Konec slabé Škody Kodiaq RS. Česká dílna umí zvednout výkon na 290 koní

51 komentářů

pan Agosineli
28. června • 23:23

Stelvio 2.0 Q4 v benzinu mám 3 roky , naprostá spokojenost, bez závad, stejně jako minulé 3 Alfy, měním je po cca 5 letech. Koncern nikdy !!!!!!

jaro
16. června • 9:19

no nevím jestli je to dobrý nápad. u jiné, známé firmy jsem dělal profi chiptuning, střední variantu a výsledkem byla výměna převodovky a vstřiků po půl roce užívání si pár kw navíc ;-)

Tina Petersen
3. března • 15:11

Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám rokyPředstavil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte lékaře Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Vibru prostřednictvím +2347013499818

Hektor
3. března • 6:22

Pořád škodovka:(

Jan
20. února • 4:15

A ještě jedna věc: Nehledě na to jak silný diesel mám, tak s ním jezdím volněji abych nezanášel filtr pevných částic a nadbytečně nespouštěl jeho regeneraci a tím zkracoval životnost celého systému. Kdo se chce svézt, měl by mít benzín. Diesel, ať už chipovaný nebo ne, tomu dnes bohužel nepřeje.

Jan
20. února • 3:49

To mi hlava nebere. Kvůli šíleným emisním normám si automobilky nevědí rady a nezbývá jim, než diesely přestávat vyrábět, ale dílna v ČR si jen tak přidá pár desítek kW a proleze to emisemi? Nefandím greténům, ale tomuhle se mi nechce věřit.

CharlesCZ
14. února • 14:30

Je to FAKE video??
Video akcelerace:
Výkon / Čas na tacho / Stav tachometru / Slunce
290 hp / 13:52 / 5432 km / zprava
240 hp / 13:53 / 5433 km / zlevaTo jako někdo FAK dokáže za minutu přehrát SW?
Není to třeba tak, že jednou jeli po větru, podruhé proti?Nezpochybňuju výkon, jen to video.

Paralyzer
22. ledna • 18:01

Pořád standardní auto,ale za nehorázné peníze...

Ja
16. ledna • 8:18

Se tu smeju u komentu o zbytecnejch kw.
Vy chytraci, az se svezete, nedej boze budete moc ridit, v necem co ma 600koni+ tak zacnete mluvit jinak.
A motor zacina u 5ti litru a 8valcu.
Mel jsem jak benzinovou 5,9 v8
Tak dizlovou 5.9 r6 ( ta se upravovala, protoze 350koni bylo malo, tak z toho bylo odbrzdenejch 650 za vice penez slo az 800)
Tyhle cechacky s 1,2 hatapka miluju. :-(((( kazdej kdo ma vic koni v aute je snob...
A jak rika kamarad " Kdyz potrebujes silnejsi auto nez mas ted, taxi ho kup. Vyjde to levneji nez tunit neco nesmyslne maleho"

Fish
25. listopadu • 20:24

K smíchu, pokud SUV tak na to mám Toyotu Tundru 5,7 V8, jak výkon tak pohodlí, mimochodem pro chytráky 17l plynu a neporovnatelná jízda i pořizovací cena proti
Kodíkovi a na to abych se svezl tak Nissan GTR, tam už je to tak jak má být a je to
bez kompromisů 570 HP - samozřejmě jiná cenovka a spotřeba. Škoda jen, že připitomělí
škodovkáři se mě neustále lepí na prdel se svými ochcávkami a kodíky RS. Jsou
tak přiblblí, že chtějí závodit. Ale to je jejich boj a nechává mě to v klidu. Škodovkářům
¨ZDAR!!!!

xxxboss
14. listopadu • 18:06

No tak hlavne, ze poladili brzdy. Jasne ze ne, to by bylo moc drahy, ze !!! Ale ohrozovat vsechny ostatni takovou mrxxxx je asi OK. To by vubec nemelo byt na silnici. Nechapu, jak to muze byt legalni uprava. Kdyz uz o tom pisete, napiste hlavne, jak to (ne)brzdi. Nechtel bych se s tim potkavat.

Noname Peter
29. prosince • 13:09

Souhlasim. A nejsou to jen brzdy ale napriklad i vyssi emise. Casem se na STK bude kontrolovat mnohem vice veci aby vozidlo odpovidalo tovarnim hodnotam, po nekolik let. Nechci se pak modlit abych prosel a pokud neprojdu, tak zase navstevovat firmu at nahrajou puvodni mapy apod. Pokud tihle IT machri budou jeste vubec existovat. Jak se popere vyfukova soustava a filtr DPF kalibrovany na puvidni vykon na mnohem vetsi mnozstvi sazi? Mozna problem nebude, ale riskovat to? O DSG ani nemluve.
A co takhle pojistovny pro ktere toto auto neodpovida jeho homologaci. Pak mohou kratit plneni.
Pokud bych chtel kupovat ojete auto a dovedel bych se ze je chipovane, tak bych jej nekoupil.To jsou veci ktere me vzdy od chiptuningu odradily i kdyz jsem o tom vazne uvazoval.

L
30. září • 18:56

Velmi úsměvné, jezdím s 12 let starým BMW X3, série 286 koní, zvuk jak benzín a Škodovka ladí čtyřválcový hnoje na nižším výkonu..

F40
15. září • 13:13

Jak je to v dnešní době se zápisem úpravy do TP?

weedi
24. srpna • 12:47

www.comcz

weedi
24. srpna • 12:45

www.comcz

Nepovim
26. července • 17:08

z 0 na 100 za rovných 7 vteřin u 290koní? To je vtip ? Vlastně jo dává to smysl... moje X5 umí jiné kouzla a také je Biturbo, ale vlastně já mám ještě motor a tohle je spíše motor ze sekačky R4 bi... no masakr a ta spotřeba... musím se tomu smát, jak to hnedka upravují aby to vůbec jelo... raději si koupím něco co má 220kw třeba v naftě a hlavně V6, R6 nebo V8 ( pro fajšmějkry ) každopádně to mě dává větší smysl. Vetší krouťák a hlavně s úplně jinou spotřebou než předražený kokodák... to by nebyla Škoda kde No Chip = No power, No fun :-) Přeji hodně najetých kilometrů s KOKOKOdááák :-D :-D F čipu.

Freddka
10. září • 13:07

Nojo ale X5 30d zacina 1,8 mega a X5 50d zacina 2,4 mega ... das nejakou vybavu a jsi na 2 mega u 30d celkem jiste ... za takovou cenu mas v garazi 2 kusy Kodiaq RS (klidne i s tim chipem). Za 50d s vybavou mas 3 takovy kodiaqy ... To se moc porovnavat neda :-)

Michal
22. července • 23:14

290koní nic moc když to auto váží přes 2tuny,má široké pneu a k tomu je to suv takže vysoká karoserie.Na dálnici stačí i série ale k rychlému předjetí víc jak 2aut už i chip verze může být málo.V tunu vážícím autě by to bylo letadlo ale v tomto autě....

3 0 V 6
22. července • 16:54

Zatím každé auto, které jsem kdy měl, jsem po čase nechal chipnout.
Ono to je tak, že si člověk koupí auto, samozřejmě výkonnější, než to před tím, nějakou dobu je člověk happy, jak to pěkně jede, ale po čase to nadšení vyprchá a výkon se zdá "nic moc".
Na druhou stranu - tím postupným kupováním (aspoň o kousek) výkonnějších a výkonnějších aut /aktuálně nad 200kW) se člověk dostane do situace, kdy ten max. výkon využije jen opravdu sporadicky - přesto je ale příjemné ho tam mít.
Když se člověk k autu chová slušně (pravidelné měnění oleje, používání kvalitních olejů a paliv, nezatěžování studeného motoru, nechcípání rozpáleného motoru, ...) a ten chipem získaný výkon nepoužívá běžně (jasně, pokud někdo chipne z 50 na 57kW, tak ten dodatečný výkon asi využije často, ale u vyšších výkonů, pokud člověk už není v pubertě, tak asi ne), tak se to na životnosti až tak negativně neprojeví, případě se to projeví tak, že nějaké problémy bude mít 5. majitel a ne až šestý - což mi ale moc neva.Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/ koupit kvalitní sportovní alternativy (stejně nejsou dražší, než obyčejné originální díly), atd...Samozřejmě je dobré si zjistit, na jaký krouťák je stavěná převodovka, spojka, atd... Pro lidi, co měli blahé paměti třeba 1.8 TSI se suchospojkovým DSG, asi chip (a masivní nárůst krouťáku) nebyl dobrým nápadem.

Joe Doe
23. července • 8:36

"Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/"No jo, co narobis, ked mas auto, kde po dvoch rokoch musis menit dosticky, kotuce, vyfuk atd :)

3 0 V 6
23. července • 14:36

Zvlnit originální kotouče je docela lehké - stačí je rozžhavit prudkým brzděním z vyšší rychlosti a pak nakonec třeba vjet do louže.Když se párkrát na rozžhavené kotouče dostane voda, tak se zvlní.A rozžhavit přední kotouče při brzdění většího a těžšího auta, které navíc má nad těmi předními koly velký těžký motor, není zas tak velký problém.U 1.2 HTP se to asi nestane, protože:
1) To auto je lehké (a ten motor nad přední nápravou také)
2) To auto rychle nejezdí (protože má slabý motor), takže nějaké prudké brzdění z 250kmh mu nehrozí
3) S tím autem nikdo nejezdí ani tolik, co to auto umí, protože už při 110 točí a řve, jako by ho na nože bral

Tom
23. července • 8:52

A co je na tom spatneho memit desky nebo koutouce treba po dvou letech? On nepsal nic o kilometrovem najezdu, protoze pise o tom, nechat si auto 4 roky, tak bych predpokladal, ze po tech dvou bude mit tak 80 t km.
A i kdyby ne, tak si udela radost a da lepsi kotouce, podvozek nebo vejfuk.

3 0 V 6
23. července • 8:43

Na Subaru Impreza WRX STi se meni tak co ctvrt roku :-)
Asi hodne spatny auto :-)

JirkaK
22. července • 16:33

A k čemu je to všechno, když podvozek nestíhá a dá se s tím v podstatě jezdit jen rovně......https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-prosla-lo... ... Akorát že ten Tráboš projel losí test rychlostí 75km/h na podvozku s listovými pery z 50 let minulého století, bez ESP a jakékoli jiné elektroniky a na pneumatikách 155/13
Kodiag RS, nabušené echt supermegasportovní SUV zvládá losí test v rychosti o 2 km/h vyšší než Trabant.... Pokrok jako prase
:-D

.
22. července • 18:49

A že ten Trabant je skoro 3x lehčí, to asi nic neznamená, že.

mpolan
22. července • 21:34

Ve skutečnosti je to pro ten Trabant spíš nevýhoda, než výhoda. Lehké auto se hůře nastavuje, aby vůbec sedělo na silnici. A lehké a levné auto už vůbec...

Michal
22. července • 15:30

Přece nebudu kupovat nové auto když mi vyhovuje ale pár koní navíc se při předjíždění hodí.Sami můžete mít chipované auto a ani o tom nevíte.

Spinakr
22. července • 12:55

Proboha, proč bych si měl dobrovolně a za svoje peníze nechat ničit auto nějakým vocasem z garáže, když si v dnešní době můžu vybrat auto, které má ten výkon co chci i s tovární zárukou?

Tom
22. července • 15:28

A ktery SUV stredni tridy ma 290 koni za 1,2 mio?

Lacomme
22. července • 20:04

AR Stelvio 2.0 TBi?! :-D

Karel
19. srpna • 15:18

Hmmm, akorát že Alfa. Když se neposere za první rohem, tak za druhým tutově.

Jan
1. února • 20:34

Přesně 😁

Tom
23. července • 8:49

Jasny, takze podobne auto a jako nabidka je benzinove turbo? Navic za Alfa je pekna, ma super interier, ale protpze jsem mel moznost v ni sedwt, rekl bych, ze velikosti uvnitr je to spise konkurent cx5 nez kokodaka. Ten mi prisel v podelnem smeru o dost vetsi a pohodlnejsi(mysleno velikostne na to, abych si sedl bez problemu a dalsi 3 lide s velikosti 190cm a vice).

Lacomme
23. července • 11:33

Aha, takze typische pitche! Kdyz tvuj pohled na vec nesedi, zacneme okecavat. (ptal ses na SUV za 1,2M s 290 konmi)Super, dosad si misto 2.0 TBi naftovou 2.2 MultiJet a dostanes podobne auto jako Kodiaq. Jizdne lepsi, design je subjektivni.

Umbula
22. července • 12:56

Protože ty přeci chceš Škodovku, eReSo... Nusíš ho mít, bez něj nejsi člověkem, správným Čechem...

Cenda Krchov
22. července • 13:53

O. K. To je vono!

Lůďa
22. července • 12:43

Chip tunig za 27 a nazvat to úprava stage 1 😂😂 Máte dost, tohle zvládne každej kdo umí chipovat auta za 5 i s odbržděnim!

ZF
22. července • 12:36

To musí být zvukový požitek! Hlavně ten fake zvuk V8. Stejný nesmysl jako čtyřválcová Volva. Do tak velkých aut jedině šestiválcový diesel.

Ehrenfried
3. listopadu • 9:05

.....nebo vosmiválcovej benzín.

Constable
22. července • 10:16

Pouhých 176kW? Ono snad nějaké mainstreamové SUV v dieselu má víc? Kolik vám platí za reklamu? Nechat si doj€bat nové auto nějakými garážovými podvodníky no to je tedy kauf.

Petr prokopec
22. července • 18:22

Teď upřímně, k čemu je člověku takový ohromný výkon při normálním ježdění? Mě například jde o to jak auto vypadá, jak je bezpečné a jaké technologie se skrývají uvnitř. Bohužel nic z toho škodovka nesplňuje, jsou tu automobilky, které dělají hezčí, bezpečnější a technologicky vyspělejší auta, tak proč jít do tohoto nesmyslu?

Mazda
22. září • 13:43

Presne tak hnusná krabica ktorá nemá nič co by človeka chytilo za srdce reklama marketing Hnus auto radovy kus šrotu ktorý ničím nezaposobi

Jan
1. února • 20:31

Tuplovaný kokot 🤦‍♂️

Myšák
18. listopadu • 21:04

Kokot

Mirror
22. července • 21:59

Přístě rovnou napiš jaké to jsou.
Ať se můžeme zasmát. B-]

Petr prokopec
22. července • 18:18

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Marek45
5. března • 8:09

Raketa? To jste asi nikdy nejel v autě s pořádným motorem. Pak by jste mluvil trochu jinak :-):-):-)

zavodnik
6. února • 20:51

Jeste tu o cerveny karkulce :D

Joe
26. října • 8:58

pěkně jsi ji zprasil - čéče....;-)

Michal
22. července • 12:05

Měl jsem u 1.8t 20v taky čip a nic se nekazilo ani spojka.Ten maximální výkon použiješ jen zřídka.Automat možná odejde dřív.

Doporučujeme

Články odjinud