Škoda Kodiaq se odhalí už 1. září. Můžete u toho být i vy, bude to online

Pokud už se nemůžete dočkat nové Škody Kodiaq, máme pro vás dobrou zprávu. A dobrou zprávu máme i pro ty, kterým to pozvolné odhalování mladoboleslavské novinky už trochu leze krkem - za pár dní se totiž sedmimístný crossover odhalí v celé své kráse.

Nekonečný příběh: Škoda zveřejnila další fotky, ale Kodiaq stále neukázala

Nekonečný příběh: Škoda zveřejnila další fotky, ale Kodiaq stále neukázala

Škoda si pro premiéru vybrala německý Berlín. Největší škodovka se odhalí v inscenaci s prvky filmu, hudby a tance a vy můžete být u toho. Přibližně 45 minut dlouhá prezentace nového vozu bude probíhat živě přes webovou stránku automobilky i na kanále youtube. Pokud vás tedy nová Škoda Kodiaq zajímá, nezapomeňte ve čtvrtek 1. září v 18:45 usednout za obrazovku monitoru.

Jen připomínáme, že hlavní zbraní Škody Kodiaq bude vnitřní prostor. Třetí řada sedadel se bude dodávat na přání, ta druhá bude pro změnu standardně posuvná. Jak je u modelů Škoda zvykem, také Kodiaq sází na obrovský zavazadelník. Ten má být největší ve třídě, kdy maximální objem dosahuje na 2 065 l. 

Škoda Kodiaq se před oficiální premiérou ukáže během Tour de France

Škoda Kodiaq se před oficiální premiérou ukáže během Tour de France

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků