Škoda Kodiaq se před oficiální premiérou ukáže během Tour de France

Že ještě nejste přejedení zpráv o chystané Škodě Kodiaq? Tak přesně pro vás máme připravenou další. Už v neděli se totiž první sedmimístné SUV z Mladé Boleslavi blýskne v závěrečné etapě Tour de France a dovede peloton až do cíle na slavný bulvár Champs-Elysées.

Volkswagen Tiguan XL: Prohlédněte si základ Škody Kodiaq  

Volkswagen Tiguan XL: Prohlédněte si základ Škody Kodiaq  

Ani tentokrát se ale Kodiaq neukáže v celé své kráse. Stejně jako před časem bude i tentokrát zahalen do kamufláže. Speciálně k této příležitosti ale dostane červeno-bílou fólii, která odkazuje na ředitelský vůz v červeném odstínu Corrida. Zajímavostí je, že na auto bylo použito 21 m2 fólie, kterou čtyři specialisté lepili zhruba 120 hodin. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kodiaq se objeví v rámci poslední etapy Tour de France. Kvůli tomu také dostal nové maskování - teď bude o poznání lépe ladit k ředitelské Škodě Superb v červené Corrida

Nekamuflovaná Škoda Kodiaq se oficiálně ukáže při světové premiéře 1. září v Berlíně, svoji výstavní premiéru si odbude o několik týdnů později na autosalonu v Paříži. V zásadě jen připomínáme, že 4,7 metrů dlouhé SUV nabídne obrovský zavazadelník, který nabídne až 2 065 litrů.

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Samozřejmostí bude také řada Simply Clever doplňků. Kodiaq například nabídne vysouvací plastovou ochranu hran dveří (něco podobného už jsme viděli u Focusu) nebo dokonce věc, která se jmenuje „Paket spánek“, kdy dostanete tašku s dekou, klapkami na oči a speciální hlavové opěrky s výsuvnými bočnicemi. 

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků