Škoda má vlastní zkušebnu pro nárazové zkoušky

Škoda má nyní k dispozici zkušebnu na nárazové zkoušky. Automobilka odkoupila zařízení v Úhelnici u Husí Lhoty od společnosti TÜV-Süd. Tato investice je dalším z opatření, pomocí kterých společnost ŠKODA permanentně zlepšuje bezpečnost své modelové palety. Ve
zkušebně budou prováděny dynamické nárazové zkoušky jak s vozy, tak s jejich jednotlivými komponenty.

„Pravidelné provádění nárazových zkoušek patří k hlavním kompetencím každé automobilky,“ zdůraznil člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast technického
vývoje Eckhard Scholz. „Se zakoupením vlastní zkušebny ŠKODA trvale posílila své know-how v oblasti pasivní bezpečnosti. Už dnes je bezpečnost naší modelové palety na příkladné úrovni. To chceme zajistit i do budoucnosti. Pro modelovou ofenzívu příštích let potřebujeme výkonné kapacity. Proto budeme v Úhelnici i nadále investovat.“

Zakoupená zkušebna není pro společnost ŠKODA neznámou. Ve spolupráci s TÜV-Süd,
respektive ÚVMV, zde automobilka testuje své vozy už od osmdesátých let.

Zdroj: Škoda
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků