Škoda Kodiaq RS ukazuje interiér. Sedadla mají integrovanou opěrku hlavy

Škoda znovu ukazuje část Kodiaqu RS. Tentokrát nechává nahlédnout do interiéru.

Škoda pařížské představení Kodiaqu RS fázuje do detailů. Už jsme viděli nové logo RS, digitální kokpit, nová kola a další prvky. Nyní je k vidění i kompletní interiér.

Uvnitř se "sportovní Kodiaq" liší hlavně sedadly. Jsou čalouněné Alcantarou, zdobené novým logem s červeným pozadím, ale především s výraznějším bočním vedením a integrovanou opěrkou hlavy. Červená nit pak figuruje u prošívání sedadla, včetně diamantového přes střed. Bočnice pak připomínají karbon, podobně jako u rychlých Seatů.

Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

Palubní desku zdobí karbonový dekor a vzhled uhlíkových vláken má i zmíněný digitální kokpit. Mezi další specifické prvky v interiéru patří obšitý sportovní volant, černá stropnice nebo pedály z ušlechtilé oceli.

Další informace už o Kodiaqu RS víme z dřívějška. Dvoulitrový čtyřválec s dvojitým přeplňováním nabídne výkon 176 kW (239 koní) a točivý moment 500 Nm. Agregát bude v modelové řadě Kodiaqu dodáván výhradně pro verzi RS. Určitě dojde na použití automatické převodovky DSG.

Benzinová Škoda Kodiaq RS nevznikne. Němci ale našli náhradu

Benzinová Škoda Kodiaq RS nevznikne. Němci ale našli náhradu

Stejnou motorizaci už nyní využívá i Volkswagen Tiguan. Dynamické schopnosti Kodiaqu RS ještě neznáme, ale v případě Tiguanu mluvíme o zrychlení z nuly na 100 km/h za 6,7 vteřiny a maximální rychlosti 228 km/h. Obdobné schopnosti bychom tedy čekali rovněž od Kodiaqu RS.

Potvrzen byl dříve i podvozek s adaptivními tlumiči, možnost volitelných jízdních režimů a samozřejmě pohon všech kol. Pařížský autosalon, na němž bude Kodiaq RS oficiálně představen, startuje ve čtvrtek 4. října a pokračuje až do neděle 14. října.

Speciál: Autosalon Paříž 2018

Pařížský autosalon 2018 (Mondial de l'Automobile 2018) je ukázkou úpadku evropských automobilových výstav. Oficiální účast odřekly značky Audi, Fiat, Ford, Nissan, Opel, Volkswagen či Volvo.

Letošní ročník pro novináře startuje v úterý 2. října. Od 4. do 14. října je výstava přístupná veřejnosti. Výstaviště Porte de Versailles bude otevřeno od 10:00 do 20:00, ceny lístků začínají na 9 eurech (asi 225 Kč).

Přehled očekávaných novinek

Škoda Karoq Sportline • Škoda Karoq Scout • Kie ProCeed Shoting Brake  • DS 3 Crossback • Citroën C5 AircrossSuzuki Jimny • Peugeot 508 SW • Renault Mégane R.S. Trophy • Škoda Kodiaq RS • Audi Q3 • Mercedes-Benz GLEBMW X5BMW 3BMW 8Seat TarracoToyota Corolla Touring SportsMonza SP1, Monza SP2

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

dnes | Milan Lažanský
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků