Škoda Kodiaq: Tak vypadá uvnitř

Škoda Kodiaq: Tak vypadá uvnitř

Mladá Boleslav, 30. srpna 2016 – Tak vypadá nové SUV značky ŠKODA uvnitř. Krátce před světovou premiérou umožňuje česká automobilka nahlédnout do interiéru modelu ŠKODA KODIAQ. První snímky dokládají, že i v interiéru sází ŠKODA na moderní, čistý a výrazný designový jazyk. Současně snímky ukazují vysoké a nekompromisní nároky značky na funkčnost a zpracování. Nová měřítka stanovuje ŠKODA v oblasti prostornosti – model KODIAQ nabízí největší zavazadlový prostor ve třídě a na přání bude dodáván i v sedmimístném provedení.

​Interiér vozu ŠKODA KODIAQ působí výrazně a robustně a současně vítá cestující přátelským charakterem. Podobně jako u ostatních modelů značky ŠKODA je nejen moderní a elegantní, ale odpovídá i požadavkům kladeným na vůz SUV. Každý detail ukazuje čistotu a preciznost, forma a funkce jsou ve zřejmém souladu. 

Expresivně a elegantně navržená přístrojová deska sází na přehlednost. Je rozdělena na dvě symetrické zóny určené pro řidiče a spolujezdce. Výrazné vertikální prvky, jako např. čtyři velké výdechy ventilace, jsou charakteristickým poznávacím znamením interiéru. Dva prostřední výdechy obklopují rozměrný displej palubního infotainment systému. Jeho hrany pokračují v horní části přístrojové desky a tvoří trpézovitý motiv, připomínající podobný detail na přední kapotě modelu ŠKODA KODIAQ. Velký displej je navržen v ušlechtilém designu připomínajícím sklo. Ovládání je Simply Clever, logické a intuitivní. Veškeré ovladače a funkce jsou snadno dostupné a intuitivně koncipované. Sedadla jsou vyrobena z kvalitních materiálů a při sezení poskytují řidiči i spolujezdci vysokou míru pohodlí.

Typickým poznávacím znamením vozů značky ŠKODA je také nadprůměrná nabídka místa v interiéru, která stanovuje měřítka ve třídě: Konstruktéři modelu KODIAQ dokázali vytěžit z vnějších rozměrů – délka činí 4,70 metru a šířka 1,88 metru – pro interiér maximum. Na přání se poprvé nabízí toto SUV dokonce i se třetí řadou sedadel. Díky možnostem sklápění, podélného posunu zadních sedadel a nastavení sklonu opěradel se může interiér modelu KODIAQ pružně přizpůsobit aktuálním přepravním potřebám co do počtu osob i množství zavazadel. S objemem 720 až 2065 l (při sklopených sedadlech po strop) nabízí pětimístná ŠKODA KODIAQ největší prostor pro zavazadla ve třídě.

Na přání dodávané prvky jako je vyhřívaný věnec volantu přispívají k vysoké úrovni komfortu. To platí i pro více než 30 Simply Clever řešení, mj. ochranu hran dveří, elektricky ovládanou dětskou pojistku v zadních dveřích nebo opěrky hlavy poskytující oporu při spaní.

Nová ŠKODA KODIAQ oslaví světovou premiéru 1. září 2016 v Berlíně. Působivou inscenaci s prvky filmu, hudby a tance bude společnost ŠKODA AUTO přenášet od 19 hodin živě přes internet.

Přibližně 45minutovou prezentaci nového vozu bude možné sledovat živě přes Livestream na internetu. Média budou mít možnost vysílat přenos prostřednictvím Youtube na svých vlastních kanálech.  


Livestream: http://www.skoda-auto.com/en/models/kodiaq/premiere 


Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=YDiAg1LGJU4

bazar

Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Yeti 1,8
Rok výroby: 2009
Stav: 94 436 km
Cena: 244 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků