Škoda Kodiaq RS může mít až 292 koní a 591 N.m. Levnou úpravu zvládnete i sami

37 komentářů

fanda RS
22. srpna • 22:10

nahodou.. 300 naftovych koni na Kodiaku? To uz prece zacina byt docela libovkaB-]

Magor
9. února • 12:38

Noo, abys pak ale neodletel po cumaku do nejbližšího stromu, ty brzdy ani podvozek na to nejsou.

Tuner
22. srpna • 19:35

Ja bych se toho nebal a hned sel do toho, auto se tim dost zvedne a posune jinam za par korun. sam mam O2 RS vylepsenou ze 125 na 150kw, kroutak +100nm je dobre znat, hlavne u nalozenyho auta. Mam to na hrane teplot ve vyfuku, upgrade prisel az ve 180 tis., nyni mam na svoji rsce 280 tis.(!) a bez poruch (jen jsem menil spojku, ale ta stejne ma zivotnost 250 tis.). Ono je to hezky pomlouvat, ale az budete chtit predjet naschvalisty, ktery jedou 50 na 90 a tam kde by to slo predjet se nahled rozjedou na kilo, tak se vam kroutak a kone navic dost hodi. K tomu jsou ty upravy, ne na jezdeni na okruhu ;-)

Freddka
25. srpna • 0:23

Jen pro predstavu O2 RS TDI ma 0-100 za 8.4s, Kodiaq RS za 6.9s. Takze jeste pred tuningem akceleruje rychleji nez tvoje chipnuta oktavka. Jen rikam jak to je.Takze jak pises "tak se vam kroutak a kone navic dost hodi" tak Kodiaq RS to tam ma uz od vyrobce, spis o neco vic nez ty :-)

Ditmen
5. září • 16:53

To zas vás vy dementi bude v hruškách u cesty a přibude křížů....Protože tahle hnusná obluda není do zatáček stavěná ...:-D;-)

petrzel1
22. srpna • 22:07

From Tuner - hezky napsáno. Já k tomu přidám ještě jedno podstatné - na okreskách tu obludu pokoří mnohem slabší a lehčí SUV!!! S tím těžkým motorem to žádná zábava není.

Hyundai YES!👍
22. srpna • 13:03

Cože nějaká škodovka?🤮 Ne, ta mi nesmí do baráku. Kupuji jen kvalitní auta, takže jedině Hyundai... V6 3.8l benzín:
https://www.autorevue.cz/hyundai-uvadi-sve-nejvets... ...
https://www.auto.cz/hyundai-palisade-ohromuje... ...

Freddka
25. srpna • 0:37

Zijes v CR? Pokud ano, odkud si to privezes, z USA?

setr
20. srpna • 20:48

Teda sorry jako, ale tohle auto je hnusný i bez toho. Tunit Kodiaka mi připadá, jako chromovat vejfuk vejtřasce. Nechápu. Tady není Amerika...

Alda
21. srpna • 19:49

LOOOOL...Tunit Kodiaka mi připadá, jako chromovat vejfuk vejtřasce...kurva, tak dobře sem se už dlouho nezasmál...až sem si z toho málem cvrknul ty voleeee!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Lojza
20. srpna • 22:22

Souhlas. Ostatní SUV mívaj V6 s podobnym výkonem v normálním provedení, jen Škodovka musí mít z toho RS a ještě si sama udělat novou kategorii 7 místného SUV na Nürburgringu, kde “drží” rekord, aby českýho hejla utáhla co nejlíp. Nejhorší je, že lidi jim ty prachy za tenhle paskvil daj:-D

Karel.
21. srpna • 7:19

Která ostatní SUV v této kategorii mají V6? Stačí mi jenom jedno.

Lojza
21. srpna • 9:40

Je pravda, že vlastně není úplně jednoznačný, kam tuhle obludu zařadit. Malý SUV to není, a na top třídu jako GLE, X5, Q7 to absolutně nemá. Takže máš pravdu, Karle, že jsem asi trochu přestřelil, je to unikát mezi SUV, klenot, který nejde porovnávat s běžnym segmentemB-]

Karel.
21. srpna • 10:26

Blbost, je to auto, které je ve stejném segmentu středních SUV jako třeba X-Trail, 5008, Outlander, RAV4, CR-V, Koleos a řada dalších modelů. A žádné z těchto aut šestiválec nemá, konkurenti často nemají ani dvojlitr a když jej mají, tak se ani neblíží tomuto čtyřválci se 176kW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
21. srpna • 10:30

Skoda zase nema poradny hybrid nebo ciste elektro ;-)

Karel.
21. srpna • 10:47

Řeč byla o šestiválcích a ne o zdechlých hybridech.

Lojza
21. srpna • 14:30

Tak původní řeč byla o SUV obecně a ano, tam mívaj tyhle výkony ve standartu, jen Škodovka z toho musí děla RS model. Ano, debatu jsi stočil na určitou kategorii záměrně tak, aby Škodovka vyšla jako vítěz. Jak typicky Škodovácký (viz ta kategorie 7 místnýho SUV na Nürburgringu, kde Škodovka drží prvenství, ačkoli tam nikdo jiný v její kategorii není a čas má jen o chlup lepší, než měla Sabine s obyčejnym Transitem), neděláš náhodou pro Škodovku?:-D

Karel.
21. srpna • 19:20

Nesmysly, když vezmu SUV jako celek bez ohledu na třídu, tak 95% prodávaných SUV v Evropě nemá šestiválec a nemá ani oněch 240 hp co má Kodiaq RS. Šestiválce mají jenom velká SUV ve třídě X5, Q7 (a to ještě zdaleka ne všechny, viz třeba Volvo), ale ty jednak stojí dvoj nebo i klidně trojnásobek toho co ta střední SUV kam patří i Kodiaq a druhak jejich podíl na celkových prodejích SUV je velmi malý. Takže tvrdit, že šestiválec nebo výkon 240 hp mají SUV obecně ve standardu je kolosální kravina.

Filda
22. srpna • 10:44

já vám nevím ale řekl bych že obyčejná x3 ci q5 nebo touareg ten setival mit bude, a to je urcite stejne kategorie ( i kdyz si myslim ze v dane tride a velikosti ten sestihrnek neni treba, to je ale muj osobni nazor). x5 q7 gle je proste o tridu vis a to s kodiakem fakt nejde rovnat to je fakt a tam zase pro zmenu uz snad nic mensiho asi ani nenajdete.

bzzz
20. srpna • 23:18

Firmy, tohle je firemni/sluzebni zavodak.

Burák
20. srpna • 20:37

Auto za mega a půl a nemá rezervu, nemá ani opravnou sadu na defekt, jelikož v těch 20tkách co to obouvaji contíkama, použili tehnologii contiseal, která v málo případech ještě funguje, nedej bože mít třeba boční průraz. Můžete auto rovnou odstavit na pár dní, nepřeháním, zkuste si ji někde sehnat. To je teprve bomba ,))))

jogurt
20. srpna • 22:15

Od toho je asistenční služba, která náhradní kolo přiveze a vymění. A to zadarmo, stačí jezdit na garančky do autorizovaného servisu alespoň jednou za dva roky nebo po 30tkm.

Mundy
20. srpna • 20:20

Nech má tá vaša Škodovka aj 5000 koní, vôbec ma nezaújma !

martin beneš
28. srpna • 17:18

mě zase nezajímají Slováci. Takové světové nic:-))
Ale jak se všude říká, čím bezvýznamnější národ, tím větší nacionalisté. Ty čobole zakomplexovaný

K+K
20. srpna • 20:30

Jasně, přečteš si článek, reaguješ na něj v diskuzi a vůbec tě to nezajímá, jo to má logiku jak stehno.

Burešek
21. srpna • 7:54

Mundy ale neví, co znamená slovo logika.

Freddka
20. srpna • 17:32

50% vykonu navic a zaruka k tomu? Sounds legit :-)

dr. 120L
20. srpna • 17:50

tak 206kW má TSi např. v Superbu, tipuju, že jde je totožný motor jen softwarově utlumený.. Měl by to v pohodě vydržet (ačkoliv je Kodiaq těžší)

Freddka
20. srpna • 18:32

Kdyby to byl stejny motor, jen softwarem utlumeny, tak proc by ho teda upravili jen na jeho bezny vykon a ne rovnou vic? On to asi nebude uplne stejny motor zejo :-)

xray
20. srpna • 18:35

No protože plnou verzí s 221kW ti prodají jako Stage 2 za cca dvojnásobnou cenu.

Freddka
20. srpna • 18:55

No ja uz jsem za zivot tech povidacek slysel nespocet, jak je to vsechno jen utlumeny softwarem a 8 z 10 se potom ukaze, ze ono to ma jinou hlavu nebo ventily nebo povrchovou upravu valce nebo cerpadla nebo rozvody, skoro vzdy chlazeni ... a pak existovalo taky par vyjimek, kde to byl ciste jen software :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TVK
22. srpna • 11:02

Jiná hlava, povrch válce atd. ale neznamená, že pak jen úpravou SW nejsem schopen z daného motoru dostat více, než jsou výkony nějakých výkonnějších verzí daného motoru, klidně co do HW rozdílných, lepších. Konkrétně u dvoulitrových TSi i těch nejslabších výkonových verzí běžně existují jen SW úpravy okolo 220kW/500Nm ... Ale samozřejmě, rozdílný HW pak bude taky znamenat jinou životnost daného motoru při provozu na maximu.A extrém je třeba tohle:https://www.mybluefin.co.uk/curves/1L5120PSEU62.pdf...

Freddka
22. srpna • 18:33

Tady nejde o to, co z toho dostanes, ale jestli to vydrzi. Ty upravy tam dava vyrobce z nejakeho duvodu, zejo. Tuning +20% prosim, tuning +50% ciste softwarem, to uz zvedam oboci :-)

M
20. srpna • 19:46

Bývá také rozdíl mezi auty s tažným zařízením z výroby. Alespoň u Audi bývala větší váha na kouli a lepší chladič motoru..

Freddka
20. srpna • 19:51

Je to i na oktavce jak vetsi chladic tak odeberou zaviraci lamely v predni masce aby se lip chladilo

Freddka
20. srpna • 19:04

Jen tak mimochodem jsem chvilku googlil a TSI 140kW v Kodiaqu je pry EA888 Gen3b tedy Buddack cycle (neco jako Miller), takze je to uplne jinej motor ... ale ja tomu moc nerozumim, treba se pletu :-)

Doporučujeme

Články odjinud