Specifika indického provozu znamenají, že je i tamní vozy nutné testovat speciálním způsobem. Nový crossover Kushaq se při zkouškách rozhodně nenudil.
Indie je rozlehlá země, v níž vás může počkat cokoliv – spalující horko, monzuny i sníh. Proto musí být vozy určené pro tamní trh důkladně testovány, aby zvládaly všechny tyto extrémy. Zkušební Škody Kushaq najezdily téměř 1,7 milionu kilometrů, přičemž zavítaly do pouští v státu Rádžasthán, zažily řídký vzduch v Himalájích i v pohoří Nilgiri a popojížděly také v zácpách ve velkých metropolích.
Jedním z náročných úkolů testovacích kushaqů byla jízda za autem, jemuž se práší od kol. Vůz musí takovou jízdu zvládat, protože spousta cest nemá v Indii pevný povrch. Dále se testovalo na cestách zaplavených monzunovými dešti – kvůli nim má kushaq klakson výše na masce chladiče a ne za předním nárazníkem, jako například Škody pro evropský trh. I města kladou na vozy své požadavky. Indičtí řidiči neradi řadí a často se v zácpách raději rozjíždí na dvojku, což je pro tento klíčový díl velká zátěž. V dlouhodobém testování tedy nesmí selhat.
Také vnitřek vozu musí odpovídat místním zvyklostem a nárokům. Indové například preferují velké mobilní telefony, ty musí být uvnitř kam odložit. Stejně tak nesmí chybět schránky na uložení litrových lahví s vodou ve všech dveřích. Na přístrojové desce pak musí být místo pro uložení talismanu, nejčastěji sošky bůžka Ganeshy se sloní hlavou.
Osobní auta v Indii využívá několik lidí najednou, proto musí být kvůli pohodlí na zadním místě uprostřed tunel co nejnižší. Indičtí řidiči také rádi sedí vysoko a blízko volantu. Je proto nutné zajistit, aby i s takovou pozicí pohodlně dosáhli na ovládací prvky.