Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda zatím ukázala standardní provedení modelu Kodiaq, později se ale jistě dočkáme doplnění nabídky. Co říkáte na možnou podobu verzí RS a Monte Carlo?

Je tomu teprve pár dní od světové premiéry Škody Kodiaq v Berlíně a už se začínají na internetu objevovat výtvory nezávislých grafiků. Jako první představil svá dílka grafik se pseudonymem X-Tomi Design, který si vzal na paškál verze RS a Monte Carlo. Jak se vám líbí?

Zda Škodovka v budoucnu skutečně představí Kodiaq RS, zatím není známo, velkou váhu bychom ale myšlence nedávali. Magická dvě písmena jsou totiž v současnosti vyhrazena pouze bestselleru Octavia, a dokonce ani příchod třetí generace Superbu na tom nic nezměnil. Vlajková loď se musí spokojit „pouze“ s provedením SportLine, které je ale vzhledem k postavení modelu plně dostačující. Vypadá dostatečně sportovně, ale nekazí si image.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvě nejsportovnější provedení Škody Kodiaq očima nezávislého grafika. Z této dvojice bychom upřednostnili rudé Monte Carlo, které má větší šanci na sériovou výrobu.

Kodiaq RS v pojetí X-Tomiho ale na druhou stranu nevypadá vůbec zle. Dostal obrovská kola v designu Octavie RS, snížený podvozek, lemy blatníků a ochranné lišty prahů v barvě karoserie, černou střechu, kryty vnějších zpětných zrcátek a masku chladiče. Vypadá jako sportovní SUV, tímto slovním spojením se ale popravdě řečeno nemohou honosit ani modely některých prémiových značek.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Je trochu paradox, že provedení Monte Carlo, které Kodiaq po vzoru současné generace Yetiho zřejmě skutečně dostane, vypadá v myšlenkách X-Tomiho ještě drsněji než RS. Dělá to zejména agresivní červeno-černá kombinace karoserie, přičemž právě kontrastní lemy blatníků, nástavce prahů a dalších dílů pocitově přidává na dynamice.

Už dlouho kolují zvěsti, že Kodiaq dostane také vrcholné provedení 2.0 TSI o výkonu 280 koní (206 kW), vedle Monte Carla by tak RS možná pozbylo smysl. Zatím se bavíme hlavně v teoretické rovině, proto se nechejme překvapit, jako to nakonec všechno dopadne. V přiložené galerii můžete grafické návrhy porovnat se skutečným Kodiaqem. Který je nejhezčí?

Foto: X-Tomi Design

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků