Škoda Kodiaq RS vs. mistr světa v rallye: Zklamání, nebo nadšení?

196 komentářů

Oto
18. června • 22:26

Bezpečně předjet kamion a nemyslet přitom na podřazení? Tak tomu nevěřím. Protože když u automatu šlápnu autu na krk, tak se dvě vteřiny v podstatě nic neděje a potom přijde kickdown. Slabší auto s manuálem by dávno předjíždělo.

Ragys
23. ledna • 10:33

Jasný že nadšení ne ? Nebo si myslíte, že někdo kdo jí jejich chleba by řekl opak ?

Stanislav Franc
18. ledna • 21:37

Ježíš, to je ale hnusné auto. Je přímo komicky ošklivé. Třeba zadek auta s koncovými světly vypadá jako by ho někdo pěkně nakopl nebo naboural hranou radlice. Hnusnější auto se jen tak nevidí. Prostě škodovka... jak jinak.

Ferda
16. ledna • 21:12

Rozhodně to dá rozum ne proč by měl říkat něco negativního o svém zaměstnavateli ...

Tvůj šéf
14. ledna • 15:35

No tak kdyby mi za to dobře zaplatili, tak bych Škodu taky vychválil do nebes. Prachy jsou až na prvním místě :-)):-))

Michal
15. ledna • 7:13

Udělal by to zadarmo protože by měl strach že přijde o práci.Škoda dělá o třídu někdy i 2 prostornejsi než je konkurence(octa,sup) a tím myslím hlavně prostor uvnitř.Většina lidí jede z A do B a k tomu netřeba supr podvozek.Z mínusama jako vlečka vzadu-není muj případ,horší jízdní vlastnosti co by jste chtěli z tou prdelí a hlučnost to budu brzo řešit.

😉
14. ledna • 20:25

Škodovka se totiž jinak než za prachy nedá vychválit, protože by to byla jen sprostá lež.

Michal
14. ledna • 12:14

Už teď je Kokodák populární.Dívejte těch komentářů tady.

Janda
14. ledna • 11:59

Kolik dostal Kopecký za reklamu, kterou udělal Škodovce?

Bureš.
14. ledna • 12:10

To ty nevyděláš ani za rok. Ale chápu, závist je závist :-D

Mesil
14. ledna • 11:37

Tak řidič od škodovky nemůže udělat nic jiného než auto pochválit to je logický

Peter
14. ledna • 8:48

Važený majitelia vozidiel Hyundai
kupujte ďalej s vami je nas automechanicky život krajší a hlavne bohatší
:-P

Tomket
15. ledna • 6:56

Právě naopak. Nejbohatší život mají majitelé servisů a
hlavně vrakovišť, pro neustálé likvidace škodovek a folksvágnů se zničenými motory a převodovkami. A že jich je...

Bureš.
15. ledna • 20:57

Tomu se říká přímá úměra. Když prodáš mnohonásobně víc nových aut, tak je logicky mnohonásobně víc zničených těchto aut. To je ale na tebe asi moc složitá matematika :-D:-D:-D

Tomket
16. ledna • 19:48

Jo, ale nesmí to být většina po směšné dvouleté záruce... http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-ti... ... https://www.tipcars.com/magazin/technicka-poradna... ... "je to všeobecně známá vada TDI motorů (modly všech českých rodin), podívejte se na Skodahomeforum a tam uvidíte kolika lidem už takhle zařval motor, je to hodně častá závada a všichni automobilový znalci jí znají, bohužel u nás už má zřejmě ŠKODA a AAAauto pod palcem veškerá periodika, internetové servery, noviny, televizní pořady, takže se nikdo už neopovažuje na jejich adresu cokoliv pro ně nedobrého napsat, protože by pak přišli o peníze za jejich reklamy."

Kučis
13. ledna • 16:13

Pro mě je rozhodně Kodiaq RS velké zklamání, proč do něčeho co nese sportovní označení cpou smradlavý diesel? Nebylo by to lepší s pořádným benzinovým motorem? Nemluvě o té cenovce... tohle si prostě normální člověk nekoupí, nemyslíte?

Tomket
15. ledna • 7:15

Spojení RS a diesel je totiž absolutní kravina nesmysl. Diesel dělá z běžného, natož z rádoby sportovního auta jen ten nejobyčejnější traktor. Jeho řidič bude vždy jen naftou smradlavý a umašťěný topič z kotelny.

Bureš.
14. ledna • 12:15

A terazky mi povedztě, Kučiš, čo vy si predstavujetě pod takým slovom normální člověk?

Marek Kapoun
15. ledna • 10:38

Nevím jak p.Kučis, ale já si pod tím představuji někoho kdo nechce vyhazovat nesmyslné částky za nic, resp. za něco od škodovky. U konkurence se dají pořídit daleko lepší vozy za méně peněz. Bohužel ale chápu, že zatvrzelí fanoušci škodovky tohle nikdy nebudou chtít přijmou.

Kučiš
14. ledna • 12:32

Nás, pracovníky marketinkové úderky pana Vošického.

bzzz
13. ledna • 16:50

Berte RS spise jako stupen vybavy a naladeni.

Michal
14. ledna • 6:54

Přesně.Spousta lidí to haní ale na Audi RS3,RS6 nebo SQ5,SQ7 by neměli na banány a už vůbec ne na pořizovací cenu.Proto je tu Kodiaq Rs-auto pro chudáky.

Petrzel1
14. ledna • 8:39

Michale - souhlas. Ale s tou SQ7 jste šlápnul vedle. Vyzkoušejte ji na okreskách a odplivnete si. Ve vracečkách je problém zatočit - těžká kráva s těžkým motorem, který zatěžuje přední nápravu ani ve čtyřkolce to auto nemá velkou chuť zatáčet. Fyzika se prostě odrbat nedá. A na rozdíl od takového veterána typu Opel Calibra 2,0 4x4 z roku 1994, kdy zatáčky, které přestřelíte, prolétáte jak po kolejích, jen vás to vynese o metr až dva do boku, tato kráva si to šine ven po točně!!! Ano Audi RS3 je už jiné kafe. Ale za tu cenu ho v pohodě udělám s Meganem RS, který stojí polovinu....

Dušan
14. ledna • 11:55

Když se něco šine ven, tak vždy po tečně a ne po točně. A SQ7 se nikam po tečně nešine a je nedotáčivá daleko méně než předohraby, bez plynu neutrální a pod plynem lehce přetáčivá,
https://www.youtube.com/watch...
protože větší část točivého momentu dává na zadek a navíc přes samosvor. A je i daleko lépe vyvážená než předohraby protože má rozdělení hmotnosti cca 55 předek vs 45 zadek u prázdného auta, s nějakou posádkou se to blíží 50:50, což žádný předohrab nemá. A vzhledem k tomu, že umí měnit světlou výšku ve velkém rozsahu, tak v nejnižší pozici při rychlé jízdě nemá těžiště o moc výše než velký kombík. Samozřejmě, že velká hmotnost se zamaskovat nedá, ale rozhodně to není pomalé auto, třeba čas na Contidromu svědčí o opaku a řada sedanů s ne úplně malým výkonem s SQ7 může mít docela problém a třeba Leon Cupra nebo Audi S3 nejsou nijak dramaticky rychlejší a to jsou HB s 300 hp.
https://fastestlaps.com/tracks/contidrom-3-63-km...

Typek
13. ledna • 20:56

Rapid Sport je tuším význam té zkratky a jak známo z místních diskuzí, Škodovka se nikdy nemýlí, protože má všechno nejpropracovanější a naslouchá lidem a nikdy se u ní nic nepokazí. Takže je to rychlé a sportovní s červeným logem (zelené logo byla jen příprava před nejhustějšími sportaky všech dob) a přes to nejede vlak. Nebo snad pochybujete že by se tak skvělý výrobek, který je skvělý a ještě vždy o něco lepší snad mohl svým názvem mýlit? Vždyť je to nejlepší nabídka na trhu, jen blázen a kacíř si koupí něco jiného, všechno ostatní kupuje jen plešatá lůza s malými penisy a ti, kteří nerozumí kvalitě. Vždyť Škodovku kupují uz

JirkaX
13. ledna • 16:40

Podle tebe jsou asi v marketingu škodovky úplní blbci, že?

Poučení z diskuze
13. ledna • 12:48

Nošovický poturčenec horší turka.

Jiri
13. ledna • 11:39

Zajímavé názory, shrnutí, škoda vytváří kult auta, jako kult Stalina za kterým šli davy a pro svoji zaslepenost neviděli dal,. Je třeba pochopit že škoda staví auta ne podle lidí co chcou, ale podle fleetu co chce. A pak to vypadá tak ze auto pro lidi je lepší kvalitnější, nezauto pro fleet.

Wagner
13. ledna • 12:16

Dobrý den, omluvam se, ale styďte se, styďte se za to jak de chováte k druhým lidem. Jmenujete tu Stalina, ale mudrujete jak Hitler o nadřazenosti čehosi nad cimsi. Měl jsem pocit, ze tolik potoku nenávisti jakou tady predvadite jsme už díky historii překonali. Zřejmě jsem se mýlil! Velmi mne mrzi, ze vozidlo, které používám a je dobre, sice ne tak dobre jako Škoda adorujete jak z nějaké naučené brožurky.

Bureš.
13. ledna • 11:48

Takže všichni majitelé a manažeři firem jsou hlupáci, kteří raději koupí dražší a horší auto, které jim zvýší pořizovací náklady a díky zde uváděné nespolehlivosti přinese i další problémy a další náklady? Vzpamatuj se. Jediný kult se tu snaží vytvořit Vošického úderka. A to kult o levném, velice kvalitním a naprosto spolehlivém korejsko - českém autě, které je prý snem všech od Aše po Nošovice :-)):-)):-))

pacho
13. ledna • 19:28

Máš to trocha popletené, skús porozmýšlať čo bolo napísane, a potom reaguj. To, že škoda je zameraná na flet, to je jednoducho fakt. To že sa jej aj darí v tejto oblasti, je len a len šikovnosť marketingu škody, a netreba jej to zazlievať, veď ked jej to takto funguje tak prečo nie. Nik, nenapísal, že majtelia a manžeri firiem sú hlupáci, práve že vedia veľmi dobre rátať. Flet dostane zľavu, čo súkromník nie, servisný interval je natiahnutý na 30tkm, čo je nereálne, ale manažer si spočíta servisné náklady, a samozrejme na 3 roky výjdu pri tomto intervale nižšie ako konkurencia, ktorá má realne intervali 15-20tkm. Tie tri roky a 120tkm to tá škodovka vydrží a potom chuj s ňou. Manažéer ju dobre predá lebo ovce to kupujú, takže zasa sa znižujú náklady. Proste to pri škodovke tak funguje, a píšem ešte raz je to len a len jej šikovnosť, hoci je to dosť nefér, voči dalším majiteľém, a škoda ďalej zarába na servise. Čiže škoda , nie je žiadne vínimočné auto, ale funguje tu veľmi dobý marketing a ovce to žerú.

.
13. ledna • 20:24

Ojeté škodovky se kupují prostě proto, že něco vydrží i dalšímu majiteli. Na trhu ojetin jsou ti nejchudší kupci, kteří nemají na nové auto a třikrát si rozmyslí koupit auto, které nebude jezdit a stát servisu. Zůstatková cena škodovky je velice dobrá, což je samozřejmě výhoda pro prodávají fleet, ale je dobrá jenom proto, že auto je solidní a s malými náklady něco vydrží i následným majitelům. Trh ojetin je daleko citlivější na kvalitu auta než nová auta, protože u těch se ví, že ty tři roky odkroutí všechny. Ale u ojetin je to přesně naopak, tam si cenu drží trvanlivá auta a pekáče prudce padají na ceně.

Typek
13. ledna • 20:42

Není to spíš tak, že je lepší mít doma něco, co opraví průměrný zámečník v CZ s běžným vercajkem v každé druhé stodole, než neznámá technika která, žene cenu opravy vysoko kvůli nedostupnosti? Ale nic jsem neřekl, například každá druhá dílna v USA má na skladě vzduchový filtr pro Octavii TDi a vodítka lišt stahování oken ve Fabii má každá dobrá hospodyňka v Hirošimě.......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
13. ledna • 20:51

No pokud se bavíme o srovnatelných autech a ve srovnatelných třídách, tak jejich opravitelnost ve stodole s běžným vercajkem je dnes už velmi omezená jako třeba u tohoto Kodiaqu, tak třeba u X-Trailu nebo u Sorenta či 5008 nebo nějakého dalšího relevantního konkurenta, protože tady bez diagnostiky pomalu ani nejde vyměnit baterka. Jediný rozdíl je, jak často potřebuji nějakou opravu a jak mě přijdou draho náhradní díly (to jsem zahrnul pod pojem následné náklady po dalšího majitele).

Pavel K.
13. ledna • 20:36

Je to tak, stačí se podívat třeba do UK, kde těžko podezírat kupce ojetin z nějaké náklonnosti ke Škodovce. Prostě pragmaticky na základě zkušeností vědí, že vydrží o něco víc než sesterský Passat (46% vs 44,5% ceny po třech letech) a proti tomu třeba Kia Optima padá na ceně jak listí na podzim 36,6%)
https://www.autoexpress.co.uk/kia/optima/97355/kia-opti... ...
dtto Mazda nebo Ford
https://www.autoexpress.co.uk/ford/mondeo/89943/ford-mo... ...

Álois
13. ledna • 10:12

Tato automobilka nikdy nemůže konkurovat třeba zde tak často jmenovanému Hyudaji a to ani cenou a ani kvalitou. Prostě to bude pořád jen služební auto na dva až tři roky, které si potom koupí Česká ovečka.

Bureš.
13. ledna • 11:27

Vážně? Jak jsi na to přišel, když Škodovka neprodává v Česku ani 1/10 své roční produkce? To nás chceš přesvědčit, že se sem z celého světa doveze každý rok přes 1 milion ojetých aut pro naše české ovečky? Děláš ze sebe jen hlupáčka trollícího proti Škodě :-)):-)):-)):-)):-)):-))

Pavel K
12. ledna • 23:20

Paráda, na tohle se mainstreamová konkurence nechytá, perfektní all-rounder pro každou situaci. Možná by to sneslo o číslo menší kola a sundat ty znáčky RS, jinak super.

Tom
13. ledna • 11:37

Souhlas, perfektní kára na kterou zbytečně nacpali znaky RS. Ale bohužel zvyk cpát sportovní označení na SUV dělají i jiní a škodovka neodolala a zbytečně se opičí. Spíš bych tomu dal označení třeba L&K nebo to nechal jako motorizaci pod Sportline. Nicméně myslím, že na znáčky na kapotě auta nejezdí a že to bude vadit maximálně haterům na internetu.

Petrzel1
13. ledna • 8:51

BINGO!!!! Konečně zase jeden rozumný člověk na diskuzi. Parádní auto to je, ale RS.....:)

Typek
12. ledna • 20:40

Nějak mi uniká celá diskuze na téma Škoda/Kia/Hyundai v tomhle vlákně. Statistika mluví jasně o tom, že 85% Škodovek a cca 60-70% Kia/Hyundai je v cz fasung a celej tenhle tyjatr testů je dobrý jen k tomu, aby firemní zaměstnanec měl z darovaného cingrlatka v podobě pojízdného ctyrkoloveho pohyblivého untermench pelechu pocit, že řídí něco extra (zcela fascinován jsem byl z existence Kodiaqa RS za půldruhého melounu, kterého běžná BMW X5 deklasuje dle libosti kdekoli na silnici i v terénu, včetně toho) a běžná populace, která si ty vybydlené srace koupí z druhé ruky měla pocit, že za běžného života okusí něco ze života vyvolených obchoďáků. Normální člověk si přece koupí něco co potřebuje za rozumný peníz a nepotřebuje diskuzi o tom, jak moc měkčený interiér má darované auto z Boleslavy, Ostravy nebo Slovenska

Hustodrak
13. ledna • 5:00

Zdaleka ne každé auto, koupené na firmu, je fasung.

Typek
13. ledna • 8:02

To ne, ale korelace s absolutním podílem tam bude a ten je v případě uvedených značek do očí bijící. Vždyť i ta prodejní strategie je tak postavená.....

Hustodrak
13. ledna • 8:50

Nemám tvrdá data, takže to nemůžu rozporovat. Každopádně označit octu sup a kodu za fasung je dosti nešťastné, bych rekl.. Jako fasung bych označil auto, které vyfasujesvale nechceš ho, např nějakou dacku logana nebo něco tak.. Nebo fabku v holotě

typek
13. ledna • 10:16

To je mi novinka. Podle mě je jekékoli auto přidělené pro nějakou činnost fasung a je podružné co si o něm myslím. U nás je to z pochopitelných důvodů Škoda - šito na fleet údržba do 120 - 150 tis. je fakt za pusu, cena do fleetu na kterou běžný smrtelník nedosáhne, a pak samozřejmě kultovní status. Osobně jsem přesvědčen že Škoda je běžné lehce nadrprůměrné auto za (pro soukromníka) nadprůměrnou cenovku, kterou její fans obhajují tím, že je v autě za příplatek něco, co jiné auta nemají. A je jim jedno, že to třeba někdo nechce, nebo nepotřebuje a volil by jinak. Kdyby přede mě někdo postavil KODIAQA za cca 1 400 000.- (RS 240 PS) a SUBARU XT za 1 100 000.- (BOXER 240 PS) tak neváham ani vteřinu. Tím rozhodnutím jsem sice přišel u 90% národa preferujicí ein Volks - ein wagen o status, ale pro sebe a moje potřeby jsem udělal mnohem lépe a na silnici a především v terénu mám prostě lepší vercajk. Tuto volbu však většina fasungářů asi nemá, co? :-)

Typek
12. ledna • 20:28

Nějak mi uniká celá diskuze na téma Škoda/Kia/Hyundai v tomhle vlákně. Statistika mluví jasně o tom, že 85% Škodovek a cca 60-70% Kia/Hyundai je v cz fasung a celej tenhle tyjatr testů je dobrý jen k tomu, aby firemní zaměstnanec měl z darovaného cingrlatka v podobě pojízdného ctyrkoloveho pohyblivého untermench pelechu pocit, že řídí něco extra a běžná populace, která si ty vybydlené srace koupí z druhé rujy

Assasin
12. ledna • 17:13

Zcela obyčejná Škoda se zcela obyčejným chrochtákem. RS jej nazývat je výsměch všem lidem, kteří jsou tak zaslepení, že si to za ty peníze koupí. Neuvěřitelné. Regulérně nepobírám aroganci PR lidí, kteří jsou schopni takto lhát.

Petrzel1
12. ledna • 17:35

Ono dávat nálepku RS na auta, která váží více než 1,5 tuny je fakt úlet. Notabene na sedany a SUV....Ano, kdyby tam dali GT, pak bych souhlasil. Výkon motoru není vše. Rozhoduje poměr váha/výkon. A zde by to tomuto rádoby RS na okreskách natřelo spousta lehoučkých hatchbacků. Zatím jsem neměl možnost žádného Kodiaqa RS na okreskách potkat, abych jeho řidiči trošičku srazil ego se svou lehoučkou Dacii RS. Ale již jsem měl tu čest s obyčejnými Kodiaqy a to byly nemotormé těžké krávy. Rychlé v přímce i zrychlení, ale v okamžiku ostrých zatáček a vraceček, ta váha na přední nápravě a hmotnost vozu jako taková byla ostudná. V první přehlednější zatáčce jsem jim ukázal záda. Fyzika se prostě nálepkou RS neřídí. Mimochodem - zatím jedině Hyundai i30 ve sportovní úpravě na těch okreskách zazářilo a bylo mi lepším soupeřem. Mnohem lépe, než slabá Oktávka WRC....jasně, je to i o řidičích...Nevím ale, pro koho je toto auto stvořeno...fakt bych rád znal odpověď.

Hustodrak
13. ledna • 9:31

chlape se svou dacii rs nikomu ego v kodiaku nesrazíš..protože kodiak rs není nářádí na okresky ale slušně rychlý mikrobus..a docela bych se vsadil, že až jednou nějakého předjedeš na okresce, když on pojede na tempomat, bude si mamča v něm klepat na čelo, co to za blázna závodí v provozu:-)

Petrzel1
13. ledna • 9:59

Hustodraku, žel maminy si taký typ auta nikdy nekoupí. Toto rádoby RS je určeno jen pro ty, kteří musí mít něco, aby se ukázali před světem. Jednak - já na to mám, byť nemají, jinak by si koupili za ty prachy mnohem lepší X5 nebo Meďana, případně ty, kteří mají rádi velké vozy SUV a milují rychlost (a myslí, jací nejsou skvělí řidiči a vy ostatní uhýbejte, jedu JÁ!!!). A tyto nadřidiče mám na mysli. S maminou se na okreskách nebudu zdržovat, neb ta na rovinkách zásadně pojede tachometrových 90. Někdy i míň. Na pohodu.

Mirek
13. ledna • 18:23

Nechci se moc míchat do vaší konverzace, ale já docela často potkával maminu s BMW X6, kterou za volantem nebylo skoro vidět, prcek, a řezala to obec neobec až jsem se divil. Zprvu jsem si myslel, že auto jezdí samo, jak málo byla vidět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrzel1
13. ledna • 19:30

Však ony dnes ženský jezdí líp, než chlapi!!!

mpolan
13. ledna • 19:42

Líp? Ne, pouze bezohledněji.

Petrzel1
13. ledna • 20:02

Ano, chlapi vyměkli a baby zmužněly!!! Učil jsem v autoškole a věřte mi, že na 1 schopného chlapa připadly 3 dobré baby. Zbytek - tedy ti dva byl nepoužitelný "odpad" bez sebemenších ambicí být dobrým řidičem...bez postřehu, bez orientace...atd..

mpolan
14. ledna • 15:32

Ženské, které by dříve autoškolou neprošly, dnes mají bez problémů řidičáky a bez nejmenší schopnosti odhadu dopravní situace létají dvouapůltunovými střelami po silnicích. To není o zmužnění, ale o naprosté ztrátě soudnosti, jak u žen, tak u učitelů autoškol.
Ale jo, klidně se přidám k těm vyměklým chlapům. Bez ambicí závodit na silnic, bez ambicí být nutně na dalších světlech či v zatáčce první. Můj cíl je dojet tam, kam potřebuju, a nikomu cestou neuškodit.

Mirek
13. ledna • 20:31

Asi mám kolem sebe velký vzorek ženských, který opravdu lépe nejezdí a navíc jsou za volantem lekavé a váhavé. Ten vzorek je asi 5 manželek mých kámošů. Kecám, moje manželka odmítá řídit, že je toho na cestách již na ni moc, takže 6. Ještě jsem neviděl chlapa při vyjíždění z parkovacího místa narazit 4x do vedle stojícího zaparkovaného auta, ženskou ano.
Já tím předchozím příspěvkem chtěl navíc říci, že i ženské mají asi malé pindíky, že potřebuji auto jako krávu. Vždyť do toho musí ta dotyčná nastupovat po žebříku. :-D

Petrzel1
13. ledna • 20:48

Mirku, já měl na mysli běžný vzorek ženské populace, ne manželky zbohatlíků, pro které by i Smart byl nad jejich síly. Ony ty holky ta velká SUV kupují, aby ochránily své potomstvo. Že pak mají problémy s tím zaparkovat, to je druhá věc.

Hustodrak
13. ledna • 18:01

Můžeš mít pravdu, ukáže čas.. Já když někoho vidím prasit, tak to jsou že 70% starší 530d, Passaty a oktavky v naftě, taky kolem 10 let staré ale že bych viděl někde nové drahé suv závodit, spíš výjimečně..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrzel1
13. ledna • 18:14

Ano, protože velká SUV k tomu už z hlediska váhy a zatížení přední nápravy nejsou stvořena. Takže proč vyhazovat za znáček RS půl míče??? A pak Tě porube borec s upraveným Dusterem za třetinovou cenu, neb váží o polovinu méně a zatáčky si díky lehkému předku užívá??? To je to, co mi uniká. RS je o lehkosti....

JirkaX
12. ledna • 17:55

A Dacia RS je co?

Petrzel1
12. ledna • 19:18

Prodává se v Brazilii a Argentině, váha vozu 950kg, motor 1,8T, výkon 150k a 220Nm. Individuální dovoz...:)

JirkaX
12. ledna • 20:08

Tak už jsem si to taky našel. Ale tahat si triko, že s tímhle to nandáš Kodiaqu? Být řidičem toho Kodiaqu tak to u mne vyvolá spíše úsměv a určitě ne vztek. Prostě ty dvě auta se nedají srovnávat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrzel1
13. ledna • 8:50

To není o tahání trika, to je o tom, že to jsou, jak správně píšeš, dvě naprosto rozdílná auta s rozdílným určením. Škoda je hlavně na pohodlnou a špičkovou jízdu po dálnici, kdy ani po 1000 ujetých km z ní nevylezeš polámaný, jako já z Dacie. S přebytkem výkonu v přímce i táhlých zatáčkách. Ale rvát na tuto steroidy natlamenou obludu znáček RS, který byl vždy primárně určen na zábavu na okreskách je hloupost. Jde o to, že takto továrně vytuněná auta si kupují zbohatlíci, kteří neví, jak by na sebe upoutali. Protože člověk, který miluje rychlost a adrenalin by tohle nikdy nekoupil. Vyzkoušej třeba Renault Megane RS a pak přesedni do Kodiaqu RS. POchopíš. Je to, jako bys seděl v Superbu a pak předel do dodávky....

Tom
13. ledna • 12:00

No vyzkoušej si třeba Porsche GT3 RS a pak přesedni do Megane RS. A pochopíš, že jsi přesedl do pekáče, ale hlavně pochopíš, že označení RS je zcela relativní záležitost. A závodní jezdec se při pohledu na Porsche GT3 RS také jenom pousměje, protože jeho závodní speciál je zase úplně jinde než produkční byť špičková verze Porsche.

Petrzel1
13. ledna • 20:44

To už ale jdeme ad absurdum a skončíme u raket....:) Bavíme se o v podstatě "vytuněných" tuctovkách a nelze je tudíž porovnávat se supersporty. Mimochodem - před 15 roky jsem i jednu GT4 RS na vymlácené okresce s BMW E32 3,5 litrem v automatu v režimu S vyškolil tak, že nechápal. Na těch dírách a výmolech jsem řezal zatáčky 80-100 na svých 15" "balónech" 80/225 a on na těch profilech 30 málem hodil Porsche v tak malé rychlosti do škarpy, jak ho to rozhazovalo na těch výtlukách a nerovnostech. Statečně vzdoroval, ale asi tak kilák...no a nechtěl bych vidět jeho následný účet za seřízení geometrie...a právě na takových cestách ten Kodiaq bude králem!!! Pokud tam nebudou 20" kola, ale rozumné 17.

Tom
13. ledna • 21:05

Jaképak ad absurdum? RS znamená racing sport nebo rennen sport tedy česky závodění nebo závodní sport. A tomu vyhoví pouze speciály prodávané pro závodní sport, tedy třeba Audi R8 LMS GT3, Mercedes AMG GT3 na okruhy nebo speciály pro rallye jako Ford Fiesta R5, Fabia R5 (nikoliv ta omalovaná edice normální fabky pro hejly, ale ostrá verze pro WRC2). Normální produkční auta s označením RS se pro RS vůbec nehodí a v běžném závodě by vůbec nestíhaly a druhak by vydržely maximálně tak desetinu toho co vydrží skutečné RS speciály. Postav tu E39 nebo to Porsche na okresku vedle Fiesty R5 a budeš za totál hlupáka.

😉
14. ledna • 20:21

Co WRC2, ta je pouze juniorka ,,druhá liga", ale taková čistokrevná WRC1, ta je nejvyšší level.

Radovan H.
1. února • 20:29

Taky v té nejvyšší lize je dlouhodobě jednou z nejúspěšnějších Hyundai. Škodovka v ní prostě není, i to o něčem svědčí. Škodovka je zkrátka jednoduše ,,druhá liga"...;-)

petrzel1
1. února • 21:29

A k tomu předražená'''

Gerd
14. ledna • 10:50

Tome, Vy být dobrá Čecha - druhak :-D:-D:-D.
Ale co, už jsem i v rádiu slyšel stupňovat pana redaktora: jednak.....druhak....třeťak...

Petrzel1
14. ledna • 8:30

Tome - smekám a kapituluji!!! Naprosto jasné, přesné a k věci. Škoda, že takto nepíši ta novinářská nedochůdčata....o to víc pak mrzí, že se i někteří závodní jezdci propůjčují k tak ubohým "testům". Jen aby nepřišli o mrzký peníz svého chlebodárce....

JirkaX
13. ledna • 9:29

Víš co, já s tebou budu i souhlasit. Taky mi to RS k tomuto vozu moc nesedí. To GT by asi sedělo lépe, i když tomu by možná odpovídal už v základu.

Wagner
12. ledna • 14:31

Jsem upřímně velmi zklamaný z hloupého chování některých majitelů korejských aut vůči domácí značce Škoda v tomto DF. Dokazujete tím jen svou malost a značce Hyundaii tímto svým jednáním jen ublizujete. Člověka to mrzi už jen proto, ze Hyundai vlastním, ale umím uznat, ze SkodaAuto je proste lepší, ne o moc, ale v komplexnosti ano.

Daniel Š.
12. ledna • 18:58

Já jako majitel i30 jsem zklamaný z tebe, protože majitelům vozů značky Hyundai děláš ostudu když tu nepochopitelně vyzdvihuješ škodovku, která v komplexnosti není v žádném případě lepší než Hyundai, a už dávno není domácí značkou, ale je koupená německým majitelem. Tím potvrzuješ svojí malost. Tvé příspěvky mi připadají, že si vymýšlíš, žádnou i30 nevlastníš, jen tu trolíš a poškozuješ majitele aut značky Hyundai a i samotnou značku. Protože kdybys skutečně měl s Octávií najeto stejně km jako s i 30, tak bys nemohl napsat takové blbosti. Vždyť ani nechápeš co znamená Škoda Auto....

Wagner
12. ledna • 19:22

Opět útok? Bože můj co jste za člověka! Hyundai i30 vlastním od minulého roku, mám najeto 13 tisíc, auto mám rad pro jeho jednoduchost a dobre záruky, ale zaslepene hlupáky, kteří urazeji a dehonestuji konkurenci jen proto, ze dela proste lepší vozy jednoduše nesnáším. Dovedu uznat lepší produkt a to na základě toho, ze znám jedno i druhé, mrzi mne tvé reakce, protože je v nich až abnormální nenávist vůči něčemu co si naopak zaslouží uznání. Smutné a alarmující.

Daniel Š.
12. ledna • 20:00

Jsi fanatický škodovkář, který nepřipustí, že Hyundai je lepší. Co dodat? Našetři si na škodovku, když po ní tak toužíš. Ale netrefuj se o Hyundaie lživými nesmysly.

Hustodrak
13. ledna • 5:25

Pane, abyste porovnal komplexně dvě auta, nestačí se v tom projet a oliznout palubku.. Korejci šetří tam, kde to není vidět, ale o to hůř to pak může dopadnout. Okta je o sto tisíc dražší ale i lepší než i30, to je fakt, jenom tady si někteří pořád myslí jaký neudělali kauf.. Kdybyste tušili jak to ve výrobě automotive pro korejce funguje....
závěr je jasný, jezdí to topí to, vypadá to slušně, ale snažte se s korejcema nebourat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel
13. ledna • 8:32

Nabourat? Právě že takový Hyundai je tou absolutně nejbezpečnější značkou aut současnosti, převálcoval i Volvo. Tak je na tom co píšeš za bludy vidět, že vůbec nic o korejských autech nevíš a jen tu lžeš. Stejně jako ostatní, kteří si tu dovolují tvrdit, že škodovka je lepší. Ne není v žádném případě.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/znacky-nejbez... ...

Hustodrak
13. ledna • 9:03

Kdepak, tyhle testy nemají vůbec žádnou vypovídací hodnotu. Kor v Americe.. Jestli chcete, tak si tomu věřte. Ale já svůj názor opiram o své mnohaleté zkušenosti a praxi v oboru. Vy pravděpodobně vůbec netušíte co to je vysokopevnostni plech, jak jej tvářet, jak a kam jej ve skeletu použít, kdy konečně se k tomu Korejci uvolili.. Máte vůbec páru jak co k čemu svařit? Jak se u korejců postupuje, když jsou odchylky v rozměrech výlisků mimo tolerance? L

pacho
13. ledna • 12:43

prebuď sa samozrejme, škoda je dokonalá, a tam sa nič nedopasuje, a vôbec sa oko neprižmúri ?.
Ináč, keď sa tu snažiš navodiť dokonalosť škody, z pohľadu využívania nových technológi, tak povedz aj B, že vôbec sa nejedná o nejaké špičkové, ale bežné veci čo používa škoda. Z tohto hľadiska, pokiaľ nezohľadníme vyššiu triedu a prémiu, tak v tom sú podstatne lepší Francúzi. Tí bežne používajú kompozitné plasty, tebou ospevované vysokopevnostné plechy, a čuduj sa svete, hlavne hliník, ktorý lasérovo naváraju na ocel a taktiež ho lepia. Stačí porovnať celkovú hmotnosť auta, a je to jané. Takže škoda len chytá zajaca za chvost.

JirkaX
13. ledna • 13:10

Zkus nás dostat do obrazu, jak se na robotizované svařovací lince něco dopasovává. To by nás určitě zajímalo.

JirkaX
13. ledna • 14:42

https://www.youtube.com/watch...
Tohle stojí za shlédnutí.

Tomket
14. ledna • 11:23

Ať se jde škodovka vycpat. Na videu je krásně vidět, že se má od Hyundaie ještě hodně co učit... třeba takové ruční lepení prednich oken. V Nošovicích to obstarávají roboty... Je to přesnější, rychlejší, komfortnější - bezpracné a levnější - ušetří se dva lidi. A tak je to se vším. Proto se potom nelze divit, že je Hyundai levnější, protože má lepší produktivitu a přitom v lepší kvalitě.

JirkaX
14. ledna • 15:59

Jo, třeba převařovat hotové body, to hned tak někdo nedělá. :-)

Mirek
14. ledna • 16:49

Že vám do toho vstupuji, hotové body se nikdy nepřevařují, to nejde, ale dělají se duplicitní kousek vedle a nemyslí si, že se to tak nedělá i u Škody. Mnohdy se přidávají po testech další body kvůli pevnosti karoserie, navíc Škoda dostává hodně svařenců od dodavatelů.

JirkaX
14. ledna • 17:52

Jistě že to jde, ale nemělo by to žádný smysl. Já to netvrdil, to napsal jeden kecal.

Karel Č.
13. ledna • 14:19

To je přece jednoduché :-D. Linka se vypne, frajeři vezmou kladiva a palice a jdou to dopasovat. Co nejde nabouchat se upraví sikovkama.....Nebo snad ne? :-)

Bureš.
13. ledna • 13:09

Který model Renaultu je z hliníku a plastů? Myslíš tím umělohmotné přední blatníky u modelu Clio? :-)) Jestli někdo používá tebou uvedené materiály v sériové výrobě, tak je to koncern VW. Např. u A8.

pacho
13. ledna • 19:03

si obyčajný ozembuch , na Teba 100% platí, "rozumný pochopí sam a hlúpemu nevysvetlíš". Tak aby som bol konkrétny , Peugeot 308 II, sa vyrába od roku 2013. Všetky dvere, predná kapota, hliník (ak neveríš vyskúšaj magnetom). Zadné dvere kompozitný plast. Väčšina nosných častí vysokopevnostné ocele. Výsledok: aby som bol objektívny, 308SW, v porovnaní s Octaviou combi, čo je rozmerovo na cm rovnaké, dokonca kufor je tuším o málo väčší, s porovnatelným motorom a výbavou o viac ako 100kg lahšia. Karoséria pocitovo podstatne pevnenejšia na krut, žiadne vrzgajúce plasty ani po 200 000km. K tomu nosnosť skoro 600kg (octavii, sa o tom môže len snívať). a ako bonus o pol metra menší priemer otáčania, čo "sakra" cítiť v meste. Ináč pri renaulte, tie plastové blatníky sú veľmi dobrá vec, hlavne pri malých popškodeniach, tak by som to na tvojom mnieste nezosmiešnoval. Ta A8 je premia, tak to netlač tunák. porovnávaj prosím ťa porovnatelné.

pacho
13. ledna • 19:06

ešte doplním, aj blatníky sú z Al

13. ledna • 11:55

Kecy v kleci od rádoby "odborníka", který ani nemá tušení, jak kvalitně se Hyundai navrhuje a vyrábí.
Hochu, jestli nevíš, tak Hyundai používá ve svých autech největší podíl vysokopevnostní oceli v automobilovém průmyslu.
Zajeď se podívat do Nošovic jak se vyrábí, a jak se na svařovací výrobní lince po prvním robotickém bodování vrátí linka o krok zpět a pro jistotu se všechny body znovu přebodují - svaří ještě jednou. To proto, aby nebyly reklamace jako u některých rádoby prémiových automobilek, které kvůli tomu musely zákazníkům vyměnit auta a původní zlikvidovat.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Marek
13. ledna • 12:29

No ty umíš pobavit Hyundai a kvalita - už to nehul :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

13. ledna • 14:05

Zajeď se mrknout do Nošovic, když nevěříš jak to dělají, oni ti tam rádi vysvětlí a ukáží tu kvalitu bez kompromisů, kterou ve škodovce nenajdeš. Zaručuji ti, že s toho budeš paf. Byl jsem tam osobně. Perfektní fascinující zážitek.;-)

Karel Č.
13. ledna • 14:15

Paf z toho budeš docela určitě :-) . Dělal jsem tam 4 měsíce, tak mi o tom nevyprávěj svoje moudra, je to směšné, ty kvalito bez kompromisů

JirkaX
13. ledna • 14:10

Já do Nošovic nepojedu, ale pošlu jim tu tvoji informaci ohledně převařování již hotových bodů. Schválně, co mi na to odpoví.

13. ledna • 18:21

To je jednoduché. Potvrdí ti tu skutečnost.

JirkaX
13. ledna • 12:16

To tu bodovku neumí nastavit nebo co?

Bureš.
13. ledna • 12:04

Holt to neumí svařit pořádně napoprvé a ty tomu říkáš výhoda :-)):-)):-))

13. ledna • 12:14

Umí to svařit napoprvé pořádně, ale pro nejvyšší kvalitu a jistotu to svaří nadvakrát. Tomu se říká kvalita bez kompromisů. Ne jako u škodověnky, která má problémy se spolehlivostí a mizernou kvalitou.

Bureš.
13. ledna • 12:21

Snídal jsi vtipnou kaši, co? :-)):-)):-)):-))

13. ledna • 12:28

Já ne, ale tys jí určitě přebral...;-);-);-);-)

Bureš.
13. ledna • 12:45

Já kaši nerad. Ale ty vidím věříš na kvalitu s hodnotou 200% :-D:-D:-D

JirkaX
13. ledna • 9:36

"Jak se u korejců postupuje, když jsou odchylky v rozměrech výlisků mimo tolerance? "
Bylo by možno to trochu rozvést? To by mne zajímalo.

Kusý Lukáš
13. ledna • 11:31

Jak asi - po korejsku. Zavřou se oči a jede se dál. Co by za ty peníze zákazník nechtěl?

Hustodrak
13. ledna • 9:21

Ještě takhle, já si vůbec nemyslím, že jsou to za ty peníze špatná auta. Ale snažím se vám vysvětlit, proč je škoda potažmo koncern dražší. Taky vím, že korejec umí udělat stejně kvalitní auto jako vw škoda, ale stálo by stejně jako vw škoda a korejci si dobře spočítali, že by to nikdo nekoupil..
a třeba v i30 se mi jezdí líp než v oktě, a sedačky v supu jsou úplně za trest..ale pokud hodnotím celkovou kvalitu auta, tak prostě vám nemůžu s čistým svědomím říct, že se h/k může škodovce rovnat, natož volkswágnu

Pekram
16. ledna • 22:02

Hyundai škodovku ve většině ohledů překonává. Je levnější, spolehlivější, komfortnější, líbivější, modernější...... nemá image obyčejného služebáku, ale auta do rodiny. A proč je levnější, i když používá kvalitnější materiály než škodovka? Protože má daleko lepší produktivitu, na výrobě se podílí větším zastoupením robotizace, většinu materiálu a komponentů si vyrábí sám (např. plechy), dokonce i stroje (roboty). Navíc Korejci jsou pracovitější, výkonnější, tím pádem i levnější.

Wagner
12. ledna • 21:24

Prokristapana! Cozpak už se některým zatemnil rozum? Rapid se mi nelíbil, proto jsem si ho nekoupil, jelikož tady zcela objektivně zvítězila i30, byla levnější, lépe vybavena, modernější a dokonce levnější než Rapid. Octavia je mě vysněné auto, ale byla o více než 103 tisíc dražší, na druhou stranu je to dospělé a moc dobre navržené auto, popřít tuto realitu je už skutečně na Chocholouška. Nova Octavia bude určitě opět povedené auto a opět jen zůstanu u toho si o ni snít. Ale s tricitkou jsem spokojený, možná jen ty levné tvrde plasty by mohli faceliftem obmenit, stejne jako ne příliš moderní navigaci. Řazení je skvěle, spotřeba už méně. Prosím neutocte na mne, píší jen svůj názor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
spiderwolf
14. ledna • 11:50

Pochybuji, že i30 poslední generace vůbec vlastníte, jelikož mám vážné pochybnosti, že máte představu o čem hovoříte - viz. Vaše vyjádření "možná jen ty levné tvrde plasty by mohli faceliftem obmenit". Pokusím se Vás ozřejmit některé skutečnosti, když máte problém si zjistit fakta. Možná to pro Vás bude zcela nová informace, ale i30 má vrchní díl palubní desky a vrchní část dveří tvořenou měkčenými plasty, jejich slícování je příkladné, k jejich kvalitě taktéž nelze mít připomínek, nikde nic nevrže, a to ani při různých teplotách (zima, léto), to se kupodivu nedá říci o některých koncernových výrobcích v naprosto odlišné cenové kategorii, např. při zkušební jízdě vrzal interiér VW Arteon, což vedlo k jeho škrtnutí z výběru nového vozu. Při dehonestaci i30 jste si nevybral dobrou oblast, zrovna kvalita interiéru a vyladění podvozku řadí i30 téměř k vrcholu třídy. Co se týče Octavie, tak ta má své nejlepší časy za sebou, konkurence je už jinde (Focus, Ceed, zmíněná i30, apod.), nicméně, není to nepochopitelné, jelikož jde koncepčně o pět starý model, v podstatě nejstarší v daném segmentu.

Pekram
16. ledna • 21:34

Ty tvrdé plasty Wagnera usvědčují z toho, že kecá a žádnou i30 nemá. Je to obyčejný troll, který v jiných diskuzích píše pod jinými nicky a dosti nevybíravým způsobem útočí na Hyundai. Tady je za "svatouška", aby mu na ty jeho lži ostatní skočili.

Ivan
13. ledna • 0:08

Můžu Vám říci pane Wagnere, že ani já nedokážu pochopit tu tupost, kterou tady obdivovatelé Hyundaie předvádí. Popsal jste reálný stav, který asi všichni znají a tak po Vás začnou hlupáci házet kameny. Na druhou stranu právě tohle docela dobře dokresluje důvody, proč velká část lidí Hyundaiem pohrdá. Být členem skupiny, kde po sobě její členové plivou jen proto, že někdo z nich nepropadl nenávisti ke Škodovce, po tom asi vážně nikdo netouží. Zvláštní je, že tímto chováním se vyznačují výhradně příznivci Hyundaie, nikdo jiný. Proto ačkoliv Vaše důvody ke koupi i30 chápu, vybral bych si já cokoliv jiného hlavně proto, abych nepatřil do rodiny těchto lidí. A vzhledem k tomu, že každé evropské auto je lepší než i30, zabil bych zároveň 2 mouchy jednou ranou.

Mirek
13. ledna • 14:15

Nechej na hlavě, asi si tady těch diskuzí moc nepřečetl. Fanatici jsou u každé automobilky a škodafanatik je opravdu extratřída. Jen se vrať do nějakých starších příspěvků a čti a neteoretizuj.
A ano, může být v určitých vlastnostech Octavia lepší než i30, ale ve srovnání, co za to zaplatím již tak výhodná není. Asi se do mne nějaký fanatik opře, ale právě ti, co píší, že Rapid je právě konkurence pro i30 si mohli přečíst, že u p. Wagnera Rapid propadl, dokonce i cenově, a myslím si, že to nebude zdaleka jenom designem, když si porovnám techniku obou aut...

Ivan
13. ledna • 14:42

Měl byste nějaký odkaz na toho škodafanatika? Na diskuze tu a tam zavítám už několik let a nevzpomínám si na takový případ.

Mirek
13. ledna • 16:22

To je právě ten důvod, tu a tam, případně, kdo nechce nevidí. Neumíš hledat, číst, potřebuješ vést za ručičku? A co tak diskuze k testům aut.

Ivan
13. ledna • 23:27

Aha, takže nic konkrétního. Jen nám chybí slušné vychování, že? Nebo jsme si snad potykali? Že si totiž nevzpomínám.

Mirek
14. ledna • 14:34

Tak nic a tobě budu chlapče tykat, kdy se mi zachce. Slušné vychování mám, ale ty ne, když to rozjíždíš tímto směrem. Já nemůžu za tvou neschopnost. Npříklad, a stačilo mi na to jen pár vteřin:
https://www.autorevue.cz/hyundai-i30-dostal-faceli... ...

Michal
12. ledna • 20:42

Hyundai je hlavně levnější a když to chcete srovnávat s 6letou octavii která prošla 1faceliftem tak počkejte až dorazí nová.Jinak ten kodiaq půjde určo na dračku a H.bude s povzdálí sledovat..

JirkaX
12. ledna • 20:17

Ten člověk alespoň píše normálně, na rozdíl od tebe. To spíš ty jsi ten nekritický fanatik.

pacho
12. ledna • 19:48

asi som z inéj planéty, ale toto môj rozum neberie. Poznám škodu, som s ňou spokojný, kúpim si i30, napriek tomu , že je hodršia ako škoda, a tvrdím to stále. Skús mi prosím Ťa vysvetliť prečo si si nekúpil škodu??. Veď za tie prachy, čo si dal za i30,by si dostal slušného rapida???.

13. ledna • 12:18

Rapida místo i30?:-D to si děláš prd.l.

JirkaX
12. ledna • 17:51

Tohle zaslouží uznání.

Bureš.
12. ledna • 15:37

Musíte pochopit, že je to pro některé místní chytrolíny a znalce aut nepřekonatelný stav, když ten dle nich předražený krám, se prodává tak dobře, že i přes stoupající výrobu Škoda nestíhá vyrábět :-D

Daniel Š.
12. ledna • 19:50

Nestíhá vyrábět, protože je neschopná pokrýt výrobu. Na to je moc malou automobilkou. Škodovka očividně přecenila síly. Vidí totiž, že jí ujíždí vlak nejen na poli technologií, ale celkově a tak se uchyluje ve svých reklamách k nepodložené a lživé samochvále, která vychází z malého sebevědomí. Myslí si, že jí to budou lidé baštit (možná tak jen její fanatičtí příznivci nebo lidé s malým rozhledem), ale aby na to nedojela...

Karel.
12. ledna • 23:15

Vzhledem k tomu, že jí to "lidé baští" zdaleka nejen v ČR, ale po celé Evropě, v Číně i jinde a těžko předpokládat, že nějací fanatičtí příznivci mimo ČR vůbec existují, tak je evidentní, že dělá auta která lidem vyhovují. No a přes samochválu jsou tu v ČR úplně jiní výrobci.

Bureš.
12. ledna • 23:19

Přesně tak. Stačí se podívat na prodejní čísla Škodovky mimo ČR. Že ale je po celém světě těch hloupých čecháčků :-)):-)):-)):-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
13. ledna • 12:47

Škodovka má v porovnání třeba s Hyundaiem ve světě naprosto mizerné prodeje. Prodává toho 6x méně.

Bureš.
13. ledna • 12:56

Co to má proboha společného s kvalitou? Kolik továren má Škodovka a kolik Hyundai? Podle tvého naprosto absurdního argumentu je např. Rolls-Royce naprostý mizerný výrobce, který loni prodal směšných cca 4000 ks

Marek
13. ledna • 14:11

Tohle blbci nevysvětlíš.

13. ledna • 18:00

:-D Od tebe to sedí... ty bys jim mohl dělat presidenta.

Bureš.
12. ledna • 23:14

Zkus ji ještě přečíst co jsi to vyplodil za moudro plné protikladných řečí :-)):-)):-)):-))

Bureš.
12. ledna • 23:15

Zkus si ještě jednou přečíst....

GG
12. ledna • 9:07

A kde je náš škodofácký Bureš se svými skvělými názory?

Bureš.
12. ledna • 11:17

Copak, chybím ti? Zase mi potřebuješ polykat? :-D:-D:-D

Michal
12. ledna • 7:33

Ten kdo chce benzín veme třeba menší Cupru Ateca.Mít v Kodiaqu benzín tak bych chtěl aspoň 80l nádrž.Kdo jezdí i delší trasy nechce být co 3-4hod na pumpě

Bureš.
12. ledna • 15:52

V čem je problém? Jsi paštikář, co jezdí Chorvatsko bez zastávky? Pokud jezdíš např. firemním autem, tak platí zákon, že po každém uplynutí max. doby řízení 4,5 hod. musí být řízení přerušeno bezpečnostní přestávkou v trvání nejméně 30 minut. Na jedno natankování hravě přejedeš naši republiku.

Kenny
13. ledna • 0:54

Kolik má nádrž je mi fuk, ale reálný dojezd by měl být nad 800km u bezínu a nad 1000km u nafty. Jezdit tankovat je opruz a navíc vždycky nechci držet všechny měny, kde se může tankovat. Že si člověk udělá několik přestávek, třeba co 2-3 hod je jasné, ale to s tím nesouvisí. Tankovat během pauzy nechci. Pokud má výrobce problém fajn, automobilová nabídka je dostatečně široká. PS: povinná přestávka není jen u kamionu a autobusu, se služebním autem bys měl podle zákona dělat taky. Že pokud nemáš v autě velkého bratra, tak to není moc jak zkontrolovat a zaměstnavatelům je to fuk, to je věc druhá. Na školení od bezpečáka jsme to měli. Stejně jak se služebákem máš volat policii ke každé nehodě.

Michal
12. ledna • 20:32

Těch 30min musí dělat řidič autobusu.

Bureš.
12. ledna • 23:11

To jsi ne velkém omylu.

Patrick
11. ledna • 23:11

Béčkový folcvágen a plebs na to stojí frontu. To nevymyslíš.

Smrdik
11. ledna • 23:46

Materialy v Interieu pripominaji sadrokarton

Álois
12. ledna • 15:40

Ten interiér je sice ubohý ale to pod kapotou je opravdu k pláči.

Bureš.
12. ledna • 15:47

Samozřejmě, když tam není 5.7 V8 HEMI, tak to není auto, že? :-)):-)):-))

JirkaX
12. ledna • 14:16

Stav se na očním, snad s tím půjde ještě něco dělat.

Bureš.
12. ledna • 15:23

Sádrokarton, nebo také sádrokartonové desky, je termín používaný pro společnou metodu výstavby vnitřních stěn a stropů s použitím panelů z lisované sádrové hmoty mezi dva silné kartony papíru. Vše se potom vysouší v tzv. sušárnách. Některé typy desek mají sádrové jádro napuštěno silikonem. Tyto desky se využívají v prostorách, které jsou vystaveny vodě a vlhkosti . Tzv. sádrokartonové stavebnice se používají na celém světě pro dokončení výstavby vnitřních stěn a stropů. Sádrokarton je v současné době nejrychlejším a nejsnadnějším řešením tzv. suché výstavby. Díky tomuto systému je možné stavět rychle příčky a realizovat rekonstrukce, zateplení a úpravy jakéhokoliv interiéru.

Bureš.
12. ledna • 11:11

Vážně? Můžeš nám upřesnit čím?

Wagner
11. ledna • 18:12

Skodovka dela perfektní vozy, mám novou Hyundai i30, jsem spokojený, ale objektivně je Skodovka jizdne lepší, a úspornější, bohužel také dražší proto jsem šel do Korejce.

C+K
11. ledna • 22:54
´´´
11. ledna • 23:16

Hyundai i30 má při přepočtu na obsah výkonnější motor než Octavia. Podle Autobildu vychází ve většině ohledů lépe i30.

C+K
11. ledna • 23:41

Nauč se německy, podle Autobildu je Octavia klarer Sieger srovnávacího testu.
https://www.autobild.de/bilder/hyundai-i30-vs.-sk... ...
A co se týče motoru, tak 1.5 má lepší zrychlení, je pružnější, má nižší spotřebu, prostě lepší úplně ve všem.

Creator
12. ledna • 7:39

Vidím to jinak. Jasným vítězem rozhodně není! Bodejť by větší objem Octavie neměl i větší výkon, to dá rozum. Ale na přepočet litráže na výkon je i30 silnější a výkonnější. Kdyby měla Octavia 1,35l jako i30, tak potom by byl jasný vítěz i30. Přes to vlak nejede.Stačí srovnat RS a Nko, kde i30 rozseká Octavii na sr*čky.;-)
https://www.autickar.cz/clanek/hyundai-i30n-vs-sk... ...
i30 N má neporovnatelně a výrazně lepší jízdní vlastnosti. Je zábavnější a přitom komfortnější. Je poctivěji navržená a zkonstruovaná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
12. ledna • 20:29

A Rso jde stejně na dračku i když je ve všem horší.Nko jen tiše závidí.

13. ledna • 13:08

Rso si k Nku ani nečuchne! To je všeobecně známý fakt. A ten kdo tvrdí opak ze sebe před všemi dělá automobilového imbecila.

C+K
12. ledna • 9:19

Podle testů je, že není podle tebe je tvůj problém.
Vždy je lepší získat stejný výkon z většího objemu. Objem ničím nenahradíš platí u atmosférických stejně jako u turbomotorů.
Srovnávat Nko a Octavii RS je srovnávání hrušek a jablek. ORS není zaměřená na souboj s ostrými HB, na to jsou v koncernu Golfy R, Leony Cupra nebo RS3.

Karel M.
11. ledna • 19:01

Škodovka a perfektní vozy? Nebuď blázen... Jezdím s Octávií poslední generace v práci a je to pěkný opruz. Právě že na i30 nemá ani náhodou, a to při sportovní jízdně natož komfortem jízdy. Osobně dlouhodobě odzkoušeno. A nejen proto mi žádná škodovka nikdy nesmí do baráku. Nikdy bych o ní ani vteřinu nezauvažoval. Za stejné i lepší peníze existují výrazně lepší a komfortnější auta, ale hlavně od světových značek. Svým autem se znakem škodovky bych se styděl kamkoli jet... připadal bych si jako většina povrchních čecháčků bez racionálního myšlení, co si naivně myslí, že lepších značek není. Právě tak si připadám při každé služební jízdě... ještě že mám na dveřích služebáku logo zaměstnavatele.

Petr Vaněk
12. ledna • 20:09

Škodovka možná není perfektní, možná je jen průměrná. Ale tebou zcela nesmyslně vytahovaná i30 na ni vůbec nemá. i30 je hochu něco mezi Škodou Rapidem a Ladou Grantou :-D Tím neříkám že majitele občas nedoveze. ;-)

Hernandez
11. ledna • 20:48

Jsi psychiatricky nemocný. Jsou to jen auta.

Bureš.
12. ledna • 11:10

Co to je za výraz "psychiatricky nemocný"??? Dokončil jsi zdárně už alespoň základní školu? :-)):-)):-)):-)):-))

mpolan
12. ledna • 11:22

A ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
12. ledna • 11:28

Já ano.

mpolan
13. ledna • 15:29

Není to vidět.

Ignác Kupec
11. ledna • 22:49

:-D "psychiatricky"? :-D Snad psychicky? Nemocný jsi asi jen ty.

Wagner
11. ledna • 19:41

Omlouvám se, ale to není pravda. Oba vozy jsem zkoušel a musím uznat větší kvalitu Škodovky, je úspornější, lépe jede, ma kvalitnější interier lepší sedadla, celkove je to výrazně i designove hodnotnější auto. Mám i30 rad, je to levné a spolehlivé auto, ale to co píšeš jsou spíše fantasmagorie než realita. Sám si Čech tak nechápu proč nadavas do Cechacku??? Vždyť je to ubohé. Vedme slusne diskusi.

Ignác Kupec
11. ledna • 22:40

Ale ten příspěvek je slušný. Označení Čecháček je sice pejorativní, ale nemělo by obyčejné, nedeformované Čechy urážet. To přece nejsou oni. Takže to vypadá, že ty jím jsi. Ale jen částečně, protože jak tu píšeš, tak máš rád i něco jiného než jen škodovku. Čecháčkovství se právě projevuje "ovcovitostí" a provincialismem i při výběru výrobce aut. Typicky škodovek i přesto, a naprosto nepochopitelně, že to jsou auta ze 70% navržená v Německu, 100% německým výrobcem. Není na co být hrdý, protože značku Škoda už dávno koupili Němci. Takže nepochopitelný provincialismus.

Wagner
12. ledna • 14:26

Moc se omlouvám Ignaci, ale z Vašeho příspěvku je cítit až neskutecna zášť vůči domácí značce. Dovedete pochopit argumenty? Skodovka se mi líbí, oba vozy jsem zkoušel, Octavií i novou i30, kterou vlastním a jsem celkem spokojený (až na trochu vyšší spotřebu), ale objektivně je Skodovka lepším vozem, i když drazsim, i30 byla volba rozumu před chuti si koupit objektivně lepší Škodovku, ale peníze jsem neměl. Přesto by mne nikdy nenapadlo urážet a napadat někoho kdo si ji koupi a obviňovat ho z jakéhosi cechackismu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
12. ledna • 15:29

To si tak neberte. Je tady holt pár jedinců, co nablejou a naplivou na Škodovku pod každým článkem. Je to u nich takový způsob kompenzace jejich mindráku ze životního neúspěchu. Z logikou a realitou to nemá nic společného. Nejdříve budou plivat na auto, pak se pustí do osobních útoků na pisatele. Je zbytečné si tím zatěžovat hlavu :-))

Ivan
12. ledna • 0:18

Ty troubo, ve většině zemí jsou nejprodávanější tuzemské značky a nikoho to nikde nepobuřuje. To musel teprve přijít jednoduch jako ty, aby z toho dělal překvapení. A zítra zasedni k rýsovacímu prknu, nakresli si auto, ať si ho můžeš v týdnu po šichtě vyrobit a příští víkend vyvézt rodinu. Protože jak to nebude 100% home made, určitě bys do toho nesednul.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Creator
12. ledna • 7:46

Od tebe ten trouba a jednoduch sedí. Nauč se vnímat psaný text. Zatím jsi trouba a jednoduch jen ty.

Global
11. ledna • 20:22

Ano, skodofky jsou pocitove lepsi auta ve vsem, jak dokazuje tato a mnoho jinych recenzi. Vikendu zdar!

Michal
11. ledna • 16:33

Verze Rs u Škody jsou naladěna kompromisně aby mohly sloužit jako rodinný vozy.Na sportovní jízdu se nekupuje suv.Navíc pokud chceme silnější motor který není v příplatkové výbavě třeba jako jiný kola hold se musí vzít RS.(mohli sem dát 3l V6 tdi a tenhle 2l dát do Karoqa).

Benzínový fičák
11. ledna • 18:27

Spojení RS nebo dokonce GT a ropáka rozuměj nafťáka byl, je a vždycky bude totální nesmysl. Je to stejné jako narvat naftu do F1 nebo silniční motorky... nafta patří do lokomotivy, kamen, traktoru... Řidiče takovéhoto "RS" naftového nesmyslu to degraduje jen na strojvůdce. Nic proti opravdovým strojvůdcům...;-):-P

.x.
11. ledna • 16:40

A jak bys asi tak narval naftovou V6 do platformy pro příčně uložené motory? Jediný šestiválec, který by tam šel nacpat je benzínový VR6, který dává VW do čínského nebo amerického Atlasu.

Michal
11. ledna • 16:49

Já ne ale říká se zlaté české ručičky.Pod kapotu bych ten 6c narval bez problému.

nenamalovana 80
11. ledna • 16:07

On snad nekdo cekal, ze by se na cokoliv od Skody zde napsalo jedineho kriveho slova krome naprosto nepodstatnych prkotin? Jako nakupni doporuceni je to pro mne znacne neverohodne. :-/

Torsus Praetorian
11. ledna • 15:55

Netvrdím, že Kodiaq bude nastavený nějak zřetelně špatně. Nebo že to samo o sobě musí být špatné auto. Ale kdyby pan závodník napsal, na autě se mi líbilo 1-2-3. Na autě se mi nelíbilo 1-2-3, tak bych mu y velké části věřil věřil. Protože žádné auto není dokonalé a sám mám dvě auta, kde je každé 2-3x dražší než ten Kodiaq, přesto tam okamžitě najdu pár chyb. O některých jsem se po dlouhém hledání dočetl, o některých ne. Takže že je Kodiaq bez chyb vůbec nevěřím, zejména když pán bude určitě schopnější řidič jak já. Takže článek je jen politické PR, zřejmě od výrobce. Stejně jako Coca cola vůbec není symbolem Vánoc. Takže jsme se zase nic nedozvěděli, jak ten Kodiak vlastně jezdí. Též pech s těma reklamama.

Petrzel1
12. ledna • 17:48

Článek byl novinářským neumětelem zpracován na základě Píár videa Škody. Takže se nedivte. Na tom videu vlastně nic nevidíte. Jen auto, které se v zatáčce málem převrátí, když po najetí na obrubník na trati ho to nadhodí tak, že jede po dvou kolech....nebýt tam profík pan Kopecký.

R
11. ledna • 15:59

Koho chleba jis, toho pisen zpivej B-]

Bureš.
12. ledna • 18:01

Doufám, že se toho držíš a sám svému šéfovi pravidelně lezeš mezi půlky :-))

...
11. ledna • 15:51

Příští rok s tím bude startovat na rally Ulambátár. :-D:-D:-D

k.ik
11. ledna • 15:44

přece nebude pomlouvat zaměstnavatele

pacho
11. ledna • 15:33

v preklade, ťažká neohrabaná krava.

Pavel
11. ledna • 15:28

Nemám nic proti Škod+ a už vůbec nic proti Honzovi Kopeckému velice si ho vážim, ale nechápu co si kdo od toho článku sliboval. Je jasné, že i kdyby to auto bylo špatné tak ho bude chválit, protože přece nebude pomlouvat svého živitele:-)

Bureš.
12. ledna • 11:06

Myslíš, že každý je takový posera, že nedokáže kritizovat něco u svého zaměstnavatele?

Lukáš
14. ledna • 9:43

Pokud si myslíš, že by do oficiálních marketinfgových materiálů skutečně napsal svůj názor, tak jsi fakt hodně naivní. Si to přečti ještě jednou. Vždyť napsal, že se s tím dá bezpečně předjíždět a že ho překvapilo, jak je sportovně naladěný. Jinými slovy "myslel jsem si, že to bude naprostá tragédie, ale nakonec se s tím dá předjet aspoň kamion"

Vr
11. ledna • 16:38

Naprosto souhlasím. Jedná se pouze o dobře placenou reklamu. Takovéhle články je třeba brát s rezervou...

Petr
11. ledna • 15:08

Zvyšuje se výkon a rychlost aut, ale bohužel s tím nejdou ruku v ruce i dovednosti a mentalita řidičů. Je hezké mít auto, které zrychluje pod 7s jako toto nebo mít auto, které zrychluje pod 5s jako spousta jiných, ale v mnoha případech je to jako dát dementovi do ruky nabitou zbraň...

Petrzel1
12. ledna • 17:45

Bohužel máte pravdu. Provoz se zahušťuje a místo toho, aby řidičák dostal jen ten, kdo na řízení auta má fyzické, zdravotní i psychické předpodklady, dostane jej každý jouda, a represemi se pak snaží policie ty schopnější omezovat, aby ti, kteří by měli být dávno z provozu eliminováni, mohli v pohodě vytvářek kolony a stresové situace - Ale v duchu litery zákona. Škoda, že není zavedeno povinné opakovaní zkoušky z řízení vždy po 5 létech. Rázem by na cestách bylo prázdněji...a bezpečněji. Vím, o čem mluvím. Mám najeto 1,5mil. km bez nehody, ale před dvěma roky jsem za rychlou jízdu na dvouproudovce v obci, kdy jsem nikoho neohrozil a ani neomezil přišel o ŘP. Po roce jsem musel absolvovat testy - což byla pohoda, ale jízdy jsem dal jen tak tak - a to mám platné učitelské oprávnění autoškoly...prostě oči neustále na šťopkách a mozek plně soustředěný na jízdu - což 75% řidičů neumí - mobily v ruce, směrovky na ozdobu, chodci na přechodech škodiči a lovná zvěř...žel, zatím Policie toto neřeší..

Niemand
14. ledna • 13:49

Píšeš nezmysli. Ja jazdím, tak cca 10km nad limit. Ale bežne ma cestou do prace predbehne par aut(niektoré sa opakujú), ktoré ignorujú dopravu v protismere s tým, že ved niekto z účastníkovu sa uhne. A je úplne jedno ako rýchlo ideš. Pred rokmi som lietaval viac, ale aj keď ideš po okreske 140, tak sa nájdu taký čo sú presvedčený, že oni sú kráľmi ciest a musia ťa predbehnúť. A z toho ešte len vznikali zaujímave situácia, keď ta niekto rozbehnutý na 150 dobehne pred horizontom, kde ja už brzdím, ale ešte ma musí predbehnúť.
Čo z toho, že ma niekto milión bez nehody, keď celý život len hrá Ruskú ruletu a zo šťastím mu to nejak vychádza.
Toto sú lúdia, čo robia smrťáky. A kto sa nevie ovládnúť za dôchodcom idúcim 40 a musí nebezpečne predbiehať, tak ten nemá čo vlastniť vodičák.

Petrzel1
14. ledna • 21:42

Naprosto s Tebou souhlasím. U Vás na Slovensku bylo v minulosti plno idiotů, kteří zásadně předjížděli v nepřehledných zatáčkách a nepřehledných horizontech. Naštěstí vaše policie je už sklidnila a eliminovala. Já opravdu toto neprovádím. Nikdy bych toho důchodce nepředjížděl tak, že bych někoho byť jen omezil. Ale pokud mám výkonné auto, tak raději začnu předjíždět už za zatáčkou s bezpečným výhledem, kde je ještě 10m plná čára, než bych čekal, až skončí a pak měl na bezpečné předjetí méně času. To fakt není ruská ruleta. Ale nic to nemění na tom, že takový důchodce nemá v dnešním hustém provozu co pohledávat, protože porušuje zákon. Bezdůvodně pomalá jízda...to neznáš? Rychlost sama o sobě nezabíjí. Zabíjí nepřiměřená rychlost. A bezmozek za volantem. V tom se oba asi shodneme.

Niemand
15. ledna • 8:45

Prípadov čo bezohľadne predbiehajú je stále dosť. Polícia väčšinou rieši jednoduché a ľahko dokázateľne priestupky a tam nebezpečná jazda nepatrí. Pri tom niektoré manévre sa podľa mňa dostávajú až do kategórie všeobecne ohrozenie.
A žiaľ to nie je len u nás. Asi naj magora za posledne roky som stretol neďaleko Prahy. Na dákej firemne Oktávke vytlačil niekoľko aut v protismere až na krajnicu(pri viacerých manévroch). Proste totálna bezohľadnosť a to všetko asi 3km pred nájazdom na diaľnicu a v kolene ktorá sa hýbala 80-90. Kým sme prišli na diaľnicu si polepšil možno o 300 metrov za cenu ohrozenia posádky aspoň 10 aut.

bzzz
11. ledna • 15:00

A kterym autem kamion jedouci 90 km/h rychle a bezpecne nepredjedete (ze se to zminuje u auta z kategorie RS)?

Lojza
14. ledna • 15:27

to jste vystihl, kardiaq, koza tezka a rikaj tomu rs, nechapu je, at delaj dobry scoutky a ne takove nesmysle, od 10 k 5 to tahne ta skodovka

Toper
14. ledna • 9:39

To je právě o tom pohledu, co je pro tebe bezpečné předjetí. Předjet dokáže téměř každé auto, ale...Tohle člověk pochopí, až tehdy, kdy si sedne za volant auta, které má opravdu výkonu na rozdávání a prakticky kdykoliv a kdekoliv.
Nemusíš čekat na dlouhou rovinu vhodnou na předjíždění, nemusíš sledovat otáčky motoru a nutnost podřazovat - mít na to čas. Prostě nakoukneš, je volno? Šlápneš na plyn a jedeš. Je jedno jestli z kopce, do kopce, po rovině... Stejně se kolem něj proženeš jako letící šutr.

Ferfix
11. února • 21:14

Dovolím si nesúhlasiť .. Asi som stará škola... Na rovinku si počkám vždy. Nepredbieham pred zákrutou.Nelepím sa, nevykukujem.Naopak držím si aspoň 50m odstup, mám prehľad čo sa deje v protismere.Skontrolujem, či pred kamiónom nejde ďalší kamión.Skontrolujem si zaradený rýchlostný stupeň, otáčky a rýchlosť.V prípade potreby podradím na 3 ku / 4ku podľa potreby a okolností.Predbieham, len keď som si istý, že fakt nič nejde v protismere aspoň kilometer, najlepšie keď nejde nič.Ak idem po neznámej ceste, pozriem na navigáciu, či hlavnú cestu nebude križovať vedľajšia cesta, z ktorej by mohlo výjsť do protismeru iné auto.Pozriem do späťáku, plný plyn a blinker, naberiem rýchlosť a kamión prefičím bezpečne.Po zaradení sa späť, spomalím na predpísanú rýchlosť.Funguje to so suberbom 1.6 tdi aj s audi S3, corvetou, x6 kou atď.mám odskúšané.B-]

bzzz
14. ledna • 14:45

Na to mi s prehledem staci (obsazeny) 93 kW Avensis a ne ze ne. Vykonnostni rezerva je urcite fajn, letici sutr (obrazne) taky, ale ne kazdy umi mirit/hazet (kdyz uz je rec o tech sutrech) ;-)

Toper
14. ledna • 20:37

No tak to jsi mě pobavil. :-DPrý s přehledem.
Modelová situace, 12% stoupání, ty v naloženém Avensisu, jedeš cca 70 km/h. Možnost předjet jediná, vidíš tak na 100m a musíš to stihnout. Co uděláš? Odpověď je nic. Povlečeš se dál v koloně. Protože na bezpečné předjetí v kopci je 93 kW sakra málo. Vůbec jsi nepochopil, o čem to je.

lamal_SK
15. ledna • 15:50

ty si zase tak stranse mudry... a tupýano ma 310nm pri tych 93kw a v modelovej situacii to predbehne od 70km/h na 3ke jak nič

Novák
11. ledna • 15:34

Možná to Kopecký myslel tak, že ostatními modely od Škodovky ten kamion nepředjete bezpečně. Asi by si na to měl dávat pozor, kolega mladý Veiby fičel od Škodovky velmi rychle, když omylem zveřejnil grafy.

Doporučujeme

Články odjinud