Konec slabé Škody Kodiaq RS. Česká dílna umí zvednout výkon na 290 koní

Constable  |  22. 07. 2019 10:16

Pouhých 176kW? Ono snad nějaké mainstreamové SUV v dieselu má víc? Kolik vám platí za reklamu? Nechat si doj€bat nové auto nějakými garážovými podvodníky no to je tedy kauf.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 12:05

Měl jsem u 1.8t 20v taky čip a nic se nekazilo ani spojka.Ten maximální výkon použiješ jen zřídka.Automat možná odejde dřív.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  22. 07. 2019 18:18

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Odpovědět  |   | 
Joe  |  26. 10. 2019 08:58

pěkně jsi ji zprasil - čéče....

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  22. 07. 2019 18:22

Teď upřímně, k čemu je člověku takový ohromný výkon při normálním ježdění? Mě například jde o to jak auto vypadá, jak je bezpečné a jaké technologie se skrývají uvnitř. Bohužel nic z toho škodovka nesplňuje, jsou tu automobilky, které dělají hezčí, bezpečnější a technologicky vyspělejší auta, tak proč jít do tohoto nesmyslu?

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  22. 07. 2019 21:59

Přístě rovnou napiš jaké to jsou.
Ať se můžeme zasmát.

Odpovědět  |   | 
Mazda  |  22. 09. 2019 13:43

Presne tak hnusná krabica ktorá nemá nič co by človeka chytilo za srdce reklama marketing Hnus auto radovy kus šrotu ktorý ničím nezaposobi

Odpovědět  |   | 
Myšák  |  18. 11. 2019 21:04

Kokot

Odpovědět  |   | 
ZF  |  22. 07. 2019 12:36

To musí být zvukový požitek! Hlavně ten fake zvuk V8. Stejný nesmysl jako čtyřválcová Volva. Do tak velkých aut jedině šestiválcový diesel.

Odpovědět  |   | 
Ehrenfried  |  03. 11. 2019 09:05

.....nebo vosmiválcovej benzín.

Odpovědět  |   | 
Lůďa  |  22. 07. 2019 12:43

Chip tunig za 27 a nazvat to úprava stage 1 😂😂 Máte dost, tohle zvládne každej kdo umí chipovat auta za 5 i s odbržděnim!

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  22. 07. 2019 12:55

Proboha, proč bych si měl dobrovolně a za svoje peníze nechat ničit auto nějakým vocasem z garáže, když si v dnešní době můžu vybrat auto, které má ten výkon co chci i s tovární zárukou?

Odpovědět  |   | 
Umbula  |  22. 07. 2019 12:56

Protože ty přeci chceš Škodovku, eReSo... Nusíš ho mít, bez něj nejsi člověkem, správným Čechem...

Odpovědět  |   | 
Cenda Krchov  |  22. 07. 2019 13:53

O. K. To je vono!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 07. 2019 15:28

A ktery SUV stredni tridy ma 290 koni za 1,2 mio?

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  22. 07. 2019 20:04

AR Stelvio 2.0 TBi?!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 08:49

Jasny, takze podobne auto a jako nabidka je benzinove turbo? Navic za Alfa je pekna, ma super interier, ale protpze jsem mel moznost v ni sedwt, rekl bych, ze velikosti uvnitr je to spise konkurent cx5 nez kokodaka. Ten mi prisel v podelnem smeru o dost vetsi a pohodlnejsi(mysleno velikostne na to, abych si sedl bez problemu a dalsi 3 lide s velikosti 190cm a vice).

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  23. 07. 2019 11:33

Aha, takze typische pitche! Kdyz tvuj pohled na vec nesedi, zacneme okecavat. (ptal ses na SUV za 1,2M s 290 konmi)

Super, dosad si misto 2.0 TBi naftovou 2.2 MultiJet a dostanes podobne auto jako Kodiaq. Jizdne lepsi, design je subjektivni.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 08. 2019 15:18

Hmmm, akorát že Alfa. Když se neposere za první rohem, tak za druhým tutově.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 15:30

Přece nebudu kupovat nové auto když mi vyhovuje ale pár koní navíc se při předjíždění hodí.Sami můžete mít chipované auto a ani o tom nevíte.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 07. 2019 16:33

A k čemu je to všechno, když podvozek nestíhá a dá se s tím v podstatě jezdit jen rovně......

https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-prosla-lo... ...

Akorát že ten Tráboš projel losí test rychlostí 75km/h na podvozku s listovými pery z 50 let minulého století, bez ESP a jakékoli jiné elektroniky a na pneumatikách 155/13
Kodiag RS, nabušené echt supermegasportovní SUV zvládá losí test v rychosti o 2 km/h vyšší než Trabant.... Pokrok jako prase

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 07. 2019 18:49

A že ten Trabant je skoro 3x lehčí, to asi nic neznamená, že.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 07. 2019 21:34

Ve skutečnosti je to pro ten Trabant spíš nevýhoda, než výhoda. Lehké auto se hůře nastavuje, aby vůbec sedělo na silnici. A lehké a levné auto už vůbec...

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  22. 07. 2019 16:54

Zatím každé auto, které jsem kdy měl, jsem po čase nechal chipnout.
Ono to je tak, že si člověk koupí auto, samozřejmě výkonnější, než to před tím, nějakou dobu je člověk happy, jak to pěkně jede, ale po čase to nadšení vyprchá a výkon se zdá "nic moc".
Na druhou stranu - tím postupným kupováním (aspoň o kousek) výkonnějších a výkonnějších aut /aktuálně nad 200kW) se člověk dostane do situace, kdy ten max. výkon využije jen opravdu sporadicky - přesto je ale příjemné ho tam mít.
Když se člověk k autu chová slušně (pravidelné měnění oleje, používání kvalitních olejů a paliv, nezatěžování studeného motoru, nechcípání rozpáleného motoru, ...) a ten chipem získaný výkon nepoužívá běžně (jasně, pokud někdo chipne z 50 na 57kW, tak ten dodatečný výkon asi využije často, ale u vyšších výkonů, pokud člověk už není v pubertě, tak asi ne), tak se to na životnosti až tak negativně neprojeví, případě se to projeví tak, že nějaké problémy bude mít 5. majitel a ne až šestý - což mi ale moc neva.

Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/ koupit kvalitní sportovní alternativy (stejně nejsou dražší, než obyčejné originální díly), atd...

Samozřejmě je dobré si zjistit, na jaký krouťák je stavěná převodovka, spojka, atd... Pro lidi, co měli blahé paměti třeba 1.8 TSI se suchospojkovým DSG, asi chip (a masivní nárůst krouťáku) nebyl dobrým nápadem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 07. 2019 08:36

"Když si člověk kupuje auto na dejme tomu 4 roky, tak zkrátka je prima si v někde v půlce té periody udělat radost - chipnout motor, při případné výměně destiček/kotoučů/výfuku/atd/"

No jo, co narobis, ked mas auto, kde po dvoch rokoch musis menit dosticky, kotuce, vyfuk atd :)

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  23. 07. 2019 08:43

Na Subaru Impreza WRX STi se meni tak co ctvrt roku
Asi hodne spatny auto

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 08:52

A co je na tom spatneho memit desky nebo koutouce treba po dvou letech? On nepsal nic o kilometrovem najezdu, protoze pise o tom, nechat si auto 4 roky, tak bych predpokladal, ze po tech dvou bude mit tak 80 t km.
A i kdyby ne, tak si udela radost a da lepsi kotouce, podvozek nebo vejfuk.

Odpovědět  |   | 
3 0 V 6  |  23. 07. 2019 14:36

Zvlnit originální kotouče je docela lehké - stačí je rozžhavit prudkým brzděním z vyšší rychlosti a pak nakonec třeba vjet do louže.

Když se párkrát na rozžhavené kotouče dostane voda, tak se zvlní.

A rozžhavit přední kotouče při brzdění většího a těžšího auta, které navíc má nad těmi předními koly velký těžký motor, není zas tak velký problém.

U 1.2 HTP se to asi nestane, protože:
1) To auto je lehké (a ten motor nad přední nápravou také)
2) To auto rychle nejezdí (protože má slabý motor), takže nějaké prudké brzdění z 250kmh mu nehrozí
3) S tím autem nikdo nejezdí ani tolik, co to auto umí, protože už při 110 točí a řve, jako by ho na nože bral

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 07. 2019 23:14

290koní nic moc když to auto váží přes 2tuny,má široké pneu a k tomu je to suv takže vysoká karoserie.Na dálnici stačí i série ale k rychlému předjetí víc jak 2aut už i chip verze může být málo.V tunu vážícím autě by to bylo letadlo ale v tomto autě....

Odpovědět  |   | 
Nepovim  |  26. 07. 2019 17:08

z 0 na 100 za rovných 7 vteřin u 290koní? To je vtip ? Vlastně jo dává to smysl... moje X5 umí jiné kouzla a také je Biturbo, ale vlastně já mám ještě motor a tohle je spíše motor ze sekačky R4 bi... no masakr a ta spotřeba... musím se tomu smát, jak to hnedka upravují aby to vůbec jelo... raději si koupím něco co má 220kw třeba v naftě a hlavně V6, R6 nebo V8 ( pro fajšmějkry ) každopádně to mě dává větší smysl. Vetší krouťák a hlavně s úplně jinou spotřebou než předražený kokodák... to by nebyla Škoda kde No Chip = No power, No fun Přeji hodně najetých kilometrů s KOKOKOdááák F čipu.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 09. 2019 13:07

Nojo ale X5 30d zacina 1,8 mega a X5 50d zacina 2,4 mega ... das nejakou vybavu a jsi na 2 mega u 30d celkem jiste ... za takovou cenu mas v garazi 2 kusy Kodiaq RS (klidne i s tim chipem). Za 50d s vybavou mas 3 takovy kodiaqy ... To se moc porovnavat neda

Odpovědět  |   | 
weedi  |  24. 08. 2019 12:45

www.comcz


Odpovědět  |   | 
weedi  |  24. 08. 2019 12:47

www.comcz


Odpovědět  |   | 
F40  |  15. 09. 2019 13:13

Jak je to v dnešní době se zápisem úpravy do TP?

Odpovědět  |   | 
L  |  30. 09. 2019 18:56

Velmi úsměvné, jezdím s 12 let starým BMW X3, série 286 koní, zvuk jak benzín a Škodovka ladí čtyřválcový hnoje na nižším výkonu..

Odpovědět  |   | 
xxxboss  |  14. 11. 2019 18:06

No tak hlavne, ze poladili brzdy. Jasne ze ne, to by bylo moc drahy, ze !!! Ale ohrozovat vsechny ostatni takovou mrxxxx je asi OK. To by vubec nemelo byt na silnici. Nechapu, jak to muze byt legalni uprava. Kdyz uz o tom pisete, napiste hlavne, jak to (ne)brzdi. Nechtel bych se s tim potkavat.

Odpovědět  |   | 
Noname Peter  |  29. 12. 2019 13:09

Souhlasim. A nejsou to jen brzdy ale napriklad i vyssi emise. Casem se na STK bude kontrolovat mnohem vice veci aby vozidlo odpovidalo tovarnim hodnotam, po nekolik let. Nechci se pak modlit abych prosel a pokud neprojdu, tak zase navstevovat firmu at nahrajou puvodni mapy apod. Pokud tihle IT machri budou jeste vubec existovat. Jak se popere vyfukova soustava a filtr DPF kalibrovany na puvidni vykon na mnohem vetsi mnozstvi sazi? Mozna problem nebude, ale riskovat to? O DSG ani nemluve.
A co takhle pojistovny pro ktere toto auto neodpovida jeho homologaci. Pak mohou kratit plneni.
Pokud bych chtel kupovat ojete auto a dovedel bych se ze je chipovane, tak bych jej nekoupil.

To jsou veci ktere me vzdy od chiptuningu odradily i kdyz jsem o tom vazne uvazoval.

Odpovědět  |   | 
Fish  |  25. 11. 2019 20:24

K smíchu, pokud SUV tak na to mám Toyotu Tundru 5,7 V8, jak výkon tak pohodlí, mimochodem pro chytráky 17l plynu a neporovnatelná jízda i pořizovací cena proti
Kodíkovi a na to abych se svezl tak Nissan GTR, tam už je to tak jak má být a je to
bez kompromisů 570 HP - samozřejmě jiná cenovka a spotřeba. Škoda jen, že připitomělí
škodovkáři se mě neustále lepí na prdel se svými ochcávkami a kodíky RS. Jsou
tak přiblblí, že chtějí závodit. Ale to je jejich boj a nechává mě to v klidu. Škodovkářům
¨ZDAR!!!!

Odpovědět  |   | 
Ja  |  16. 01. 2020 08:18

Se tu smeju u komentu o zbytecnejch kw.
Vy chytraci, az se svezete, nedej boze budete moc ridit, v necem co ma 600koni+ tak zacnete mluvit jinak.
A motor zacina u 5ti litru a 8valcu.
Mel jsem jak benzinovou 5,9 v8
Tak dizlovou 5.9 r6 ( ta se upravovala, protoze 350koni bylo malo, tak z toho bylo odbrzdenejch 650 za vice penez slo az 800)
Tyhle cechacky s 1,2 hatapka miluju. ((( kazdej kdo ma vic koni v aute je snob...
A jak rika kamarad " Kdyz potrebujes silnejsi auto nez mas ted, taxi ho kup. Vyjde to levneji nez tunit neco nesmyslne maleho"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 39 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A