Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku během testování. Bez maskování

Nejsilnější provedení Škody Kodiaq zachytil na hradecké dálnici náš čtenář David. Vůz se během testování proháněl bez maskování.

O příchodu Škody Kodiaq RS se ví už dlouho, jenže zatímco dříve byly jeho designové skici k vidění prakticky všude po internetu, poslední dobou hlasy utichly. Christian Strube, vedoucí výzkumu a vývoje automobilky Škoda Auto, vůz potvrdil už na začátku loňského roku s tím, že se pod kapotou objeví dvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel z Tigianu a Passatu. Tam má 176 kW, 500 N.m, a je standardně párován s automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Nyní jsme už představení Škody Kodiaq RS evidentně hodně blízko, protože byla zachycena během testování na hradecké dálnici. Snímky nám zaslal čtenář David a je zajímavé, že je na nich k vidění vůz bez maskování. Tedy s výjimkou charakteristické plakety RS vpravo pod nápisem Kodiaq na zádi, která je přelepena fólií v barvě karoserie.

Škoda zvažuje další sportovní modely, přijde Superb RS a Kodiaq RS?

Škoda zvažuje další sportovní modely, přijde Superb RS a Kodiaq RS?

Nečekejme velké změny tvarů například v porovnání s Kodiaqem Sportline, krerý aktuálně platí za nejsportovnější provedení škodováckého SUV. Ten má lehce přepracovaný přední nárazník a vzadu najdeme chromované prvky, které naznačují koncovky výfuku. Jenže RS půjde ve šlépějích Octavie RS a dostane skutečné koncovky. Zda budou obě funkční, zatím nevíme, na snímku je však patrné, že ta pravá je přece jenom černější ta levá…

Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

V interiéru lze očekávat stejný koncept jako v případě Kodiaqu Sportline – tedy sportovní přední sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou, tříramenný volant s plochou spodní částí a perforovaným čalouněním, a plakety jako u Octavie RS. Z našeho pohledu se už Škoda nemá moc kam posunout, ale třeba překvapí!

Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Po verzi Scout, Sportline a Laurin & Klement bude Kodiaq RS čtvrtým derivátem až sedmimístného SUV. Soudě podle aktuální fáze testování se vůz objeví na silnicích ještě v letošním roce. Počítat naopak nemůžeme s Fabií RS (nebyl by dostatečný zájem), Citigo RS, jehož další generace nevznikne, a aktuálně se nehovoří ani o Superbu RS.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků