Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda zatím ukázala standardní provedení modelu Kodiaq, později se ale jistě dočkáme doplnění nabídky. Co říkáte na možnou podobu verzí RS a Monte Carlo?

Je tomu teprve pár dní od světové premiéry Škody Kodiaq v Berlíně a už se začínají na internetu objevovat výtvory nezávislých grafiků. Jako první představil svá dílka grafik se pseudonymem X-Tomi Design, který si vzal na paškál verze RS a Monte Carlo. Jak se vám líbí?

Zda Škodovka v budoucnu skutečně představí Kodiaq RS, zatím není známo, velkou váhu bychom ale myšlence nedávali. Magická dvě písmena jsou totiž v současnosti vyhrazena pouze bestselleru Octavia, a dokonce ani příchod třetí generace Superbu na tom nic nezměnil. Vlajková loď se musí spokojit „pouze“ s provedením SportLine, které je ale vzhledem k postavení modelu plně dostačující. Vypadá dostatečně sportovně, ale nekazí si image.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvě nejsportovnější provedení Škody Kodiaq očima nezávislého grafika. Z této dvojice bychom upřednostnili rudé Monte Carlo, které má větší šanci na sériovou výrobu.

Kodiaq RS v pojetí X-Tomiho ale na druhou stranu nevypadá vůbec zle. Dostal obrovská kola v designu Octavie RS, snížený podvozek, lemy blatníků a ochranné lišty prahů v barvě karoserie, černou střechu, kryty vnějších zpětných zrcátek a masku chladiče. Vypadá jako sportovní SUV, tímto slovním spojením se ale popravdě řečeno nemohou honosit ani modely některých prémiových značek.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Je trochu paradox, že provedení Monte Carlo, které Kodiaq po vzoru současné generace Yetiho zřejmě skutečně dostane, vypadá v myšlenkách X-Tomiho ještě drsněji než RS. Dělá to zejména agresivní červeno-černá kombinace karoserie, přičemž právě kontrastní lemy blatníků, nástavce prahů a dalších dílů pocitově přidává na dynamice.

Už dlouho kolují zvěsti, že Kodiaq dostane také vrcholné provedení 2.0 TSI o výkonu 280 koní (206 kW), vedle Monte Carla by tak RS možná pozbylo smysl. Zatím se bavíme hlavně v teoretické rovině, proto se nechejme překvapit, jako to nakonec všechno dopadne. V přiložené galerii můžete grafické návrhy porovnat se skutečným Kodiaqem. Který je nejhezčí?

Foto: X-Tomi Design

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků