Konec slabé Škody Kodiaq RS. Česká dílna umí zvednout výkon na 290 koní

Constable  |  22. 07. 2019 10:16

Pouhých 176kW? Ono snad nějaké mainstreamové SUV v dieselu má víc? Kolik vám platí za reklamu? Nechat si doj€bat nové auto nějakými garážovými podvodníky no to je tedy kauf.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 12:05

Měl jsem u 1.8t 20v taky čip a nic se nekazilo ani spojka.Ten maximální výkon použiješ jen zřídka.Automat možná odejde dřív.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  22. 07. 2019 18:18

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  22. 07. 2019 18:22

Teď upřímně, k čemu je člověku takový ohromný výkon při normálním ježdění? Mě například jde o to jak auto vypadá, jak je bezpečné a jaké technologie se skrývají uvnitř. Bohužel nic z toho škodovka nesplňuje, jsou tu automobilky, které dělají hezčí, bezpečnější a technologicky vyspělejší auta, tak proč jít do tohoto nesmyslu?

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  22. 07. 2019 21:59

Přístě rovnou napiš jaké to jsou.
Ať se můžeme zasmát.

Odpovědět  |   | 
Mazda  |  22. 09. 2019 13:43

Presne tak hnusná krabica ktorá nemá nič co by človeka chytilo za srdce reklama marketing Hnus auto radovy kus šrotu ktorý ničím nezaposobi

Odpovědět  |   | 
ZF  |  22. 07. 2019 12:36

To musí být zvukový požitek! Hlavně ten fake zvuk V8. Stejný nesmysl jako čtyřválcová Volva. Do tak velkých aut jedině šestiválcový diesel.

Odpovědět  |   | 
Lůďa  |  22. 07. 2019 12:43

Chip tunig za 27 a nazvat to úprava stage 1 😂😂 Máte dost, tohle zvládne každej kdo umí chipovat auta za 5 i s odbržděnim!

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  22. 07. 2019 12:55

Proboha, proč bych si měl dobrovolně a za svoje peníze nechat ničit auto nějakým vocasem z garáže, když si v dnešní době můžu vybrat auto, které má ten výkon co chci i s tovární zárukou?

Odpovědět  |   | 
Umbula  |  22. 07. 2019 12:56

Protože ty přeci chceš Škodovku, eReSo... Nusíš ho mít, bez něj nejsi člověkem, správným Čechem...

Odpovědět  |   | 
Cenda Krchov  |  22. 07. 2019 13:53

O. K. To je vono!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 07. 2019 15:28

A ktery SUV stredni tridy ma 290 koni za 1,2 mio?

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  22. 07. 2019 20:04

AR Stelvio 2.0 TBi?!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 08:49

Jasny, takze podobne auto a jako nabidka je benzinove turbo? Navic za Alfa je pekna, ma super interier, ale protpze jsem mel moznost v ni sedwt, rekl bych, ze velikosti uvnitr je to spise konkurent cx5 nez kokodaka. Ten mi prisel v podelnem smeru o dost vetsi a pohodlnejsi(mysleno velikostne na to, abych si sedl bez problemu a dalsi 3 lide s velikosti 190cm a vice).

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  23. 07. 2019 11:33

Aha, takze typische pitche! Kdyz tvuj pohled na vec nesedi, zacneme okecavat. (ptal ses na SUV za 1,2M s 290 konmi)

Super, dosad si misto 2.0 TBi naftovou 2.2 MultiJet a dostanes podobne auto jako Kodiaq. Jizdne lepsi, design je subjektivni.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 08. 2019 15:18

Hmmm, akorát že Alfa. Když se neposere za první rohem, tak za druhým tutově.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 15:30

Přece nebudu kupovat nové auto když mi vyhovuje ale pár koní navíc se při předjíždění hodí.Sami můžete mít chipované auto a ani o tom nevíte.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 07. 2019 16:33

A k čemu je to všechno, když podvozek nestíhá a dá se s tím v podstatě jezdit jen rovně......

https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-prosla-lo... ...

Akorát že ten Tráboš projel losí test rychlostí 75km/h na podvozku s listovými pery z 50 let minulého století, bez ESP a jakékoli jiné elektroniky a na pneumatikách 155/13
Kodiag RS, nabušené echt supermegasportovní SUV zvládá losí test v rychosti o 2 km/h vyšší než Trabant.... Pokrok jako prase

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 07. 2019 18:49

A že ten Trabant je skoro 3x lehčí, to asi nic neznamená, že.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 07. 2019 21:34

Ve skutečnosti je to pro ten Trabant spíš nevýhoda, než výhoda. Lehké auto se hůře nastavuje, aby vůbec sedělo na silnici. A lehké a levné auto už vůbec...

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  22. 07. 2019 16:54

Zatím každé auto, které jsem kdy měl, jsem po čase nechal chipnout.
Ono to je tak, že si člověk koupí auto, samozřejmě výkonnější, než to před tím, nějakou dobu je člověk happy, jak to pěkně jede, ale po čase to nadšení vyprchá a výkon se zdá "nic moc".
Na druhou stranu - tím postupným kupováním (aspoň o kousek) výkonnějších a výkonnějších aut /aktuálně nad 200kW) se člověk dostane do situace, kdy ten max. výkon využije jen opravdu sporadicky - přesto je ale příjemné ho tam mít.
Když se člověk k autu chová slušně (pravidelné měnění oleje, používání kvalitních olejů a paliv, nezatěžování studeného motoru, nechcípání rozpáleného motoru, ...) a ten chipem získaný výkon nepoužívá běžně (jasně, pokud někdo chipne z 50 na 57kW, tak ten dodatečný výkon asi využije často, ale u vyšších výkonů, pokud člověk už není v pubertě, tak asi ne), tak se to na životnosti až tak negativně neprojeví, případě se to projeví tak, že nějaké problémy bude mít 5. majitel a ne až šestý - což mi ale moc neva.

Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/ koupit kvalitní sportovní alternativy (stejně nejsou dražší, než obyčejné originální díly), atd...

Samozřejmě je dobré si zjistit, na jaký krouťák je stavěná převodovka, spojka, atd... Pro lidi, co měli blahé paměti třeba 1.8 TSI se suchospojkovým DSG, asi chip (a masivní nárůst krouťáku) nebyl dobrým nápadem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 07. 2019 08:36

"Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/"

No jo, co narobis, ked mas auto, kde po dvoch rokoch musis menit dosticky, kotuce, vyfuk atd :)

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  23. 07. 2019 08:43

Na Subaru Impreza WRX STi se meni tak co ctvrt roku
Asi hodne spatny auto

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 08:52

A co je na tom spatneho memit desky nebo koutouce treba po dvou letech? On nepsal nic o kilometrovem najezdu, protoze pise o tom, nechat si auto 4 roky, tak bych predpokladal, ze po tech dvou bude mit tak 80 t km.
A i kdyby ne, tak si udela radost a da lepsi kotouce, podvozek nebo vejfuk.

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  23. 07. 2019 14:36

Zvlnit originální kotouče je docela lehké - stačí je rozžhavit prudkým brzděním z vyšší rychlosti a pak nakonec třeba vjet do louže.

Když se párkrát na rozžhavené kotouče dostane voda, tak se zvlní.

A rozžhavit přední kotouče při brzdění většího a těžšího auta, které navíc má nad těmi předními koly velký těžký motor, není zas tak velký problém.

U 1.2 HTP se to asi nestane, protože:
1) To auto je lehké (a ten motor nad přední nápravou také)
2) To auto rychle nejezdí (protože má slabý motor), takže nějaké prudké brzdění z 250kmh mu nehrozí
3) S tím autem nikdo nejezdí ani tolik, co to auto umí, protože už při 110 točí a řve, jako by ho na nože bral

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 23:14

290koní nic moc když to auto váží přes 2tuny,má široké pneu a k tomu je to suv takže vysoká karoserie.Na dálnici stačí i série ale k rychlému předjetí víc jak 2aut už i chip verze může být málo.V tunu vážícím autě by to bylo letadlo ale v tomto autě....

Odpovědět  |   | 
Nepovim  |  26. 07. 2019 17:08

z 0 na 100 za rovných 7 vteřin u 290koní? To je vtip ? Vlastně jo dává to smysl... moje X5 umí jiné kouzla a také je Biturbo, ale vlastně já mám ještě motor a tohle je spíše motor ze sekačky R4 bi... no masakr a ta spotřeba... musím se tomu smát, jak to hnedka upravují aby to vůbec jelo... raději si koupím něco co má 220kw třeba v naftě a hlavně V6, R6 nebo V8 ( pro fajšmějkry ) každopádně to mě dává větší smysl. Vetší krouťák a hlavně s úplně jinou spotřebou než předražený kokodák... to by nebyla Škoda kde No Chip = No power, No fun Přeji hodně najetých kilometrů s KOKOKOdááák F čipu.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 09. 2019 13:07

Nojo ale X5 30d zacina 1,8 mega a X5 50d zacina 2,4 mega ... das nejakou vybavu a jsi na 2 mega u 30d celkem jiste ... za takovou cenu mas v garazi 2 kusy Kodiaq RS (klidne i s tim chipem). Za 50d s vybavou mas 3 takovy kodiaqy ... To se moc porovnavat neda

Odpovědět  |   | 
weedi  |  24. 08. 2019 12:45

www.comcz


Odpovědět  |   | 
weedi  |  24. 08. 2019 12:47

www.comcz


Odpovědět  |   | 
F40  |  15. 09. 2019 13:13

Jak je to v dnešní době se zápisem úpravy do TP?

Odpovědět  |   | 
L  |  30. 09. 2019 18:56

Velmi úsměvné, jezdím s 12 let starým BMW X3, série 286 koní, zvuk jak benzín a Škodovka ladí čtyřválcový hnoje na nižším výkonu..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A