Škoda Kodiaq: Tak vypadá uvnitř

Škoda Kodiaq: Tak vypadá uvnitř

Mladá Boleslav, 30. srpna 2016 – Tak vypadá nové SUV značky ŠKODA uvnitř. Krátce před světovou premiérou umožňuje česká automobilka nahlédnout do interiéru modelu ŠKODA KODIAQ. První snímky dokládají, že i v interiéru sází ŠKODA na moderní, čistý a výrazný designový jazyk. Současně snímky ukazují vysoké a nekompromisní nároky značky na funkčnost a zpracování. Nová měřítka stanovuje ŠKODA v oblasti prostornosti – model KODIAQ nabízí největší zavazadlový prostor ve třídě a na přání bude dodáván i v sedmimístném provedení.

​Interiér vozu ŠKODA KODIAQ působí výrazně a robustně a současně vítá cestující přátelským charakterem. Podobně jako u ostatních modelů značky ŠKODA je nejen moderní a elegantní, ale odpovídá i požadavkům kladeným na vůz SUV. Každý detail ukazuje čistotu a preciznost, forma a funkce jsou ve zřejmém souladu. 

Expresivně a elegantně navržená přístrojová deska sází na přehlednost. Je rozdělena na dvě symetrické zóny určené pro řidiče a spolujezdce. Výrazné vertikální prvky, jako např. čtyři velké výdechy ventilace, jsou charakteristickým poznávacím znamením interiéru. Dva prostřední výdechy obklopují rozměrný displej palubního infotainment systému. Jeho hrany pokračují v horní části přístrojové desky a tvoří trpézovitý motiv, připomínající podobný detail na přední kapotě modelu ŠKODA KODIAQ. Velký displej je navržen v ušlechtilém designu připomínajícím sklo. Ovládání je Simply Clever, logické a intuitivní. Veškeré ovladače a funkce jsou snadno dostupné a intuitivně koncipované. Sedadla jsou vyrobena z kvalitních materiálů a při sezení poskytují řidiči i spolujezdci vysokou míru pohodlí.

Typickým poznávacím znamením vozů značky ŠKODA je také nadprůměrná nabídka místa v interiéru, která stanovuje měřítka ve třídě: Konstruktéři modelu KODIAQ dokázali vytěžit z vnějších rozměrů – délka činí 4,70 metru a šířka 1,88 metru – pro interiér maximum. Na přání se poprvé nabízí toto SUV dokonce i se třetí řadou sedadel. Díky možnostem sklápění, podélného posunu zadních sedadel a nastavení sklonu opěradel se může interiér modelu KODIAQ pružně přizpůsobit aktuálním přepravním potřebám co do počtu osob i množství zavazadel. S objemem 720 až 2065 l (při sklopených sedadlech po strop) nabízí pětimístná ŠKODA KODIAQ největší prostor pro zavazadla ve třídě.

Na přání dodávané prvky jako je vyhřívaný věnec volantu přispívají k vysoké úrovni komfortu. To platí i pro více než 30 Simply Clever řešení, mj. ochranu hran dveří, elektricky ovládanou dětskou pojistku v zadních dveřích nebo opěrky hlavy poskytující oporu při spaní.

Nová ŠKODA KODIAQ oslaví světovou premiéru 1. září 2016 v Berlíně. Působivou inscenaci s prvky filmu, hudby a tance bude společnost ŠKODA AUTO přenášet od 19 hodin živě přes internet.

Přibližně 45minutovou prezentaci nového vozu bude možné sledovat živě přes Livestream na internetu. Média budou mít možnost vysílat přenos prostřednictvím Youtube na svých vlastních kanálech.  


Livestream: http://www.skoda-auto.com/en/models/kodiaq/premiere 


Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=YDiAg1LGJU4

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků