Škoda Kushaq pro Indii ukázala interiér. Velký krystal na přístrojovce mít nebude

Nové SUV Škoda Kushaq je určeno výhradně pro indický trh. Do světové premiéry už moc času nezbývá, ještě před tím si ale můžeme prohlédnout skici interiéru.

Pokud bychom chtěli jít na úplný začátek odhalování nové Škody určené pro indický trh, museli bychom se vrátit do ledna loňského roku. Tenkrát jsme na Autorevue vydali článek s prvními skicami konceptu Škoda Vision IN, z nějž SUV, nyní již známé pod oficiálním názvem Škoda Kushaq, vychází. Koncept si odbyl premiéru v únoru 2020 na výstavě Auto Expo v Dillí a sériový vůz měl vyrazit na silnice ještě před koncem loňského roku. Nakonec se tak ale nestalo.

Levnou Škodu Vision IN budou vegani milovat. Design šokuje, ale co technika?

Levnou Škodu Vision IN budou vegani milovat. Design šokuje, ale co technika?

Přestože se kushaq nikdy do Česka oficiálně nepodívá, automobilka tlačí i do propagace na evropském trhu. Dostala totiž na starosti veškeré aktivity koncernu Volkswagen v Indii (projekt India 2.0) a kushaq je jedním z výsledků snažení, do kterého měl Volkswagen nalít miliardu eur. Ty nebudou vynaloženy na vývoj jediného auta, ale hned čtyř – dvou škodovek a dvou volkswagenů.

Škoda Kushaq odhalena na oficiálních skicách. Design nepřekvapí, ctí předlohu

Škoda Kushaq odhalena na oficiálních skicách. Design nepřekvapí, ctí předlohu

Zatímco ze sesterského modelu Taigun strhnul Volkswagen plachtu už loni v únoru, Škoda Kushaq se oficiálně ukáže až v průběhu tohoto měsíce. Bude to brzy a my u toho nebudeme chybět, než ale nastane ten správný čas, pojďte se podívat, co mohou indičtí zákazníci očekávat v interiéru.

Škoda láká na další malé SUV. Indický Kushaq nabídne vskutku slušnou výbavu

Škoda láká na další malé SUV. Indický Kushaq nabídne vskutku slušnou výbavu

Na rozdíl od konceptu Vision IN nebude mít Škoda Kushaq uprostřed přístrojovky „zapíchnutý“ kus křišťálu, který podle vyjádření lidí ze Škodovky otevírá cestu do světa digitálních technologií. Jinak ale tvary přístrojové desky a částečně i výplní dveří odpovídají konceptu. Linie vedoucí pod volně stojícím displejem multimediálního systému kopíruje motiv masky chladiče, uvnitř má být spousta místa a samozřejmě i chytrá řešení.

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Stejně jako Volkswagen Taigun bude i nová Škoda Kushaq stát na modulární platformě MQB A0 IN, která má splňovat nové přísnější bezpečnostní a emisní normy platné v Indii. Škoda říká, že u nových vozů učených pro Indii je v plánu až 95% lokalizace, což znamená, že v Indii musí probíhat i vývoj. Ten má na starosti Technologické centrum v Púně.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička