky. Automobilka odkoupila zařízení v Úhelnici u Husí Lhoty od společnosti TÜV-Süd. Tato investice je dalším z opatření, pomocí kterých společnost ŠKODA permanentně zlepšuje bezpečnost své modelové palety. Ve
zkušebně budou prováděny dynamické nárazové zkoušky jak s vozy, tak s jejich jednotlivými komponenty.

„Pravidelné provádění nárazových zkoušek patří k hlavním kompetencím každé automobilky,“ zdůraznil člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast technického
vývoje Eckhard Scholz. „Se zakoupením vlastní zkušebny ŠKODA trvale posílila své know-how v oblasti pasivní bezpečnosti. Už dnes je bezpečnost naší modelové palety na příkladné úrovni. To chceme zajistit i do budoucnosti. Pro modelovou ofenzívu příštích let potřebujeme výkonné kapacity. Proto budeme v Úhelnici i nadále investovat.“

Zakoupená zkušebna není pro společnost ŠKODA neznámou. Ve spolupráci s TÜV-Süd,
respektive ÚVMV, zde automobilka testuje své vozy už od osmdesátých let.

Zdroj: Škoda
 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků