Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda zatím ukázala standardní provedení modelu Kodiaq, později se ale jistě dočkáme doplnění nabídky. Co říkáte na možnou podobu verzí RS a Monte Carlo?

Je tomu teprve pár dní od světové premiéry Škody Kodiaq v Berlíně a už se začínají na internetu objevovat výtvory nezávislých grafiků. Jako první představil svá dílka grafik se pseudonymem X-Tomi Design, který si vzal na paškál verze RS a Monte Carlo. Jak se vám líbí?

Zda Škodovka v budoucnu skutečně představí Kodiaq RS, zatím není známo, velkou váhu bychom ale myšlence nedávali. Magická dvě písmena jsou totiž v současnosti vyhrazena pouze bestselleru Octavia, a dokonce ani příchod třetí generace Superbu na tom nic nezměnil. Vlajková loď se musí spokojit „pouze“ s provedením SportLine, které je ale vzhledem k postavení modelu plně dostačující. Vypadá dostatečně sportovně, ale nekazí si image.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvě nejsportovnější provedení Škody Kodiaq očima nezávislého grafika. Z této dvojice bychom upřednostnili rudé Monte Carlo, které má větší šanci na sériovou výrobu.

Kodiaq RS v pojetí X-Tomiho ale na druhou stranu nevypadá vůbec zle. Dostal obrovská kola v designu Octavie RS, snížený podvozek, lemy blatníků a ochranné lišty prahů v barvě karoserie, černou střechu, kryty vnějších zpětných zrcátek a masku chladiče. Vypadá jako sportovní SUV, tímto slovním spojením se ale popravdě řečeno nemohou honosit ani modely některých prémiových značek.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Je trochu paradox, že provedení Monte Carlo, které Kodiaq po vzoru současné generace Yetiho zřejmě skutečně dostane, vypadá v myšlenkách X-Tomiho ještě drsněji než RS. Dělá to zejména agresivní červeno-černá kombinace karoserie, přičemž právě kontrastní lemy blatníků, nástavce prahů a dalších dílů pocitově přidává na dynamice.

Už dlouho kolují zvěsti, že Kodiaq dostane také vrcholné provedení 2.0 TSI o výkonu 280 koní (206 kW), vedle Monte Carla by tak RS možná pozbylo smysl. Zatím se bavíme hlavně v teoretické rovině, proto se nechejme překvapit, jako to nakonec všechno dopadne. V přiložené galerii můžete grafické návrhy porovnat se skutečným Kodiaqem. Který je nejhezčí?

Foto: X-Tomi Design

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků