Škoda má bojovat s Dacií, Hyundai je jinde, říká český šéf korejské značky

Škoda má bojovat s Dacií, Hyundai je jinde, říká český šéf korejské značky

České zastoupení značky Hyundai pokračuje v sebevědomé komunikační strategii. Škoda je podle něj konkurencí spíš pro Dacii a jiné levné značky. Uvedl to ředitel Hyundai ČR v rozhovoru pro E15.

„Ale my se nesrovnáváme se značkou, ale s produkty Škoda, při vší úctě k nim. Jejich rolí na světovém automobilovém kolbišti je bojovat s Dacií a jinými podobnými značkami. Hyundai je někde jinde,“ říká Vladimír Vošický v rozhovoru. Ten se jinak točí zejména ohledně registrací a podílu značky na českém trhu. 

Hyundai vs. Škoda: Válečná fronta vede i kolem pražského letiště

Hyundai vs. Škoda: Válečná fronta vede i kolem pražského letiště

Pro představu: Nejdražším modelem značky Dacia je Dacia Duster, která se i s nejvyšší možnou specifikací a příplatkovou výbavou vejde do půl milionu.

Škoda sice na rozdíl od Hyundai nemá v nabídce luxusní sedan vyšší třídy nebo velké SUV, ale Superb v nejvyšší možné konfiguraci se cenou může dostat vysoko nad milion. (Superb Combi 3,6 FSI 191 kW 4x4 DSG Laurin a Klement stojí 1 122 900 Kč bez příplatkové výbavy.)

Škoda Octavia, kterou Vladimír Vošický označuje za přímého soupeře Hyundai i30, dává zákazníkům na výběr 17 kombinací motoru, převodovky a pohonu. Její cenové  rozpětí sahá od 342 900 Kč za 1.2 TSI 63 kW Active po 743 900 Kč za 2.0 TDI RS DSG, nejvýkonnější motorizace dosahuje výkonu 162 kW.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Hyundai i30 umí nabídnout nejvýše 137 kW v modelu 1.6 T-GDI Turbo za 539 990 Kč. Kombinací motoru a převodovky je k dispozici celkem 11, varianty s pohonem všech kol v nabídce nefigurují.

Celý rozhovor s Vladimírem Vošickým najdete na webu E15.cz.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků