Škoda letos opět hlavním sponzorem Tour de France

Poosmé v řadě se automobilka Škoda a její flotila vozů postaví na start nejslavnějšího cyklistického závodu světa. Jeho 98. ročník startuje v sobotu 2. července a Škoda bude při tom jako hlavní sponzor, oficiální vůz a partner bílého trikotu. Ten je udílen nejlepšímu jezdci do 25 let věku. Organizátorům dodá automobilka na 300 vozů. Současně s tím je automobilka partnerem 9 profesionálních týmů a technické asistence Mavic.

„Tour de France neustále fascinuje lidi na celém světě,“ zdůrazňuje Jürgen Stackmann, člen představenstva Škoda zodpovědný za prodej a marketing. „Závodníci udivují sportovními výkony na nejvyšší úrovni. Jsme hrdí, že můžeme již poosmé podpořit tuto fantastickou sportovní událost. Pro společnost Škoda je Tour jedinečnou příležitostí ukázat milionům lidí na celém světě naši značku a produkty.“

Škoda dodá organizátorům Tour de France na 300 vozů kompletní modelové palety. Asi nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější z nich bude červený Superb určený pro ředitele závodu Christiana Prudhomma. Jeho replika bude zároveň letos poprvé k vidění v tzv. Departure village před startem každé etapy. Speciální flotila bílých superbů Combi bude lemovat trasu Tour a transportovat VIP hosty. Část flotily je určena pro mezinárodní média. ŠKODA se rovněž aktivně představí v reklamním karavanu, který absolvuje každou etapu zhruba dvě hodiny před pelotonem. Ten je součástí Tour od třicátých let a platí za skvělou atrakci. Spousta lidí přichází kvůli karavanu dříve k trati a baví se bohatým programem, který nabízí.

Tour de France je po fotbale a olympijských hrách třetí nejsledovanější sportovní akcí na světě. Závod sleduje přibližně 15 milionů diváků přímo na trati a zhruba dvě miliardy u televizních obrazovek. Letošní Tour začíná v sobotu 2. července v západofrancouzském regionu Vendée na pobřeží Atlantského oceánu a žlutý trikot pro vítěze navlékne nejlepší z pelotonu 24. července tradičně pod pařížským obloukem na slavném bulváru Champs-Élysées.

Zdroj: Škoda
 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků