Škoda Kodiaq RS může mít až 292 koní a 591 N.m. Levnou úpravu zvládnete i sami

Freddka  |  20. 08. 2019 17:32

50% vykonu navic a zaruka k tomu? Sounds legit

Odpovědět  |   | 
dr. 120L  |  20. 08. 2019 17:50

tak 206kW má TSi např. v Superbu, tipuju, že jde je totožný motor jen softwarově utlumený.. Měl by to v pohodě vydržet (ačkoliv je Kodiaq těžší)

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 08. 2019 18:32

Kdyby to byl stejny motor, jen softwarem utlumeny, tak proc by ho teda upravili jen na jeho bezny vykon a ne rovnou vic? On to asi nebude uplne stejny motor zejo

Odpovědět  |   | 
xray  |  20. 08. 2019 18:35

No protože plnou verzí s 221kW ti prodají jako Stage 2 za cca dvojnásobnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 08. 2019 18:55

No ja uz jsem za zivot tech povidacek slysel nespocet, jak je to vsechno jen utlumeny softwarem a 8 z 10 se potom ukaze, ze ono to ma jinou hlavu nebo ventily nebo povrchovou upravu valce nebo cerpadla nebo rozvody, skoro vzdy chlazeni ... a pak existovalo taky par vyjimek, kde to byl ciste jen software

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 08. 2019 19:04

Jen tak mimochodem jsem chvilku googlil a TSI 140kW v Kodiaqu je pry EA888 Gen3b tedy Buddack cycle (neco jako Miller), takze je to uplne jinej motor ... ale ja tomu moc nerozumim, treba se pletu

Odpovědět  |   | 
M  |  20. 08. 2019 19:46

Bývá také rozdíl mezi auty s tažným zařízením z výroby. Alespoň u Audi bývala větší váha na kouli a lepší chladič motoru..

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 08. 2019 19:51

Je to i na oktavce jak vetsi chladic tak odeberou zaviraci lamely v predni masce aby se lip chladilo

Odpovědět  |   | 
TVK  |  22. 08. 2019 11:02

Jiná hlava, povrch válce atd. ale neznamená, že pak jen úpravou SW nejsem schopen z daného motoru dostat více, než jsou výkony nějakých výkonnějších verzí daného motoru, klidně co do HW rozdílných, lepších. Konkrétně u dvoulitrových TSi i těch nejslabších výkonových verzí běžně existují jen SW úpravy okolo 220kW/500Nm ... Ale samozřejmě, rozdílný HW pak bude taky znamenat jinou životnost daného motoru při provozu na maximu.

A extrém je třeba tohle:

https://www.mybluefin.co.uk/curves/1L5120PSEU62.pdf...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 08. 2019 18:33

Tady nejde o to, co z toho dostanes, ale jestli to vydrzi. Ty upravy tam dava vyrobce z nejakeho duvodu, zejo. Tuning +20% prosim, tuning +50% ciste softwarem, to uz zvedam oboci

Odpovědět  |   | 
Mundy  |  20. 08. 2019 20:20

Nech má tá vaša Škodovka aj 5000 koní, vôbec ma nezaújma !

Odpovědět  |   | 
K+K  |  20. 08. 2019 20:30

Jasně, přečteš si článek, reaguješ na něj v diskuzi a vůbec tě to nezajímá, jo to má logiku jak stehno.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 07:54

Mundy ale neví, co znamená slovo logika.

Odpovědět  |   | 
martin beneš  |  28. 08. 2019 17:18

mě zase nezajímají Slováci. Takové světové nic
Ale jak se všude říká, čím bezvýznamnější národ, tím větší nacionalisté. Ty čobole zakomplexovaný

Odpovědět  |   | 
Burák  |  20. 08. 2019 20:37

Auto za mega a půl a nemá rezervu, nemá ani opravnou sadu na defekt, jelikož v těch 20tkách co to obouvaji contíkama, použili tehnologii contiseal, která v málo případech ještě funguje, nedej bože mít třeba boční průraz. Můžete auto rovnou odstavit na pár dní, nepřeháním, zkuste si ji někde sehnat. To je teprve bomba ,))))

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 08. 2019 22:15

Od toho je asistenční služba, která náhradní kolo přiveze a vymění. A to zadarmo, stačí jezdit na garančky do autorizovaného servisu alespoň jednou za dva roky nebo po 30tkm.

Odpovědět  |   | 
setr  |  20. 08. 2019 20:48

Teda sorry jako, ale tohle auto je hnusný i bez toho. Tunit Kodiaka mi připadá, jako chromovat vejfuk vejtřasce. Nechápu. Tady není Amerika...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  20. 08. 2019 22:22

Souhlas. Ostatní SUV mívaj V6 s podobnym výkonem v normálním provedení, jen Škodovka musí mít z toho RS a ještě si sama udělat novou kategorii 7 místného SUV na Nürburgringu, kde “drží” rekord, aby českýho hejla utáhla co nejlíp. Nejhorší je, že lidi jim ty prachy za tenhle paskvil daj

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 08. 2019 23:18

Firmy, tohle je firemni/sluzebni zavodak.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 08. 2019 07:19

Která ostatní SUV v této kategorii mají V6? Stačí mi jenom jedno.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  21. 08. 2019 09:40

Je pravda, že vlastně není úplně jednoznačný, kam tuhle obludu zařadit. Malý SUV to není, a na top třídu jako GLE, X5, Q7 to absolutně nemá. Takže máš pravdu, Karle, že jsem asi trochu přestřelil, je to unikát mezi SUV, klenot, který nejde porovnávat s běžnym segmentem

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 08. 2019 10:26

Blbost, je to auto, které je ve stejném segmentu středních SUV jako třeba X-Trail, 5008, Outlander, RAV4, CR-V, Koleos a řada dalších modelů. A žádné z těchto aut šestiválec nemá, konkurenti často nemají ani dvojlitr a když jej mají, tak se ani neblíží tomuto čtyřválci se 176kW.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2019 10:30

Skoda zase nema poradny hybrid nebo ciste elektro

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 08. 2019 10:47

Řeč byla o šestiválcích a ne o zdechlých hybridech.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  21. 08. 2019 14:30

Tak původní řeč byla o SUV obecně a ano, tam mívaj tyhle výkony ve standartu, jen Škodovka z toho musí děla RS model. Ano, debatu jsi stočil na určitou kategorii záměrně tak, aby Škodovka vyšla jako vítěz. Jak typicky Škodovácký (viz ta kategorie 7 místnýho SUV na Nürburgringu, kde Škodovka drží prvenství, ačkoli tam nikdo jiný v její kategorii není a čas má jen o chlup lepší, než měla Sabine s obyčejnym Transitem), neděláš náhodou pro Škodovku?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 08. 2019 19:20

Nesmysly, když vezmu SUV jako celek bez ohledu na třídu, tak 95% prodávaných SUV v Evropě nemá šestiválec a nemá ani oněch 240 hp co má Kodiaq RS. Šestiválce mají jenom velká SUV ve třídě X5, Q7 (a to ještě zdaleka ne všechny, viz třeba Volvo), ale ty jednak stojí dvoj nebo i klidně trojnásobek toho co ta střední SUV kam patří i Kodiaq a druhak jejich podíl na celkových prodejích SUV je velmi malý. Takže tvrdit, že šestiválec nebo výkon 240 hp mají SUV obecně ve standardu je kolosální kravina.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  22. 08. 2019 10:44

já vám nevím ale řekl bych že obyčejná x3 ci q5 nebo touareg ten setival mit bude, a to je urcite stejne kategorie ( i kdyz si myslim ze v dane tride a velikosti ten sestihrnek neni treba, to je ale muj osobni nazor). x5 q7 gle je proste o tridu vis a to s kodiakem fakt nejde rovnat to je fakt a tam zase pro zmenu uz snad nic mensiho asi ani nenajdete.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  21. 08. 2019 19:49

LOOOOL...Tunit Kodiaka mi připadá, jako chromovat vejfuk vejtřasce...kurva, tak dobře sem se už dlouho nezasmál...až sem si z toho málem cvrknul ty voleeee!

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  22. 08. 2019 13:03

Cože nějaká škodovka?🤮 Ne, ta mi nesmí do baráku. Kupuji jen kvalitní auta, takže jedině Hyundai... V6 3.8l benzín:
https://www.autorevue.cz/hyundai-uvadi-sve-nejvets... ...
https://www.auto.cz/hyundai-palisade-ohromuje... ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 08. 2019 00:37

Zijes v CR? Pokud ano, odkud si to privezes, z USA?

Odpovědět  |   | 
Tuner  |  22. 08. 2019 19:35

Ja bych se toho nebal a hned sel do toho, auto se tim dost zvedne a posune jinam za par korun. sam mam O2 RS vylepsenou ze 125 na 150kw, kroutak +100nm je dobre znat, hlavne u nalozenyho auta. Mam to na hrane teplot ve vyfuku, upgrade prisel az ve 180 tis., nyni mam na svoji rsce 280 tis.(!) a bez poruch (jen jsem menil spojku, ale ta stejne ma zivotnost 250 tis.).

Ono je to hezky pomlouvat, ale az budete chtit predjet naschvalisty, ktery jedou 50 na 90 a tam kde by to slo predjet se nahled rozjedou na kilo, tak se vam kroutak a kone navic dost hodi. K tomu jsou ty upravy, ne na jezdeni na okruhu

Odpovědět  |   | 
petrzel1  |  22. 08. 2019 22:07

From Tuner - hezky napsáno. Já k tomu přidám ještě jedno podstatné - na okreskách tu obludu pokoří mnohem slabší a lehčí SUV!!! S tím těžkým motorem to žádná zábava není.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 08. 2019 00:23

Jen pro predstavu O2 RS TDI ma 0-100 za 8.4s, Kodiaq RS za 6.9s. Takze jeste pred tuningem akceleruje rychleji nez tvoje chipnuta oktavka. Jen rikam jak to je.

Takze jak pises "tak se vam kroutak a kone navic dost hodi" tak Kodiaq RS to tam ma uz od vyrobce, spis o neco vic nez ty

Odpovědět  |   | 
Ditmen  |  05. 09. 2019 16:53

To zas vás vy dementi bude v hruškách u cesty a přibude křížů....Protože tahle hnusná obluda není do zatáček stavěná ...

Odpovědět  |   | 
fanda RS  |  22. 08. 2019 22:10

nahodou.. 300 naftovych koni na Kodiaku? To uz prece zacina byt docela libovka

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

včera | | 85 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A