Škoda láme rekordy. Letos už v ČR přijala 100.000 objednávek na nová auta

Ještě před polovinou prosince se dealerům Škody v České republice podařilo zaznamenat přesně 100.000. přijatou objednávku během jediného roku. Je to historicky nejvyšší číslo. Jubilejním automobilem se stala Fabia Monte Carlo. U dealera Autocentrum Přerov si ji objednal zákazník ze Starého Města v okrese Šumperk.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Nejčastěji si zákazníci v Česku objednávali tradičně octavii. Těch je 31.100, následuje fabia s 24.700 a rapid s 15.200 objednávkami. Čtvrtý je superb (8600 kusů), ale už se na něj dotahují Kodiaq (7000) a Karoq. Ten, ačkoliv je v prodeji teprve od října, má na svém kontě již 5500 záznamů.

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Celkový stotisícový počet pak doplňují doprodávaný model yeti  (4300 kusů) a citigo (3600 exemplářů). Počet objednávek je vyšší než počet aut, které Škoda letos zaregistruje. I v tomto parametru ale bude letos loňský rekord 82.000 kusů překonán.

 

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik