Škoda Kodiaq RS má rekord Nürburgringu. Konečně známe i motor

53 komentářů

Petr Jemný
15. června • 12:23

Nechápu..., možná sem staromodní, ale SUV by mělo sjíždět náročný terén ne si hrát na sportovní auto na okruhu - ještě s dieslovým motorem... Nemluvě o přístupu škodovky, vezme obyč Kodiaq dáme nový motor a nálepku RS a bum napálíme cenu. To se mi fakt nelíbí a jen mě to utvrzuje v tom, že škodovka pár let zaspala a teď se to snaží dohnat, ale marně ! Nebo se snad pletu?

Freddka
15. června • 0:44

Me tak napadlo - zajela Sabine nekdy s necim pomalejsi cas?Navrhuju tady zacit shromazdovat casy, ktere zajeli profesionalni zavodnici a jsou pomalejsi nez Kodiaq :-).........Nic? :-)

Freddka
15. června • 0:56

Ford Transit (Sabine) 10:08 :-)(diky JohnST malem jsem zapomnel)

JohnST
14. června • 20:17

No treba povedat, ze ani Sabina tomu casu moc nepomohla. Videl som jej jazdu s Tranzitom a musim povedat, ze to bolo neco. Medved je asi dost tazkopadny sa mi zda.B-]

řidič
14. června • 18:55

Kodiaq je jako Octavia na podvalníku :)

Jirka
14. června • 12:56

Prestante se pani redaktori zesmesnovat. Sami vite jaka je averze s prehanenim u skody. Tady se rovnou melo vzit nekolik SUV a jet. Jenze to by skoda skoncila na chvostu. Nekdy se obcas nekde objevi clanek o skode ktery je akute ne poctive napsat, a pak takovy clanek i Kdyz je to skoda stoji za uznani.

bzzz
14. června • 13:17

Proc to nenapisete do MB nebo PR agenture Skody?

majkl
14. června • 14:20

Vzdyt to dela :)))

Jirka
14. června • 12:57

Preklep objektivne a poctive

Zelí
14. června • 11:51

Jenom dodám, že p.Janda odhadoval, že pokud by měl čas zajet optimální kolo, tak by to v tom provedení dal s rapidem za 9:10 a jenom pro úplnost auto mělo 77kw. Žádný vyladěný, odbržděný motor....

Jirka
14. června • 11:49

To bylo vubec prvni Suv merene na trat za timto ucelem, a stouto skvelou ridickou. Postavte další Do Front pro srovnani.

majkl
14. června • 11:37

Nyni jiz nikdo nepochybuje o tom,ze tyto stranky jsou PR web VAG.

Vlk z Vlkohradu
14. června • 12:52
majkl
14. června • 12:55

Cista demagogie...Nejde o TENTO clanek,ale o celkove pojeti toho,co se denne na tomto webu publikuje za prokoncernove plky-pod vedenim zrejme nejfanatictejsiho,190 cm vysokeho skodofila.

Vlk z Vlkohradu
14. června • 13:37

V tom případě mi nezbývá než poděkovat tobě a tobě podobným hrdinným rekům, denně skenujícím tento proradný web, a neúnavně bojujícím proti všemu koncernovému, upozorňujícím nebohé čtenáře chycené do spárů ničemné a úplatné redakce. :-)

Jirka
14. června • 14:13

Nekdo to dělat musi. Jsem Don chichote.

Petr K.
14. června • 11:13

Uffff, tak tomu říkám "dada odnož marketingu". Vařit celou serií tiskových zpráv informaci jaké skvělé výkony předvádí SUV v Zeleném pekle. A víte co je nejlepší? Novináři to baští i s navijákem. Tedy, ne že by Škodovka v podobně absurdních aktivitách byla osamocena...Teď už jen čekám, kdo vytvoří RS nebo GTi verzi z nějakého karavanu. Navrhuji místo jednoho motoru použít rovnou dva (pro každou nápravu jeden) a přítlačné křídlo integrovat do střesní satelitní antény... jakože "simply clever" :-P

Zelí
14. června • 10:51

Známý redaktor autofóra pan Jandazajel v roce 2013 s rapidem 1,2tsi v naprosto sériovém provedení čas 9:18.... za plného provozu na ringu !!!! To jen pro představu jaký je rozdíl mezi běžným autem a SUV v provedení RS. Navíc řízený profesionálkou a samozřejmě továrně vymazleným autem a volným okruhem.
Takže si netřeba dělat iluze o schopnostech suv při rychlé jízdě.

David
14. června • 12:26

Jenže Janda to zajel BTG, tedy ne celý okruh = přidej ještě minimálně 25sec.

Zelí
14. června • 17:29

Kdyby v rapidu seděla Sabine, která údajně jela na ringu několik tisíc kol, tak to možná dá o dalších 10-15 sec rychleji jak Janda, takže ten rapid pořád vypadá jako rychlejší.

majkl
14. června • 10:23

Je videt,ze 190 cm vysoky pan je v uplne extazi,a jiste to nebyl posledni clanek dnes na toto tema!

Haftan
16. června • 6:14

Ano. Konecne skudka do ktere se pohodlne vejde, i kdyz si sedne dvakrat za sebe do druhe i treti rady. Skoda ale dokaze vyrabet tak perfektni auta, ze stejne veledilo zvladne i v CityGo. U konkurencniho SantaFe mel hlavu vetknutu hluboko do polstrovani strechy a kolena obalena sedackou pred sebpu...

Richard Long
14. června • 11:13

Jen vice clanku o koncernu, at se tu muzeme bavit nad tim, jak tu ty a tobe podobni idioti vriskate.

bzzz
14. června • 10:11

Skoda si chytre udelala PR akci. Bude se o ni psat, bude se o ni mluvit. Ten cas nikoho opravdu nezajima.

juahele
14. června • 9:58

Ještě to mohli objet s vozíkem a mít rekord v kategorii 7 místné SUV s přívěsným vozíkem...

Freddka
14. června • 9:53

Nejrychlejsi sedmimistne SUV na trati.
Jednoooky mezi slepymi kralem :-)Stacilo by dat do RRS nebo X5M nebo SQ7 dalsi sedadla a nazdar bazar. Nicmene je tam nikdo nedal no :-)

Marek71
14. června • 11:44

Zřejmě by stačilo Volvo XC90 T8, dělá se i 7 místní verze. Pochybuji, že by to bylo pomalejší než tento Kodiaq. Ale zřejmě na okruhu nebylo, takže přesnější informace je, že Kodiaq je na Nurburgringu nejrychlejší 7 místné SUV z těch, které tam jezdila.

Freddka
15. června • 0:40

Mozna Skodovka nasla pro Numburgring novej business a ted tam zacnou "jezdit" semimistny SUVcka bezne :-) To budou mit kluci s M3 radost :-)Predpokladam, ze asi nikdy neuvidime video jak je Sabine uplne v extazi s Kodiaqa, protoze se to neslatlo a nikdy nestane ... :-)

Barry
14. června • 9:35

A nyní už jen čekat kdy sem dorazí Vošického PR oddělení. :-))))

Mirek
14. června • 11:18

Takže ty tady nepíšeš kvůli obsahu článku, ale chceš se "kočkovat" s někým které řadíš do PR oddělení Vošického. Alespoň jsi jasně napsal o co ti jde a do které kategorie se řadíš ty.

honza
14. června • 9:41

Korejci si hrají na rally s diesely? Zas takoví pitomci nejsou.

Joe Doe
14. června • 9:32

Len aby sme mali perspektivu, co ten cas znamena.
Takze - profesionalna pretekarka v Kodiaku s brutalnym Nm to dala za 9:29.Citroen AX diesel, 1360cc bez turba, 52 koni, amatersky jazdec - 9:55.
Manik znicil niekolko motorov, ale auto ako take malo najazdenych cez 600-tisic km.Ano, rozne auta, atd. Len chcem poukazat na nezmyselnost celeho podniku.http://smallblogv8.blogspot.com/2014/01/watch-truly-heroi... ...

Aladin
14. června • 10:21

Vůz je komplet odstrojen, má upravený podvozek a přívod paliva. Příspěvek je zajímavý, nicméně, budeš příště srovnávat časy sériové Škodovky a formule?

Joe Doe
14. června • 12:05

"Ano, rozne auta, atd. Len chcem poukazat na nezmyselnost celeho podniku."Ktorym slovam z citatu nerozumies?A co sa tyka porovnania Skodovky a formule, bola to Skoda, co zobrala neohrabane 7-miestne SUV na pretekarsky okruh...

bzzz
14. června • 12:23

Smysl je PR.

Joe Doe
14. června • 15:26

A od novinara cakam, ze clanok od PR veci odfiltruje.Problem je, ze novinarov je strasne malo a v tejto redakcii ziadny.

Tom
14. června • 11:50

Presne, kdyz uz srovnavame rychla SUV, postavme vedle Kardiaka, AR Stelvio. Ridic Stelvia po absolvovani kola si muze v klidu doprat kavicku i se zakuskem :-D. Proc se Skoda takto zesmesnuje? Je to prumerne male SUV, ktere vzhledem ke sve delce vozi naprosto nesmyslne treti radu sedadel.

Aladin
14. června • 12:08

Na těchto diskuzích je stále a stále vidět, jak se mají lidé špatně, jak jsou zakomplexovaní a vnitřně naštvaní. Jestli jako dospělý člověk jsi schopen napsat takový zapšklý a jednoduchý komentář (nejsi sám), měl by si se sebou něco dělat, hlavně kvůli sobě. I kritiku lze napsat důstojně.

Tom
14. června • 16:16

Viděl si čas AR Stelvio na tomto okruhu a viděl si co vozí AR Stelvio pod kapotou. A teď si vezmi, že přijde někdo ze Škodovky s tímto vozem a začne vykřikovat něco o nejrychlejším SUV. Odtud pramení má zapšklost, je to urážka toho okruhu i automobilek, které tam ty rekordy zajíždí. A to, že jsem si trefně pojmenoval auto, které se honosí tím, že uveze 7 cestujících v základní verzi s motorem o objemu 1,4 TSI... ano v kopci to bude dýchavičný kardiak, těsně před smrtí. Omlouvám se za jednoduchost svých komentářů, ty taky zrovna ve slohu moc nevynikáš i když jsi asi přesvědčen o své oduševnělosti. A stran toho jak se kdo má... myslím, že to je každého věc, tahle země nám dává dostatek možností se seberealizovat a když někdo nechce nebral bych mu tu svobodu jeho rozhodnutí ;-).

Peter
14. června • 9:32

Má to stejnou hodnotu, jako kdyby tam svou jízdu zajeli popeláři. Čili - nový rekord na Nürburgringu ! Ve své kategorii ho zajeli popeláři!

Joe Doe
14. června • 9:23

"dvakrát přeplňovaná dvoulitr TDI"Pani, krotit nadsenie a sustredit sa viac na text.

Jan Mička
14. června • 9:32 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Díky! Nicméně myslím, že v tomto článku moc nadšení není. ;-)

PanHajzl
14. června • 9:21

Vy uz jste se v te redakci fakt dopr...ali? Ja uz ani nevim, co si o tech Vasich clancich myslet

Jan Mička
14. června • 9:28 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,co konkrétně máte na mysli?

Jan Taraba
14. června • 15:55

to nic, Vošického úderka v akci...

Jirka
14. června • 9:11

Diesel je tezsi slozite jsi Motor nez Benzin. Benzin s tim samy vykonem v tom samem aute by to Stahl urcite Jeste o 20 s. Diesel nach kdy nebude sportovni Motor, i kdyby to stokrat oblepili nalepkama tuzing z benzinky. Ano vykon tam je, ale Diesel ma nejlepsi vlastnosti pri konstantni dlouhodobe cinosti, a neni dle vlastnosti paliva uzpusoben brzda plyn.

honza
14. června • 8:52

No to je komedie. Trapnost nad trapnost. Celé je to špatně.

Jan Taraba
14. června • 15:53

To jako chtějí tvrdit, že 240k sedmimístný Kokodáq to dal rychleji než sedmimístné SQ7 s 435k? Tak to vážně pochybuji....

pacho
14. června • 18:49

Najväčšia sranda je to, že kodiak, je prvé sedemiestne suv, ktoré sa preháňalo po okruhu. Čiže namala čo pokoriť, ani čo prekonať, lebo nebolo čo. Logicky keby šla SQ7, tak je lepšia, ale nešla. Ďalší nechutný marketingový ťah škody.

jogurt
14. června • 21:59

šla, dokonce tam práskla zadkem o svodidla

Vlk z Vlkohradu
14. června • 8:51

Kodiaq RS pouze s dieselem? Sorry, ale to nemá s RS (rally sport) nic společného *blicí smajlík*

Vlk z Vlkohradu
14. června • 8:55

Asi jsem špatně četl text v článku, větu "Jiná verze modelu Kodiaq uvedený motor nedostane..." jsem pochopil tak, že verze RS jiný než dieselový motor nedostane.Stejně by mě zajímalo, proč nepokusili o tento rekord s benzínovým motorem, rád bych věděl, o jestli a pokud ano, o kolik by byla jízda pomalejší...

Dix_
14. června • 9:22

Někde jsem čelt,že pokud půjde dobře prodej naftové verze,tak časem mohl být i 300 koňový benzín.

Doporučujeme

Články odjinud