Škoda Laura RS: Indové mají smůlu

10 komentářů

kkk
5. ledna • 18:29

tak kup si sračku co nejede a je hnusná za půl mega no :D

KptBobr
1. září • 21:26

Kromě výkonu nižšího v porovnání s evropskou verzí o 40 koní ?
No, pokud by recenzent trochu vice popatral a pocetl, a nejen jen hloupe opisoval odjinud, jiste by vedel, ze tak velky rozdil to ve skutecnosti neni, ac papir rika neco jineho :-)
Motory 1.8TSI (jak u VW, Audi ci Skoda) maji naprosto bezne v realu kolem 180-190 HP. Proc tomu tak je, si muze kazdy dospekulovat... Na forech (hlavne nemeckych) je k videni spousta grafu z motorovych brzd aut s temito jinak skvelymi motory (pro pripomenuti, pred 2 roky 3. nejlepsi motor sveta!).
A jinak souhlasim, proc by beznemu cloveku nemohlo stacit dejme tomu 150 HP?

CJo
2. září • 13:32

Ked ma 1,8 TSI vyssi vykon, myslis, ze 2,0 TSI ho nema? :-O

George
2. září • 12:27

"(pro pripomenuti, pred 2 roky 3. nejlepsi motor sveta!)"A ze které statistiky vycházíš ? Já jen, že výsledky International engine of the year vypadají v posledních letech takto:
2011 - Fiat 875cc twinair
2010 - VW 1.4 TSI twincharger
2009 - VW 1.4 TSI twincharger
2008 - BMW 3-litre Twin Turbo
2007 - BMW 3-litre Twin Turbo
2006 - BMW 5-litre V10
2005 - BMW 5-litre V10 (M5, M6)www.ukipme.com ...

Tomáš
2. září • 0:01

Dobré míchání jablek s hruškama. Papírový výkon vs. reálný. Reálný výkon toho dvoulitru je jaký?

jogurt
2. září • 22:05

Tradičně na omylu. Jsou automobilky, které výkon motorů uvádějí velmi optimisticky, jiné reálně, VW je typický tím, že u většiny motorů záměrně uvádí hodně pesimistické údaje a motory jsou ve skutečnosti výkonnější. Například z historie: 1,9TDI-PD papír 74kW, test 88kW, 1,9TDI-PD 85kW, naměřeno 95kW, 5,0TDI 230kW, skutečnost 248kW, 1,4TSI 92kW, skutečnost 103kW, 1,8TSI 118kW, skutečnost 133kW, 1,6TDI CR 77kW, reál 88kW, atd. Jediné motory, u nichž VW podhodnocení výkonů nepraktikuje, jsou commonrailové dvoulitry 103, 120, 125 a BiTDI 132kW, ty na válcích potvrzují "pouze" papírové údaje, v případě BiTDI v některých případech dokonce ani to ne. Důvod není znám, pravděpodobně jde o nutnost splnit ekoemisní gramáž a motory jsou přiškrcené na hranu. Ostatně dynamika vozů 2,0TDI CR a BiTDI je tradičním a hromadným tématem stížností řidičů, kteří používali nebo používají též staré verze TDI PD se stejným papírovým údajem.

ggg
7. září • 18:19

válce ukážou co chceš, trumpeto

král jelimáán
1. září • 22:50

běžný člověk at si koupí třeba 140HP, to mi je jedno. Když si kupuji RS, tak očekávám něco víc než "běžných 150 k" a chci aby auto nejzedilo běžně.

Nommo
1. září • 21:17

Tak nevím, ale myslím, že ani spoustě Čechů by 160k Oktávie v hávu RS s lepším podvozkem za půl mega úplně nevadila... ;-)

°°
31. srpna • 21:10

Nesmysl, Indové dostanou to, na co mají peníze ...

Doporučujeme

Články odjinud