Kam se může vyšplhat cena Kodiaqu RS? V konfigurátoru jsme vybrali vše

pan Michaelidis  |  06. 10. 2018 08:25

Honzík jede!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  06. 10. 2018 17:37

Kam?

Odpovědět  |   | 
autoto  |  06. 10. 2018 19:55

musí, jinak nedostane "všimné" a to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 10. 2018 09:58

škodovka by měla být lidová s cenou do půl mega. Tohle těžkej přestel, ale manageri do firem si to koupí. a soukromý prodej budou jednotky.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 10. 2018 10:36

škodovka ti jirko plní přání a představy a vejde se s cenou do půl mega : https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-combi-scoutli... ...
Co se týká tvé představy o tom, že by škodovka měla být "lidová", tak si uvědom základní princip existence každé automobilky (a nejenom automobilky) a to je zisk. Proto bude Škoda vyrábět to, co se dobře prodává a za cenu, kterou je (a bude) ochoten zákazník zaplatit.
Auto kategorie Kodiaq s předmětnou výbavou se nebude nikdy prodávat za "lidovou cenu do půl mega".
Osobně bych si Kodiaqa za 1,5 milionu nikdy nekoupil, ale jsou a budou lidé, kteří si ho koupí, a proto ho Škoda vyrábí a prodává. Každému podle jeho přání, požadavků a představ, záleží na každém, co si vybere a co si koupí a kolik zaplatí. Možnosti na trhu jsou naštěstí rozsáhlé a je z čeho vybírat. Není důvod orientovat se pouze na jedinu značku, jediného výrobce.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 10. 2018 10:40

ti manazeri to prave moc nechtej, znam jednu firmu kde vzali 3 kousky L&K a nikdo jim tam s tim nechce jezdit, prej ten 2 litr je linej a tak radsi al vsichni jezdej v Oktavkach a Superbech, vedeni podniku pak ve 4 roky starem BMW5, neuspelo to prej ani u manzelek vedeni

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 10. 2018 10:49

Neboj se, oni s nimi nakonec jezdit budou... Kdyby mi ho předělili jako služební místo mé současné služební Octavie, tak bych se moc nebránil... Jezdím s tím, co dostanu a do výběru mluvit nemohu.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 10. 2018 11:35

Asi děláme ve stejným podniku Jen těch Kodiaků máme 6, oproti asi dvaceti Superbům a nepočítaně Octavií v TDI a stříbrný metle. Byl to poslední nákup Kodiaků. Nesplnil očekávání ani na luxus, ani na prestiž, což je asi největší problém... Vedení rovněž jezdí raději v BMW řady 5.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 10. 2018 13:36

škodovka at ji udělaj jak chtěj, tak nepřímo jste napsal nikdy premiovka nebude a nebude se moct rovnat ani bmw ani mercedesu i kdyby se ted ukázala škodovka co bude za sto let.
Neumím tu myšlenku vyjádřit přesně jak bych chtěl ale zkusím to.
Jeden člověk potřebuje do firmy autíčka
Pro sebe luxus premiovka
pro zaměstnance poddané povl škoda.
Berte to obrazně nebo mi s tím zkuste pomoct.
Proto vaše vedení raději bmw a ani se jim nedivím.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 10. 2018 14:50

Můžete to vyjádřit například pojmem - hierarchie značek. Je jistý, že Škoda je velmi úspěšná a výdělečná, ale se statusem značky má ten fakt malou spojitost. Škoda se prostě na trhu etabluje jako ekonomická volba pro ty, kdo nemají na VW. To je zas pro ty, kdo nemají na Audi. Proto i slogan "simply clever". Dovedete si to slovní spojení představit u Passata?
Škodovka je masový zboží za relativně dobré ceny - platí v Německu a jinde.
Když je někdo podílník firmy nebo ředitel oddělení, nebo co já vím majitel realit, doktor, právník, makléř, tak si škodovku nekoupí. Dokonce do ní radši ani nenastoupí, aby nesnížil svůj společenský statut. Tak mocný je marketing a reklama obecně.
U nás to samozřejmě neplatí, jen v cizině.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 10. 2018 14:52

vystihl jste to lépe než já. děkuji.

Odpovědět  |   | 
nestanda  |  06. 10. 2018 15:12

Tak mi ještě prosím vysvětlete proč tedy Volkswagen (lidový vůz) vyrábí phaetona nebo arteona. Podle Vaší téze by do něj bohatý nevlezl.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 15:58

Jsou bohati, Bohati a BOHATI Luxus muze mit X podob a reprezentativni nemusi znamenat okazaly/superpremiovy.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 10. 2018 17:57

To je k nevysvětlení, jak se stalo, že Lidový Vůz se stal značkou středních stavů. Prostě to berte jako fakt, že to slovní spojení neodkazuje k obsahu. Stejně jako třeba Parlamentní listy nemají nic společnýho s parlamentem, Lidově demokratické zřízení s demokracií a pod.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 10. 2018 18:04

On taky VW s tím Phaetonem neuspěl. Přesně proto, že značce VW se zatím nepodařilo přesvědčit boháče o významu přidané hodnoty. Tihle lidé chtějí svoje zboží, své značky, které jsou pro plebs nedostupné. O skutečnou technickou hodnotu vůbec nejde.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 10. 2018 18:22

přesně, dostat se mezi s clase bmw 7 rolcye royce ok bentley. spulman to chce mít i jméno nejen techniku.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 10. 2018 22:15

Tak zrovna i tohle se nabízí jako dobrý příklad - S Classe, i když se pokaždé bere (právem) jako definice aktuálně možného i nemožného, tak bude hierarchicky vždycky hluboko pod RR, i kdyby byl Rolls jen šlapací. Ti opravdu bohatí se nezastaví ani u D3, protože propad ceny u těchto aut způsobuje srdeční arytmii. 10 let starý S Classe koupíte za cenu základní fábie, ale 10 let starý RR bude pro velkou spoustu lidí stále hodně nedostupným vozem.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 10. 2018 08:38

pravda. To nejexkluzivnější co se dá koupit je RR pak jsou všichni ostatní.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 10. 2018 21:51

Však taky nevlezl. Phaeton skončil mimo jiné pro nezájem. A Arteon je zajímavější verze velice nezajímavého produktu - Passat, je cílen na konzervativní zákazníky, kteří mají někde v koutku duše schouleného rebela, který touží po něčem lehce "jiném". Ale pořád je to pro střední třídu. Málokdo váhá mezi Arteonem a BMW, či Mercedesem.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 10. 2018 21:50

Myslis toho Phaetona, na ktorom pri kazdom kuse preraba 10-tisice eur?

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 10. 2018 20:35

"Můžete to vyjádřit například pojmem - hierarchie značek. Je jistý, že Škoda je velmi úspěšná a výdělečná, ale se statusem značky má ten fakt malou spojitost. Škoda se prostě na trhu etabluje jako ekonomická volba pro ty, kdo nemají na VW. To je zas pro ty, kdo nemají na Audi. Proto i slogan "simply clever". Dovedete si to slovní spojení představit u Passata?
Škodovka je masový zboží za relativně dobré ceny - platí v Německu a jinde.
Když je někdo podílník firmy nebo ředitel oddělení, nebo co já vím majitel realit, doktor, právník, makléř, tak si škodovku nekoupí. Dokonce do ní radši ani nenastoupí, aby nesnížil svůj společenský statut. Tak mocný je marketing a reklama obecně.
U nás to samozřejmě neplatí, jen v cizině."
Ano, máte pravdu. V zásadě ke Škoda taková vyvoněnější Dacia...

Odpovědět  |   | 
Honza13  |  23. 11. 2018 14:34

Možná máte pravdu, ale Škoda se podle mě chce každým takovýmto modelem po krůčcích posouvat v tom, jak se na ní lidé dívají. I ta prestiž se buduje postupně a v tomto smyslu je jedno, co si o ní diskutující myslí teď. Někdo jí má za póvl, někdo za kvalitní auto za dobrou cenu. Prodeje "lidových" modelů Škodovky samozřejmě převažují. Zkuste se zeptat Němce s vysokým společenským statusem, který jezdí v BMW nebo Mercedesu, do čeho by radši sedl, kdyby si musel někam jet a musel by si vybrat pouze z nabídky Renault, Peugeot, Citroen, Dacia, Fiat, Škoda? Zde je prostor pro soupeření o prestiž (a zákazníky)... (já mám Octavii mimochodem)

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  08. 10. 2018 20:30

Škodovka “lidové” auto nevyrábí a vyrábět ani nebude. Je to fabrika na prachy a majitelé by museli být tupci, aby to měnili.

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  06. 10. 2018 11:24

Tady je sraz děcek ze základky? Tomu by diskuse odpovídala... Tiguan stojí více a má menší rozvor, čekačka je půl roku nebo až rok a slevy jsou víceméně jen symbolické, takže není o čem. Připomíná mi to diskusi nad cenou Octavie v roce 96 když všichni měli pocit, že stovka stála 40, favorit 100 a žádný blázen nebude kupovat oktu za třičtvrtě mega Mám ji dodnes v naftě a cena je to poslední, co mě zajímá.

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 10. 2018 11:40

Nedávno jsem v tom jel a užasl jsem, co mi jen ten rozjezd připomíná.. nakonec jsem na to přišel. Avia 30! Dunění, vibrace, čoud za autem a nepochopitelná láska majitele.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 10. 2018 19:02

avia 30 měla výfuk na stranu

Odpovědět  |   | 
16VtFaF  |  06. 10. 2018 13:36

Placené doplňky jako je dvouzónová klima nebo vyhřívané přední sklo by mělo být u auta takové třídy a drahoty STANDARDEM. Sice to při té celkové ceně samotného auta nedělá takovej finanční rozdíl, ale mě to uráží.

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  06. 10. 2018 14:57

Vyhřívané přední sklo není v základu prakticky nikde včetně prémie. A když tě to uráží tak si to nekupuj. Já naopak vítám, že tyto položky lze konfigurovat, například to vyhřívané přední sklo nevyužiji a aby mi ho někdo cpal v základu nemám zájem, protože doma i v práci stojím v garáži a nějaký výlet dvakrát třikrát do roka na hory mi nestojí za daleko dražší čelní sklo což se promítne i do pojištění.

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 10. 2018 20:11

"Já naopak vítám, že tyto položky lze konfigurovat, například to vyhřívané přední sklo nevyužiji a aby mi ho někdo cpal v základu nemám zájem, protože doma i v práci stojím v garáži a nějaký výlet dvakrát třikrát do roka na hory mi nestojí za daleko dražší čelní sklo což se promítne i do pojištění. "

Na druhou stranu je zajímavé, že to co se u Šáde musí připlácet dostane jinde standardně.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  07. 10. 2018 00:17

Například u koho dostanu v základu to vyhřívané přední sklo?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  07. 10. 2018 08:24

Subaru

Odpovědět  |   | 
Jk  |  06. 10. 2018 21:48

Vyhřívané čelní sklo na skoro každé Mondeo/S-max

Odpovědět  |   | 
Kiss  |  06. 10. 2018 23:15

No vidíš a i s vyhřívaným předním sklem padají prodeje Mondea i S-maxu jak listí ze stromů na podzim.

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 10. 2018 07:45

"No vidíš a i s vyhřívaným předním sklem padají prodeje Mondea i S-maxu jak listí ze stromů na podzim."

Taky tyhle auta se kupují za své a nefasují se za peníze zákazníků...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2018 10:09

Nevim jak dnes, ale Mondeo byvalo dost oblibene firemni/podnikatelske auto.

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 10. 2018 11:34

Což plně koresponduje s tím, že speciálně ojeté výrobky Škoda jsou zákazníci jsou schopni zakoupit v jakémkoliv stavu (poškození dlouhými intervaly výměny náplní, ojebaný servis...atd.). U ostatnách výrobců takové vozidlo odmítnou nebo ho akceptují za nízkou cenu...

Odpovědět  |   | 
kkedarr  |  06. 10. 2018 20:37

promiň, ale nauč se číst. Za příplatek je třízónová klima. Dvouzónová klima je v základu už v Activu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 10. 2018 20:45

kodiag má za příplatek třízonovou klimu, víte vůbec jak to vypadá? Když je za příplatek třetí řada sedadel, tak logicky bude za příplatek klima vzadu s regulací. Vy vlastníte jaký auto?

Odpovědět  |   | 
Trizonovka  |  08. 10. 2018 21:56

No vy zjevne taky netusite o cem je rec. Takze ridic, spolujezdec + druha rada sedadel. Treti nouzova rada neni hodna klimatizace, zvlast u tak maleho auta jako je Kardiak. Cenu nekomentuju, auto, ktere mi cca jednou za pul roku nekdo vykrade s nouzovymi sedadly bez motoru, ano kvalitne zpracovane, ale poruchove. Dopadne stejne jako Koranteq, proste ryzi propadak. Posledni modely Shade auto jsou jen o malinko mensi pruser nez hlavni koncernova znacka. Jsou jich plna letiste a plny internet, na silnici je to fiasko.

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  06. 10. 2018 15:48

Nojo me asi bude muset stacit ropido za tech 450k ono je to drahy, ale kdyz obycejna lopata ve fabrice bere 45000 tak to se pak na cene projevy.

Odpovědět  |   | 
Petrchytrejsi  |  06. 10. 2018 17:08

tvl..nez Rapida/Fobii, radsi Tipo Jdi napr. do Opelu nebo lepe si projed japonce a uvidis, ten markantni rozdil! Osobne beru radsi i frantika nez Skodu...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 10. 2018 21:38

ty ještě nemáš řidičák a jezdíš dopravou ROPID, kdyby u nás bylropid, taky bych jezdil vlakem a mhd.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 10. 2018 12:13

Ty také nebudeš nic víc, než ta lopata. Napsat "...tak to se pak na cene projevY." udělá jen ta lopata. To nehodnotím interpunkci.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 19:49

Mega a půl? To by dal jen magor. Miluju svoje Volvo.

Odpovědět  |   | 
Cukr  |  06. 10. 2018 21:48

Volvo? To je stejný naleštěný prd jako ten Kodiaq, na prémii si jenom hraje, technicky používá stejnou techniku jako jakýkoliv mainstream, čtyřválce napříč, haldex, ošizené kam se podíváš, vedle D3 chudý příbuzný co se jako prémie jenom tváří.

Odpovědět  |   | 
JK  |  07. 10. 2018 23:17

Může být, ale Volvo má v kontextu s koncernem trochu jinou, asi ne zase tak důležitou, přednost. Ukazuje, že i konzervativní design může vypadat dobře. A kdybych si musel vybrat mezi Audi a Volvem, tak osobně vemu Volvo. Může to být naleštěnej prd, ale naleštěnej je hezky na rozdíl od Audi. :)

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 10. 2018 13:00

To je tak, když se upřednostní design nad jízdou. Smutné to přiznání motoristy

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 10. 2018 22:32

Koupe Volva ve Svedsku nektere modely davaji smysl, kdyz jsou i o 30% levnejsi nez tady u nas. Ceny u nas jsou uplny nesmysl na cenove urovni D3.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 19:53

Eurohujer: pokud bereš 45 tisíc, tak si myslím můžeš koupit lepší auto než tu plecku Rapida s 1.0 motorem.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 10. 2018 20:57

No nekup to, když je to tak levný!

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  06. 10. 2018 22:38

Za bedničku na kolečkách je to více než nehorázná cena...nicméně Honzíkův vlhký sen je tak utkvělý, že se těšme na dalších 5-7 článků o jeho vysněné modle, kterou si ani přes pravidelný přísun odměn od VAG nebude - bohužel - moci dovolit

Odpovědět  |   | 
Honzís  |  07. 10. 2018 09:28

Možná firemní auto nebo pro podnikatele na ježdění po schůzkách, ale pro 99% lidí v ČR tohle auto neni dostupný, když už tak by to mohli mít sražený s cenou trochu dolů, ale tohle je pro nás běžné drahota.

Odpovědět  |   | 
Charlie  |  07. 10. 2018 14:44

A kdy to bude mít Head-up diplay a noční vidění ????

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 10. 2018 15:24

Až to ostatní lowendové automobilky budou nabízet standardně, tak tady to bude za příplatek. V současné době od Škoda fans dostanete několik vysvětlení, proč tyto věci ve výbavě nepotřebujete, podobně jako tomu dříve bylo u klimatizace/automatiky světel, stěračů, převodovky s bezklíčkové startování...

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 10. 2018 15:29

Oprava:
dříve bylo u klimatizace/automatiky světel, stěračů, převodovky a bezklíčkového startování...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 10. 2018 20:08

Zajímavé čtení... přesedlal jsem z BMW do superba v plny výbavě a motorizaci za 1.3 MIO a poměr cena/vybava/spolehlivost jsem ze své první škodovky nadšený a dokážu si představit, že si někdo to RS koupi. Protože ne každý kdo má moznost, chce jezdit v bmw, to je moje zkušenost a úvaha...

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 20:38

A už jsi s tím byl na psychiatrii? Toto je vážné...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 10. 2018 20:55

Až budete mít vlastní zkušenosti a prostredky, tak si zvolíte co Vám více vyhovuje...nyni jen tiše závidte:)

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  07. 10. 2018 21:08

Naprosto s vámi souhlasím - přestup z trojky do Superba a také veliká spokojenost. Teď ze Superba do Insignie v ceně hezky vybaveného Ecka. Ne každý chce všem ukazovat, ze na to má.

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 10. 2018 21:16

"Ne každý chce všem ukazovat, ze na to má. "
No a nebylo by se lepší maskovat třeba něčím japonským než Superbem? Mohlo by tam pak zůstat i zaměření na řidiče z BMW...

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 10. 2018 13:13

A co konkrétně z Japonska máte v téhle třídě na mysli? Toyota? no, tak tam o jízdě ani motoru těžko budeme srovnávat s BMW, Honda tam nic nemá, NIssan tam nic nemá, Mitsubishi také nic, Suzuki nic, Daihatsu nic, Takže snad Subaru Outback s 2,5i a CVT? no to asi úplně nebude to pravé ořechové, takže zůstává jen Mazda 6. Pokud ale jde i o silnější motor, tak tam končí na 194 koních.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 10. 2018 15:42

Například Lexus nebo Infinity... I když Lexus a jeho design nebo prostornost kabiny není už můj šálek. Ale měl jsem Lexuse 3 roky a bez většího servisu...

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  09. 10. 2018 08:17

Infinity neexistuje chytraku

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  08. 10. 2018 16:32

Orientaci na řidiče nehledam, jde mi o pohodlí a spolehlivost. Superb byl OK, až tedy na DSG. Spolehlivá jsou dnes v prvních 2-3 letech všechna auta - opět výjimka nové A6 2012, to byla katastrofa. A k Japoncům, soukromě mame doma jen Toyoty a Lexuse, všechno hybridy. Jak říkám, zážitek z jízdy nehledam, ale musí mě (a moji rodinu) ta auta odvézt a přivézt zpět, a to v nějakém rozumném pohodlí. Což třeba DSG pro manželku nesplňuje.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 10. 2018 21:59

No nevim mel jse Supa ve vybave LK, zakladni cena 1.3.sleva 26% na nove auto. Auto jsem dal pryc, nez jsem dojel do Brna z Prahy tak celou rodinu bolela prdel z tech tvrdych sedacek. Ono sedet na lavici neni nic prijemneho. S BMW se Sup nemuze rovnat. BMW vlastnim 5let.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 10. 2018 13:05

A já to měl přesně naopak... Nejezdil jsem 3 roky v ničem tvrdším než bmw 5 na runflatech. Superb 2. 0 tsi 200kw mi přijde v tomto lepší, ale asi záleží na každém řidiči...

Odpovědět  |   | 
Refík  |  23. 10. 2018 14:45

Hustý za základ skoro 1.2 mega To bych chtěl vidět na kolik by se cena vyšplhala kdyby si to dali do L&K podle mě přemrštěný, ale tisíc lidí tisíc chutí.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 12. 2018 17:17

Hnusný auto, zastaralý design, předražená krabice.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 6 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A