Škoda Kodiaq ukázala novou vychytávku. Může být vaše za 8900 Kč

Digitální přístrojový štít se už dostal i do Škodovek. Jako první jej měl Karoq, pochlubit se jím už může i Octavia, a dokonce i Kodiaq. Právě z něj pocházejí uvedené snímky.

Že dnešní auta neprocházejí pouze velkými facelifty, ale v rámci života prodělají i řadu dílčích změn, je stará známá věc. Takovou změnou nedávno prošla i Škoda Octavia, které v tichosti přibyl do nabídky digitální přístrojový štít. Jako první Škodovka jej již loni dostalo SUV Karoq, kromě statické prezentace ve Švédsku, kde se vůz oficiálně ukázal vůbec poprvé, jej ale vlastně ještě nikdo pořádně nevyzkoušel.

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Digitální přístrojový štít už má v nabídce také SUV Kodiaq. Pro výbavy Style, Scout a Sportline je dostupný za cenu 8.900 korun, Active a Ambition jej mít nemohou. Kolega Milan Lažanský vyfotil digitální přístrojovku Kodiaqu ve Finsku, kde si právě se Škodovkami zkouší jízdu na sněhu a ledu. Jeden z testovacích vozů jí už totiž byl vybaven.

Prostředí štítu vypadá stejně jako u Karoqu. Levá a pravá strana jsou vyhrazeny stavu paliva a stupnici teploty vody, přepínat je možné mezi klasickými ukazateli rychlosti a otáček a zjednodušeným zobrazením, kdy před vámi svítí vlastně jenom rychlost jízdy a dojezd na zbylé palivo.

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Digitální přístrojový štít Škody Karoq detailně. Podívejte se, co nabídne

Samozřejmě existuje i možnost zobrazení mapy navigace, což je ostatně jedna z hlavích výhod digitálních přístrojových štítů. Jak systém funguje v Karoqu, se můžete podívat ve video níže. U Kodiaqu tomu nebude jinak.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků