Škoda Kodiaq se před oficiální premiérou ukáže během Tour de France

Že ještě nejste přejedení zpráv o chystané Škodě Kodiaq? Tak přesně pro vás máme připravenou další. Už v neděli se totiž první sedmimístné SUV z Mladé Boleslavi blýskne v závěrečné etapě Tour de France a dovede peloton až do cíle na slavný bulvár Champs-Elysées.

Volkswagen Tiguan XL: Prohlédněte si základ Škody Kodiaq  

Volkswagen Tiguan XL: Prohlédněte si základ Škody Kodiaq  

Ani tentokrát se ale Kodiaq neukáže v celé své kráse. Stejně jako před časem bude i tentokrát zahalen do kamufláže. Speciálně k této příležitosti ale dostane červeno-bílou fólii, která odkazuje na ředitelský vůz v červeném odstínu Corrida. Zajímavostí je, že na auto bylo použito 21 m2 fólie, kterou čtyři specialisté lepili zhruba 120 hodin. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kodiaq se objeví v rámci poslední etapy Tour de France. Kvůli tomu také dostal nové maskování - teď bude o poznání lépe ladit k ředitelské Škodě Superb v červené Corrida

Nekamuflovaná Škoda Kodiaq se oficiálně ukáže při světové premiéře 1. září v Berlíně, svoji výstavní premiéru si odbude o několik týdnů později na autosalonu v Paříži. V zásadě jen připomínáme, že 4,7 metrů dlouhé SUV nabídne obrovský zavazadelník, který nabídne až 2 065 litrů.

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Samozřejmostí bude také řada Simply Clever doplňků. Kodiaq například nabídne vysouvací plastovou ochranu hran dveří (něco podobného už jsme viděli u Focusu) nebo dokonce věc, která se jmenuje „Paket spánek“, kdy dostanete tašku s dekou, klapkami na oči a speciální hlavové opěrky s výsuvnými bočnicemi. 

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázek
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků