Škoda Kodiaq ukázala interiér. Kufr nabízí v základu 720 l

35 komentářů

Hartge
31. srpna • 14:45

NĚCO TAK STRAŠNÉHO SNAD NEČEKALI ANI TI NEHORŠÍ ŠKAROHLÍDI, mezery v přítrojovce jako ve 120, přístrojovka vypadá hůře než v dodávce Transporter, tvrdé plasty a cena o 30% vyšší než u konkurence, klasische Schadewagen, přístrojovka vypadá hůže než v Dusteru

Honza
1. září • 9:21

Pšššttt.. to tu neříkej..máš sice pravdu,že je interiér šíleně splácaný..ty mezery jsou simply clever řešení na lapání prachu,kdybys nevěděl...pan Cabáň :P ti to vysvětlí hlupáčku :DD.. mě spíš děsí ten středový tunel jak je jako silou vražený do přístrojovky... pomíjím ty hrany na vrchu tvrdé přístrojovky..hrany a oblouky...to je no comment...

Antiautomat
31. srpna • 20:33

...ty musis mat schablonenhauz a forseriu zarucene prelezenu. A co este?

ML
31. srpna • 14:43

Takový národní sport, hanět vše vyrobené u nás a zhlížet se v cizině. To je to skutečné malé čecháčkovství.

Kuk Vykuk
1. září • 23:26

Ááá další rozumbrada co nemá vlasní názor tak aspoň komentuje ty cizí :-P

CerVus
31. srpna • 15:18

Škodofka už dávno není česká, takže je to úplně jedno. Uplně stejnou pozici si zaslouží i ten slavný Hjundaj. Jsou to jen zahraniční firmy ve kterých dělají češi (a spol) a takových tu je plno.

Kuk Vykuk
31. srpna • 9:02

Tý vole co to jé?? Interier Lady Niva v sociální verzi nebo omyvatelný sedačky z chodby na policejní stanici?? To sem nežral totok.
:-O:-O:-O

tomáš
31. srpna • 10:06

to je zase kydů jak je další škodovka příšerná, tomu se člověk fakt musí smát:-D

Kuk Vykuk
1. září • 22:41

Zvenku to ujde ty trdlo, teď je řeč o sedačkách.

gigi
30. srpna • 22:36

Škoda těch utopenych knofliku klimatizace, jsou dost mimo. A ty výduchy, pokud dobře vidím, směřují naopak od pravé ruky do středu...

bukač
31. srpna • 13:37

Jo designově jsou tak nějak možná myšlený ale kde bude realita... Simply clever se tím pro mě s ergonomií dostává na úroveň hnujdaje i20 předchozí generace.
A znova a znova se koukám na fotky té přístrojovky kodiaqu, je mi smutno a říkám si kde soudruzi udělali chybu... Nuda a konzerva kam se podíváš, š1203 proti tomu byla na svou dobu prémiová designovka, vic stylu nabídne i ojetej chevrolet captiva :-P

martin
30. srpna • 21:16

Škoda peněz.

jouda
30. srpna • 19:38

720l kufr, nic důležitějšího snad neexistuje. Ještě pořádný motor 0,5 TSI a kupuju hned dvě auta :-D

pcwifi
30. srpna • 19:35

ajajajaaaaaj tezky a jeste vetsi okurkyyy :-P to uz je zoufalstvi...

dpcstb
30. srpna • 18:36

nech ma osere letka holubov, ak toto auto nedizajnoval team vylucne z homosexualov :-D

t
31. srpna • 15:17

ano, máš pravdu, ten hlavní byl opravdu slovák- viz autor interieru visiona s

dpcstb
1. září • 9:42

podiel teplych slovakov v populacii je rovnaky ako podiel teplych cechov

Pepa
31. srpna • 8:56

Dnes nejed ven.

bukač
30. srpna • 18:06

taková Q7 Junior, z 80% recyklace audiny, zbytek simply clever, so billig und räumig wie möglich.a nesnáším výduchy klimatizace směřující na pravou ruku na volantu 3-[

CerVus
30. srpna • 17:41

No, hned po tomhle článku jsem se kouknul na novou Toyotu Hilux a ta má teda ten interiér mnohem povedenější. A to to auto cílí spíše do pracovního prostředí.
Škoda už by měla pomalu vyměnit návrháře, protože dělat 20let to samé není úplně to pravé.

Krabat
30. srpna • 16:53

Tak na tohle jsem čekal! Stávající vozidlo půjde z domu a přemýšlel jsem o nové OIII Scout. Bohužel mě auto moc nezaujalo. Je takové nevýrazné, starší Scout se mi líbil více. Pak jsem přemýšlel o novém Superbu, ale ten mě odradil interiérem. I když jsem si nakonfiguroval sestavu za 965K, ten interiér je fakt nudný. Nejvíce mě štvala navigace mimo zorné pole řidiče.Nakonec jsem se už skoro rozhodl koupit raději 2 roky staré Audi A6 Avant, než spoléhat na Škodovku. V poslední chvíli jsem si ještě řekl, že počkám na představení Kodiaqu. Nákup auta jsem odložil, co kdyby Kodiaq překvapil. Jenže ono se žádné "kdyby" nekoná. :( Auto možná bude zvenku hezké, ale opět jsem hodně rozpačitý z interiéru. Fakt jsem nečekal kvalitu Audi nebo BMW, ale aspoň se mohli přiblížit VW. Jestli má takhle vypadat interiér velkého SUV, pak nevím, co za lidi to bude kupovat. Tohle nespraví ani verze L&K a za cenu kolem milionu já osobně půjdu raději do mírně jeté prémiovky.

fri
30. srpna • 18:59

A víš že existují i jiná auta než z koncernu VW? ;-)

Marex
31. srpna • 12:04

To nemá smysl řešit, pro takové jiné auta prostě neexistují. Třeba známej si rozstřelil totálně svou Škodovku se kterou stále něco řešil a co udělal? Šel automaticky do nejbližšího autosalonu Škody a koupil si novou Fábii co měli na place :-D Když jsem se ho pak zeptal, proč si nekoupil něco jiného, uzemnil mě odpovědí a co jiného bych si měl koupit? Čili tohle je už spíše diagnóza :-D

dpcstb
31. srpna • 7:05

jasne, ved spomenul bmw :-D
ale ine ako nemecke auto by som nekupoval

maro
30. srpna • 16:44

Hrozne, to uz lacnejsie ani urobit neslo. Tie sedacky, materialy od vrchu po spodok, zrejme inspiracia u Dacia a Lada. Neviem kto je cielovka tohto suntu.

Luthor
30. srpna • 15:55

Nevím proč, ale čekal jsem od toho "obra" víc...jak to říct, příliš levné?...doufám, že toto není full option verze

Kuz
30. srpna • 20:57

také doufám snad nám Škoda ukázala pouze základ ..pro rejpaly Škodovku nemám jen ji fandim jako Čech ..H+

Honza
1. září • 9:22

A fandíš jako čech také jiným automobilkám na území ČR..májí v sobě víc českých dílů než Škoda...

Honza
30. srpna • 16:28

To si piš..že je to full option verze :))..a co teprve ta základní:)))

Peter
30. srpna • 15:16

Materiál přístrojovky hrůza!!!

Clanek
30. srpna • 15:55

Tuhle vlastnost jsem vzdycky chtel mit, schopnost rozeznat materialy z fotek. :-D

qwertz
30. srpna • 16:58

Nepoznal jste náhodný generátor výkřiků do diskuze pod článkem obsahujícím slovo "škoda" ? :-D

Tom
30. srpna • 14:43

Na škodovku to tentokrát taková nuda není ;-) Jestli tam bude i ten digitální přístrojový štít, tak to možná i snad chytne trochu za srdíčko...

your.god
30. srpna • 19:17

Já myslím, že to chytne spíš za úspory a při pohledu na ceník příplatků i za to srdíčko, ale infarktem. Když čtu "Kodiaq dostane také různá chytrá řešení (jako například Paket spánek)", čímž chtějí naznačit, že dozadu sklápěcí sedačky, které jsem měl už v Žigulíku a Rapidu 130 a měla je snad i tisícovka v základu, tady budou za příplatek. Spíš než "Simply clever" je to jednoduše vyčůrané, jak už jsme si u Škodovky a příplatků za kdysi zcela běžnou výbavu zvykli.

Honza
30. srpna • 16:29

No mě to chytilo za srdíčko a posadilo na prdel :DDDD

Doporučujeme

Články odjinud