Škoda Kodiaq na dalších skicách neodhaluje nic nového

Automobilka Škoda opět dělá s novým modelem tajnosti. Na kompletní odhalení nového Superbu jsme si museli počkat a stejně je tomu i u nového velkého (a za příplatek také sedmimístného) SUV Škoda Kodiaq. Prozatím tu máme jen dvě oficiální skici, nic víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Žádné nové informace ještě k dispozici nejsou. Automobilka zatím ukázala jen další dvě skici. Nevíme ani nic konkrétního o motorech, aspoň tedy ne oficiálně

Škoda se nezapomněla v tiskové zprávě pochlubit, že má Kodiaq největší kufr ve své třídě, že je mimořádně prostorný při kompaktních vnějších rozměrech a že ve své třídě nabízí nejlepší „package“, ať už si pod tím termínem představíme cokoliv. 

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Interiér podle automobilky působí bezpečným a robustním dojmem a čistým, originálním designem navazuje na výrazný design exteriéru. Škoda, že ještě nemáme k dispozici žádnou fotografii vnitřku Kodiaqu, ale nedá se asi očekávat, že se tolik odkloní třeba právě od Superbu.

Pokud jde o motory, asi nelze čekat, že by Kodiaq hned dostal hybridní pohon jako koncept Škoda Vision S. Těšte se na známé koncernové motory kombinované s pohonem předních nebo všech kol a šestistupňové manuální převodovky, případně dvouspojkové automaty DSG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků