Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda zatím ukázala standardní provedení modelu Kodiaq, později se ale jistě dočkáme doplnění nabídky. Co říkáte na možnou podobu verzí RS a Monte Carlo?

Je tomu teprve pár dní od světové premiéry Škody Kodiaq v Berlíně a už se začínají na internetu objevovat výtvory nezávislých grafiků. Jako první představil svá dílka grafik se pseudonymem X-Tomi Design, který si vzal na paškál verze RS a Monte Carlo. Jak se vám líbí?

Zda Škodovka v budoucnu skutečně představí Kodiaq RS, zatím není známo, velkou váhu bychom ale myšlence nedávali. Magická dvě písmena jsou totiž v současnosti vyhrazena pouze bestselleru Octavia, a dokonce ani příchod třetí generace Superbu na tom nic nezměnil. Vlajková loď se musí spokojit „pouze“ s provedením SportLine, které je ale vzhledem k postavení modelu plně dostačující. Vypadá dostatečně sportovně, ale nekazí si image.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvě nejsportovnější provedení Škody Kodiaq očima nezávislého grafika. Z této dvojice bychom upřednostnili rudé Monte Carlo, které má větší šanci na sériovou výrobu.

Kodiaq RS v pojetí X-Tomiho ale na druhou stranu nevypadá vůbec zle. Dostal obrovská kola v designu Octavie RS, snížený podvozek, lemy blatníků a ochranné lišty prahů v barvě karoserie, černou střechu, kryty vnějších zpětných zrcátek a masku chladiče. Vypadá jako sportovní SUV, tímto slovním spojením se ale popravdě řečeno nemohou honosit ani modely některých prémiových značek.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Je trochu paradox, že provedení Monte Carlo, které Kodiaq po vzoru současné generace Yetiho zřejmě skutečně dostane, vypadá v myšlenkách X-Tomiho ještě drsněji než RS. Dělá to zejména agresivní červeno-černá kombinace karoserie, přičemž právě kontrastní lemy blatníků, nástavce prahů a dalších dílů pocitově přidává na dynamice.

Už dlouho kolují zvěsti, že Kodiaq dostane také vrcholné provedení 2.0 TSI o výkonu 280 koní (206 kW), vedle Monte Carla by tak RS možná pozbylo smysl. Zatím se bavíme hlavně v teoretické rovině, proto se nechejme překvapit, jako to nakonec všechno dopadne. V přiložené galerii můžete grafické návrhy porovnat se skutečným Kodiaqem. Který je nejhezčí?

Foto: X-Tomi Design

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků