Škoda láme rekordy. Letos už v ČR přijala 100.000 objednávek na nová auta

Ještě před polovinou prosince se dealerům Škody v České republice podařilo zaznamenat přesně 100.000. přijatou objednávku během jediného roku. Je to historicky nejvyšší číslo. Jubilejním automobilem se stala Fabia Monte Carlo. U dealera Autocentrum Přerov si ji objednal zákazník ze Starého Města v okrese Šumperk.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Nejčastěji si zákazníci v Česku objednávali tradičně octavii. Těch je 31.100, následuje fabia s 24.700 a rapid s 15.200 objednávkami. Čtvrtý je superb (8600 kusů), ale už se na něj dotahují Kodiaq (7000) a Karoq. Ten, ačkoliv je v prodeji teprve od října, má na svém kontě již 5500 záznamů.

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Celkový stotisícový počet pak doplňují doprodávaný model yeti  (4300 kusů) a citigo (3600 exemplářů). Počet objednávek je vyšší než počet aut, které Škoda letos zaregistruje. I v tomto parametru ale bude letos loňský rekord 82.000 kusů překonán.

 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků