Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku během testování. Bez maskování

Nejsilnější provedení Škody Kodiaq zachytil na hradecké dálnici náš čtenář David. Vůz se během testování proháněl bez maskování.

O příchodu Škody Kodiaq RS se ví už dlouho, jenže zatímco dříve byly jeho designové skici k vidění prakticky všude po internetu, poslední dobou hlasy utichly. Christian Strube, vedoucí výzkumu a vývoje automobilky Škoda Auto, vůz potvrdil už na začátku loňského roku s tím, že se pod kapotou objeví dvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel z Tigianu a Passatu. Tam má 176 kW, 500 N.m, a je standardně párován s automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Škoda Kodiaq RS a Monte Carlo: Takto mohou vypadat!

Nyní jsme už představení Škody Kodiaq RS evidentně hodně blízko, protože byla zachycena během testování na hradecké dálnici. Snímky nám zaslal čtenář David a je zajímavé, že je na nich k vidění vůz bez maskování. Tedy s výjimkou charakteristické plakety RS vpravo pod nápisem Kodiaq na zádi, která je přelepena fólií v barvě karoserie.

Škoda zvažuje další sportovní modely, přijde Superb RS a Kodiaq RS?

Škoda zvažuje další sportovní modely, přijde Superb RS a Kodiaq RS?

Nečekejme velké změny tvarů například v porovnání s Kodiaqem Sportline, krerý aktuálně platí za nejsportovnější provedení škodováckého SUV. Ten má lehce přepracovaný přední nárazník a vzadu najdeme chromované prvky, které naznačují koncovky výfuku. Jenže RS půjde ve šlépějích Octavie RS a dostane skutečné koncovky. Zda budou obě funkční, zatím nevíme, na snímku je však patrné, že ta pravá je přece jenom černější ta levá…

Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

V interiéru lze očekávat stejný koncept jako v případě Kodiaqu Sportline – tedy sportovní přední sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou, tříramenný volant s plochou spodní částí a perforovaným čalouněním, a plakety jako u Octavie RS. Z našeho pohledu se už Škoda nemá moc kam posunout, ale třeba překvapí!

Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Po verzi Scout, Sportline a Laurin & Klement bude Kodiaq RS čtvrtým derivátem až sedmimístného SUV. Soudě podle aktuální fáze testování se vůz objeví na silnicích ještě v letošním roce. Počítat naopak nemůžeme s Fabií RS (nebyl by dostatečný zájem), Citigo RS, jehož další generace nevznikne, a aktuálně se nehovoří ani o Superbu RS.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků