Škoda Laura RS: Indové mají smůlu

Škoda začala na indickém trhu prodávat model Laura RS. Designem se od Octavie neliší, technikou ano.

V Indii se velmi těšili na příchod novinky v podobě Škody Octavia RS, která se zde prodává pod názvem Laura RS. Objevovaly se zprávy, že také Indie dostane to samé, co má Evropa, tedy plnohodnotné RS, jenže nakonec tomu tak není. Ke zklamání některých médií se na místní trh místo „ereska“ dostala pouze trochu upravená Octavia 1.8 TSI s manuální šestistupňovou převodovkou. Indičtí zákazníci prostě mají smůlu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Důvod, proč Škoda nevyslala do Indie Lauru RS osazenou dvoulitrovým přeplňovaným motorem s výkonem 200 koní je celkem prostý. Indický benzín zdaleka nedosahuje takové kvality, jakou tato pohonná jednotka potřebuje. U místních čerpacích stanic v drtivé většině natankujete palivo s oktanovým číslem 91 a míst, kde se dá sehnat benzín s vyšším oktanovým číslem je velmi málo. Jedna-osmička si s tímto dokáže poradit, ale dvoulitr nikoliv.

TEST: Škoda Octavia RS - dobré auto se špatným jménem

Kromě výkonu nižšího v porovnání s evropskou verzí o 40 koní se indičtí zákazníci musí spokojit také se standardními litými koly velikosti pouhých 16 palců a především s faktem, že se Laura s motorem 1.8 TSI prodává také jako obyčejná civilní verze. Koupí indického RS tak zákazník získá pouze lepší design a upravený podvozek, nic víc. Škoda Laura RS vyjde v přepočtu na 550 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 


 

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků