Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

211 komentářů

Franta Conka
15. dubna • 19:36

Dobrý den prosím vás má Skoda Kodiaq 1.5 tsi ale žere mi to kolem 12.4 mohli by jste mi napsat jakou máte skutečnost stema to motorama a spotřebou děkuji moc

Vaclav Karchnak
25. ledna • 19:52

ahoj mám skoda kodiaq 1.5dsg 2023 a když zařadím zpátečku tak tam neco škubne. Auzo parkuju tak ze dam tan neutral pak rucni brzdu a pak do parking. To skubnuti dela jen kdiz je studene tak us je vsechno fine. Auto ma najeto necelich 900km auto je nove mam ho od prosince. Dekuji v pred za nejake rady a co delat a taky sorry za grama pouzivam google translator proze neumim cesky a tady unas V UK oni nic nevedy

Franta Conka
15. dubna • 19:34

Dobrý den viděl jsem že máte Skoda Kodiaq 1.5 jakou tam máte spotřebu dekuji

Stanislav Rambousek (standart)
2. října • 18:19

Zdravim spokojene majitele Kodiaqu.Mam auto od 2017 (2.0 tdi, dgs, 140kw) a do tehle doby jedine co se vyk*rvilo bylo mechatronika na DSG prevodovce v cca 150k km.Ted se mi stal nemilej problem, ze mi ve 198k praskl rozvodovy remen. A to jeste na servisu ve 190 km jsem se ptal, jak casto se meni rozvody a rekli mi 210-240 poprve, potom kazdych 90k km.Stalo se to nekomu z vas a pokud ano, kde a kolik stala oprava? Budu moc rad za jakoukoli radu a pomoc (btw to, ze se podelalo prakticky to nejhorsi, co mohlo, mi rikat nemusite) :)

Radim Macak
11. června • 22:39

Dobrý večer pročítám si vaše názory nic z toho jsem zatím nezaznamenal
Ale vyskytl se mi jiný problém přijel jsem domu zaparkoval jako vždy a majednou při zamčení auta co se sklopily zrcátka tak mi pořad svítí blinkr na zrcátku u řidiče nastartoval jsem znovu podíval se jestli se objevila nějaká závada a nic blinkr na levých dveří u řidiče pořad svítí to se mi ještě nestalo a nevím co s tím

Frido
10. ledna • 9:15

Mám Kodial ročník 2018 2.0 tdiUž po štvrtý krát sa objavila závada na pomocnom čerpadle a nevieme sa dopátrať kde je chyba. Čerpadlo je vždy zaseknuté a vozidlo je v záruke.
S pozdravom

Adam
18. července • 15:33

Ještě jsem to nikdy nedělal, ale potřeboval bych na kodiaka udělat polep s logem firmy a kontaktem. Víte někdo, kde to udělat rychle?

Petr
19. července • 23:06

Mám ve firmě už 4 polepená auta reklamou. Ale ne jen tak nějakou, nechal jsem to udělat u polepim .cz. Dělají to velice dobře a luxusně. Udělají vám návrh polepu reklamou, ze které si sednete na zadek. Auta vypadají úplně jinak a hodně lidí mi říká, že to jen tak někdo nepřehlédne.

Roman Drbohlav (Romizeg)
15. dubna • 11:08

Dobrý den mám kodiaq Rs 2.0tdi po zastaveni a vypnutí pozoru něco srší připomíná to elektrický oblouk trvá to než se vypne klapkana právé straně motoru neví někdo co to způsobuje mám po servisu najeto 26000km díky

Jiřka
22. ledna • 16:18

Nevíte někdo čím by to bylo? Mám kodiag někdy mi to startu je hned a někdy až na po 5?dekuji za odpověď

Evelin
10. ledna • 11:51

Já mám Kodiaq čtvrtý rok a bez problémů. Jsem na výsost spokojená. Díky Škodovko.

Lukáš
26. listopadu • 17:36

Dobrý den můžu se vás zeptat máme škoda kodiaq rozsvítil se nám motor a při vypnutí motoru nám to píše:chyba startovacího systému nevíte někdo co to je???

Aleš
21. října • 16:56

Kodiaq byl jako služební vůz zakoupen v roce 2018/10. Nový, dle vlastní konfigurace, style plus, 2,0TDI 110kw DSG 4x4. Za tuto dobu jsem zaznamenal tyto vady: 1) Kompletní výměna zadních brzd, vibrace třepání, nesymetrická hlučnost po 5 tis km. Stejný problém i u druhého vozu, co máme na firmě, evidentně výrobní vada. 2) Dále vrzající zástěna kufru, tragédie, nakonec opravili nějakým nesmyslným podlepením, funguje jak kdy. Dále jsem v zimě skoro neodjel. Při mínus 10 nestartoval, jen točil. Výměna nějakého prvku spínající žhavení.3) Dále před dovolenou se zbláznil centrál, výměna komplet motorku dveří řidiče. 4) Dále při zatáčení a tahu vlevo divné ševelení od přední nápravy. Nutno podotknout, nezhoršuje se. 5) Prý normální. Dále, vrzající výplň dveří spolujezdce..... 3 x opravovali. 6) Dále nově vrzání zadních sedaček v uložení.... 7) Dále přestalo fungovat vyhřívání předního sedadla, prostě se pojezdem elektrické sedačky ustřihl přívodní kabel, jak mi bylo prezentováno i dokumentací. Je to takové SUV za milion, které komplexně vrže, občas nejede, a při zatáčení vlvo je trochu hlučnější!.:-(. Takže pln očekávání z nového vozu, následně vystřízlivění a už nikdy více. Dnes najeto 80 000 km, vozidlo se strachem, že mě někde v zahraničí nechá. Po záruce okamžitě pryč. Díky, kluci z Mladé Boleslavi! Je dobře, že si stále vyplácíte různé bonusy, ale nevím za co. Další služební vůz bude určitě z jiných vod.

Miloš
27. srpna • 23:21

3-ročný škoda kodiaq style automat 140 kw, spokojnosť veľmi dobré auto až na to, že mi prestali fungovať automatické svetlá, nerozsvieti sa ani kontrolka auto svetiel pri zatlačení páčky do odpruženej polohy a zapnutom režime auto, nevie niekto poradiť? Možno len blbosť možno nie.

Evelin
19. srpna • 19:45

:-)) Já mám Kodiaq 4x4, 2 l v naftě 3 roky a žádný problém není.

Ivo
14. února • 13:06

Ta videa jsou několik let stará...

Majei
27. prosince • 19:10

Zzzz

Majei
27. prosince • 18:32

Je 170000 km na Kodiak moc??

Roman
28. října • 9:19

Je to škodovka, nechtějte po tom funkčnost mercedesu...

Kuba
13. září • 8:06

prej funkčnost mercedesu......, smutný je že ten mercedes je ještě větší vrak jak ta škodovka, medvěd cca od roku 2011 těží už jen ze jména značky, takže 200% přepálené ceny za techniku, která není ani70%

Jirka
25. listopadu • 0:03

Si děláš srandu, že jo? Naši šéfové v reklamce, kde už nejsem, z části rodinný klan, nahradili staré Pažouty 607 meďákama, nějaký E-čka a S-ka, podle "zásluh" a během pár měsíců si s nimi půlka kluků ve značkových servisech tykala, protože u nich byli víc, než v práci. Nadávali všichni, i ti u kterých by se řeklo: darovanému koni na zuby nekoukej. I pleb z toho měl špatnej humor, na co vydělává, vždycky když na parkovišti přistál náhradní vůz.

Aleš
24. srpna • 16:19

Zdravím, mám Kodiaq 2,0 TDI/110KW. 11/2018 najeto 50 000 km. Za dobu od zakoupení: Vyměněny zadní kotouče i destičky (výrobní vada) kolega měl stejný problém absolutně stejný kodiaq. Škoda o tom ví, jen to tají. Při brzdění z cca 140 cyklický zvuk bez nějakých dynamických jevů. Strašně nepříjemné. Dále vrzání zadního plata, nakonec 3 x opravováno, dnes mám amatérsky podlepené a přilepené oboustrannou páskou. Dále vrzání výplně pravých dveří, opravili, ale začíná něco jiného vrzat zas. Dále elektrickým sedadlem se ustřihl kabel pro vyhřívání sedadla a to úplně. Opraveno. Dále při zatáčení doleva jako by zvonění z kol, jen při tahu, vysvětlení škoda auto : instalovány prachovky, kryty kloubovek nějaké krátké, neporozuměl jsem jak to s tím souvisí, podle škoda to není problém.... Ale dá se to překonat, nemáte li pocit, že vám upadne kolo. Dále přehrán software, radio se zbláznilo, přestalo jet, 1x z 20 startů tupá rána do repráků. Takové komplet problémy s škodou kodiaq.

Frenk
23. ledna • 0:35

Zdravím a prosim, máte někdo radu, jak s vozem Kodiaq 140 kw jezdit za méně než 8,9 litru, jak zprovoznit prediktivní ochranu chodců, jak domluvit ACC, aby nereagoval na každé odbočující vozidlo prudkým brzděním, a to hlavně na dálnici, jak domluvit Line assist, aby vedl vůz po vozovce a ne v každé mírné zatáčce mimo silnici, jak přesvědčit senzor deště, aby nestíhal systémem náhody a za skutečného počasí, jak to udělat, aby do vozu všemi dveřmi nekoukalo a za deště nevnikala špína, jak vysvětlit v autorizovaném servisu, že pedál provozní brzdy v měsíc starém voze by neměl jít až na podlahu, kde mi bylo řečeno, že se jedná o vlastnost brzdy tohoto vozu, jak nejlépe vyřešit rezonující výfuk a palubní desku, a to vše u vlajkové lodě ve výbavě L&K? Prosím, máte-li někdo na uvedené problémy nějaký lék, dejte mi vědět, pač Škoda mi téměř na vše uvedla, že se jedná o vlastnosti vozu s kterými se nedá nic dělat a ani jednu ze závad neodstranila, a to s vozem nejeli 224 km. Moc děkuji a přeji nejen krásný den.

Jakub
1. února • 9:11

Ahoj Frenku, máme toho samého Kodiaka, najeto cca 50tis., spotřeba víceméně odpovídá. Průměr máme cca 9 litrů. Dost zajímavé je natankovat v Německu Aral Ultimate, kamarát mi to doporučil a spotřeba mě na tu celou nádrž klesla o cca 2litry. Až neuvěřitelné. Sice dražší diesel, ale spotřebu to krásně snížilo, od té doby ho při cestách tankuji. Všechny ty "závady", které popisuješ, jsou prostě normální. ACC dělá zmatky při prudké zatáčce, nebo když ti odbočuje vozidlo mimo tvojí dráhu a ty jakoby nebrzdíš, protože vidíš že odjede z cesty. Lane assist je prostě na rovnou dálnici, používam pouze s karavanem. Prostě je to počítač, který je naprogramovaný. Sensor deště nepouživám, automatická světla docela fungují, rozhodně lée než u Superbu 2017, to byla katastrofa. Po ránu, když je auto tuhé a zatočíme doleva se ozve nepříjemná rána, jako lupnutí někde na nápravě, je to slyšet i venku. Je to skoro každý den, nikdo dodnes nepřišel na to, co to je. Kryty dveří už opravovali, ale to je drobnost. Kamarád má Discovery SPORT, od nového vozu byl 14x v servisu na svolávačce, ve 100tis (po záruce) mu odešlo turbo a ve 105tis. DPF(opravy za cca 170tis), tak to poslal. Mercedes v bledě modrým. Tim chci řict, že si nevybereš, to jsou dnešní auta, jsou takhle postavená. Je třeba dokupovat záruku na 4 roky a před koncem to poslat, nic jiného. Máme ještě RS benzínovou, jezdí dobře, ale před zárukou půjde, jsou tam drobné nedostatky, prostě kdyby náhodou, nebudu to riskovat. Měj se.

Frenk
23. ledna • 0:34

Zdravím a prosim, máte někdo radu, jak s vozem Kodiaq 140 kw jezdit za méně než 8,9 litru, jak zprovoznit prediktivní ochranu chodců, jak domluvit ACC, aby nereagoval na každé odbočující vozidlo prudkým brzděním, a to hlavně na dálnici, jak domluvit Line assist, aby vedl vůz po vozovce a ne v každé mírné zatáčce mimo silnici, jak přesvědčit senzor deště, aby nestíhal systémem náhody a za skutečného počasí, jak to udělat, aby do vozu všemi dveřmi nekoukalo a za deště nevnikala špína, jak vysvětlit v autorizovaném servisu, že pedál provozní brzdy v měsíc starém voze by neměl jít až na podlahu, kde mi bylo řečeno, že se jedná o vlastnost brzdy tohoto vozu, jak nejlépe vyřešit rezonující výfuk a palubní desku, a to vše u vlajkové lodě ve výbavě L&K? Prosím, máte-li někdo na uvedené problémy nějaký lék, dejte mi vědět, pač Škoda mi téměř na vše uvedla, že se jedná o vlastnosti vozu s kterými se nedá nic dělat a ani jednu ze závad neodstranila, a to s vozem nejeli 224 km. Moc děkuji a přeji nejen krásný den.

Frenk
23. ledna • 0:19

Zdravím a prosim, máte někdo radu, jak s vozem Kodiaq 140 kw jezdit za méně než 8,9 litru, jak zprovoznit prediktivní ochranu chodců, jak domluvit ACC, aby nereagoval na každé odbočující vozidlo prudkým brzděním, a to hlavně na dálnici, jak domluvit Line assist, aby vedl vůz po vozovce a ne v každé mírné zatáčce mimo silnici, jak přesvědčit senzor deště, aby nestíhal systémem náhody a za skutečného počasí, jak to udělat, aby do vozu všemi dveřmi nekoukalo a za deště nevnikala špína, jak vysvětlit v autorizovaném servisu, že pedál provozní brzdy v měsíc starém voze by neměl jít až na podlahu, kde mi bylo řečeno, že se jedná o vlastnost brzdy tohoto vozu, jak nejlépe vyřešit rezonující výfuk a palubní desku, a to vše u vlajkové lodě ve výbavě L&K? Prosím, máte-li někdo na uvedené problémy nějaký lék, dejte mi vědět, pač Škoda mi téměř na vše uvedla, že se jedná o vlastnosti vozu s kterými se nedá nic dělat a ani jednu ze závad odstranila, a to s vozem nejeli 224 km. Moc děkuji a přeji nejen krásný den.

Iveta
28. listopadu • 9:49

Zdravim, 1.5roku Kodiaq a teď nebyl týden v provozu a zničehonic hláška: závada park asistent vpředu. Auti je čisté, na čidlech nic není. Nějaká rada? Nebo rovnou servis?

Radek
3. února • 9:39

Muze to byt jen praskla zarovka ve svetle. Me to delala praskla zarovka v mlhovce (prisvit)

Superb
23. ledna • 23:15

Skodovka sa lisi kus od kusu. Mal som totozne 2014 superby 2.0 TDi, spotreba bola rozdielna o 1.5 litra. Nastastie sa to nekazilo, lacne nahradne diely, vrzanie bolo ale bol som nuteny ho ignorovat lebo cesta von neexistuje. Nikto nech necaka mercedes alebo BMW aj ked dneska aj tieto znacky su uz nenormalne poruchove. Je to kompromisne auto, nizka spotreba, lacna udrzba, da sa hodne penazi usetrit a vela jazdit za par euro. A este najdolezitejsia vec na ktorej zalezi NAFTA a BENZIN !!! to co tankujete na pumpach je najvacsi shit, ja som mal moznost jazdit na original ropnu naftu a tie auta mali o desiatku koni viac, motor isiel kultivovane a spotreba aj jazdne vlastnosti boli o triedu lepsie.

Marek
19. prosince • 21:54

Pred pul rokem jsme koupili Kodiaqa. Hned po prvnim tydnu jsem zaznamenal hluk, jakesi seveleni, od predni napravy a to zejmena pro levotocivych zatackach. V prvnim autorizovanem servisu to slyseli, ale pry at s tim jezdim, ze si zrejme musi sednout material (??). Po 5 tis to delalo jeste vic. Znovu ten samy servis, kde mne rekli ze SKODA o tom vi, ale nevi jak to opravit a ze s tim teda nemuzou nic delat. Jelikoz to dost rusilo zkusil jsem jiny autorizovany servis. Tam to slyseli a zacali resit. SKODOVCE napsali ze to delaji i nektere trojkove Octavky a ze to bylo vzdy prevodovkou. Vymenili kryt prevodovky-hluk nebyl slyset jen pri levotocive jizde, ale i pri jizde rovne, znovu servis, komunikace se SKODOU-vymena cele prevodovky,hluk byl stale slyset, odvoz do Mlade Boleslavi na analyzu. Verdikt- hluk odpovida konstrukcni charakteristice vozu.
Co me nejvic vadi, auto za spoustu penez a odflaknou te vyjadrenim, ze hluk odpovida konstrukcni charakteristice vozu a nezmuzes nic. Navic to resili pul roku auto kazdou chvili v servisu. Zajimalo by me jestli se vubec nekdy nekomu podarilo odstoupit od smlouvy. Takze nezbyva nez to bud prodat nebo jezdit par let s hlukem..

Aleš
24. srpna • 16:25

Zdravím Marku, mám totožný problém, totožné vysvětlení viz. můj email níže poruchy s Kodiaq. Aleš

Frenk
23. ledna • 0:55

Odstoupení od smlouvy je reálné, jen se nesmíte nechat odbýt nesmyslnými odpověďmi, pač Škoda prostřednictvím servisů z lidi dělá hlupáky, což je bohužel jejich politika. Jsou od Škodovky vyškolení na vše sdělit, že se jedná o vlastnost tohoto vozu. Ale pozor, na tuto vlastnost byste měl být při koupi upozorněn. Vemte si znalce z oboru dopravy, ale opět pozor, plno z nich je Škodovku předem uplaceno, jak to bývá v Českých zemích zvykem! Je to jako s politikou, co politik, to lež a podvody ...

Tom
8. prosince • 7:52

Nikdy nekoupím zbrusu nový model auta. Obecně firmy 1-2 roky odchytavaji mouchy. Poslední dve škodovky co jsem mel byli až po faceliftech a spokojenost, drzaci. Jo sem tam něco vrzne ale není to auto za 2 miliony že.

Jan Havel
1. listopadu • 19:12

Mám škodu fabia edice R5 1,4 TSI po dvou měsících se my rosvítila výstraha SOS volání funkce omezena a svíti signalizace žlutý trojúhelnik.
Jinak červené tlačítko volání na stropě auta je podsviceno zeleně tudíž funkční odzkousel jsem ho a funguje poraďte my někdo prosím.
AUTO mám nové v automatu jsem invalida a potřebuji ho je v servisu a oni maj ze zákona na opravu 30 dni chtěl bych to vaši radou urychlit.
Moc dekuji

Honza
21. září • 15:04

U superbu mi taky zacaly vrzat dvere cca po 45000 km .... Dost otravny , chapal bych to u levnejsich aut ale ne u novyho L&K...

Pali
21. září • 19:48

Vrzajúce dvere sú drobnosť v porovnaní s inými chybami. Samozrejme to človeka naštve - za dané peniaze taký chybičky. V prípade Dustera za 1/2 cenu by to človek strávil oveľa ľahšie.

Michal
12. srpna • 22:12

Mam kodiak 2.0 diesel a prvotni nadseni hranici s padem tohoto vozidla ze skaly...jsem patriot aje to cca 20 vuz skoda ve firme.
Po 3 mesicich nesko nastartovat.v servise dobili baterii a sdelili ze je vsdna serie baterek.nacez nez prisla nova zustali jsme stat v zime pod vlekem cca 6 hodin nez nas prijeli zprovoznit....po mesici odeslo tlacitko servis nouzove volani..navigace se sama vypinala.dnes po 5 mesicich a vymene baterie opet nejde nastartovat!!! Uz nechci skodu videt!!!

Pali
23. srpna • 20:10

Michal - čítam roky motoristické portály aj diskusie... Za ten čas som dospel k názoru, že najlepšie auto pre mňa (jazdy v meste, občas dlhšia jazda - ročne cca 10 000+ km) je "japonský benzín". Tak som pred rokom jeden kúpil a rovno "nech nežerem" - dvojlitrovú atmosféru. Po viac ako roku som spokojný (kvalita, spotreba, jazdné vlastnosti, komfort...). Auto ide bez najmenšieho problému.
Možno ste mal u Kodiaka smolu a máte nejaký "pondelkový" kus. Žiadna značka nerobí dokonalé autá, len niektoré sú lepšie, iné trochu menej lepšie čo sa spoľahlivosti týka. Škoda je celkom v pohode značka, ale je dosť kontroverzná u majiteľov - jedni ju zbožňujú a druhí zatracujú (aj po vlastnej skúsenosti).
Na druhej strane - kto z nás sa nevozil na nejakej Škode? Napr ja na otcovej Škode 110 L. Vlastnú som nikdy nemal. Kým som mal peniaze na auto, už som nemal obdiv k tejto značke a moje záujmy v oblasti áut išli iným smerom. Možno trochu ma odradil fakt, že Škodu (VW) skoro každý chce, skoro každý ju má a je možno až nekriticky chválená vo všetkých recenziách, časopisoch a reláciách. A ja tak trochu nechcem to, čoho je všade veľa.
Prajem nech Kodiak zmení svoj prístup.

Jose
20. září • 20:42

Jo,jo.žena ma novou corollu v atm a je moc spokojena

Pali
21. září • 12:47

Corolla je super auto - veľké, pekné, spoľahlivé.
Nová Corolla (meno Auris zanikne) je podľa fotiek nádherné auto. Taký hybrid by som kľudne bral. Len zatiaľ sa ešte celkom rád hrám s manuálnou prevodovkou. ďalšie auto možno už bude hybridná Toyota. Ale to je ešte ďaleko.

Harvy
1. srpna • 19:00

no já bych to spíš viděl na litrový motor, který do toho cpou, dyt to auta vubec nejede ne? Jak tohle může někdo vypustit vubec do výroby???

fj
10. prosince • 16:42

Nejmenší motor v Kodiaqu byl 1.4 TSI, měl tuším 92 kW, teď už je to 1.5 TSI, ten má 110 kW a nic slabšího už pro Kodiaq není. Do Karoqu se dává 1.0 TSI s 85 kW, ale Karoq je o kus menší a lehčí. Nicméně je fakt, že ze sousloví "tříválcové SUV" se mi taky vskutku dělá na blití.

fluk
21. července • 10:40

Když se potřebuju zasmát, vlezu si sem na fórum, nikdy mě nezklame, pokaždé se náramě bavím. Jen tak dál!

Honza Rajl
20. června • 18:43

Typická škodovka, všude se chvástá jak má dokonalá auta, ale realita je naprosto jinde. Nebo se pletu? Hlavně, že kodiaq dostane nálepku RS a hodí rekord jako 7-místné SUV. Všechno jen mediální mazání medu kolem huby. Je známo, že škodovka už delší dobu nepřišla s ničím převratným, má to zkrátka za sebou. Nebo na to máte někdo jiný názor?

Roman Rudý
19. června • 23:41

Jo kde je ta škoda co byla, teď už je to katastrofa, vozy nekvalitní a jedno a to samé. Žádný nápad o proti konkurence se můžou jít zahrabat.

bzzz
20. června • 9:02

Jake/ktere konkurenci? Kdo/co je o tolik lepsi/levnejsi?

Pavel
19. června • 20:24

klasika, prostě další auto, který stojí milion a je nedokonalý, opět se nám škodovka předvedla, že to prostě neumí, tak jako neumí elektromobily a hybridy, tak neumí udělat pořádně ani SUV..měla by se zajímat o fabie a oktávky a do větších akcí se nepouštět...

Dušan Hájek
19. června • 13:01

Ten mediální vítr o rekordu 7 místného SUV, to mě opravdu zvedá ze židle a teď tohle? Nedivím se, že škodovce u nás klesají prodeje, jediné co umí je nasazovat "nálepky" RS a trhat rekordy / nerekordy. Co takhle přijít s něčím průlomovým? Dle mého škodovka prostě zaspala dobu v mnoha ohledech , co si o tom myslíte vy?

Joe Doe
19. června • 9:50

Stale tu nebol clanok o zvolavacke modelov Polo a Ibiza, ktorym sa samovolne odopinaju zadne bezpecnostne pasy.

Nowok
19. června • 10:52

Ani nebude...copak si bude koncern na svych strankach sam skodit? Staci se podivat,jak rychle byl odsunut clanek o podvodech s emisema...

ivos
19. června • 9:07

Toto auto zustava vlhkym snem autora clanku. Nicmene si myslim,ze pokudu vydrzi soucasna frekvence chrleni koncernovych PR clanku,ma nadeji,ze pod stromeckem nalezne treba i.......ale ne,to je tak neuveritelne lakava predstava,ze radejin nepredbihejme,a nechme se vsichni prekvapit!

fic
18. června • 20:37

Temná stránka je, že žádnej, ani vlajkovej typ škodárny neutáhne normální vlek 3,5 t. Takže skřípejte, vrzejte, čidlujte a převodovkujte dál. Ale beze mne. Klumprt nepotřebuju. Zůstanu u Landcruisera. ;-)

Diskuze
18. června • 23:02

Ale Kodiak to utáhne,ale kdo utáhne tu spotřebu ?!

Filip
18. června • 18:14

Hledáte prkotiny na Škodovce, znám spoustu dalších aut, kterým vržou madla

pali
25. června • 19:23

Súhlasím s Filipom. Sú ľudia, ktorí riešia viacmenej drobnosti. Dnešné autá nie sú dokonalé. A priznajme si, že málokto z nás si kupuje prémiovú triedu.
Rôzne "pazvuky" v interiéri zamrzia, ale nie je to nejaká funkčná chyba. Možno za 35 000€ človek čaká aj od Škody nejakú kvalitu, preto to ľudia takto hodnotia.
Aj ja, keď na mojom ročnom aute zatlačím na istom mieste palubnú dosku, tak nepekne zavrže. Ale počas jazdy je to OK. Keby som sa toho miesta nedotkol, tak to nikdy nezistím - náhoda :). Ináč je auto skvelé.
Radšej nech má auto pazvuky v interiéri - do istej miery, akoby malo zastaviť niekde na kraji cesty.

bzzz
18. června • 18:42

Zadne prkotiny... jen v ceskych diskuzich maji mnozi tendenci veci kolikrat zbytecne hrotit nebo za vsim hledat spiknuti, a znemoznuji vecnou debatu.

Pepýk
18. června • 15:28

O víkendu jsem se vrátil z autosalonu Opel, kde jsem hledal náhradu za 15 let starou Fabii. Bohužel jsem hned vycouval, protože řazení jedním, nebo dvěma prsty jako v 15 let staré Fabii je naprosto nemyslitelné. Řadící páka v Opelu Astra i Zafira chodí, jako záchodový zvon přicucnutý k skleněné podlaze a najít rychlostní stupeň je všechno jenom ne intuitivní. Asi budu muset zůstat u koncernu, byť se mi oba Opely líbily. Každá automobilka má své kostlivce, ale tento je na rozdíl od vrzajících klik u dveří, je celkem zásadní. Bez řazení auto moc nejede.

Pali
21. června • 16:12

Skúste Mazdu - Mám 3-ku a radenie je jedna báseň. 2 prsty v pohode. Lepšiu kulisu prevodovky som nezažil ;)

Petr Brázda
22. srpna • 13:56

Zkus někdy ProCeed 1,6GDI, dle mě super, mám služ novou octavii 1,6D jede výborně, řazení jde ztuha a místo pětky se mi tam občas podaří 3.

Freddka
22. června • 9:03

Mel bys aspon na hodinu zkusit mx5, to je teprve zradlo

Pali
23. června • 21:07

MX5 je podstatne lepšia - plánujem vyskúšať ;).
Každá Mazda má trochu gény MX5. Minimálne prevodovky aj v 3-ke navrhovali ľudia z rovnakej firmy = aj keď prevodovka nie je taká skvelé ako v MX5, čítal som recenziu, kde ju autor práve k MX5 prirovnával. A ja som ešte nezažil lepší manuál. Ale napr na BMW som som nejazdil.
Najlepšie keď skúsim ozajstnú MX5 ;).

Joe Doe
19. června • 11:43

Zavitaj do Toyoty. Hybridy sice maju paku, ale je to volic jazdneho rezimu, nie ovladac prevodovky, pretoze system HSD prevodovku v pravom slova zmysle nema :) Ani alternator. Ani rozvody.A paku mozes ovladat jednym prstom ;)

Kvalita bez kompromisů
18. června • 22:24

No jo, Opel nebo zdejší Škoda... To musíš jít k pořádné značce na světové úrovni, a ne německým srač*ám. U Hyundai tě nic takového nečeká. Tam je kvalita bez kompromisů.

LM
17. srpna • 21:27

když si představím služební Tuscony, tak se ještě teď za břicho popadám ......

bzzz
18. června • 16:56

Astra je i s automatem.

Michal Rehol
18. června • 12:43

No jo typická škoda, už jen ta mediální masáž, typu rekord 7- místného SUV, ještě aby to nebyl rekord, když tam žádné jiné nejelo. Škodovka je jedno velké zklamání za druhým, nebo se snad pletu? Oproti třeba Korejcům je x.let pozadu a tuto ztrátu už asi nedožene nidy, co myslíte?

ugo
18. června • 15:14

Souhlas,je to traparna nejvyssiho kalibru a vsudypritomna koncernova hysterie.

Mira
18. června • 9:05

Při teplotách nad 24°C se v páčce stěračů roztáhne kontakt spínající zadní stěrač a ten pak nejde vypnout a stírá stále.Ale dá se to přežít a Škodovce prominout,protože je to Felicie z roku 1997 koupená před 5-ti lety za 10000Kč:-D:-D:-D

Jirka R.
19. června • 7:12

Ano prominout. Vždyť Škodovka je "náš" národní poklad, té se promíjí úplně všechno. Hlavně nenažranost v podobě neadekvátní ceny aut, mizerná spolehlivost a i to, že je to jen německý klon "co dům dal". Slátanina zastaralých nekvalitních dílů VW.

alexisk
18. června • 9:02

Mame Kodiaqa rok a jezdime hodne. Zadny z uvedenych problemu jsme nezaznamenali. Naopak jsme velice spokojeni. Kazdy hnidopich si vzdycky neco najde, ale zkuste se podivat na SUV jinych znacek ve stejne cenove relaci a jejich zpracovani. Kodiaq je luxusni auto za primerenou cenu. Samozrejme, ze nemuzete ocekavat zpracovani interieru jako u Audi Q7, ktera stoji dvakrat tolik.

Jirka R.
19. června • 11:19

Luxusní Kodiq, Škoda? 😂To snad nééé? Kodiaq je naprosto obyčejné auto ničím nevybočujici z průměru "konfekce". Navíc škodovka ani nic luxusního nevyrábí. Od toho tu jsou jiné kvalitnější značky např. Genesis-(Hyundai), Lexus-(Toyota), Infinity-(Nissan), atd.

Jiří
19. června • 9:20

Děláte si legraci ? Kodiaq je luxusní auto za přiměřenou cenu ? Kodiaq je běžné auto za přemrštěnou cenu.

Savel
18. června • 8:32

Doufam,ze dnes bude publikovan aspon jeden dalsi clanek o skode kodiaq. Jinak to je ztraceny den pro vsechny... Dekuji.

PavelIV
18. června • 6:46

Octavia kombi 12/2016 2,0 nafta. Najeto 70 tis.
Zhruba ve 40 tis. v otáčkách kolem 1800 rezonoval kryt přístrojovky. Řešili to tejden, nakonec mi to vrátili, že to rezbrali a dali dohromady a na žádnej problém nenarazili - od tý doby nic nerezonuje :-))
Ale co mě (teda kromě stop-startu) točí, jsou ostřikovače. Hlavně vpředu nemůžou naprogramovat, aby se to pár vteřinách jednou setřelo samo?!?! Ostřik zadního skla u kombi je taky mizernej. Obojí umí Focus I. mojí ženy z roku 2003 mnohem líp.
Ale kromě tohoto jsem spokojenej, žádnej problém.

Jirka
18. června • 7:07

Rezonujici pristrojovka uvolneny sroub, a kdyz to special ist u skody nevi, to jsou pani mechanici odbor oci vymenovaci nove za nove, nez zajistit pricinu. Viz vrzajici mala, poddimenzovany pocet sroub na u tazeni.

Jirka
18. června • 5:12

Vybehla tu reklama operak jdem diskutovat, tam to neni mozny. Takze oberak 8 tis po dovu 4 let cca 400 tis a pak si to treba co stoji 700 cca mohu odkoupit za pul mega asi tak ne.

MIKO
17. června • 23:47

My máme doma dva měsíce starýho Fiata. Co bysme dali za vrzající madlo dveří...

dpcstb
18. června • 10:25

ake mas problemy/

Origo
17. června • 23:27

Až bude Škodovka originální ČESKÉ VOZIDLO a ne žádný ochuzený klon VW,tak si jí pořídím.
Když VW,tak jen originál a ne nějaký 90% padělek pod hlavičkou Škoda.100% jako VW,nebude nikdy.
Jen tak pro srovnání...projeďte se v originálním VW Passat(model 2018)a v klonu Passata" Škoda Superb II.
A budete se hooooodně divit!(jízdní vlastnosti o dost lepší,(palubka nevrže,plasty neskřípají ani nevržou atd.atd.)Prostě žádné pazvuky u VW nejsou.
Do té doby pro mne platí"Škoda auto=škoda peněz :-);-):-P

kia
18. června • 22:48

To je to samé i s originál značkou Hyundai a jejím klonem KIA. Nebo s origo Renaultem a ultrachudým, nekvalitním a ošizeným klonem Dacií.
Vždycky si raději pořídím originál Hyundai, než Kiu. Však s touto myšlenkou nejsem sám, výsledky prodejů značek Hyundai a KIA mluví za vše.

kia
18. června • 22:57

U VW je jiný problém. Ten je oproti Hyundai s kvalitou a hlavně spolehlivostí o několik úrovní níž. Takže i když jsou to obě origo značky, vybral bych si jednoznačně vždycky Hyundai. Natož nějaký klon...

diskuze
17. června • 23:26

A co takhle DSG převodovky respektive problém se synchrony 2. stupně r.v.2017 u nerozebiratelné převodovky za 180 000 Kč?! Problém Škody a BMV který se tutlá!

pv
11. června • 12:26

BMW DSG převodovky nemá

Rad
17. června • 22:51

My máme na firmě cca 1/2 roku a vypada to na pěkný .... Praskla čelní mřížka - bez poškození a následná neuznaná reklamace od škody. A v dešti jsou problémy s elektronikou, takže pobíhání po servisech. Ještě máme yetiho r.v.2015 a taky žádná hitparáda.

Petr
17. června • 22:09

Dobrý den, vlastním Škoda superb r.v.2017, 2.0tdi 140kW, DSG, 4x4, Laurin v Max. výbavě. Najeto nyní 15tkm. Cena vozu 1 295 000,- s DPH. Závady: vrzající střešní okno - při otevírání neskutečné zvuky. Rezonance v přístrojovce, část okolí budíků. Cvakající držák sedadla řidiče a spolujezdce, již vyměněno na záruku. Drnčící část posuvu pásu u řidiče. Někdy funkční otevírání kufru nohou. Vrzající přední loketní opěrka. Rezonance v předních dveřích u řidiče. Za slabého sněžení nefunkční senzory. Někdy z ničeho nic sám prudce zabrzdí. Na kůži okolo hlavových opěrek hodně vyřezané díry - u všech. Kůže odlézá i u isofixu. Někdy z ničeho nic jakoby poskakující DSG - při pomalé jízdě do 20km/h. Prozatím vše. Velké zklamání :-(

Josef
18. června • 10:38

Mohu doplnit obdobné zkušenosti se 2 Superby v max. výbavě. Šéf byl hodně nespokojen, některé věci se vyřešily opravou a na ostatní už si už zvykl. Já mám a měl jsem Octavii 2.0TDI ve výbavách rozšířená Ambiente nebo max. Elegance a nic navíc. Drobnosti se odstranily v záruce a na to co "zbylo" jsem si zvyknul (musel jsem) do doby, něž jsem dostal nové auto. S "problémovými" motory 2.0TDI a "surovou" technikou auta spokojenost, nikdy mne Octavie nenechaly ve "štychu". Jenže s Octaviemi jsem nenajezdil přes 100 tisíc km, které snad dnes vydrží v pohodě každé auto. Jednu moji vrácenou Octavii si odkoupil zaměstnanec firmy a nestěžuje si (zatím - protože jezdí málo a má najeto něco kolem 130 tisíc km, sám najel asi 40 tisíc km).
Já bych si osobně nikdy nekupoval Superba v max. výbavě. Vycházím z logické skutečnosti, že takových Superbů se vyrobí z celkového množství jenom minimum kusů a z toho vyplývají poteciální problémy z výroby - nezkušenost pracovníků, kteří montují určité skupiny výbavy jenom občas, nevychytaný vývoj technologie montáže a instalace (kdo se tím bude kvůli pár kusům zabývat, že?), používání univerzálních stavebnicových dílů a montážních prvků (když to dobře funguje v přístrojovce 1,6 m, tak to nemusí z hlediska rezonance fungovat dobře v přístrojové desce většího rozměru a jiných tvarů a navíc pokud každá přístrojovka bude mít jiné vybavení, jinou instalaci a jinou hmotnost, tak univerzální řešení rezonance/drnčení je asi složité a drahé)....atd.
Proč jsou asi japonská auta z hlediska elektroniky a výbavy hodně spolehlivá a nedrnčí? Moje vysvětlení je v tom, že i základní výbavě jsou japonská auta v podstatě plně vybavena a tím je asi celkové pro výrobce snadnější a levnější všechno vychytat před uvedením do výroby nebo krátce potom. Pro řešení případného problému je výrobce motivován tím, že řeší problém celé produkce a nejenom problém pár kusů jako je tomu v případě zmíněného "supervybaveného" Superbu Laurin a Klement. Ještě jsem si vzpomněl na problém el. stahování oken Roomsteru u zadních dveří. Jenže - kolik Roomsterů to el.stahování vzadu mělo?
Myslím si, že "pověstná" spolehlivost škodovek v Česku plyne z toho, že se prodávaly (a asi i prodávají) v naprosté většině v pouze v základních verzích nebo tak Ambiente (a zejména akční modely jako Trumf apod.). Co v autě není, to se nepokazí a ani nemůže "drnčet". V práci si kdysi před léty jedna kolegyně kupovala Octavii II Tour s motorem 1,6 MPI a je absolutně spokojena - žádné problémy s motorem a nic jí v autě nedrnčí...
Zkrátka, když už plně ("luxusně") vybavené auto, tak jít kupovat "značku" a ne "konfekci", kterou je značka Škoda (i v rámci strategie koncernu VW). Ale i tak se může nějaký problém vyskytnout i u toho MB nebo u japonců, auto je složitý stroj.

JirkaX
18. června • 15:55

Za 20 let jsem vystřídal 6 Octávek ze všech řad, ve vyšších výbavách, s jednou dvojkovou jsem najel nejvíce a to 295 tis. Mimo běžného servisu a brzd vše původní a plně funkční. Pokud mi v některé něco drnčelo, byly to nějaké moje drobnosti po kapsách. Jinak nic. Že bych měl takové štěstí? A nebo je to taky o stylu zacházení s autem?

Josef
18. června • 16:13

Nebo o prahu vnímámí, sluchu,...;-) Já jsem s Octavkama (měl jsem jich za 17 let více, kromě Passatu, už si to přesně nepamatuji) spokojen, "problémy" - prkotiny jsem vždy vychytal. Samozřejmě je to z hlediska spolehlivosti a závadami i o stylu zacházení, to jsem už psal vícekrát jinde. Za ty peníze, co firma za auta zaplatí (po fleetové slevě) jsou Octavie dobrá auta. Srovnávat je ale s jinými vyššími kategoriemi (které stojí podstatně ví) ale nemá smysl, v tom se určitě shodneme.
A co se týče těch Superbů za 1,3 milionu - tak já bych za to ty peníze rozhodně nedal. Stačí trošku připlatit a je potom možné koupit úplně "jiná" "auta". Záleží ale na prioritách a je na každém, jak se rozhodne.

JirkaX
18. června • 16:32

Tak co se týče toho vnímání rušivých zvuků, tak na to jsem hodně citlivej. Taková petka s pitím v kapse spolujezdce, v určitých otáčkách motoru vrněla v Octávkách, umí to i ve VW.

Robert
18. června • 7:29

Měl jsem dva roky Superb starší model 2010 TDI, toužil jsem po něm a tak jsem si ho užil!! Za celou svou kariéru řidiče cca 30let jsem tak často nejezdil po servisech jako s tímto vozem - filtr pevných částic a celý systém odvodu spalin, dva termostaty hlavně ten pro DSG, životnost tlumičů a vůbec podvozkových skupin, snad milé překvapení DSG ta převodovka skutečně fungovala. Perfektní pohodlí i jízdní vlastnosti včetně sněhu a náledí, ale ty náklady, aby to skutečně fungovalo?! Skutečný firemní vůz , který musí po měsíci provozu na revizi , aby zase "vyšíval". Mějte se a hodně štěstí za volantem vozu co bude sloužit zejména Vám a nikoli Vy jemu.

petr-plzeň
17. června • 22:53

Napsal bych k tomu jediné. Kolega a kamarád v jedné osobě zakoupil Superb 2.0 tdi 110 kw. Předchozí vůz byl passat, který prodával s najetými cca 150tkm. Zkušenost má podobnou jako v uvedeném hodnocení, při vzpomínce na vw passat má slzu v oku a zmíněný vůz by si znovu nikdy nekoupil. Přes jeho zkušenost jsem zakoupil "embéčko" RS 2,0 tsi … jen z toho důvodu, že stejný motor byl u vw (ve variantě combi) kromě golfu R a passatu, v nesmyslně nastřelené výbavě za ranec, nedostupný. No a …. stejná plastová paštika ….. dobře mi tak :-). abych jen nehaněl..... motor a spotřeba …. výborný, stejně jako prostor.

Provokater
17. června • 22:01

Mám crv a problémy kodiaqa neznám a ani nechci znát.

Hernandez
17. června • 22:11

Kodiaqkáře zase nezajímá, kolik tě bude stát filtr pevných částic do velkoobjemového motoru 1.6d.

Lumix
17. června • 23:04

JPP. Pokud se budeš řídit radou výrobce (viz návod) tak je to bez problémů. A 1,6 obsah (118kW) celkem postačuje. CRV znám a takovéto problémy jsem s ním nikdy neměl.

Hernandez
17. června • 23:33

Teď postačuje 1.6, pak bude postačovat 1.3. Není to důstojné, ale to je problém více vozů. Já jsem spíš zvědav na nový benzínový hybrid 2.0.

Lumix
18. června • 9:31

Nevim kdes vzal 1,3. CRV bude s 1,5 VTEC TURBO (134kW - viz Civic). Hybrid 2.0 bude příští rok.

MV.
18. června • 0:09

Hybrid v podani koncernu bude to co mate v aute teď plus kupa elektriky navic, komplexnejsi vuz... Tudiz tezko spolehlivejsi nez nyni.

Jaroslav
17. června • 21:55

Vrže mi sedačka... Ale to nic.. na
dálnici se mi otevřel kufr !!! To je kvalita co? Naštěstí je to firemní, za ty prachy bych to vżivote nekoupil!!!

Vojta
17. června • 21:42

Čím více jim do toho VW kecá tím je to horší. Měli by se od koncernu VW oprostit a bude to zase zlatá Škoda.

Mirek
17. června • 22:36

Opravdu geniální nápad. Firma patří VW, technika VW. Prozraď, jak bys to udělal, že by znárodněni? :-D:-D

Jirka
17. června • 21:15

VW GOLF VII-9/2016, 20 000km
-drnčí palubka, při přejezdu nerovností, na dlažbě pak pořád. Ze servisu vráceno s tím, že je to OK- celá palubka rozebrána. Drnčení se zhoršuje, ozývá se pod plynem i na "hladké" silnici
-začíná se ozývat vrzání od B sloupku řidiče. V servisu vyměněn bezp. pás, bohužel to netrefili, vrzání trvá a zhoršuje se
-vrže koženka na kulise řadící páky-v servisu rozleštěno, bohužel se to o dost zhoršiloPřemešlím, jak dál...

lisil
3. června • 10:52

Mně to u Golf VII vrže taky vpravo vepředu, když jsem jim to říkal při záručce tak to neopravili s tím, že to nestihli, HN Car Strahov.

Rádce
19. června • 11:04

Musíš počkat, až Ti vypadají všechny nedotažené šroubky, tak to opraví samo.

Jiří
18. června • 16:28

Znám totožný problém z Fabie III.Neřešitelný problém v záruce..

TomZ
17. června • 22:51

U Touranu 2/2017 a 30k km jsem na tom podobne
- jeden cas neco vrzalo u A sloupku u spolujezdce
- obcas vrze sedacka ridice
- obcas vrze sedacka spoljezdce
- uchyty ve dverich vrzou presne jak v tom kodiaqu. Pred tim jsem mel 12let stary dost ojety Mondeo a interier uplne v pohode.

Petr
17. června • 21:42

Jak dál? Pochcat a zahodit ;-)

Petr M.
17. června • 21:10

Mám Škodu Kodiaq, používám ho a naprosto bez uvedených problémů. Mohu doporučit. A kdo tomu nevěří, je tu ještě "to nejlepší" Hyundai.

LOL
19. června • 11:21

Kdybych si měl vybrat mezi Kodiaqem a Sorentem, tak beru jednoznačně Sorento. Je to sice jen poloviční Hyundai, ale i tak. :-D

STANDA
13. září • 7:47

Já myslím že to není žádná výhra tedy že je Sorento z poloviny Hyundai, ale ono Sorento celkově není žádná výhra- odporná krabice, kvalita výroby a spolehlivost nulová.

Pavel
13. září • 7:43

SORENTO :-):-):-)GRCKA

Creative
20. června • 9:24

Tak to já bych volil jednoznačně Hyundai Grand Santa Fe. Ale to bych musel být příznivcem SUV, což nejsem a nebudu.
Čekám na novou N-kovou i30 Fastback s 300 kobylami pod kapotou, která má být ještě lepší než současná i30 N Performance. Ale spíš do té doby došetřím a půjdu rovnou pro Genesis G70, což je o level dál než Stinger. Navíc Stinger je jen KIA.

Sandokan
20. června • 16:25

Další nadosmrti kunda :-D

Shade shit
20. června • 20:31

No a?? Ať si každý koupí co chce... Já mám Mustang GT Premium 5.0 V8 310kW rv 2017 a pak ještě Volvo XC60 D4 Momemtum 140kW rv 2016 a Ford focus mk2 po fl 1.6 rv 2008 85kW jo a nepočítám ještě dodávku...

Mirek
18. června • 21:35

To si o kvalitách Kodiaqu moc jistý nejsi, když nezvládneš ani pochválit své auto bez použití slova Hyundai? :-D
Každou chvíli tady čtu, že místní Vošického PR zapleveluje diskuzi u škodovek Hyundaiem, a ejhle, on to dělá škodafil. :-D

Smith
19. června • 18:09

To nejsou místní Vošického PR, ale spokojení majitelé, fandové a i Hyundaifilové. Je to u všech značek stejné, fandové jsou všude.
A čím víc budou fanatičtí odpůrci značky Hyundai o ní lhát, pomlouvat jí, i její příznivce, tím víc zastánců se bude rojit, protože si tu křivdu samozřejmě nechtějí nechat líbit.
A jelikož je majitelů aut této značky čím dál víc, tak je i fandů čím dál víc.

FERO
13. září • 7:39

Moje drahá polovička vlastní Kundaje i30 a větší popelnici jsem ještě neměl tu čest řídit, to že je to neustále v servise je věc druhá auto je od nova, nyný má najeto 110 000km a s vezení a spolehlivost s octavii II 2.0tdi která má najeto 420 000 je nesrovnatelná, prostě oktávka jede pořád, kundaj stojí věčně před barákém, jelikož není schopen jezdit 3 dny po sobě (baterkou to opravdu není)
Proto navrhuji EU parlamentu prosadit nařízení všichni Kupujme Kundaje dosáhneme tím zlepšení ekologie a klimatu

Nevzhledný křáp
17. června • 19:52

Tuten přefouknutý Favorit, ouplně mimo proporce, s rumunským desingem, za víc než milión??? Děkuji nechci.

Pavel
17. června • 19:37

Škodovky byli dobrý akorát když ještě ten podnik se jmenoval AZN Mladá boleslav a vyráběl Škody Favorit dřív tam byli auta která vydržela a měla pěkný tvar třeba škoda spartak oktávia felicia škoda 1000 mb Škoda 100,110,105,120 tou privatizací to pohřbily teď co tam leze tak to je hnusný a ještě tam jsou pořád njáké problémy s elektronikou

Hernandez
17. června • 20:07

Ty jsi pomalu netrefil žádné i/y Děláš si prdel?

Viny
17. června • 19:35

Mam kodiag vybava style z podobnymi problemy acc vypadava uplne stejne jako na videu vcetne front asist a drzeni v carach kopil jsem jej 2017 v cervenci po dvou tydnech musel byt odtazen do skodovky predjizdel jsem ciklistu a auto zacalo ostre brzdit po 2 tydnech mi ho vratili a rekli ze zadnou zavadu nenalezli vevnitr interieru vse vrze a skripa az des vytahl sem oba destniky a z casti auto ztichlo pred kodiakem sem superba koupeneho leden 2016 ve vybave laurin klement absolutne zadny problem ze skripanim ci jakym koliv systemem na palube

Pavel
17. června • 19:23

Co škodovka to křáp zlatá Dáčie logan mám jí z roku 2007 a nedám na ní dopustit šlape jak hodinky

Radek
17. června • 19:36

To ti všichni moc gratulujeme k Dacii, to je nejlepší auto na světě. Neni nic lepšího. Stoji 1/5 ceny Kadi, je pohodlnější, bezpečnější, snad i rychlejší, servis za 1/3. Moc blahopřeju a doufám, že i mé další auto bude to(Dacia), s kterým se budu moct chlubit na fórech o autech. Ať žije Dacia

Hernandez
17. června • 19:54

Tak bacha, až budeš vybírat, aby jsi nepodlehl reklamě na Škodovky, Mercedesy a pod. Když zůstaneš duševně silný, poštěstí se ti a i ty budeš mít svou Dacii.

Radek
17. června • 22:39

Asi taky budes mit Dacii. Chapu, ze dacie jsou pro vas fajn auta, ale proboha neporovnavejte je s autama za milion, nebo s mercedesem.

Karel Hejnic
17. června • 19:04

:Pořád je to jen Škodovka3-[

Jan Hofmann
17. června • 19:01

Proc jako cesi nemuzeme byt hrdy na ceskou firmu, kterou zna pul sveta a dela bezvadny vyrobky. Nezalezi na tom jestli si koupim Audi, BMW nebo neco jineho jen proto ze na to mam (nebo ne), ale jako cech jsem na Skodu stale hrdy. A ze maj nedostatky a nektera auta chyby?
A ktere auto to nema? V dnesni dobe tak moc nezalezi jakou znacku si vyberete, ale na stesti jednotliveho kusu co si koupite a dostanete.

kocka
19. června • 18:53

Jen takový detail, Škoda není česká firma, ale montážní závod umístěný v české republice s povolením používat historickou značku ŠKODA a patřící německé firmě založené NDSAP v čele s Hitlerem.

pes
4. ledna • 10:43

kočičko, myslim si že Adolf Hitler nemá na svědomí vrzající madla dveří...

Pavel
23. června • 9:47

hm, ani nevíš jakou měla ta strana správně zkratku;)

Mirek
17. června • 22:33

To máš vcelku pravdu, ale problém je, že jistá automobilka chce za to srovnatelné auto nějak moc peněz a tato automobilka není česká firma, jen zaměstnanci jsou většinou Češi.

Alda
17. června • 21:30

Presne jak rikate. Ta kvalita aut napric znackami je vicemene stejna -jak by ne - kdyz spousta komponentu se sdili a to ne jen v koncernu VW, ale vsechny koncerny mezi sebou!
Opravdu zalezi na stesti a kus od kusu treba Octavie se muze diametralne lisit. Meli jsme 3 nove Octavie: prvni O2 pred faceliftem a katastrofa od motoru pres elektroniku. Pak jsme zkusili O2 facelift a nikdy sebemensi problem a stejne tak O3 uplne bezvadna.

stealth01
17. června • 16:56

Co to je zase za stupidní začátek článku? Čím se chlubí? Myslím, ze v SQ7 by Sabine byla daleko rychlejší (https://youtu.be/JP7MuY9bqEk)....

Ja prvni
18. června • 8:36

SQ7 nepotrebuje hloupou propagaci, tak proc pro ni vymyslet extra rekordni kategorii?

jogurt
17. června • 23:10

no....možná... pokud by ovšem SQ7 nebyla rychlejší než Sabine....:-P

Tom
17. června • 16:26

Kodiaqa mám, ale zde popsané problémy ne. Auto je z dubna 2017.

dpcstb
18. června • 10:15

a co ine problemy? je nieco na co sa stazujes?

Pejsek
17. června • 16:08

Za 8 let, 220tis., km? A to je jako hodně, nebo málo? Kdybych napsal, kolik já jsem za 8 let najezdil, sám bych tomu nevěřil. Min. půl milionu km, abychom mohli něco hodnotit. Tak za 9 let napiš. Těch 220 jsem dříve najel za 2 roky. Doporučuji, číst si o háčkování. O tom víte taky úplný hovno.

lepra
21. listopadu • 20:52

nastastie nie kazdy musi pracovat ako vodic z povolania

Tom
8. prosince • 7:34

Tak je rozdíl najezdit 220 k střídavě mesto/mimomesto/dálnice a 500 k si to jen svistet na 6 ku po dálnici,nemyslíš?.
Měl jsem škodovky od 120 ký po octavku II scout. Nesčetněkrát u moře, v Alpách apd. A nikdy mne nenechali ve stychu. Pro mne za ty peníze nejlepší poměr kvalita a cena.
P. S a ten scout je tank, ten co vyjede... Už se těším na kodiaqa

Petr
18. června • 0:53

Koho zajímá že se živíš rozvozem jídla?

zmrzley
17. června • 19:54

Nojo, my víme, najezdil jsi nejvíc ze všech,viď. A půlku z toho jen po dvou kolech, viď.

Stormy
17. června • 16:40

sprosťáku

plantur
17. června • 15:59

Tak tohle je auto za 800tacu a výš .........opravdu kvalitní zpracování:-/
určitě bych si ho koupil :-D:-D

Jája
17. června • 15:59

Já to řikám pořád, že Škodova by měla jet hlavně na kvalitu, ne na kvantitu.

Pepé
17. června • 15:33

Já mám 8 let starého SCOUTA s 220tis. km a bez problémů. Tak naco nové když to běhá jak má. Jsem spokojen se Škodou a jak čtu tak Škoda začala vyrábět auta ve velké kvantitě na úkor kvalitě což je škoda.

Rosťa
17. června • 15:32

Já u Oplu Meriva zatékání za skla zadních dveří při mytí ruční a automatickou myčkou a při dešti. Vyjádření prodejce "Opel Meriva se nesmí mýt ruční tlakovou myčkou".

světelná tyč
20. června • 11:31

To je tedy prodejce čůrák. Žeň to vejš.

dpcstb
18. června • 10:14

ulohou podnikatela je zarabat, zakaznik ho preto logicky zaujima iba po podpis nakupu

Robin
17. června • 15:18

To přece není možné!! Vždyť všichni chválí, jak jsou embéčka skvělé vozy!!!!!!:-D:-D:-D

stealth01
17. června • 16:59

Tak to pojďme trochu rozebrat. Napiš mi, kde “všichni” chválí embecka jako skvělé vozy. Konkrétně. Nic že?

Škoda-auto
20. června • 15:23

no tak stačí se podívat je na čísla prodeje.....kde je škoda a kde třeba Hnůjdaj a ostatní....

Pilot
17. prosince • 11:20

Vždyť ano, Hyundai má v porovnání se Škodou cca 4x větší prodeje (globálně). EU, natož ČR ve světě nikoho nezajímá (ani obrovského Hyundaie). Je to malá, a v případě ČR, nicotná část Země.

brucus
18. června • 15:32

Nahodou Skoda 1000MB byla ve sve dobe uzasne auto. Co mate proti nemu?

quido
19. června • 22:16

Nová Škoda 1000MB bola vo svojej dobe skoro tak dobrá, ako vtedy končiaci Renault 8, z ktorého konštruktéri okopírovali čo sa dalo.

M
16. listopadu • 12:12

Jen technická. Končil Renault Dauphine. R 8 nabíhala. A ten test byl v německém časopise Hobby. Srovnávali 1000 MB a R8.

HH
26. června • 12:22

To máš pravdu Škoda je proti Hyundai jenom taková malá lokální automobilka. Za rok 2017 je Hyundai Elantra (i30) s 623.205 kusy 12té nejprodávanější auto na světě a Hyundai Tucson s 620.678 kusy je na 13té pozici. Škoda se nedostala ani do první dvacítky.

Niemand
18. června • 12:09

Skús si prečítať nejaký test na českom webe.

Jura
17. června • 15:49

Mě klekl v kaďákovi Amundsen a čidlo SOS a vše bez problémů vyměnili. Horší to měl jeden týpek tomu to ve vyšší rychlosti táhlo doprava, šmejd hned z výroby, auto si odebrali zpět.

J
17. června • 13:54

Kolega má Kodiaka s 1,4 TSI od ledna a asi před dvěma měsíci mu začal vibrovat volant. Dal to do servisu, nic s tím neudělali, prý je to vlastnost vozu. Tak si půjčil verzi s 2.0 TDI a u něj to prý bylo ještě horší. Už psal do Boleslavi, že pokud to nevyřeší, tak auto prodá a ke Škodovce už nikdy nezavítá. Jsem zvědav na jejich odpověď.

Jan
18. června • 21:03

Nevim proc kupujes takovou hnusnou nepohodlnou predrazenou krabici.Kup si Espace V v plne palbe vim o cem mluvim super velke pohodlne nadcasove auto.Jeste zbude na dovcu.Skodofku nebrat.Hnus.

utajena tajenka
17. června • 15:07

Tezko pak najit duvod, proc kupovat zcela nove auto. Aut s chvejicimi se volanty jsou plne bazary, za zlomek ceny noveho. Nove auto zkusenejsi privatni majitel casto porizuje prave z duvodu, aby se zbavil nakladu, ztrat casu a ztrat energie v dusledku obihani vsemoznych servisu. Tezko rici, jakou jinou motivaci bude mit takovy clovek, koupit nove auto i priste, pokud ani zcela novy vuz toto ocekavani nenaplni alespon po dobu zakonne zaruky. :-|:-/

Ota
19. června • 6:20

koupi auto,aby se zbavil nakladu?To jako, ze z toho udela nakladovou polozku a tim se ji zbavi? Nechce spis zvysit ty naklady?

Roman
17. června • 14:46

Známý měl dva vozy Škoda Yetti 1.2 TSI na operativní leasing.U prvního měl motor nadměrnou spotřebu oleje, u druhého musel být motor po najetí 26000 km vyměněn. Dle mého názoru tak jak jsou vozy Škoda prezentovány, neodpovídá skutečnosti.

Josef Vavřík
18. června • 10:31

tak si asi měl koupit Hyundai,ten by asi byl lepší(myšleno ironicky)

HáFan
20. června • 12:00

Ti si piš, že Hyundai by byl a je lepší, a bez ironie. Spolehlivostí, ale i ostatním mu Škodovka nesahá ani ke kotníkům.

Pilot
17. prosince • 11:06

HáFan: Přesně tak. Mám úplně stejný názor i zkušenosti. Navíc luxusní Genesis - (Hyundai) je etalon spolehlivosti napříč všemi značkami. Škodovka se mu ničím nemůže ani náznakem rovnat, je to low-endová značka na okraji automobilového průmyslu. Škodovku absolutně nelze s Genesisem porovnávat. To by bylo stejné, jako porovnávat RR s Dacií.
Njn. říkejme to ale zaslepeným trapným škodafilům. Ti budou mlýt stále dokola ta svá zaručená "moudra". Jsou neskutečně směšní a trapní.

Tanuma
20. září • 20:38

Tak se na tom Hyundai hlavne podivej,jaky ma predni narazovy zony.Da se to ohnou rukama!Nekecam.
A Kodiaq scout uz mam ve vyrobe,tak uvidim

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
A.
29. listopadu • 17:21

+Ty jsi dobrý vtipálek, prý ohnout rukama....odkdy vysokopevnostní ocel ohneš rukama :D že ty si to pleteš s nárazníkem :D třeba takový Tucson získal v nárazovém testu hodnocení TOP SAFETY PICK+ stejně jako VOLVO XC 90

HáFan
21. září • 18:46

Ale no tak, vyndej ruku z nočníku... a prober se. Větší hovadinu jsem dlouho neslyšel. Hyundai u svých aut používá daleko větší podíl vysokopevnostní oceli než škodovka. Hyundai je vyrobený poctivěji.
Tak sem dej nějaký odkaz.

LM
17. srpna • 21:10

Tak nevím, ale podle mé zkušenosti, s kolegy oceňujeme, že "naše" firma zrušila zakázku od Hyundaie. Nakoupili "Tucsony" v benzínovém provedení. To, kolik toho najezdí bez oprav za měsíc octavie odcouvají. U dvou ročních aut už od výfukového potrubí auto začalo hořet. Spotřebu benzínu, vlastně i oleje, mají jako ruský vojenský ZIL a třeba výměna předního světla vyjde 2x dráž. Co ušetříte na ceně auta, doplatíte i s bonusem za náhradní díly a servis. A ještě je třeba zajistit náhradní auto. A zaujatý rozhodně nejsem, protože jsem jezdil v soukromí před 5 octaviemi a teď kodiaqem, Hyunadiem Santa Fe 2.2.

Jares
20. června • 19:02

ŠkodoFku nemusím a Kunadaje, kdo si koupí, nadosmrti kunda je:-D Jeden větší blebs, jak druhý:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
25. června • 10:44

Mám ix 35 a za tři roky jen pravidelná výměna oleje v motoru s filtrem , jinak pouze výměna 1 žárovky. Ty kundo

Pedro
17. července • 18:29

Právě promluvila socka ze starou fábií

Škoda-auto
20. června • 15:22

Opravdu jsi o tom přesvědčen????? V kolika Škodovkách jsi jezdil a kolik s nima najel km.....to samé s Hnůjdajem..... Zase jen další co zde plká nesmsly a nemá to ničím podložené....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Filip
13. března • 22:42

Haha kodiaky mám dva, oba jsou 2.0Tdi 110kw 4x4 manuál a žádný problém až na vyjíždecí lištu ze dveří. Najeto na kodiakách přes 150Tkm. Yeti 2.0tdi 4x4 v zákldu 81kw v 60Tkm přečipováno na 135kw. Dnes má auto 310Tkm a žádný problém, který by jsme si nezpůsobili my. Jediný problém byla spojka měněna ve 230Tkm a to kvůli tahání lodi (1.9 tun)
Hyundai Tucson 2.0tdi 4x4 2005 83kw dnes najeto 430Tkm bez větších problémů. Podotýkám že s autem jezdíme spíše rychleji, a dennodenně do kamenolomů a opravdu bez problémů jak hyundai, tak škoda :-)

HáFan
4. července • 17:14

V mnoha služebních Octaviích a Superbech mám najeto mnoho set tisíc km, stejně tak ve svém Genesisu a Grand Santa Fe, takže můžu perfektně porovnávat. A můžu ti říct, že škodovka se může jít akorát tak zahrabat, jaký je to nespolehlivý shit, protože byla neustále v servisu. Proto jsem jich musel tolik vystřídat.
To se svými auty jenom polykám statisíce km bez sebemenších problémů. Hyundai je prostě super!

Josh
20. září • 18:10

Nebude to tím, že s firemním jezdíš jako prase a svoje si opečováváš?

HáFan
21. září • 18:08

Opak je pravdou. Žádné auto neopečovávám, ani svoje. A jako prase se nechovám ani k jednomu autu. Nedělám rozdíl. Jediný rozdíl je ten, že škodovka oproti koncernu Hyundai nic nevydrží.

brk77
17. června • 15:39

Někteří lidi s autem na operák jezdí strašně. "Moje je to není, tak co?" a otáčkoměr na hranici omezovače i se studeným motorem v -20°C.Přesně s tímhle autem jezdím přes tři roky a olej to nežere "vůbec". Nemusel jsem dolívat ani jednou, hladina se drží v předepsaných mezích. Neříkám, že to auto je dokonalé, ale asi srovnatelné problémy, jako tady u toho Kodiaqu.

Roman
17. června • 21:53

Celově "služebáky" a "operáky" jsou auta ježděný v prasáckým režimu. Je to vidět na silnicích, jak škodovkáři jezděj. Jak dobytkové. Ke svýmu autu by se takhle nechovali.:-/

LM
17. srpna • 21:00

Mám Kodiaqa 2.0TDi na operák, zkouším ho po 5 octaviích. Mám ho dva měsíce a zatím OK a žádné vrzání ani vibrace či jiné problémy, jen spokojenost. Čalounění taky bez vad a cestou do Brna na motoGP jel plně naložen a ani jeden nepříjemný zvuk. Ale chci spíš reagovat na tu jízdu a užívání - jezdím s ním, jako by bylo moje a starám se o něj stejným způsobem. Uznávám, že škodovek je nejvíc, a proto také i špatných řidičů ve voze této značky potkávám. Ale srovnávat s jinými? Vlastně ano, proč ne, ale většinou kolem lítají neohleduplně černá BMW, Audi atd. V relativně obdobných značkách (kvalita, cena) se ale každý den na D10 bavím tím, jak mě dojede a po chvíli předjíždí Chjundeé, které po chvíli zvolní, abych ho zase předjel ...... No, nic. Každý má nárok na svůj názor.

Badass
19. června • 20:04

Ano, musím Vám dát za pravdu, i když auto na OL ani služebák nemám, přiznám se, že bych to taky neřešil nějaký to zacházení v rukavičkách.
Jednou sem si nechal zkalkulovat OL s tim, že bych si vůz po OL odkoupil a co myslíte? Cena se skoro ani nehla.Mám skoro patnáct let stary auto, od novoty a nedám na něj dopustit, jak se o něj starám, tak se taky stará o mě, ale co je mi do auta, který není moje, když se zavada při vracení vozu neprojeví. Roční vozy proto nebrat.

klídek
17. června • 16:50

S tím samým motorem najeto 230.000km a za celou dobu dolito 0,2L /krom výměn... /

Peter
18. června • 13:51

Ak sa smiem spytat, kolkokrat ste menili rozvody na 1.2 TSI, kym ste nabehali 230 000 km? A aky rok vyroby je Yeti?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RR
19. června • 6:56

Mam stejny vuz, najeto zatim jen 180000km. Vyroben 06/2010, takze jedna se o "problematicky" kus. Preventivni vymena rozvodu v cca 10 000km, druha jeste v zaruce v cca 30 000. Pri te druhe delali jeste neco s napinakem a krytem co si pamatuju. Od te doby sice trochu chrasti pri startu, ale jinak zadny problem. Na kontrolu vule retezu se ptam pri kazde vymene oleje, zatim stale v norme. Jo a olej mi meni podle PP, to je zhruba +- po 22 000km.

brk77
20. června • 0:00

Tos měnil rozvody během prvních 30k 2x a pak dalších 150k už ne?

RR
25. června • 13:33

Teoreticky se rozvody u tohoto motoru nemusi menit vubec. Prvni vymena byla pri navsteve servisu, kdy jsem tam jel s nejakou banalitou a moc mi toho nerekli. Jedine co vim, urcite, ze menili retez. Podruhe, tesne pred koncem zaruky jsem tam jel kvuli chrasteni retezu. To udajne menili rozvody, napinak a kryt. Od te doby meri jen vule na retezu. Jinak co z mych kamaradu Yetiho ma, nikomu se retez zatim nepretrhnul. Nejake drazsi opravy uz meli, tusim ze slo o loziska diferencialu, spojky a vymena synchronu 1. stupne prevodovky.

Vegasgeek
14. srpna • 11:32

To jakoze vazne tak zmrsili vyrobu/design? Ja mam 20 leteho bawora 740i s 200k km a o vymene rozvodoveho retezu nebudu jeste alespon dalsich 100k ani premyslet. Vsechno v cajku :D

neresim
2. prosince • 4:34

to bud rad, kdybys mel bawora o 10 let mladsiho tak bys o vymene retezu urcite slysel:-D

Anti-automat
19. června • 19:22

zrejme pouzili sadu, ktora znamena vymenu vsetkeho okrem motora. Pre Vasu informaciu, vyrobca vyvinul servisnu sadu, ktorou bolo a je mozne stiahnut rozetu. Na to sa potom mohol namontovat 'normalnejsi' rozvod s prislusnou sadou, ktora nebola dimenzovana na cinsky skuter ako pri prvovyrobe a to len preto, aby sa usetrilo na vyrobe. Zvysok motora az na par drobnosti bol OK, mam za to ze ten Vas pobezi.Uzivatelia, ktorym sa motor.....to uz je ina tema, ako obvykle.

Jirka R.
19. června • 11:47

Tak to by se mi chtělo takhle brzy a často měnit rozvoďák...A vůbec, měnit rozvoďák. Je spoustu jiných ZNAČEK AUT u kterých se rozvody nikdy nemění.
Jsou to ale skutečné ZNAČKY, ne jen náhražky, klony... á la škodovka.

Bart
21. srpna • 9:42

A můžete mi vyjmenovat ty značky aut, kde se rozvody nedělají vůbec? Rád se poučím.

Luke
2. ledna • 13:10

Jste tupec.

mpolan
17. června • 14:00

Ať si zkusí třeba jen nově vyvážit kola. I to dovede pěkné kousky.
Problém s vibracemi od kol teď máme u pracovních Caravel a Transporterů. Je to v pneumatikách, ale nákup nových nikdo neplánuje. A u těchto aut je náchylnější zadní náprava, než přední, takže to je ještě výraznější.

J
17. června • 17:41

Samozřejmě že vyvážení kol bylo to první, co udělal. Dvakrát, včetně geometrie. Problém to nevyřešilo.

Jarda
18. června • 10:18

Nemusí jít přímo o kola, občas se udělají boule na pneumatikách. Zkuste je prohodit.

Mirek
17. června • 13:51

Budeme si hrát na autoforum? Budeme kopírovat a psát články naprosto o ničem? Můžete zase testovat auta?

Pete
17. června • 22:10

Už si nějakou dobu na autoforum hrajou.

Mole
17. června • 13:44

Jak kreativní článek... http://tinyurl.com/yaey57gu

rákos
17. června • 13:21

Škoda peněz za tuhle škaredou krabici. :D

LukášVopršal
18. června • 11:30

Správně to je tak hnusny auto zlatý japonec a nebo ital a kvalita tam je minimálně stejná

Eee
24. května • 10:26

Japonci pěkně drahé díly a servis a italové hodně poruchový

6. března • 20:16

Ty debilko že drahé diely a že poruchové Italská auta isto menej ako ten wolkcaaagen shit.

Anda
17. června • 12:59

My mame Kodiaqa 7 měsíců a zadny z těchto problémů nemame

Jaro
20. září • 17:23

Mám Kodiaqa od 7.3.2018, najeto 40000 km. Popisované závady jsem také zaznamenal, senzor na front asisistent mi již měnili v rámci záruky. Prý do těch prvních aut montovali starý tip, který nebyl zrovna košer. Ještě mi měnili tu slavnou ochranu hrany dveří, taky to nefungovalo jak mělo. Jinak jsem naprosto spokojený s jízdními vlastnostmi, prostorem, spotřebou,...

Petr
17. června • 22:21

Kdo počká, ten se dočká. :-

utajena tajenka
17. června • 14:57

Muzu jen potvrdit: My Kodiak 7 mesicu nemame a taktez se zadny z problemu nevyskytl. :-P

17. června • 18:53

Jarda.obr@seznam.cz a 88 8

aaa
17. června • 14:37

Tak ho začněte používat

xxxxx
17. června • 20:57

no ja to pochopil tak ze vrzou jenom montovane v rusku

Anti-automat
19. června • 19:08

rad by som vedel, ktora vyrobna seria to je.
Naozaj by ma tato informacia velmi zaujimala. Vdaka.

Doporučujeme

Články odjinud