Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI se loučí edicí Challenge. Může stát přes 1,7 milionu Kč

stát by měl řidičům dávat čip s gps pod kůži pro taková auta. Znám dost lidí co kodiaga vyměnili za jiné, např jeden za SF který má 4X4 HTRAC™ , v kodiagu taky měl 4X4, ale jen na papíře.

Odpovědět  |   | 
Dzordzik  |  03. 04. 2020 08:47

Hlavně Škodovku a ještě takovou si za 1,5-1,7 mega koupí opravdu jenom nesvéprávný jedinec.

Odpovědět  |   | 
joe  |  03. 04. 2020 12:38

Tohle je taky šupa: příplatek 103.200 Kč za přeplacený servis na 5 let/150.000 kilometrů.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 04. 2020 13:57

5 servisních prohlídek je cca 85000, jednou brzdy+ kotouče = 20000, prkotiny jako stěrače, atd, stěží se dostaneme na 110 000. Takže je to prašť jako uhoď.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 04. 2020 15:29

"85000, jednou brzdy+ kotouče"

Holt, keby ich VAG nevyrabal z preglejky... nebolo by treba menit ;)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 04. 2020 19:28

Brzdy a kotouče předpokládám přední za to nezaplatím ani u bmw 7, pravda ne v autorizaku

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  04. 04. 2020 20:00

To je cista zlodejina...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 04. 2020 15:37

Z a vyše 60 t euro mam u BMW X3 so sestvalcom a to uz je iné vozenie a servis to je mazec nemá ani prémia pri porovnatelnej kategorii.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 04. 2020 10:05

Kdopak ti asi rozumí? Psychoterapeut?

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 04. 2020 10:32


Dneska už je 3.4. o dva dny jsi zaspal

Odpovědět  |   | 

to ti poradil tvůj osobní bankéř? Ty ho máš i v postely, jak se znáte už dlouho..asi když ho máš nemáš svůj pohled na žádnou věc a tedy o autech asi moc nevíš, když se ne vše musíš obrátit na svojeho osobního bankéře.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  03. 04. 2020 14:25

To víš že jo, Petříčku. Ale neboj, jednou se určitě tvůj psychický stav zlepší

Odpovědět  |   | 

to ti poradil tvůj osobní bankéř?

Odpovědět  |   | 
ajta  |  03. 04. 2020 18:07

nejsem žádnej grammar nazi, ale jakej mentál musí člověk bejt, aby napsal "v postely"...
Ale holt to odpovídá Ynteligentním příspěvkům tohohle individua

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 04. 2020 11:02

Je to naprosto zřejmé, jak je to VW řešení 4x4 "jen na papíře" a jak so Hyundai řešení natrhne všem

https://www.youtube.com/watch...

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 

jo parádní videa, kdyby jsi se někoho zeptal, tak hyundai může to zavřít a oni všichni to neudělali, joo prodejci VW jdou za zisky a myslí že lidi si nepřečtou ani návod. Ty nemáš dost perspektivního myšlení?

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  03. 04. 2020 08:55

Parádní kára, v mainstreamu nemá konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 09:22

Problém je, že v této specifikaci už konkuruje cenou premii. Stejně motorizované GLC 300d vyjde krásně naspecifikované za 1,7 mil. úplně v pohodě a při veškerém respektu ke kodiaqu, GLC je jiný level, v každém aspektu, od designu přes jízdu, komfort až po kvalitu materiálů uvnitř...

Odpovědět  |   | 
TVL  |  03. 04. 2020 11:15

Já sem na 2,07 mega.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 11:56

S GLC 300d? Za ty peníze už musí mít glc šestiválec, glc 300d si za dvě mega koupí max. stejný typ jantara jako je ten, co dá 1,7 za kodiaqa.

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  03. 04. 2020 12:19

Kravina, na Ko RS dostanu takovou slevu, že libovolná stejně vybavená prémie ve stejné třídě a výbavě bude o statisíce dražší i po slevě.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 12:26

Ok, kodiaq je tu za 1,7 mil., jakou reálně na něj při této ceně dostaneš slevu? Napiš, řeknu ti, kolik můžeš reálně dostat slevu na glc za 1,7.

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  03. 04. 2020 13:01

1,7 je nejvyšší možná cena, dej sem nejvyšší možnou cenu GLC.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 13:33

Dělal jsem nedávno jednu specifikaci právě na glc 300d, a právě v té ceně, proto o tom píšu, zadej si na stránkách mercedesu do konfigurátoru kód MNF7L93A a vyběhne ti. Srovnej ji s tím, co má ten kodiaq za 1,73, který je v článku a napiš, co má oproti tomu glc navíc. Zjistíš, že je to prakticky nastejno, mercedes nemá stř. okno, ale jinak jedna k jedné.

Takže ceníkovka 1,73, reálná kupní cena byla 1,39 mil. (mluvíme o ceně s dph). Pochybuju, že u škodovky dostaneš reálně 20% slevu (mluvím o jednom kuse, žádný fleet), každopádně, stejně nakonfigurovány vycházejí ta auta cenově podobně, MB je o něco dražší, ale žádné statisícové rozdíly, a to je GLC výrazně lepší auto.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2020 14:39
Ooos  |  03. 04. 2020 14:59

Teď koukám, že za 1,7 se dá sehnat GLC 43 AMG v holotě. Sice menší, míň vybavený, ale má to MOTOR. Žádný trapný naftový biturbo ve čtyřválci... Moje volba by byla jednoznačná, byť vykoupena cenou menšího prostoru a výbavy...

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 17:36

Ono to glc ani není prostorově horší než kodiaq, a hlavně, je to výrazně lepší auto. Za reálných 1,7 mio se dá pořídit i se šestiválcem, já jsem jen dával srovnání s motorizací naprosto srovnatelnou s tím rs kodiaqem.

Odpovědět  |   | 
kesu  |  03. 04. 2020 22:20

GLC je podstatně lepší auto, ale oproti kodiaqu je vnitřní prostor asi tak poloviční..

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 17:33

Ano

Odpovědět  |   | 
ajta  |  03. 04. 2020 18:12

...napiš, co má oproti tomu glc navíc:
chápu tvůj úhel pohledu, ale hned na první pohled mi tam chybí 2 věci, bez kterých bych auto já nekoupil - nezávislé topení a vyhřívané čelní sklo (nebo hledám špatně?)
tím neříkám že bych koupil kodiaka...

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  03. 04. 2020 22:55

Chybí toho tam daleko víc, tažné, panorama, 3 řada, střešní box, zimní obutí 5 letý rozšířený servis a další věci. Srovmatelné verze jsou cca 1,4 vs 1,7 s tím, že u škodule sundám 25%, u Medvěda se přes 20% nedostanu. Takže ano GLC je lepší auto, ale rozdíl v ceně tam prostě je. Konec konců kdyby nebyl, tak zákazníci nejsou debilové (jak si zdejší diskutréři zjevně myslí) a u Merglu by stála fronta od Jihlavy až na Chodov. No protože nestojí, tak je jasné, že tam ten rozdíl prostě je.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  05. 04. 2020 09:46

Servis je u mb ve standardu, o okně píšu, pokud doplníš tu panoramu a závěs, je to nějakých 60tis. navrch, ale to je nepodstadné. Tys pod kodiaqem za 1,7 napsal, že nemá v mainstreamu konkurenci, já, že za tu cenu už konkuruje premii. Dokazuju na příkladu konkrétního auta, kde reálná kupka byla 1,39, 20% sleva na jedno auto. Pro sebe umím u mb a bmw 23-25%, ale beru auta po dvou.
O 25% na jedno auto u Škody pochybuju, nikdy jsem neslyšel, že by někdo takovou slevu na nové auto u Škody dostal.
Abych to ukončil, kodiaq za 1,7 je novinářský extrém, za 1,5 milionu nesmysl, za 1,3 po reálné slevě, čistě fanouškovská záležitost, protože za ty peníze se dá koupit lepší auto, nejen značkou, ale hlavně kvalitami. Fronty se stojí na kodiaqy za osm stovek, tam glc, reps. premie, opravdu nemá co nabídnout.

Odpovědět  |   | 

na ty mercedesy, toyoty, hyundai atd. dostaneš taky slevu a ještě benefity, to na škodu si zaplatíš servis za 105tkč a v servisu ti řeknou, že na to a to se to nevztahuje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 04. 2020 15:30

"této specifikaci už konkuruje cenou premii"

Nekonkuruje. Len to stoji ako premia.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 17:41

Mezi “konkurovat cenou” a “stát stejně” není významově rozdíl. Že to auto nekonkuruje prémii svými kvalitami, ano, o tom tu celou dobu píšu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 04. 2020 10:04

Hmmm, tak za ní vysol 1,5M. Pak si můžeme popovídat. Dinár ti to vymaloval zcela jasně.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 04. 2020 10:36

Nemám obavy, že se to prodá mrknutím oka všechno. I přes vysokou cenu byl i tak Kodiaq RS dobře prodávaný model. Stejně to většinou pořídí firmy, které dostanou nějakou slevu. To že spoustě lidem, včetně mě, to za tuhle cenu smysl nedává, je už nepodstatné.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  03. 04. 2020 11:59

1,2 mil a 1,7 mil, to je rozdíl půl milionu, ale zjevně je to částka, která je pod rozlišovacími schopnostmi některých tady.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 09:00

A proč nestanovit cenu na hezkých 1.999.999,-Kč? A nekonstatovat, že to opravdu, ale opravdu už dražší nebude.
Teď vážně, pokud se Kodiaq dobře prodává a zákazníci jsou ochotni zaplatit, tak proč ne, že? Prospěch z toho budou mít všichni. Zákazník bude mít radost z "milionové" škodovky, automobilka bud mít zisk a občané z Česka více peněz v podobě daně ze zisku Škody...

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, ted škodovka táhne republiku ke dnu, ještě, že máme ten hyundai který dal státu 10melounů. Škodovka jenom natahuje ruku a chce po státu náhrady.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 09:14

Však jsem to napsal: "...v podobě daně ze zisku Škody..." Čím dražší bude Kodiaq, tím více korunek se nasype do státní kasy v podobě daně...
(Jinak kdo, koho a jak a jakému dnu, to se ještě přeně neví, ale ukáže se za pár měsíců. A může to být potom hodně "zajímavé"...)

Odpovědět  |   | 

ano napsal, ale nikdo neví kde ten zisk zůstane, jestli koncern ty zisky nenacpe do neprodejné ID3. Na tu dan ze zisku opatrně.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 13:45

Všechny zisky se vždy odvádějí matce! Tudíž drtivá část zisku teče do Německa, samozřejmě pokud jde o Německé firmy. Na východě jsou pořád menší náklady, takže si můžou mlaskat jak se jim to zatím stále vyplácí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 17:30

Abys neměl tak velké deprese, že "drtivá část zisku" teče do Německa, tak ti připomenu, že ty tsíce zaměstnanců automobilky Škoda a dodavatelských firem (automotive a nejen ty...) má velmi slušné platy a z nich jsou placené daně. Ještě bys měl vědět, že Škoda patří stabilně mnoho let do destítky největších přispěvatelů do státního rozpočtu. Potom by ti mohlo dojít i to, že modernizace firmy a investice na rozšíření firmy se platí ze zisku. To, že se do Škody napumpovaly ohromné miliardy, to by sis měl uvědomit. A to, že si německý majitel Škody zisky odvádí i pro sebe, to je jasné, zadarmo ani kuře nehrabe. Měl by sis uvědomit i to, že pokud by Škodu nezachránil zahraniční kapitál, tak by už neexistovala a tisíce dnešních zaměstanců by rozhodně nevydělávali takové peníze jako vydělávají. Zjisti si, jak jsou placeni zaměstnanci v Agrofertu... Nebo jaké jsou platy ve firmičkách ryze českých podnikatelů... A z toho si můžeš odvodit, co znamenají vysoké platy ve Škodě pro ostatní českou infrastrukturu podnikání, kde ti škodováci bydlí a utrácí peníze. Takže se raději zamysli nad obsahem a formou toho, co píšeš. Spíše bys měl psát děkovné ódy o VW a jeho působení v Česku.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 18:15

Absolutně jste nepochopil co jsem napsal. A plkáte o něčem jiném. Nezpochybňuji, že Škoda dává dost, ale píšu, že veškeré zisky jdou zpět k matce. A každá firma ví jak si co nejvíce snížit placení daní. Sám jsem v několika DE firmách pracoval, takže vím jak to funguje.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 18:30

Dane optimalizuji VSICHNI.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 18:41

To on ale nepochopí...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 18:39

To jsi tam pracoval jako dělník na montáži nebo jako pomocý dělník, případně svářeč (těch je v Německu pořád nedostatek...)?
Pokud bys tomu alespoň trošku rozuměl, tak bys nepsal, že (cituji tě): "...veškeré zisky jdou k matce". Možná jsi myslel (ale něco jiného psal), že se jedná o čistý zisk po zdanění (ten jde tedy většinou vlastníkovi, ale část může zůstat v podobě odměny vrcholovému managementu Škoda v Česku - ale pokud to jsou Němci, tak to asi "utratí" v Německu...). Potom ještě existují nepřímé zisky jiných podnikatelských subjektů, jak jsem zmínil, způsobené utrácením peněz škodováků v bydlišti (obchody, služby, stavební firmy - utrácení za byty a rodinné domy,... a z toho placené daně a jiné odvody státu). Ale to je něco, co nechápeš a určitě ani v budoucnu nepochopíš soudě podle tvé reakce.
Potom jsi ještě nepochopil, že z hrubého zisku se financuje i rozvoj a investice přímo ve Škodě (náklady), čili zůstane část zisku "doma" v Česku ve Škodě a ten se následně opět projevuje jako součást rozvoje firmy (zaměstnanost, zvýšení produktivity, zvýšení platů....) a následně opět jako rozvoj celé oblasti, kde Škoda vyrábí a škodováci pracují a utrácejí peníze....

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 19:08

Nepotřebuji pracovat v Německu. Navíc pokud o tom nevíte, tak jsou i v Česku Německé firmy, kde lze pracovat, ale je to tajné, tak to nikomu neříkejte. O mé pracovní pozici si můžete myslet co je Vám libo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 19:53


Napsal jsi, cituji tě: "Sám jsem v několika DE firmách pracoval, takže vím jak to funguje." - a já jsem ti odpověděl, cituji: "To jsi tam pracoval jako dělník na montáži nebo jako pomocý dělník, případně svářeč (těch je v Německu pořád nedostatek...)?"
A ty mi odpovíš, cituji tě: "Nepotřebuji pracovat v Německu.....".
Ještě pro vysvětlení - to co jsem napsal jako doplněk věty v závorce (těch je v Německu pořád nedostatek...) znamenal, že v německé firmě by tebe k významější pozici nepustili a naopak na místě svářeče jim tvoje "bystrost a znalost" nevadila a nevadí...

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  04. 04. 2020 08:27

a copak jsi v tech DE firmach delal?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 04. 2020 10:07

Škodovka táhne republiku poslední desítky let, nevím proč by nemohla chtít pomoc v nouzi, která není z jejího přičinění taky.
Tyhle odborářský slinty jsou bezvadný!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 10:59

Souhlas.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 13:47

Táhne to je bez debat, ale zisky jdou bohužel pryč ze země. Tady nezůstane nic "navíc".

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 16:12

Nic a nikdo nebrání českým podnikatelům a investorům Škodu koupit od VW a nechat ji produkovat zisky jen pro Českou republiku, aby zisky nešly pryč ze země. Stejně tak to mohou "Češi" udělat s bankami a pojišťovnami atd...
A můžete poradit Kellnerovi aby podnikal jen v Česku a "nevykořisťoval" jiné státy....
Nebo třeba můžete poradit Babišovi, aby investoval a zřidil divizi výroby aut v Agrofertu...
(když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 18:21

Zase jeden co mu leží v žaludku ubohé Čápí hnízdo. Ale že tu dotaci použil v Česku to je asi jedno, lepší jsou asi firmy co odvádějí získy z Česka, že? Nebo, ti co manipuji s dotacemi a nepíše se o nich. Dalík a jeho 500 mil. je proti Čápímu asi úplný prd, viďte?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 18:31

Dalik nebyl premier a sel brucet.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 18:46

Odborář a Babišova "kobliha" je z těch informací celý roztrpčelý a zmatený a všechno se mu plete...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 18:50

Právě proto, abych ti udělal radost, tak jsem napsal text v závorce:
(když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)
- a to právě proto, protože jsem předpokládal tvoji reakci, cituji tě:"Ale že tu dotaci použil v Česku to je asi jedno, lepší jsou asi firmy co odvádějí získy z Česka, že?"
(Je s tebou zábava. Podlé tvého myšlní a "bystrosti" možná brzy překonáš zdejšího "odborníka" Zelí.)

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 19:04

Jestli nejste dělnická lopata Vy, podle pravopisu a chyb v textu to tomu odpovídá. A obzvláště argumenty typu kobliha atd..

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 19:44

Když jsme u toho pravopisu, tak si přečti po sobě, co jsi vytvořil, cituji tě: "Navíc pokud o tom nevíte, tak jsou i v Česku Německé firmy, kde lze pracovat, ale je to tajné, tak to nikomu neříkejte."
-- To ale já, na rozdíl o tebe, přehlížím a nikomu nic nevyčítám, protože může jít o pouhý překlep. Moje překlepy nebo vynechaná písmena souvisí s tím, že píši rychle a občas zachytím o jinou klávesu. Nikomu to v diskusích nevadí a každý to chápe. Akorát ty ne (komu není shůry dáno, v apatice nekoupí...).
Jak jsem se už zmínil - jsi povedený človíček a je s tebou sranda. Když ti dojdou argumenty, tak sklouzneš k pouhé "kritice" bez toho, aby sis nejdříve udělal pořádek u sebe, ty "N"ěmecká firmo.
Je vidět, že pojem dělnická lopata ovládáš perfektně a správně ses zařadil (tento pojem jsi použil ty a ne já). Musíš uznat, že podle tvé argumentace v diskusu slovo kobliha jako označení pro stoupence Babiše je výstižné, a proto není urážkou.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 20:56

Já myslím, že bychom to dohadování měli ukončit. Babiše jsem nevolil nemám a neměl jsem v něj důvěru. Hezký zbytek večera přeji!

Odpovědět  |   | 

pepo čapí hnízdo je veřejnosti přístupné a ty dotace jsou vidět a každý tam může zavítat.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 10:45

Pro méně chápavé - mapsal jsem ten doplněk:"(když to udělá potom Babiš s tou automobilkou tak šikovně, jako s tím "Čapím hnízdem", tak VW zbledně závistí a raději sám vyhlásí bankrot...)"
Z obsahu toho, co jsem napsal vyplývá to, co jsi zmínil ty. Když zkrátka "česká" automobilka Agrofertu získá a bude získávat pro to svoji nově zřízenou automobilku takové peníze v podobě dotací, na které VW nedosáhne, tak za takových podmínek může nová "česká" automobilka porazit i ten samotný VW.
Samozřejmě taková nová "česká" automobilka by byla "veřejnosti přístupná" (a mohla by v ní dokonce veřejnost pracovat...) a ty dotace by byly vidět v podobě výrobků ("českých" aut) a výrobních budov a každý by tam mohl zavítat v rámci exkurzí... (nebo do muzea, které by za další dotace "česká" automobilka postavila).
Realita je zatím taková, že známá česká automobilka Škoda byla na pokraji bankrotu a jejím prodejem koncernu VW se zachránila a úspěšně vyrábí a prodává, ale je teď v německém vlastnictví. Proto je přirozené, že čistý zisk zůstane vlastníkům, kteří si s ním podle svého uvážení nakládají. A potom je zde řada pitomců ("odborářů" - jedinců myslících v komunistických dimezích "vykořisťování" a zlodějiny od kapitalistů z "volstrýtu"), kteří by rádi měli ten čistý zisk "doma". A přitom někteří z nich nevidí princip oprávněnosti či neoprávněnost dotací, který případ "Čapí hnízdo" jasně ukazuje. Jestli to bylo na hraně Zákona (podnikatelská šikovnost - šibalství) nebo za hranicí Zákona (trestný čin), to ukáže výsledek právoplatného rozsudku soudu.

Odpovědět  |   | 
Ty zase perlíš  |  04. 04. 2020 11:52

Je vtipné, jak poloretardovaným opicím leží v žaludku čáp, ale Řebíčkovi rozkrádačky v rozsahu vyšším řádu desítek miliard, to jim nevadí, protože by byly za idioty, když je volí. Hezký den, mysliteli Josefe

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 11:58

Kobliha se ozvala. (Všeci kradnú...)¨
(Kde jsi sebral, že poloretardovaným opicím nevadí rozkrádačky? A že poloretardované opice volily ODS?)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2020 12:41

Oba zminovani nejsou ani prvni a zel ani posledni. Andrejko je ale STBak, uplakanek, lhar a - nyni se ukazuje - i neschopny manazer. Pokud nerecituje texty pripravene svymi PR experty, tak je marny a tragikomicky. Zel v ukricene opozici to neni o moc lepsi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 04. 2020 19:58

No vzhledem k tomu, jak si počíná s vedením státu a aktuálně vedením krize, tak se nedivím, že musí krást dotace. Když Vám ukradu finanční obnos, která byl určen Vám, ale utratím jej v Česku, tak to bude v pohodě?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 04. 2020 20:18

To asi ten "expert",., | 03. 04. 2020 18:21, stejně nikdy nepochopí. Myšlení mnoha stoupenců Babiše je prapodivné a odpovídá to tomu: "všeci kradnú...", hlavně že je to "doma"...
Potom jsem ještě u "koblihářů" zaznamenal jeden zajímavý argument. Je lepší když "krade" jen jeden a pohlídá ty ostatní, než aby jich kradlo hodně...
Sklon k oblíbenosti a volby "vůdce", který všechno umí a nejlépe zařídí a na všechno dohlédne, je bohužel v Česku tradiční. A takovým "vůdcům" je potřebné přece něco "odpustit", atd. Jo, to je realita a blízká budoucnost ukáže, kam se česká společnost posune a jakým směrem se vyvine česká státnost (Hradní sestava je také zajímavá...).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 20:20

Kdo nekrade, okrada rodinu

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 10:52

Proto se k němu "přelila" část bývalých voličů KSČM, která tu "spravedlnost" a "poctivost" má stále v krvi.

Odpovědět  |   | 
Ezop  |  03. 04. 2020 09:59

Výhoda automobilek, které mají v určitém regionu velké prodeje. Pamatuji si kdysi na Passata B5, V6 2.5TDI, 4motion, aut, plná palba. Buď stál 1.4 nebo 1.6mil. Což je na dnešní peníze kolem 2mil. Pro automobilku není důležitý zisk z prodeje "pár" kusovek, ale reklama, že daný model existuje. Za ti peníze to je pochopitelně pro velké fanoušky.

Ostatně, i prémiové vozy mají své fanoušky. Jenže prodávají pod jinými značkami. Alpina, Brabus, Carlsson,.. A taky nikdo nekříčí, to si může koupit jen debil, já bych si za ty prachy koupil jachtu.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  03. 04. 2020 09:32

Černé perly byly také z počátku bezcenné a vyhazovaly se jako zmetky. Pak někoho napadlo je přidat mezi drahokamy a z legrace nabízet za velkou imaginární částku. Lidé je po čase začali kupovat a dneska jsou velice cenné. Já se přiznám, že by jsem 1,7m nedal, zejména když je Lanďák 200 za 2,5m.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 04. 2020 10:08

Lanďák vs Kodiaq? Ty snad vedle sebe nemůže stavět nikdo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 04. 2020 15:35

Postavit moze. Na parkovisku, napr. ;)

Odpovědět  |   | 
 |  03. 04. 2020 10:04

Cena lidova pro "delnicky lid". Ktery ma ale asi ted jine starosti nez to utratit za tenhle pekac.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 04. 2020 14:34

Někde je uvedeno, že to má být auto pro dělnický lid? Je na trhu málo levnějších aut?

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  03. 04. 2020 10:39

Challenge je trefne

Vysolit za naftovou krabici od Skody s prusermotorem 1,7 milionu, tomu rikam challenge!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 04. 2020 15:01

A jaký má ten motor průsery?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 04. 2020 15:03

A jaký má ten motor průsery?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  03. 04. 2020 11:18

Za 1,7 mega už se dá sehnat předváděčka BMW X5, tak proč škodověnku? Já vím, není to nové a dle vlastní konfigurace, ale ročník 2019, 7000 km, M-paket, motor 195 kW.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 04. 2020 19:35

V BMW ti dají slevu na X5 20% slevu nepotrebujes nakou predvadecku.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 12:31

V pořádku, však je to přeci nejrychlejší 7-místné SUV na Nürbugringu! Navíc budete hned za velkýho frajera, až se Vás někdo zeptá “Co máš za auto?” a Vy drsňácky odpovíte “Přece Kodiaq RS Challnege” To za ty prachy stojí, ne?

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  03. 04. 2020 13:17

Přesně. Akorát ta reakce: "Škodofku jo?" ho nepotěší...

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 14:12

Mínusy jedou, takže jsem se trefil přímo na komoru

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 14:29

Kdyby jely plusy, taky by to byla trefa na komoru?

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 14:43

Nebyla, tohle zjevně nadzvedlo ze židle Škoda fans, což bylo účelem.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 15:11

I ty brepto.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 15:15

Ty seš zářnej příklad

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 15:19

Běž si podat s mpolanem ruku, ten je taky senzibil a takhle po internetu na dálku pozná, kdo fandí jaké automobilce. Jste k smíchu, klauni.
Škodovku jsem nikdy nevlastnil a nikdy bych si ji nepořídil.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 15:26

Nemusim bejt senzibil, ani psycholog, reakcí ses provařil sám . Buď v klidu prosim tebe.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 15:37

Ty jsi ještě větší oslík než jsem si myslel xD

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 15:51

Kdybys mě měl v paži (jak se tady snažíš napózovat), neměl bys tendenci mít pořád poslední slovo, ty oslíku.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 16:03

Tak nejdříve jsem fanda Škodovky a teď pózuju, co ještě se mi budeš snažit vnutit?
Ty jsi jen takový šáša, viď.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 16:11

Zase, viď? Podívej, úvodní příspěvek přečetlo X lidí. Duševně statní jedinci mávli rukou, méně statní dali mínus a zatim vedeš ty, kterej to dotáhl i na několik komentářů s výrazy jako oslík, šáša (asi se za účelem urážky) a snažíc se mít stále poslední slovo. Ach, to ego je svině...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 16:25

Odpovím jen tak, bezcílně, abych ti udělal radost. Teď si můžeš myslet, žes mě odhadl naprosto přesně, a půjde se ti spokojeně z práce. Slavnostně ti tady slibuji, že toto je moje poslední reakce na tebe. Předchozí tvůj příspěvek byl ještě humorný, ale tímto, na který reaguji, jsi to pohřbil. Každá legrace jednou končí, každý cirkus zavírá, tys ten svůj verbální cirkus zavřel právě včas. Měj pěkný víkend a už nereaguj, bylo by to zbytečné, neodpovím ti.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 16:30

Tobě taky

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 18:17

je legrační sledovat, jak mentálně zaostalejší lidi (kteří navíc škodovku nemusí) chodí do jejich diskuzních fór a pod články o jejich modelech. Já bych si tipnul na nějaký mindrák, jako má jeden nejmenovanej uživatel auto.cz, kterému projdejce škoďáren ojel ženu a on teď každou diskuzi tapetuje příspěvky že škoda je hnůj atd...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Mirek  |  03. 04. 2020 18:29

Jo Chocholoušku, asi by sis měl přečíst diskuze třeba pod články aut Hyundai, potom by jsi sám sebe asi začal léčit v blázinci. Odkdy je tohle diskuzní fórum Škoda a nikdo kromě škodovkářů tu nemá přístup "chodí do jejich diskuzních fór"? Nebo se snad někde konečně provalilo, že Autorevue.cz je provozováno Škodou a určené pro škodovkáře? Jestli ten mentálně zaostalejší nebudeš spíše ty, Chocholoušku.

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 19:21

Mirečku, Mirečku... Já chápu, že ne každý je tam "pod čepicí" obdařený, ale většina těch lidí co není, je radši zticha, takže to není moc vidět. U tebe tohle bohužel neplatí a tak ses zde bohužel trochu odkopal. Ale nevadí.
Nejdřív začneme fakty - pojďme se se podívat třeba na ty články o H a diskuze pod nimi.
https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-elantra-ofic... ... (diskuze 14 příspěvků, žádný hejt)
https://www.autorevue.cz/ostry-hyundai-i20-n-si-to... ... (diskuze 0 příspěvků)
https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-i20-do-posle... ...
(49 příspěvků - 1 hejt mentál JirkaX, jinak cajk)
Jejich diskuzní fóra - myšleno např Superb X pokec, Škoda news... atd.
Tak snad jsi to pochopil. Ale pokud ne, nemusíš se stydět (u tebe mě to ani nepřekvapí). Jen slušně popros a já ti namaluju obrázek (ten bys pochopit měl)...

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 19:06

Protože je to sranda. Navíc jsem nikde nezmínil, že nemám rád Škodovku. Pouze jsem naznačil, že koupit Kodiaqa za 1,7 milionu může jen blázen To, že Škodovkáři neumí často kritiku uníst, kopou kolem sebe, to je prostě fakt a za to já nemůžu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 19:12

Kodiaq za 1.7 mil mj. znamena, ze se automobilce a kupci hodne dari.

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 19:29

Luldo: je mi naprosto jasné, že tvoje znalosti o všem jsou zcela bezbřehé. Vyrovnat se ti může snad Radek Hulán, ale jen s odřenýma ušima.
Ale protože tě mám rád, prozradím ti něco, co ti trochu rozšíří obzor. Existuje skupina lidí, co má peněz více než dost, ale z různých důvodů nechce aby to bylo moc vidět. Finančně by pro ně nebyla problém Bentayga, ale aby nevyčnívali a neprovokovali, volí raději něco méně nápadného. Třeba obyčejnou škodovku. Já chápu, že to pro tebe asi bude šok, ale tak to prostě v některých oblastech podnikání chodí.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 19:43

Samozřejmě, tímhle žvástem se ukájet můžeš. Nepopírám, že takovýhle lidi neexistujou, ale nedělej tady z toho obecný závěr, jako by to byl naprosto normální jev. Navíc nechápu, co Vás tak hrozně rozčiluje nad mým názorem (napsáno procokativně, uznávám), že za tu cenu je to absolutně nesmyslná koupě, když se za to dají sehnat například skladová X5, GLE atd., což jsou auta o parník jinde...

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 20:30

Páni, ty jseš expert. A když už jsi odhalil, že za top verzi kodiaka si můžeš koupit skladovku X5 nebo GLE, tak ti prozradím další tajemství. Za top verzi Fordu Focus můžeš koupit skladovku MB CLA AMG. A to je auto o parník jinde. A za top verzi peugeotu 508 můžeš koupit skladovku MB E, atd. Ale už radši budu končit, aby těch tajemství na tebe nebylo moc...
Hele, Luldo, narovinu - já tvůj problém chápu. Napíšeš něco bizarního a máš pocit jak jseš hustej a že sis kopnul do škodovkářů. Většina lidí tady si ale spíš pomyslí "co je to za kokota" (viz můj první odstavec) a dá ti mínus. A ty z toho vyvodíš že tě škodovkáři nemají rádi a zamindrákovaně tě mínusujou. A ve finále končíš s čepicí z alobalu a jdou po tobě všichni. No, bořit ti tvůj svět nebudu. Hodně štěstí a neboj se odhalovat další tajemství. Leží před tebou celý svět...

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 20:39

Já vůbec nemám pocit, že jsem hustej, můj účel to splnilo na 100 %. Vyvolal se flame o hovně, protože opět pod článkem o Škodofce někdo kopnul do bábovičky A samozřejmě děkuju, že jsi mi tajemství ozřejmil, mám štěstí, že jsi šel kolem. Ještě něco máš na srdci? To víš, rád využiju situace na přiučení, když na moje plky reaguje taková mozková kapacita.

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 20:49

Páni, tak tomu říkám happyend. Dozvěděl ses tajemství, už nejseš hustej a splnil sis účel na 100%, jako úderník. Tak hodně štěstí a bacha na ten alobal...

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 20:56

Čoveče, to jsem tě asi přecenil, čekal jsem něco duchaplnějšího, přece jen taková kapacita. Jsem poněkud zklamaný, ale co už, moje chyba.

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 20:59

Nic si z toho nedělej, zezdola, z tvého úhlu pohledu se každý tyčí jako velikán. Natož já...
Ale myslím, že i to málo, co jsem ti dnes předal (takových tajemství...), budeš žít několik let.

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  03. 04. 2020 21:05

No nic, musím ještě před koncem směny obejít pár pacientů, takže už si nebudeme psát. Tak sem prosím ještě napište na konec něco jednoduššího, ať to nevypadá že jste prohrál bez boje a třeba se sejdeme někde pod jiným článkem o škodovce, kde si budete plnit svých 100%. Hezký večer...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 04. 2020 21:06

Škoda, že přestal vycházet Dikobraz, pasoval bys tam.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 21:11

Tohle bylo snad ještě horší, než ta reakce před tím. Jsem tě přechválil asi a leze ti to do hlavy. Víš, že se říká v nejlepším přestat a nejlepší jsi už vyčerpal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 13:33

Takze Skoda se muze pysnit nejen nejrychlejsi ale i nejdrazsi kolotocarskou maringotkou

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 04. 2020 13:36

Nemůže.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  03. 04. 2020 14:46

No, nejrychlejší. Já jsem s tim jel a zase takovej požitek to nebyl. Do 180 docela jo, pak bída. Za mě je 176 kW na takovou obludu docela rozumnej základ, aby to nějakou dynamiku mělo. Kdyby to mělo o 100 koní navrch, pak by se to možná jako RS dát bralo.

Odpovědět  |   | 
lOl  |  03. 04. 2020 14:56

...která navíc vypadá jako opuchlá masařka. Když to vidím jet, tak nevím, zda se smát či plakat. Děkuji, nechci!

Odpovědět  |   | 
Hniloba  |  03. 04. 2020 14:20

Kdo ma 1,7 mega na tohle tak bude i 2,2 mega na GLS nebo X7.

Odpovědět  |   | 
Ajta  |  03. 04. 2020 18:19

A kdo má 2,2 mega, byl by blbej kdyby šel do gls, ale radši by měl přidat na 2,5 a jít do RR.

Odpovědět  |   | 
Halley  |  03. 04. 2020 14:33

Mno, asi to dokážou někomu prodat a jsou v tom dobří... protože prodat auto na technologické úrovni s výbavou roku 2015 za cenu roku 2025, to je umění.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 04. 2020 18:53

To jako že už začala ta hyperinflace a nebo jak tomu máme rozumět?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 19:05

Pred mesicem byla nase mena vuci Euru o 2 koruny silnejsi.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 19:17

Spíše to vypadá, že se předpokládá dlouhodobý propad koruny, tak se upravují ceny. Je to sice docela rychlá reakce, v případě zdražení, ale pokud to zákazníci akceptují, tak proč ne. Pro zemi je to určitě výhodnější než prodeje těch automobilek, které zde nevyrábí.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 04. 2020 19:37

Krize má v Evropě trvat cca 4 roky, tak jim přeji veselé prodeje za takové bláznivé částky částky (vždyť je to pořád jen lowcostová Škodovka na "platformě Golfu". Propad koruny ke 30ti Kč za Euro bude nepříjemný, všichni zchudneme, ale zase to může pomoci ekonomice (podobný kurzový polštář měla v 90tých letech a koneckonců i za té nedávné recese).

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 19:44

No uvidíme, u nás ve firmě stopli Octavie IV jsou zatím moc drahé. Momentálně to vypadá, že bude kupovat jen Scala a Superb. Někdo si u nás polepší, někdo ostrouhá. I když možná ostrouháme všichni.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 20:02

Darovanemu koni za zuby nekoukej

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 20:53

Myslel jsem to tak, že kvůli aktuální ostrouháme všichni. Jinak máš samo pravdu. Pořád lepší služební Scala a k tomu možnost mít v garáži něco pro radost.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 04. 2020 19:32

Euro za 27 Kč tu bylo roky a Kodiaq nestál ke dvěma mega...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 04. 2020 19:34

Taky pravda

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 19:41

Taky platy ve Škoda Auto byly řekl bych nižší. V době uvedení stal Kodiaq jestli se nepletu v plné možné výbavě s 147kw naftou kolem 1.35 mil..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2020 19:29

Cena necena ale stejně na silnicích všude ne jenom v česku potkáte spíš Rs od škody než gls od mercedesu.Za 1,7mio bude škoda v4 v palbě a mercedes s v6 v holobytu když se to vezme podle konfiguratoru.

Odpovědět  |   | 
Oops  |  03. 04. 2020 19:52

Jenže i ten Mercedes v holotě bude podvozkově jinde, bude mít kvalitnější plasty, zpracování obecně.

Navíc je tu další faktor. Dobře vybavená Škoda byla doposud za 1-1,2 mil. Mercedes za 2-2,2 mil. Rozdíl 1 mil, což je hodně. Pokud se Škodovka začne cpát do 1,5-1,7, tak rozdíl máme kolem dejme tomu 300 - 400 tisíc a na to se jim každej leda tak víš co

Odpovědět  |   | 
ajta  |  03. 04. 2020 20:42

Tady na Garáži se často vytahuje jedno rčení o opicích a banánech. Zkus si to tady projít a dojde ti, proč si někdo kdo má 1,5mio nemusí cpát do prémiové třídy...

Odpovědět  |   | 
Oops  |  03. 04. 2020 20:52

S prémií jezdím od roku 00. Klasická údržba i v autorizáku stojí téměř stejně, jako ve Škodě (kde chtějí za litr oleje přes 700,-) pouze některé mohou být poněkud dražší. Co dál?

Odpovědět  |   | 
,.,  |  03. 04. 2020 21:04

Prémie může být třída A, nebo třída S a tam určitě budou rozdíly v ceně servisu. Přitom to Áčko bude výrazně menší než Kodiaq i když třeba servisně budou +/- stejně. A někomu by ten nedostatek prostoru v Áčku chyběl

Odpovědět  |   | 
Oops  |  03. 04. 2020 23:36

Šmánkote, ty jsi to celý pomotal, holomku. Zkus to znovu a lépe

Odpovědět  |   | 
Další dotaz  |  03. 04. 2020 23:50

Dál pojistka.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 04. 2020 07:23

Vzít Škodu nebo Bavo při stejný ceně a rozdíl v pojištění vč havarijního je kure vsky velký na ty 3-4roky a to u nového je normální.

Odpovědět  |   | 

pojistka se odvíjí od ceny, bydliště a výkonu, obsahu motoru.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 04. 2020 13:10

I typu auta a pojišťovny.

Odpovědět  |   | 
Petr N.  |  04. 04. 2020 16:16

Ale chlapci chlapci, nehádejte se tu o takovéto prkotiny. Chceš medvěda, bavora, maserati, bugatti? Máš možnost, kup si ho. Já mám teď škůdku - po letech jsem si koupil domácí produkci, je to scout, naceněný na 1,209.000,. koupený soukromě, nikoliv na firmu. Podotýkám, že jsem poctivě 20 let šetřil na nové auto. Mám ho 4roky, najeto 100tis a paráda. Jsem spokojený, doveze kam má, moc nežere, příjemné posezení servis vpoho a hlavně nikdo moc neočumuje. Každému co jeho jest. PS:zaměstnanec škodovky taky nejsem.... Máme úžasné možnosti výběru, pokud bych znova vybíral, asi bych už sáhl po něčem výše postaveném (myšleno výškou posedu, nikoliv renomé značky 😉) A všem Vám přeji, ať už si sakra koupíte, po čem toužíte a zbytečně tu po sobě nekvokejte. Hezký den

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  06. 04. 2020 00:31

Hezký, akorát příjemné posezení. No nevím člověk si připadá, jako by seděl na tvrdé lavici. To samé Sup sedačky měl jsem verzi LK a prodal to raději za čas. Nechápu, že neumí škodovka udělat měkčí pohodlné sedacky

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 04. 2020 23:08

Vynikajici auto, ktere si svou cenu obhaji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A