Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI se loučí edicí Challenge. Může stát přes 1,7 milionu Kč

143 komentářů

Adam
5. dubna • 23:08

Vynikajici auto, ktere si svou cenu obhaji.

Petr N.
4. dubna • 16:16

Ale chlapci chlapci, nehádejte se tu o takovéto prkotiny. Chceš medvěda, bavora, maserati, bugatti? Máš možnost, kup si ho. Já mám teď škůdku - po letech jsem si koupil domácí produkci, je to scout, naceněný na 1,209.000,. koupený soukromě, nikoliv na firmu. Podotýkám, že jsem poctivě 20 let šetřil na nové auto. Mám ho 4roky, najeto 100tis a paráda. Jsem spokojený, doveze kam má, moc nežere, příjemné posezení servis vpoho a hlavně nikdo moc neočumuje. Každému co jeho jest. PS:zaměstnanec škodovky taky nejsem.... Máme úžasné možnosti výběru, pokud bych znova vybíral, asi bych už sáhl po něčem výše postaveném (myšleno výškou posedu, nikoliv renomé značky 😉) A všem Vám přeji, ať už si sakra koupíte, po čem toužíte a zbytečně tu po sobě nekvokejte. Hezký den

Lojza
6. dubna • 0:31

Hezký, akorát příjemné posezení. No nevím člověk si připadá, jako by seděl na tvrdé lavici. To samé Sup sedačky měl jsem verzi LK a prodal to raději za čas. Nechápu, že neumí škodovka udělat měkčí pohodlné sedacky

Michal
3. dubna • 19:29

Cena necena ale stejně na silnicích všude ne jenom v česku potkáte spíš Rs od škody než gls od mercedesu.Za 1,7mio bude škoda v4 v palbě a mercedes s v6 v holobytu když se to vezme podle konfiguratoru.

Oops
3. dubna • 19:52

Jenže i ten Mercedes v holotě bude podvozkově jinde, bude mít kvalitnější plasty, zpracování obecně.Navíc je tu další faktor. Dobře vybavená Škoda byla doposud za 1-1,2 mil. Mercedes za 2-2,2 mil. Rozdíl 1 mil, což je hodně. Pokud se Škodovka začne cpát do 1,5-1,7, tak rozdíl máme kolem dejme tomu 300 - 400 tisíc a na to se jim každej leda tak víš co;-)

ajta
3. dubna • 20:42

Tady na Garáži se často vytahuje jedno rčení o opicích a banánech. Zkus si to tady projít a dojde ti, proč si někdo kdo má 1,5mio nemusí cpát do prémiové třídy...

Oops
3. dubna • 20:52

S prémií jezdím od roku 00. Klasická údržba i v autorizáku stojí téměř stejně, jako ve Škodě (kde chtějí za litr oleje přes 700,-) pouze některé mohou být poněkud dražší. Co dál?

,.,
3. dubna • 21:04

Prémie může být třída A, nebo třída S a tam určitě budou rozdíly v ceně servisu. Přitom to Áčko bude výrazně menší než Kodiaq i když třeba servisně budou +/- stejně. A někomu by ten nedostatek prostoru v Áčku chyběl

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Oops
3. dubna • 23:36

Šmánkote, ty jsi to celý pomotal, holomku. Zkus to znovu a lépe:-D

Další dotaz
3. dubna • 23:50

Dál pojistka.

petr r. (petrumr)
4. dubna • 8:35

pojistka se odvíjí od ceny, bydliště a výkonu, obsahu motoru.

Michal
4. dubna • 13:10

I typu auta a pojišťovny.

Michal
4. dubna • 7:23

Vzít Škodu nebo Bavo při stejný ceně a rozdíl v pojištění vč havarijního je kure vsky velký na ty 3-4roky a to u nového je normální.

OTTO
3. dubna • 18:53

To jako že už začala ta hyperinflace a nebo jak tomu máme rozumět?

bzzz
3. dubna • 19:05

Pred mesicem byla nase mena vuci Euru o 2 koruny silnejsi.

OTTO
3. dubna • 19:32

Euro za 27 Kč tu bylo roky a Kodiaq nestál ke dvěma mega...

bzzz
3. dubna • 19:34

Taky pravda ;-)

,.,
3. dubna • 19:41

Taky platy ve Škoda Auto byly řekl bych nižší. V době uvedení stal Kodiaq jestli se nepletu v plné možné výbavě s 147kw naftou kolem 1.35 mil..

,.,
3. dubna • 19:17

Spíše to vypadá, že se předpokládá dlouhodobý propad koruny, tak se upravují ceny. Je to sice docela rychlá reakce, v případě zdražení, ale pokud to zákazníci akceptují, tak proč ne. Pro zemi je to určitě výhodnější než prodeje těch automobilek, které zde nevyrábí.

OTTO
3. dubna • 19:37

Krize má v Evropě trvat cca 4 roky, tak jim přeji veselé prodeje za takové bláznivé částky částky (vždyť je to pořád jen lowcostová Škodovka na "platformě Golfu". Propad koruny ke 30ti Kč za Euro bude nepříjemný, všichni zchudneme, ale zase to může pomoci ekonomice (podobný kurzový polštář měla v 90tých letech a koneckonců i za té nedávné recese).

,.,
3. dubna • 19:44

No uvidíme, u nás ve firmě stopli Octavie IV jsou zatím moc drahé. Momentálně to vypadá, že bude kupovat jen Scala a Superb. Někdo si u nás polepší, někdo ostrouhá. I když možná ostrouháme všichni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
3. dubna • 20:02

Darovanemu koni za zuby nekoukej ;-)

,.,
3. dubna • 20:53

Myslel jsem to tak, že kvůli aktuální ostrouháme všichni. Jinak máš samo pravdu. Pořád lepší služební Scala a k tomu možnost mít v garáži něco pro radost.

Halley
3. dubna • 14:33

Mno, asi to dokážou někomu prodat a jsou v tom dobří... protože prodat auto na technologické úrovni s výbavou roku 2015 za cenu roku 2025, to je umění.

Hniloba
3. dubna • 14:20

Kdo ma 1,7 mega na tohle tak bude i 2,2 mega na GLS nebo X7.

Ajta
3. dubna • 18:19

A kdo má 2,2 mega, byl by blbej kdyby šel do gls, ale radši by měl přidat na 2,5 a jít do RR.

bzzz
3. dubna • 13:33

Takze Skoda se muze pysnit nejen nejrychlejsi ale i nejdrazsi kolotocarskou maringotkou ;-)

lOl
3. dubna • 14:56

...která navíc vypadá jako opuchlá masařka. Když to vidím jet, tak nevím, zda se smát či plakat. Děkuji, nechci!

Lulda
3. dubna • 14:46

No, nejrychlejší. Já jsem s tim jel a zase takovej požitek to nebyl. Do 180 docela jo, pak bída. Za mě je 176 kW na takovou obludu docela rozumnej základ, aby to nějakou dynamiku mělo. Kdyby to mělo o 100 koní navrch, pak by se to možná jako RS dát bralo.

pirate
3. dubna • 13:36

Nemůže.

Lulda
3. dubna • 12:31

V pořádku, však je to přeci nejrychlejší 7-místné SUV na Nürbugringu! Navíc budete hned za velkýho frajera, až se Vás někdo zeptá “Co máš za auto?” a Vy drsňácky odpovíte “Přece Kodiaq RS Challnege”B-] To za ty prachy stojí, ne?

Futurista
3. dubna • 13:17

Přesně. :-D Akorát ta reakce: "Škodofku jo?" ho nepotěší... :-D

Lulda
3. dubna • 14:12

Mínusy jedou, takže jsem se trefil přímo na komoru:-D

pirate
3. dubna • 14:29

Kdyby jely plusy, taky by to byla trefa na komoru? :-P

Lulda
3. dubna • 14:43

Nebyla, tohle zjevně nadzvedlo ze židle Škoda fans, což bylo účelem. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pirate
3. dubna • 15:11

I ty brepto. :-P

Lulda
3. dubna • 15:15

Ty seš zářnej příklad

pirate
3. dubna • 15:19

Běž si podat s mpolanem ruku, ten je taky senzibil a takhle po internetu na dálku pozná, kdo fandí jaké automobilce. Jste k smíchu, klauni.:-D
Škodovku jsem nikdy nevlastnil a nikdy bych si ji nepořídil.
;-)

Lulda
3. dubna • 15:26

Nemusim bejt senzibil, ani psycholog, reakcí ses provařil sám :-D. Buď v klidu prosim tebe.

pirate
3. dubna • 15:37

Ty jsi ještě větší oslík než jsem si myslel xD

Lulda
3. dubna • 15:51

Kdybys mě měl v paži (jak se tady snažíš napózovat), neměl bys tendenci mít pořád poslední slovo, ty oslíku.

pirate
3. dubna • 16:03

Tak nejdříve jsem fanda Škodovky a teď pózuju, co ještě se mi budeš snažit vnutit?
Ty jsi jen takový šáša, viď. :-D

Lulda
3. dubna • 16:11

Zase, viď? Podívej, úvodní příspěvek přečetlo X lidí. Duševně statní jedinci mávli rukou, méně statní dali mínus a zatim vedeš ty, kterej to dotáhl i na několik komentářů s výrazy jako oslík, šáša (asi se za účelem urážky) a snažíc se mít stále poslední slovo. Ach, to ego je svině...B-]

pirate
3. dubna • 16:25

Odpovím jen tak, bezcílně, abych ti udělal radost. Teď si můžeš myslet, žes mě odhadl naprosto přesně, a půjde se ti spokojeně z práce. Slavnostně ti tady slibuji, že toto je moje poslední reakce na tebe. Předchozí tvůj příspěvek byl ještě humorný, ale tímto, na který reaguji, jsi to pohřbil. Každá legrace jednou končí, každý cirkus zavírá, tys ten svůj verbální cirkus zavřel právě včas. Měj pěkný víkend a už nereaguj, bylo by to zbytečné, neodpovím ti. :-)

Lulda
3. dubna • 16:30

Tobě taky:-D

Chocholoušek
3. dubna • 18:17

je legrační sledovat, jak mentálně zaostalejší lidi (kteří navíc škodovku nemusí) chodí do jejich diskuzních fór a pod články o jejich modelech. Já bych si tipnul na nějaký mindrák, jako má jeden nejmenovanej uživatel auto.cz, kterému projdejce škoďáren ojel ženu a on teď každou diskuzi tapetuje příspěvky že škoda je hnůj atd...

Lulda
3. dubna • 19:06

Protože je to sranda. Navíc jsem nikde nezmínil, že nemám rád Škodovku. Pouze jsem naznačil, že koupit Kodiaqa za 1,7 milionu může jen blázen:-D To, že Škodovkáři neumí často kritiku uníst, kopou kolem sebe, to je prostě fakt a za to já nemůžu.

Chocholoušek
3. dubna • 19:29

Luldo: je mi naprosto jasné, že tvoje znalosti o všem jsou zcela bezbřehé. Vyrovnat se ti může snad Radek Hulán, ale jen s odřenýma ušima.
Ale protože tě mám rád, prozradím ti něco, co ti trochu rozšíří obzor. Existuje skupina lidí, co má peněz více než dost, ale z různých důvodů nechce aby to bylo moc vidět. Finančně by pro ně nebyla problém Bentayga, ale aby nevyčnívali a neprovokovali, volí raději něco méně nápadného. Třeba obyčejnou škodovku. Já chápu, že to pro tebe asi bude šok, ale tak to prostě v některých oblastech podnikání chodí.

Lulda
3. dubna • 19:43

Samozřejmě, tímhle žvástem se ukájet můžeš. Nepopírám, že takovýhle lidi neexistujou, ale nedělej tady z toho obecný závěr, jako by to byl naprosto normální jev. Navíc nechápu, co Vás tak hrozně rozčiluje nad mým názorem (napsáno procokativně, uznávám), že za tu cenu je to absolutně nesmyslná koupě, když se za to dají sehnat například skladová X5, GLE atd., což jsou auta o parník jinde...

Chocholoušek
3. dubna • 20:30

Páni, ty jseš expert. A když už jsi odhalil, že za top verzi kodiaka si můžeš koupit skladovku X5 nebo GLE, tak ti prozradím další tajemství. Za top verzi Fordu Focus můžeš koupit skladovku MB CLA AMG. A to je auto o parník jinde. A za top verzi peugeotu 508 můžeš koupit skladovku MB E, atd. Ale už radši budu končit, aby těch tajemství na tebe nebylo moc...
Hele, Luldo, narovinu - já tvůj problém chápu. Napíšeš něco bizarního a máš pocit jak jseš hustej a že sis kopnul do škodovkářů. Většina lidí tady si ale spíš pomyslí "co je to za kokota" (viz můj první odstavec) a dá ti mínus. A ty z toho vyvodíš že tě škodovkáři nemají rádi a zamindrákovaně tě mínusujou. A ve finále končíš s čepicí z alobalu a jdou po tobě všichni. No, bořit ti tvůj svět nebudu. Hodně štěstí a neboj se odhalovat další tajemství. Leží před tebou celý svět...

Lulda
3. dubna • 20:39

Já vůbec nemám pocit, že jsem hustej, můj účel to splnilo na 100 %. Vyvolal se flame o hovně, protože opět pod článkem o Škodofce někdo kopnul do bábovičky:-D A samozřejmě děkuju, že jsi mi tajemství ozřejmil, mám štěstí, že jsi šel kolem. Ještě něco máš na srdci? To víš, rád využiju situace na přiučení, když na moje plky reaguje taková mozková kapacita.

Chocholoušek
3. dubna • 20:49

Páni, tak tomu říkám happyend. Dozvěděl ses tajemství, už nejseš hustej a splnil sis účel na 100%, jako úderník. Tak hodně štěstí a bacha na ten alobal...

Lulda
3. dubna • 20:56

Čoveče, to jsem tě asi přecenil, čekal jsem něco duchaplnějšího, přece jen taková kapacita. Jsem poněkud zklamaný, ale co už, moje chyba.

Chocholoušek
3. dubna • 20:59

Nic si z toho nedělej, zezdola, z tvého úhlu pohledu se každý tyčí jako velikán. Natož já...
Ale myslím, že i to málo, co jsem ti dnes předal (takových tajemství...), budeš žít několik let.

Lulda
3. dubna • 21:11

Tohle bylo snad ještě horší, než ta reakce před tím. Jsem tě přechválil asi a leze ti to do hlavy. Víš, že se říká v nejlepším přestat a nejlepší jsi už vyčerpal.

Mirek
3. dubna • 21:06

Škoda, že přestal vycházet Dikobraz, pasoval bys tam. :-D

Chocholoušek
3. dubna • 21:05

No nic, musím ještě před koncem směny obejít pár pacientů, takže už si nebudeme psát. Tak sem prosím ještě napište na konec něco jednoduššího, ať to nevypadá že jste prohrál bez boje a třeba se sejdeme někde pod jiným článkem o škodovce, kde si budete plnit svých 100%. Hezký večer...

bzzz
3. dubna • 19:12

Kodiaq za 1.7 mil mj. znamena, ze se automobilce a kupci hodne dari.

Mirek
3. dubna • 18:29

Jo Chocholoušku, asi by sis měl přečíst diskuze třeba pod články aut Hyundai, potom by jsi sám sebe asi začal léčit v blázinci. Odkdy je tohle diskuzní fórum Škoda a nikdo kromě škodovkářů tu nemá přístup "chodí do jejich diskuzních fór"? Nebo se snad někde konečně provalilo, že Autorevue.cz je provozováno Škodou a určené pro škodovkáře? Jestli ten mentálně zaostalejší nebudeš spíše ty, Chocholoušku.:-D

Chocholoušek
3. dubna • 19:21

Mirečku, Mirečku... Já chápu, že ne každý je tam "pod čepicí" obdařený, ale většina těch lidí co není, je radši zticha, takže to není moc vidět. U tebe tohle bohužel neplatí a tak ses zde bohužel trochu odkopal. Ale nevadí.
Nejdřív začneme fakty - pojďme se se podívat třeba na ty články o H a diskuze pod nimi.
https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-elantra-ofic... ... (diskuze 14 příspěvků, žádný hejt)
https://www.autorevue.cz/ostry-hyundai-i20-n-si-to... ... (diskuze 0 příspěvků)
https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-i20-do-posle... ...
(49 příspěvků - 1 hejt mentál JirkaX, jinak cajk)
Jejich diskuzní fóra - myšleno např Superb X pokec, Škoda news... atd.
Tak snad jsi to pochopil. Ale pokud ne, nemusíš se stydět (u tebe mě to ani nepřekvapí). Jen slušně popros a já ti namaluju obrázek (ten bys pochopit měl)...

XYZ
3. dubna • 11:18

Za 1,7 mega už se dá sehnat předváděčka BMW X5, tak proč škodověnku? Já vím, není to nové a dle vlastní konfigurace, ale ročník 2019, 7000 km, M-paket, motor 195 kW.

Lojza
5. dubna • 19:35

V BMW ti dají slevu na X5 20% slevu nepotrebujes nakou predvadecku.

Takurcite
3. dubna • 10:39

Challenge je trefneVysolit za naftovou krabici od Skody s prusermotorem 1,7 milionu, tomu rikam challenge!

Tom
3. dubna • 15:03

A jaký má ten motor průsery?

Tom
3. dubna • 15:01

A jaký má ten motor průsery?

3. dubna • 10:04

Cena lidova pro "delnicky lid". Ktery ma ale asi ted jine starosti nez to utratit za tenhle pekac.

kari
3. dubna • 14:34

Někde je uvedeno, že to má být auto pro dělnický lid? Je na trhu málo levnějších aut?

Rokyta ex Acz
3. dubna • 9:32

Černé perly byly také z počátku bezcenné a vyhazovaly se jako zmetky. Pak někoho napadlo je přidat mezi drahokamy a z legrace nabízet za velkou imaginární částku. Lidé je po čase začali kupovat a dneska jsou velice cenné. Já se přiznám, že by jsem 1,7m nedal, zejména když je Lanďák 200 za 2,5m.

WP
3. dubna • 10:08

Lanďák vs Kodiaq? Ty snad vedle sebe nemůže stavět nikdo.

Joe Doe
3. dubna • 15:35

Postavit moze. Na parkovisku, napr. ;)

Josef
3. dubna • 9:00

A proč nestanovit cenu na hezkých 1.999.999,-Kč? A nekonstatovat, že to opravdu, ale opravdu už dražší nebude.:-)
Teď vážně, pokud se Kodiaq dobře prodává a zákazníci jsou ochotni zaplatit, tak proč ne, že? Prospěch z toho budou mít všichni. Zákazník bude mít radost z "milionové" škodovky, automobilka bud mít zisk a občané z Česka více peněz v podobě daně ze zisku Škody...

Ezop
3. dubna • 9:59

Výhoda automobilek, které mají v určitém regionu velké prodeje. Pamatuji si kdysi na Passata B5, V6 2.5TDI, 4motion, aut, plná palba. Buď stál 1.4 nebo 1.6mil. Což je na dnešní peníze kolem 2mil. Pro automobilku není důležitý zisk z prodeje "pár" kusovek, ale reklama, že daný model existuje. Za ti peníze to je pochopitelně pro velké fanoušky.Ostatně, i prémiové vozy mají své fanoušky. Jenže prodávají pod jinými značkami. Alpina, Brabus, Carlsson,.. A taky nikdo nekříčí, to si může koupit jen debil, já bych si za ty prachy koupil jachtu. :-)

petr r. (petrumr)
3. dubna • 9:09

nemáš pravdu, ted škodovka táhne republiku ke dnu, ještě, že máme ten hyundai který dal státu 10melounů. Škodovka jenom natahuje ruku a chce po státu náhrady.

WP
3. dubna • 10:07

Škodovka táhne republiku poslední desítky let, nevím proč by nemohla chtít pomoc v nouzi, která není z jejího přičinění taky.
Tyhle odborářský slinty jsou bezvadný!B-]

,.,
3. dubna • 13:47

Táhne to je bez debat, ale zisky jdou bohužel pryč ze země. Tady nezůstane nic "navíc".

Josef
3. dubna • 16:12

Nic a nikdo nebrání českým podnikatelům a investorům Škodu koupit od VW a nechat ji produkovat zisky jen pro Českou republiku, aby zisky nešly pryč ze země. Stejně tak to mohou "Češi" udělat s bankami a pojišťovnami atd...;-)
A můžete poradit Kellnerovi aby podnikal jen v Česku a "nevykořisťoval" jiné státy.... ;-)
Nebo třeba můžete poradit Babišovi, aby investoval a zřidil divizi výroby aut v Agrofertu...
:-) (když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
,.,
3. dubna • 18:21

Zase jeden co mu leží v žaludku ubohé Čápí hnízdo. Ale že tu dotaci použil v Česku to je asi jedno, lepší jsou asi firmy co odvádějí získy z Česka, že? Nebo, ti co manipuji s dotacemi a nepíše se o nich. Dalík a jeho 500 mil. je proti Čápímu asi úplný prd, viďte?

JK
3. dubna • 19:58

No vzhledem k tomu, jak si počíná s vedením státu a aktuálně vedením krize, tak se nedivím, že musí krást dotace. Když Vám ukradu finanční obnos, která byl určen Vám, ale utratím jej v Česku, tak to bude v pohodě?

Josef
3. dubna • 20:18

To asi ten "expert",., | 03. 04. 2020 18:21, stejně nikdy nepochopí. Myšlení mnoha stoupenců Babiše je prapodivné a odpovídá to tomu: "všeci kradnú...", hlavně že je to "doma"...:-)
Potom jsem ještě u "koblihářů" zaznamenal jeden zajímavý argument. Je lepší když "krade" jen jeden a pohlídá ty ostatní, než aby jich kradlo hodně...
Sklon k oblíbenosti a volby "vůdce", který všechno umí a nejlépe zařídí a na všechno dohlédne, je bohužel v Česku tradiční. A takovým "vůdcům" je potřebné přece něco "odpustit", atd. Jo, to je realita a blízká budoucnost ukáže, kam se česká společnost posune a jakým směrem se vyvine česká státnost (Hradní sestava je také zajímavá...).

bzzz
3. dubna • 20:20

Kdo nekrade, okrada rodinu ;-)

Josef
4. dubna • 10:52

Proto se k němu "přelila" část bývalých voličů KSČM, která tu "spravedlnost" a "poctivost" má stále v krvi.:-)

Josef
3. dubna • 18:50

Právě proto, abych ti udělal radost, tak jsem napsal text v závorce:
(když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)
- a to právě proto, protože jsem předpokládal tvoji reakci, cituji tě:"Ale že tu dotaci použil v Česku to je asi jedno, lepší jsou asi firmy co odvádějí získy z Česka, že?"
(Je s tebou zábava. Podlé tvého myšlní a "bystrosti" možná brzy překonáš zdejšího "odborníka" Zelí.):-))

,.,
3. dubna • 19:04

Jestli nejste dělnická lopata Vy, podle pravopisu a chyb v textu to tomu odpovídá. A obzvláště argumenty typu kobliha atd..

Josef
3. dubna • 19:44

Když jsme u toho pravopisu, tak si přečti po sobě, co jsi vytvořil, cituji tě: "Navíc pokud o tom nevíte, tak jsou i v Česku Německé firmy, kde lze pracovat, ale je to tajné, tak to nikomu neříkejte."
-- To ale já, na rozdíl o tebe, přehlížím a nikomu nic nevyčítám, protože může jít o pouhý překlep. Moje překlepy nebo vynechaná písmena souvisí s tím, že píši rychle a občas zachytím o jinou klávesu. Nikomu to v diskusích nevadí a každý to chápe. Akorát ty ne (komu není shůry dáno, v apatice nekoupí...).
Jak jsem se už zmínil - jsi povedený človíček a je s tebou sranda. Když ti dojdou argumenty, tak sklouzneš k pouhé "kritice" bez toho, aby sis nejdříve udělal pořádek u sebe, ty "N"ěmecká firmo.:-))
Je vidět, že pojem dělnická lopata ovládáš perfektně a správně ses zařadil (tento pojem jsi použil ty a ne já). Musíš uznat, že podle tvé argumentace v diskusu slovo kobliha jako označení pro stoupence Babiše je výstižné, a proto není urážkou. :-))

petr r. (petrumr)
4. dubna • 8:30

pepo čapí hnízdo je veřejnosti přístupné a ty dotace jsou vidět a každý tam může zavítat.

Josef
4. dubna • 10:45

Pro méně chápavé - mapsal jsem ten doplněk:"(když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)"
Z obsahu toho, co jsem napsal vyplývá to, co jsi zmínil ty. Když zkrátka "česká" automobilka Agrofertu získá a bude získávat pro to svoji nově zřízenou automobilku takové peníze v podobě dotací, na které VW nedosáhne, tak za takových podmínek může nová "česká" automobilka porazit i ten samotný VW.
Samozřejmě taková nová "česká" automobilka by byla "veřejnosti přístupná" (a mohla by v ní dokonce veřejnost pracovat...) a ty dotace by byly vidět v podobě výrobků ("českých" aut) a výrobních budov a každý by tam mohl zavítat v rámci exkurzí... (nebo do muzea, které by za další dotace "česká" automobilka postavila).
Realita je zatím taková, že známá česká automobilka Škoda byla na pokraji bankrotu a jejím prodejem koncernu VW se zachránila a úspěšně vyrábí a prodává, ale je teď v německém vlastnictví. Proto je přirozené, že čistý zisk zůstane vlastníkům, kteří si s ním podle svého uvážení nakládají. A potom je zde řada pitomců ("odborářů" - jedinců myslících v komunistických dimezích "vykořisťování" a zlodějiny od kapitalistů z "volstrýtu"), kteří by rádi měli ten čistý zisk "doma". A přitom někteří z nich nevidí princip oprávněnosti či neoprávněnost dotací, který případ "Čapí hnízdo" jasně ukazuje. Jestli to bylo na hraně Zákona (podnikatelská šikovnost - šibalství) nebo za hranicí Zákona (trestný čin), to ukáže výsledek právoplatného rozsudku soudu.

Ty zase perlíš
4. dubna • 11:52

Je vtipné, jak poloretardovaným opicím leží v žaludku čáp, ale Řebíčkovi rozkrádačky v rozsahu vyšším řádu desítek miliard, to jim nevadí, protože by byly za idioty, když je volí. Hezký den, mysliteli Josefe :-)

bzzz
4. dubna • 12:41

Oba zminovani nejsou ani prvni a zel ani posledni. Andrejko je ale STBak, uplakanek, lhar a - nyni se ukazuje - i neschopny manazer. Pokud nerecituje texty pripravene svymi PR experty, tak je marny a tragikomicky. Zel v ukricene opozici to neni o moc lepsi.

Josef
4. dubna • 11:58

Kobliha se ozvala. (Všeci kradnú...):-))¨
(Kde jsi sebral, že poloretardovaným opicím nevadí rozkrádačky? A že poloretardované opice volily ODS?;-))

,.,
3. dubna • 20:56

Já myslím, že bychom to dohadování měli ukončit. Babiše jsem nevolil nemám a neměl jsem v něj důvěru. Hezký zbytek večera přeji!

bzzz
3. dubna • 18:31

Dalik nebyl premier a sel brucet.

Josef
3. dubna • 18:46

Odborář a Babišova "kobliha" je z těch informací celý roztrpčelý a zmatený a všechno se mu plete...:-)

Josef
3. dubna • 10:59

Souhlas.

Josef
3. dubna • 9:14

Však jsem to napsal: "...v podobě daně ze zisku Škody...";-) Čím dražší bude Kodiaq, tím více korunek se nasype do státní kasy v podobě daně...:-))
(Jinak kdo, koho a jak a jakému dnu, to se ještě přeně neví, ale ukáže se za pár měsíců. A může to být potom hodně "zajímavé"...)

petr r. (petrumr)
3. dubna • 9:44

ano napsal, ale nikdo neví kde ten zisk zůstane, jestli koncern ty zisky nenacpe do neprodejné ID3. Na tu dan ze zisku opatrně.

,.,
3. dubna • 13:45

Všechny zisky se vždy odvádějí matce! Tudíž drtivá část zisku teče do Německa, samozřejmě pokud jde o Německé firmy. Na východě jsou pořád menší náklady, takže si můžou mlaskat jak se jim to zatím stále vyplácí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
3. dubna • 17:30

Abys neměl tak velké deprese, že "drtivá část zisku" teče do Německa, tak ti připomenu, že ty tsíce zaměstnanců automobilky Škoda a dodavatelských firem (automotive a nejen ty...) má velmi slušné platy a z nich jsou placené daně. Ještě bys měl vědět, že Škoda patří stabilně mnoho let do destítky největších přispěvatelů do státního rozpočtu. Potom by ti mohlo dojít i to, že modernizace firmy a investice na rozšíření firmy se platí ze zisku. To, že se do Škody napumpovaly ohromné miliardy, to by sis měl uvědomit. A to, že si německý majitel Škody zisky odvádí i pro sebe, to je jasné, zadarmo ani kuře nehrabe. Měl by sis uvědomit i to, že pokud by Škodu nezachránil zahraniční kapitál, tak by už neexistovala a tisíce dnešních zaměstanců by rozhodně nevydělávali takové peníze jako vydělávají. Zjisti si, jak jsou placeni zaměstnanci v Agrofertu... Nebo jaké jsou platy ve firmičkách ryze českých podnikatelů... A z toho si můžeš odvodit, co znamenají vysoké platy ve Škodě pro ostatní českou infrastrukturu podnikání, kde ti škodováci bydlí a utrácí peníze. Takže se raději zamysli nad obsahem a formou toho, co píšeš. Spíše bys měl psát děkovné ódy o VW a jeho působení v Česku.

,.,
3. dubna • 18:15

Absolutně jste nepochopil co jsem napsal. A plkáte o něčem jiném. Nezpochybňuji, že Škoda dává dost, ale píšu, že veškeré zisky jdou zpět k matce. A každá firma ví jak si co nejvíce snížit placení daní. Sám jsem v několika DE firmách pracoval, takže vím jak to funguje.

Xixao
4. dubna • 8:27

a copak jsi v tech DE firmach delal?

Josef
3. dubna • 18:39

To jsi tam pracoval jako dělník na montáži nebo jako pomocý dělník, případně svářeč (těch je v Německu pořád nedostatek...)?;-)
Pokud bys tomu alespoň trošku rozuměl, tak bys nepsal, že (cituji tě): "...veškeré zisky jdou k matce". Možná jsi myslel (ale něco jiného psal), že se jedná o čistý zisk po zdanění (ten jde tedy většinou vlastníkovi, ale část může zůstat v podobě odměny vrcholovému managementu Škoda v Česku - ale pokud to jsou Němci, tak to asi "utratí" v Německu...). Potom ještě existují nepřímé zisky jiných podnikatelských subjektů, jak jsem zmínil, způsobené utrácením peněz škodováků v bydlišti (obchody, služby, stavební firmy - utrácení za byty a rodinné domy,... a z toho placené daně a jiné odvody státu). Ale to je něco, co nechápeš a určitě ani v budoucnu nepochopíš soudě podle tvé reakce.
Potom jsi ještě nepochopil, že z hrubého zisku se financuje i rozvoj a investice přímo ve Škodě (náklady), čili zůstane část zisku "doma" v Česku ve Škodě a ten se následně opět projevuje jako součást rozvoje firmy (zaměstnanost, zvýšení produktivity, zvýšení platů....) a následně opět jako rozvoj celé oblasti, kde Škoda vyrábí a škodováci pracují a utrácejí peníze....

,.,
3. dubna • 19:08

Nepotřebuji pracovat v Německu. Navíc pokud o tom nevíte, tak jsou i v Česku Německé firmy, kde lze pracovat, ale je to tajné, tak to nikomu neříkejte. O mé pracovní pozici si můžete myslet co je Vám libo.

Josef
3. dubna • 19:53

:-))
Napsal jsi, cituji tě: "Sám jsem v několika DE firmách pracoval, takže vím jak to funguje." - a já jsem ti odpověděl, cituji: "To jsi tam pracoval jako dělník na montáži nebo jako pomocý dělník, případně svářeč (těch je v Německu pořád nedostatek...)?"
A ty mi odpovíš, cituji tě: "Nepotřebuji pracovat v Německu.....".:-))
Ještě pro vysvětlení - to co jsem napsal jako doplněk věty v závorce (těch je v Německu pořád nedostatek...) znamenal, že v německé firmě by tebe k významější pozici nepustili a naopak na místě svářeče jim tvoje "bystrost a znalost" nevadila a nevadí...:-)

bzzz
3. dubna • 18:30

Dane optimalizuji VSICHNI.

Josef
3. dubna • 18:41

To on ale nepochopí...:-)

Sovík
3. dubna • 8:55

Parádní kára, v mainstreamu nemá konkurenci.

WP
3. dubna • 10:04

Hmmm, tak za ní vysol 1,5M. Pak si můžeme popovídat. Dinár ti to vymaloval zcela jasně.;-)

kari
3. dubna • 10:36

Nemám obavy, že se to prodá mrknutím oka všechno. I přes vysokou cenu byl i tak Kodiaq RS dobře prodávaný model. Stejně to většinou pořídí firmy, které dostanou nějakou slevu. To že spoustě lidem, včetně mě, to za tuhle cenu smysl nedává, je už nepodstatné.

Dinar
3. dubna • 11:59

1,2 mil a 1,7 mil, to je rozdíl půl milionu, ale zjevně je to částka, která je pod rozlišovacími schopnostmi některých tady.

Dinar
3. dubna • 9:22

Problém je, že v této specifikaci už konkuruje cenou premii. Stejně motorizované GLC 300d vyjde krásně naspecifikované za 1,7 mil. úplně v pohodě a při veškerém respektu ke kodiaqu, GLC je jiný level, v každém aspektu, od designu přes jízdu, komfort až po kvalitu materiálů uvnitř...

Joe Doe
3. dubna • 15:30

"této specifikaci už konkuruje cenou premii"Nekonkuruje. Len to stoji ako premia.

Dinar
3. dubna • 17:41

Mezi “konkurovat cenou” a “stát stejně” není významově rozdíl. Že to auto nekonkuruje prémii svými kvalitami, ano, o tom tu celou dobu píšu.

Sovík
3. dubna • 12:19

Kravina, na Ko RS dostanu takovou slevu, že libovolná stejně vybavená prémie ve stejné třídě a výbavě bude o statisíce dražší i po slevě.

petr r. (petrumr)
3. dubna • 12:28

na ty mercedesy, toyoty, hyundai atd. dostaneš taky slevu a ještě benefity, to na škodu si zaplatíš servis za 105tkč a v servisu ti řeknou, že na to a to se to nevztahuje.

Dinar
3. dubna • 12:26

Ok, kodiaq je tu za 1,7 mil., jakou reálně na něj při této ceně dostaneš slevu? Napiš, řeknu ti, kolik můžeš reálně dostat slevu na glc za 1,7.

Sovík
3. dubna • 13:01

1,7 je nejvyšší možná cena, dej sem nejvyšší možnou cenu GLC.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dinar
3. dubna • 13:33

Dělal jsem nedávno jednu specifikaci právě na glc 300d, a právě v té ceně, proto o tom píšu, zadej si na stránkách mercedesu do konfigurátoru kód MNF7L93A a vyběhne ti. Srovnej ji s tím, co má ten kodiaq za 1,73, který je v článku a napiš, co má oproti tomu glc navíc. Zjistíš, že je to prakticky nastejno, mercedes nemá stř. okno, ale jinak jedna k jedné.Takže ceníkovka 1,73, reálná kupní cena byla 1,39 mil. (mluvíme o ceně s dph). Pochybuju, že u škodovky dostaneš reálně 20% slevu (mluvím o jednom kuse, žádný fleet), každopádně, stejně nakonfigurovány vycházejí ta auta cenově podobně, MB je o něco dražší, ale žádné statisícové rozdíly, a to je GLC výrazně lepší auto.

ajta
3. dubna • 18:12

...napiš, co má oproti tomu glc navíc:
chápu tvůj úhel pohledu, ale hned na první pohled mi tam chybí 2 věci, bez kterých bych auto já nekoupil - nezávislé topení a vyhřívané čelní sklo (nebo hledám špatně?)
tím neříkám že bych koupil kodiaka...

Sovík
3. dubna • 22:55

Chybí toho tam daleko víc, tažné, panorama, 3 řada, střešní box, zimní obutí 5 letý rozšířený servis a další věci. Srovmatelné verze jsou cca 1,4 vs 1,7 s tím, že u škodule sundám 25%, u Medvěda se přes 20% nedostanu. Takže ano GLC je lepší auto, ale rozdíl v ceně tam prostě je. Konec konců kdyby nebyl, tak zákazníci nejsou debilové (jak si zdejší diskutréři zjevně myslí) a u Merglu by stála fronta od Jihlavy až na Chodov. No protože nestojí, tak je jasné, že tam ten rozdíl prostě je.

Dinar
5. dubna • 9:46

Servis je u mb ve standardu, o okně píšu, pokud doplníš tu panoramu a závěs, je to nějakých 60tis. navrch, ale to je nepodstadné. Tys pod kodiaqem za 1,7 napsal, že nemá v mainstreamu konkurenci, já, že za tu cenu už konkuruje premii. Dokazuju na příkladu konkrétního auta, kde reálná kupka byla 1,39, 20% sleva na jedno auto. Pro sebe umím u mb a bmw 23-25%, ale beru auta po dvou.
O 25% na jedno auto u Škody pochybuju, nikdy jsem neslyšel, že by někdo takovou slevu na nové auto u Škody dostal.
Abych to ukončil, kodiaq za 1,7 je novinářský extrém, za 1,5 milionu nesmysl, za 1,3 po reálné slevě, čistě fanouškovská záležitost, protože za ty peníze se dá koupit lepší auto, nejen značkou, ale hlavně kvalitami. Fronty se stojí na kodiaqy za osm stovek, tam glc, reps. premie, opravdu nemá co nabídnout.

Dinar
3. dubna • 17:33

Ano

Ooos
3. dubna • 14:59

Teď koukám, že za 1,7 se dá sehnat GLC 43 AMG v holotě. Sice menší, míň vybavený, ale má to MOTOR. Žádný trapný naftový biturbo ve čtyřválci... Moje volba by byla jednoznačná, byť vykoupena cenou menšího prostoru a výbavy...

Dinar
3. dubna • 17:36

Ono to glc ani není prostorově horší než kodiaq, a hlavně, je to výrazně lepší auto. Za reálných 1,7 mio se dá pořídit i se šestiválcem, já jsem jen dával srovnání s motorizací naprosto srovnatelnou s tím rs kodiaqem.

Milan
12. února • 16:35

GLC je prostorově výrazně horší než Kodiaq. V GLC je citelně méně místa a má citelně menší a využitelný kufr.
Kodiaq RS je ale vůči GLC - jak to nazvat - rabiát. Je hlučnější a jízdní vlastnosti nejsou ani zdaleka tak uhlazené (což neznamená horší).
Hodně lidí co si Kod RS pořídí čeká bůhví jakou raketu. V klidu si sedněme na zem - motor je sice velmi dobrý, ale Sti to není a nebude. Ostatně rozdíl například ve zrychlení 0-100 vyhrává RS vůči GLC 220d jen nevýznamně. V reálu je maximálka RS kolem 210-215 km/h a dále se už nechce. GLC 220d umí prakticky to samé.Přesednul jsem právě z GLC220d do nového RS (mercedes měl velký výpadek v dodávkách). Zpočátku jsem tolik nadšený nebyl, ale zvyknul jsem si hodně - RS je velmi dobré auto, které bych si za tu cenu nepořídil, ale jako jakési GT pro každý den v rámci operativní leasingu je to dobrá volba.

kesu
3. dubna • 22:20

GLC je podstatně lepší auto, ale oproti kodiaqu je vnitřní prostor asi tak poloviční..

TVL
3. dubna • 11:15

Já sem na 2,07 mega.B-]

Dinar
3. dubna • 11:56

S GLC 300d? Za ty peníze už musí mít glc šestiválec, glc 300d si za dvě mega koupí max. stejný typ jantara jako je ten, co dá 1,7 za kodiaqa.

petr r. (petrumr)
3. dubna • 8:20

stát by měl řidičům dávat čip s gps pod kůži pro taková auta. Znám dost lidí co kodiaga vyměnili za jiné, např jeden za SF který má 4X4 HTRAC™ , v kodiagu taky měl 4X4, ale jen na papíře.

kari
3. dubna • 11:02

Je to naprosto zřejmé, jak je to VW řešení 4x4 "jen na papíře" a jak so Hyundai řešení natrhne všem :-Dhttps://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...

petr r. (petrumr)
3. dubna • 12:17

jo parádní videa, kdyby jsi se někoho zeptal, tak hyundai může to zavřít a oni všichni to neudělali, joo prodejci VW jdou za zisky a myslí že lidi si nepřečtou ani návod. Ty nemáš dost perspektivního myšlení?

kari
3. dubna • 10:32

:-D:-D:-D:-D
Dneska už je 3.4. o dva dny jsi zaspal

petr r. (petrumr)
3. dubna • 12:23

to ti poradil tvůj osobní bankéř?:-D Ty ho máš i v postely, jak se znáte už dlouho..asi když ho máš nemáš svůj pohled na žádnou věc a tedy o autech asi moc nevíš, když se ne vše musíš obrátit na svojeho osobního bankéře.:-(

ajta
3. dubna • 18:07

nejsem žádnej grammar nazi, ale jakej mentál musí člověk bejt, aby napsal "v postely"...
Ale holt to odpovídá Ynteligentním příspěvkům tohohle individua

Kari
3. dubna • 14:25

To víš že jo, Petříčku. Ale neboj, jednou se určitě tvůj psychický stav zlepší :-D

petr r. (petrumr)
3. dubna • 17:13

to ti poradil tvůj osobní bankéř?

WP
3. dubna • 10:05

Kdopak ti asi rozumí? Psychoterapeut?;-)

Dzordzik
3. dubna • 8:47

Hlavně Škodovku a ještě takovou si za 1,5-1,7 mega koupí opravdu jenom nesvéprávný jedinec.

Jano
3. dubna • 15:37

Z a vyše 60 t euro mam u BMW X3 so sestvalcom a to uz je iné vozenie a servis to je mazec nemá ani prémia pri porovnatelnej kategorii.

joe
3. dubna • 12:38

Tohle je taky šupa: příplatek 103.200 Kč za přeplacený servis na 5 let/150.000 kilometrů.

Stary pes
4. dubna • 20:00

To je cista zlodejina...

jogurt
3. dubna • 13:57

5 servisních prohlídek je cca 85000, jednou brzdy+ kotouče = 20000, prkotiny jako stěrače, atd, stěží se dostaneme na 110 000. Takže je to prašť jako uhoď.

Lojza
5. dubna • 19:28

Brzdy a kotouče předpokládám přední za to nezaplatím ani u bmw 7, pravda ne v autorizaku

Joe Doe
3. dubna • 15:29

"85000, jednou brzdy+ kotouče"Holt, keby ich VAG nevyrabal z preglejky... nebolo by treba menit ;)

Doporučujeme

Články odjinud