Škoda láká na další malé SUV. Indický Kushaq nabídne vskutku slušnou výbavu

43 komentářů

Ram
25. ledna • 15:52

Časem do toho dají elektromotor, předělají na levostrané řízení a bude se to prodávat v Evropě pod názvem Pepíq B-]

emkejx
25. ledna • 15:17

to vazne oni stale maju vpredu K a na konci Q. Cize model QoQot je v nedohladne :-/

.
25. ledna • 13:14
Gouda
27. ledna • 11:05

Automobilky nabízejí auta, která většina zákazníků nechce. Prodeje ojetin jsou rekordní. Prodeje drahých ojetin, které lidé kupují místo nových aut, rostou nejrychleji.

.
25. ledna • 10:54

Kushaq v domorodém jazyce.
V překladu znamená král, čímž odkazuje na sebevědomý dojem. Půjde o první ryze indický model.7. 1. 2021
Tomu říkám sebevědomí,
K tomu už není co dodat,

.
25. ledna • 11:13

A teď to hodí na TM anebo toho ze zahraničí to se vsadím

Karcher Tool
25. ledna • 10:59

Težko pojmenovat auto sluha, to ať je raději král. Ale Indie má mnoho jazyků a obyvatelé ze vzdálenějších části si skoro nerozumí. Takže bych byl s překlady opatrnější.

.
25. ledna • 11:06

Oficiální překlad Škody Auto.

Hussaq
25. ledna • 10:45

Výbava je super. Pořádný R6, ve verzi RS dokonce V8. Sedadla s pravou kůží a ne eko kůží. Převodovka s HDM. Pohodlné pérování, směrová stabilita, akustický komfort jejej kdo z vás to dámy a pánové má? :-)

Jan Mička
25. ledna • 11:08 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,nechcete s vybrat jen jeden nick? Za posledních 10 minut máte čtyři, to je dost...Díky,Honza

Rocket
25. ledna • 12:23

Dobrý den,Neuvažujete o určité změně v logování do diskuze?
Bohužel díky podobným se tu prakticky nedá diskutovat. Diskuze o ničem díky absolutní anonimitě, samé osobní napadání ani ne vztažené k autům a co je nejhorší, každý si během chvíle dá jiný nick, nicky se kradou....Dost by to prospělo kultuře diskuzí na AR

.
25. ledna • 12:35

Od nekulturni a zkorumpovane redakce nemuzes zadat korektni jednani. Sami se angazujou do diskuzi a delaji bragl,jen aby se zvysil klickbajt.
Proc asi si to drzi na tehle urovni ,co ?

Jan Mička
25. ledna • 12:44 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Ahoj, Vindicto, tečko, Propinquusi a TM v jedné osobě,na této úrovni se to drží zejména proto, že se pořád vracíš i po množství banů na IP adresu, které jsem ti osobně v uplynulých dnech udělil. Ten brajgl tady děláš jen a pouze ty. Nevím, o co ti jde, ale pokud o to, abychom diskuse úplně vypnuli, tak tě zklamu. To v plánu nemáme.Honza

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
25. ledna • 13:21

A je spousta dalších,kteří nicky kradou,já mám své. Takže klídek prokurátore.

.
25. ledna • 13:04

To je ale divné.
Jsi si jist, že jsem to já???!!!
Není než justiční omyl , pane soudce i kate.

Jan Mička
25. ledna • 13:06 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Jojo, jsi to ty, i když sis teď změnil IP adresu ;-)

.
25. ledna • 13:17

Buď rád, že jen IP
Pořád ti dávám šanci.
Ale až budu chtít, nemáš tu sebemenší.
Takže asi tak.
A nebuď vulgární.

Jan Mička
25. ledna • 13:36 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Myslím, že není potřeba dělat si naschvály. Když se k sobě lidi budou chovat slušně, bude to tady v pohodě.

.
25. ledna • 13:47

Takze porad trvas na tom,ze pouze jeden , tady dela brajgl
Ale ze mu byl nespocetnekrat uzmut nick a pak to tady rozjeli,to je nic
Ze pokud byl v klidu ,tak byl sproste vyprovokovan a jeho vlastnim nickem nekdo rozjel hadku a smrst sprostaren
To ty nepriznas,je pohodlne oznacit jednoho a mas klid.
Tvuj sobecky postoj je k smichu,stejne jako korupce do ktere jsi zahucel a nevis jak z ni pryc.
Melo by mi te byt lito.ale neni. Zaslouzis si trest,uz jen za to,ze lzes,ze to tady dela jen jeden a tim jsi oznacil me. Omluvu prijmu,ale pouze uprimnou.

Jan Mička
25. ledna • 15:16 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Momentálně ano. Tolik urážek na adresu ostatních diskutérů a redakce jsem už dlouho nezažil. Že jsou příspěvky smazané, neznamená, že jsou nedohledatelné. Nemám se za co omlouvat, moc dobře víš, co jsi tady v posledních dnech předváděl. Napadání ostatních je tvoje vizitka a mrzí mě to o to víc, protože ne všechny tvoje komentáře jsou takové. Naopak je často vidět, že máš o autech přehled, ale nevyjadřuj ho tak, že budeš nadávat do ubožáků všem, kteří s tebou nesouhlasí.

-
26. ledna • 17:32

Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.
Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.
https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ...
https://www.motorkari.cz/tema/... ...
Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…
Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.
Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti.
Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v pořádku.Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ...
Je tam mimo jiné napsáno:
Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.
Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.Jak se chová Troll
Lidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.
„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“
Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.Zcela na závěr - myslím si, že se situace nezmění. Trollové se budou chovat a budou jednat stejně. Když se náhodou vyloučí z komunity, tak se po čase přihlásí pod jinou identitou, nebo pod stejnou identitou se přihlásí a budou dělat bordel jinde. Ty urážky a vulgarity jsou součástí jejich projevu, kterým provokují. Vychovat a přesvědčit je nemožné. Platí werichovské - pokud se hádá někdo s blbcem déle jak 2 minuty, hádají se potom už 2 blbci. Přeneseně odověď a reakce na Trolla vede k tomu, že "diskutují" 2 Trollové. Čili odejít z diskusí a věnovat se něčmu jinému nebo si najít svůj vlastní okruh přátel a fandů a založit se vlastní diskusní skupinu.Zvažte pane Mičko kompletní uzavření diskusí alespoň na čas a ponechat pouhé laikování pod články Autorevue. Sledujte potom nějakou dobu reakce. Jsem si jistý, že Trollové nebudou vůbec reagovat (nebude je to bavit) a ti ostatní vám poskytnou informace, jestli se jim článek na Autorevue líbil nebo ne. Mějte se moc hezky a ať se vám daří napsat hodně zajímavých článků.

.
25. ledna • 16:31

Wrong answer my enemy

Jan Mička
25. ledna • 16:42 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Co se dá dělat... Diskuse upravíme a snad to bude lepší.

stealth01
25. ledna • 12:52

O co mu jde? O nic mu nejde Honzo. Je to duševně nemocný člověk a myslím, že jen na vaší redakci, zda mu dáte prostor nebo ne. Pokud mu tímto poskytujete terapii, tak je to asi v pohodě, ale spousta lidí tady už nic nepíše, protože každá diskuze je v 99% snůškou ubohých příspěvků, vulgarit a urážek.

.
25. ledna • 13:19

Stealth,Ty ubozaku Tebe nemůžou vystát ani známí,co máš těch pár.
Sami tě nazvali lhářem,pokrytcem a nemorálním prasetem

__
25. ledna • 19:06

Já ti nevím, ale já mít to možnost, tak tebe zaregistrovat nenechám nikdy jen za to, co jsi tady již navyváděl. Ty jsi naprosto největší ubožák pod sluncem a máš vychování řeznického psa, slušnost je pro tebe sprosté slovo.

.
25. ledna • 19:57

A budu te skolit do te doby,dokud nepochopis,ze jsi horsi nez ja. #
Ty totiz nemas charakter ,hrdost ani svedomi.
Jsi nic
Snad te k necemu donutim,ikdyz plytvat casem se mi taky nechce.
A zaregistruju se tady klidne i 10x a nikdo nic nepozna.

Jan Mička
25. ledna • 12:33 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,změny v diskusích máme v plánu, budou poměrně razantní. Měly by zamezit neustálému kradení nicků, vulgaritám a měly by zdejší diskuse očistit od individuí, se kterými se v posledních týdnech potýkáme. O všem budeme včas informovat.Hezký den,Honza

.
25. ledna • 12:55

Kdysi na fotografovani.cz to bylo tak, že u Franta nicku pokud někdo používal i jiné, bylo uvedeno že je stejný jako např. Jirka, Honza, Pepík atd.

Rocket
25. ledna • 12:48

Děkuji za odpověď, to je naprosto skvělá zpráva. Anonimní diskuze má svě pro i proti, ale zde so to bohužel zvrhlo a myslím si že dost potencionálních diskutujících to odradilo úplně a nebo značně omezili frekvenci příspěvků. A jak vidno z toho, co jste výše napsal, vypadá to, že tu diskutuje určitý počet lidí, ale ve finále to klidně může být třetina i méně, protože jsou schopni zde měnit nicky během minut a diskutovat sami se sebou.

.
25. ledna • 12:43

Bylo by příjemné, kdyby to bylo formou nějaké interní registrace Mít přihlášení napojené na facebook nebo google, to by nebylo dobré.Tento způsob bez registrace je fajn, přiláká na občasný názor lidi, kteří by jinak nenapsali. Ale je bohužel velmi zneužitelný nemocnými lidmi. Nejde to už dál. :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Mička
25. ledna • 12:56 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Než se změny projeví, zkuste, prosím, volit trochu nápaditější nicky. Jen v dnešních příspěvcích máme třikrát tečku, což je matoucí pro ty, kteří nevidí IP adresy. Děkuji moc za pochopení. Dříve byly IP adresy k náhledu u příspěvků, to nám ale už dnes nedovolí GDPR. Tečku bohužel používá i uživatel, který dělá v posledních dnech v diskusích největší rozruch.

.
25. ledna • 15:20

Tečku jsem začal používat někdy před dvěma roky, to jsem byl sám. Protože můj původní nick začali jiní také, asi aby mne naštvali, používat. Tak jsem zvolil tečku. Nedávno se přidala další tečka a minulý týden ten TM ji začal používat taky. Proč asi. Ty změny vám jdou hrozně pomalu, ti slušní už většinou utekli.

Jan Mička
25. ledna • 16:21 • šéfredaktor AutoRevue.cz

A zkoušel jste registraci? Více registrovaných uživatelů nemůže mít stejný nick, tím by se to dalo vyřešit.

.
25. ledna • 17:21

Zkoušel. Chtěl jsem mít stejný jako na mám auto.cz i jinde (JirkaX), ale tady je obsazený.

.
25. ledna • 17:11

To bude fiasko,uz se tesim na ten bragl .
Budu velice pozorne sledovat a mozna vam i pomuzu,neco pekneho vam pridam ,zdarma.
Prece jen jsem hladovy po datech a tady je to zlaty dul .

Jan Mička
25. ledna • 17:16 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Vindicto, tečko, Propinquusi a TM v jedné osobě, díky za pomoc.

.
25. ledna • 11:41

Ne nechce. A proč taky když mu (jim) to tolerujete.

__
25. ledna • 10:58

Pohodlné pérování, směrová stabilita, akustický komfort, tak já to tedy nemám, ani nevím, jak bych to do sebe nainstaloval, ale moje auto to asi má. :-) To byl jen žert se slovy.

Umrd
25. ledna • 11:00

Až otevřou školu, žerty vás přejdou :-D Pěkně zpátky do lavic. ;-)

__
25. ledna • 19:12

Proč? Smutný život má zkostnatělý člověk bez humoru.;-)

.
25. ledna • 10:34

Velice důležitá informace .
Co takhle něco o Bangladéši ,nebylo by?

.
25. ledna • 17:50

peťa umrd žaloval v koncernové redakci tak budou banovat :-D

Doporučujeme

Články odjinud