Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Peva  |  02. 09. 2016 11:19

Tak to bych teda chtěl vidět jak 1.4 92kw s tak težkým a velkým autem bude jezdit....
Maximálka 190 je podle mne úplně mimo....

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  02. 09. 2016 11:30

Uplne v pohode. Vzdyt to ma tocivy moment 2000 Nm.
Samozrejme to je ironie nad uvedenou tabulkou v clanku.

Odpovědět  |   | 
 |  02. 09. 2016 12:08

Taky se divím, jak silný motor se jim povedlo udělat.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 09. 2016 22:13

No mne spíž zaráží těch 5l/100 km. Já myslím, že s tím lhaním by se mělo opatrně. Laboratorní měřící cykly si strčte milí redaktoři a automobilo laskavě do pozadí a nezahazujte se s těmito vylhanými čísly.

Odpovědět  |   | 
Geo  |  14. 02. 2017 08:59

Plne suhlasim. Tie lzi o spotrebe u vacsiny automobiliek by uz konercne mohli prestat. Ani automobilky nemaju kus svedomia. Pisat ze za kolko to skutocne jazdi bez praktickeho overenia je to zvratene. Aj v euro parlamete by sa mali spamatat a netlacit cez bezhlavbe normy ktore su vyrobcami obchadzane laboratornymi meraniami na hony vzdialene od reality. Dolpacaju na to firmy alebo ludia ktori si kilometrovne naklady musia vyuctovavat na zaklade nerealnych udajov vyrobcov. Nemozu sediet ani udaje o CO2 ci NOx ak v reali je spotreba o 20-30% vyssia. Navyse EU normy sa budu dalej sprisnovat a hrozia aj benzinakom DPF. Kam tento svet speje? Opat dalsi drahy a chulostivy prvok aj do benzinakov. U naftakov DPF nerobi zazraky skor naopak.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 09. 2016 12:21

...vyriesi to 1.5 TSi, dvojkolka manual bude na normalne jazdenie stacit.
Aj ked idealnym motorom je samozrejme dvojliter, ten sa priam pyta.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  02. 09. 2016 13:08

1. Ma to 2000 Nm!!!
2. Aj tak su na kazdom kroku Pomahaci a chranici, takze maximalka 190 km/h musi stacit absolutne kazdemu...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 09. 2016 14:26

ono je to pomerne lahke auto

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 09. 2016 16:50

1530 kilo není lehké auto.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  06. 09. 2016 13:33

v kontexte suv je.
je skoro tak velky ako touareg, ale ten vazi 2200.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 09. 2016 22:37

Ty jsi spadnul odkud? Sharan se s tím montuje už šest let a to je ještě kapku větší. Vrcholná motorizace to není, ale jako základ pro manželky pro rozvoz ratolestí do školky a objíždění obchoďáků proč ne...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  02. 09. 2016 11:19

Pan redaktor bydlí asi Bruselu. Nikoho jiného by asi dnes už nenapadlo vyvozovat z tabulkových údajú spotřeby reálnou úspornost v provozu

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 09. 2016 14:20

tak moje auto (hmotností, čelní plochou a rozměry velmi podobné kokodáku, ale s normálním motorem) umí reálně jezdit za 4,5 litru nafty, pokud se donutím jet max. 90km/h a nebrousit gumy akcelerací :o)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 09. 2016 22:17

jasně - s dobře vybranou trasou, větrem v zádech, línou nohou a bez ostatních vozidel na silnice na která je třeba brát ohled se lze přiblížit laboratorním číslům, ale dlouhodobě se tak jezdit opravdu v dnešním provozu nedá.

Odpovědět  |   | 
Mizi  |  14. 09. 2016 08:02

Dá se. V loňském roce jsem odjezdil celou dovolenou 1000 km po Čechách a Moravě za 4,5l/100km.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  04. 09. 2016 20:17

Copak je to za zázrak?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  02. 09. 2016 11:35

No když to říká koncern VW, že to jezdí za 5 litrů, tak to bude čistá pravda.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  02. 09. 2016 11:43

Za 5 litrů s naftovým dvoulitrem jde jezdit. Tedy kdysi šlo. Nevím jestli i v dnešní době.

Odpovědět  |   | 
SHX  |  02. 09. 2016 12:50

s modrou tekutinou asi jo

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  02. 09. 2016 15:03

Ani prd, stejný motor 2.0 s lehčí nohou v lehčím autě s DSC, 4*4 a min. je 6,2-6,3 (když se člověk uplně neloudá) tak kodouš bude jezdil normálně tak za 7-7,5 a stejně je zepředu ošklivý

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  02. 09. 2016 11:42

Bud maju clovek a pes nadludske rozmery, alebo Skodovka si zase udaje o velksoti kufra vycucala z prstu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 09. 2016 22:23

některá "velká" SUV jsou ve své podstatě docela malá :)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 09. 2016 12:17

Hm, zozadu to vyzera akokeby to niekto vodorovnym uderom nakopol nadrozmernou bejzbalkou. Preco preboha takto spackana zadna cast u inak pekneho auta....Preco musia vyrabat auta, ktore su naburane uz z vyroby?

Odpovědět  |   | 
king014  |  02. 09. 2016 16:11

Ten slovák prostě zadky neumí

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 09. 2016 16:51

Spíš celá auta neumí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 09. 2016 18:13

...spredu ako isty model jeepu, zozadu ako naburana prva X5, ktora nacuvala do nakladacej rampy.

Mam za to ze trosku originality, napriklad nieco na sposob prednej casti podobnej prvemu yetimu, by urobilo z toho dizajnovu bombu, navyse s jasnym odkazom prislusnosti k znacke. Takto je to sterilny zlepenec niecoho neurciteho. Uz teraz je to zrele na fejslift. Netvrdim ze je to dizajnovy prepadak, ako celok ocenujem nenapadnost, ale kodiakve mohol vyzerat svojbytne, nezamenitelne, ale pritom stale elegantne. Premrhala sa tu sanca. Mozno ale zamerne, ked strana na zjazde urcila jasne pravidla dalsej patrocnice.

Odpovědět  |   | 
Joo  |  02. 09. 2016 21:54

Naopak, prdelka je na tom autě to nejhezčí. Čumák už je slabší.

Odpovědět  |   | 
Martin V.  |  02. 09. 2016 12:23

Je to pro škodovku velký krok a snad i budoucí úspěch, ale uváděná hmotnost 1452 - 1540kg odpovídá +- plně vybavené Octavii RS nebo hmotnosti Superbu. Bylo by hezké aby reálná hmotnost s výbavou a silnější motorizací dosahovala alespoň na 1700kg, pak už bych to auto z pohledu pasivní bezpečnosti vnímal lépe než Superba nebo např. Ford Mondeo (který váží většinou o dost víc než je uváděno v tabulkách).

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  02. 09. 2016 12:30

Z pohledu pasívní bezpečnosti vnímám nejlíp autobus. Ale ani tak bych s ním jezdit nechtěl

Odpovědět  |   | 
b06us  |  02. 09. 2016 13:14

proč ten základní motor v ČR neseženeme? protože by byl nejprodávanější? kua co to je za logiku

Odpovědět  |   | 
 |  02. 09. 2016 13:45

Mozna eco profi jezdec. Umi jezdit za 5 litru ale na 50 km. Lzou nezerte jim to.

Odpovědět  |   | 
st  |  03. 09. 2016 09:05

5 pět litrů umí jezdit bez problémů staré dobré rotační TDI jenže to padlo za oběť záchrany ledních medvědů....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 11:09

strčte si ten výfuk do kabiny a pak mudrujte. Jet za starou rotačkou je peklo zralé na přesdržku.

Odpovědět  |   | 
st  |  04. 09. 2016 12:22

Tak si zapněte recirkulaci vzduchu. Jezdit za starou dobrou rotačkou není peklo. Peklo je mít žravý motor, který musí být každou chvilku v servise, motor, kde se člověk klepe, že mu vysype elektronika, vstřiky či jiná drahá komponenta.
Prostě pro běženého řidiče je stále staré rotační TDI to nejlepší co mu automobilový průmysl nabízí.
No a pokud Vám tolik záleží na ekologii, tak prosím nekupujte zboží ze zámoří a nelétejte letadly. Ani lodě, ani letadla nemají nic co by omezovalo tvorbu emisí. Nehledě na spoustu lidí, co doma pálí kde co, protože plyn je pro ně drahý.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 09. 2016 13:50

Rezervu lze dokoupit? Vleze se do dna kufru vůbec? AdBlue se plní u chladiče nebo v kufru?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 09. 2016 21:25

Tak AdBlue se plní pod víčkem nádrže! KONEČNĚ!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 09. 2016 20:59

Rezerva se vleze i do sedmimístné verze údajně podle jednoho redaktora, byť na fotkách není. Uvidíme, ale pokud ano, tak super.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 09. 2016 13:55

No hlavně se tu zas hádejte, jestli to ftédéíčku jezdí za pět.

Kolik ten dehtomet zanechá škod na zdraví, životech a prostředí je každému buranovi úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 09. 2016 14:17

naprostý souhlas. Slušný člověk dieselem opovrhuje i kdyby jezdil na 3 na sto.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 09. 2016 22:34

E15 opovrhovat a bojovat s větrnými mlýny, to je znak dnešních puberťáků, co loví pokémony, sedí na Facebooku a třeba definici dobrého skutku neznají, natož aby ji občas naplnili...

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  02. 09. 2016 14:47

bez halekat k fabrikam, co vypusti za mesic vic brajglu nez vsechna auta na svete za 100 let. tady se resi píčoviny Euro 6,7, milion a fabriky jedou vesele na plny plyn, uhelne elektrarny nevyjimaje.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 09. 2016 15:02

Potrefena husa se ozvala. Pomineme-li mizivou informační hodnotu a vulgarizmy, svedcici o vasem nizkem IQ, mate pro sva tvrzeni nejake dukazy?

Ze turbochrocht v osobnich autech masivne zabiji si spocitali i Britove
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3459430/Leth... ...

Ale určitě jste nám to schopen tvrdit, že jsou zaslepeni Bruselskou propagandou (Brexit víme?)

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 09. 2016 16:30

Tak jestli diesel v osobacich hromadné zabíjí potom kamiony a autobusy jsou defacto kobercovej nálet. Úplná třetí světová vejfukama.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 09. 2016 17:16

Tak on ten kamion nebo autobus poskytuje mnohem více prostoru pro náročné diesel příslušenství typu SPF či SCR a ty motory jsou roky napřed před osobní dopravou. Krom toho, autobus na jednu osobu jaksi vyprodukuje méně emisí, než když pojede každé prase samo svým osobním dehtometem. BTW, i tak města nasazují autobusy na CNG. V česku jich jezdí poměrně dost.

Odpovědět  |   | 
ficus  |  04. 09. 2016 09:54

Zelení ekoteroristi zřejmě už jsou z dieselu všichni uplně votrávený, a tak by se mohlo s těma nesmyslama Brusel 5,6,7... přestat. cca 800km odtud zaačíná svět, kde žádný emise nemají, a nic nenasvědčuje tomu , že by se to tam nějak hroutilo...
Ale tohle ekoterorista slyšet nechce. Chce zakazovat, přikazovat, votravovat, šikanovat... Hroznej život, takovejch pazhřivců.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 09. 2016 10:16

Souhlasím, že všechny ty eko normy by byly zbytečný, kdyby ty diesely už konečně ZAKÁZALY. V autech je to nesmyslná, slepá ulička vývoje. Škodí to životnímu prostředí a zdraví - způsobuje rakovinu nám všem, ale je to hlavně drahý, choulostivý a drahý na údržbu, rozdíl v nákladech na spotřebu zanedbatelný! - takže ekonomicky zcela nesmyslný, ale hlavně to nehrabe, je to těžký a zhoršuje to jízdní vlastnosti auta - podle mne si diesel mlže koupit jenom dement!
Kdy už je zakážou... na světě se hned bude líp dýchat a líp jezdit

Odpovědět  |   | 
st  |  04. 09. 2016 12:25

Hlavně zabíjí blbost. A chtěl bych vidět jediného člověka, kterého zabil naftový motor. A poraďte čím má člověk jezdit, pokud nechce platit velké částky ani za palivo ani za provoz.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 09. 2016 07:20

Vlakem.

Odpovědět  |   | 
st  |  05. 09. 2016 20:55

A co když bydlíte někde kde vlak není či MHD jezdí sporadicky. Jak chcete jezdit do práce, za nákupy.... na kole?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 07:59

Nechcete. Jinak byste si dusledky, ktere napachala diesely ve velkomestech nasel sam. Pouzit google dneska umi i cvicena opice.

Odpovědět  |   | 
st  |  05. 09. 2016 20:57

Nesmíte věřit všemu čím nás rádoby ekologická lobby krmí. Je to podobné jako se zdravou výživou. Jednou je špatné to zase pak ono. Uvidíte, za x let se zjistí, že ty naftové motory nejsou zase tak špatné, jako třeba benzínové či něco jiného. Ale chápu, že je potřeba lidi správně motivovat, aby kupovali stále nové a nové vozy.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 23:01

jo, všichni jsou ekologická lobby a nejlépe ekoteroristi.

Zjistit zdroje znečištění není pro např. univerzitní instituce vůbec žádný problém. Proto se představitelé měst typu Londýn rozhodli s tím něco dělat a proto jsou nafťáky v centru pozornosti. Ale vy můžete klidně od piva hulákat, že všichni jsou jen ideologická lobby, internet totiž snese všechno.

Odpovědět  |   | 
verny  |  02. 09. 2016 15:03

Moc nechápu kombinatoriku motorů, převodovek a pohonů. Motor 1,4TSi 92Kw s 200Nm je na tak velké auto prostě slabý.Nejen kvůli hmotnosti, ale i velkým odporům mohutné karoserie na dálnici. Spodní hranice pro benzín je podle mě 1,4TSi 110 Kw s 250 Nm. Ta ale není k mání s doukolkou a manuálem. U nafty opět chybí základní dvoulitr se 110 Kw v manuálu a ve dvoukolce. Toto fakt pochopit neumím.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 09. 2016 15:52

logiku to ma taku, ze do cenniku a reklam mozu dat ako zakladnu cenu nizku (uz od 15900 eur napr), ale v skutocnosti ak chcu ludia normalne auto, musia dat dvojnasobok

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 09. 2016 17:19

segment SUV žádnou logiku nemá. K čemu je v takovém autě náhon na přední kola? Přesto řada modelu 4x4 vůbec nenabízí, nebo se zmůžou na jednu kombinaci nafta+4x4+manuál. Škodovka má obecně nejširší nabídku kombinací motor+pohon+převodovka.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 09. 2016 19:40

Normálně se s tebou snad nikdy neshodnu, ale za tohle bych dal deset bodů.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 09. 2016 20:10

Vyssie sedim, dalej vidim, pohodlne nastupovanie, prijemny rozhlad, vacsie kolesa na balonoch lahsie prekonavaju nase diery, lahke nakladanie, neprerazim si unterboden o obrubnik....

Vsetky tieto vyhody plynuce vlastne SUV nemaju s nahodom na 4 kolesa nic.
No a dvojkolka je dalej jednoduchsia, lahsia, menej vezme, lacnejsia.

Su ludia, ktori 4x4 nevyuziju - vacsinou aj skuseni vodici, ktori si aj v zime /ak nejaka raz pride/, vedia poradit - a hladaju prakticke vlastnosti uz uvedene hore. Nic menej a nic viac.

Logika je taka.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 09. 2016 22:23

Hejterům nic nevysvětluj, ještě na to nemají věk (nebo inteligenci). Yeti je prcek, a Q7 je drahá na provoz a Q5 malá vzadu. Kodiak má větší rozvor než Ateca a Tiguan... 4x4 bych taky nechtěl ale motory TDI jsou super. 140kW by bylo moje minimum, a nebo 176kW už jede fajn. (Ty 1.6 DCI jsou v Espace , Kadjar Traffic a dalších větších autech k smíchu) 7q DSG chybí i u Supa, super že tady je! (škoda že ne bez 4x4) a k designu, to je subjektivní, ale třeba oproti nové RAV4 je Kodiaq nádherný, to musí uznat i ředitel Toyoty!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 10:23

Motory TDI jsou možná super, ale kdyby nějakého idiota v minulosti nenapadlo, že budeme snižovat CO2 za cenu nárustu toxických sraček, žádné TDI by tady nebylo. Za psoledních 20 let se emise z nafťáků snížily několikanásobně...... v laboratoři. V reálném provozu minimálně. Ony by úplně stačilo mít jednotnou normu, která by kopírovala lépe reálné emise a spotřebu a nikdo z vás si TDI nekoupí, pokud ho vůbec v autě bude někdo nabízet. A to nemluvám o paskvilním daňovém zvýhodnění nafty, v některých zemích dokonce i daňovém zvýhodnění naftových aut.

nejdřív argumentujte, a pak vykřikujte něco i věku či inteligenci.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 09. 2016 21:31

Teorie ti nejde vůbec, a v praxi budeš úplně mimo. Jestliže přistoupíme na to, že potřebujeme spalovací motory, tak diskuse o typu paliva je irelevantní. Obojí je srovnatelné. Pokud je chceme nahradit, nahraďme je, ale né šikanou, dotacemi a nařizováním. Jednou v důchodu bys mohl zjistit, že sice všichni jezdí na elektriku a plyn, ale ty nemáš na jídlo. A příroda bude zničená i tak, díky těžbě plynu z břidlic a uhlí. V CZ se výroba elektřiny z 90% realizuje uhlím a jádrem. No a fotovoltaika i aku jsou vrchol ekologie? Víš co obsahují? Je to jako kdybychom chtěli zemi změnit na Mars, ta ropa byla původně nejmenší zátěž, všechno co přišlo potom je horší a horší včetně biopaliv, řepky atd. Jsem pro alternativní pohon, ale nejsem pro stávající podvodné technologie, které jsou totální nesmysl, v případě elektromobilu přes 100 let zavrhnutým.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 21:56

Co to tady blabolite? Diesel se v osobních autech používá pouze v evropě vinou nesmyslně nastavené legislativy a daní. Ostatní vyspělé země mají emise dle typu auta (palivo nikdo neřeší), daně dle skutečných emisí, a nafta je kde? V heavy duty vehicles.

Šikana, dotace a nařizování tento nesmyslný rozmach způsobily. Dneska daňove zvýhodňujeme naftu proti benzínu, většina zemí EU zvýhodňuje naftová auta, a ještě vytváří speciální naftové pseudolimity jejichž reálné plnění nikdo nepožaduje. Co se asi tak stane, když tyto nesmysly zrušíme a definujeme, že auto má plnit emise X na km, daň bude Y bez ohledu na palivo. Naftase vrátí do trucků, dodávek, lokomotiv a autobusů.

Odpovědět  |   | 
st  |  04. 09. 2016 12:40

Nafta v osobních autech je tu proto, že pro lidi výhodnější. A naftová auto nikdo apriori nezvýhodňuje. Jen je rozdíl jezdit např. za 5 litrů nafty nebo za 7 litrů benzínu. Věřte, že pokud by benzín stál 10 Kč/litr, tak drtivá většina lidí s benzinovými 6, 8 válci. Opravdu nechápu, kde se u Vás bere taková nenávist k dieselovým motorům. Občas mám pocit, že se ve středověku lidi bály čarodějnic a dnes se tak někteří bojí emisí.
Ať si každý jezdím čím chce, někomu více vyhovuje benzín jinému zase třeba plyn. Vše má své pro a proti. Přeji nejen Vám spoustu šťastných km i návratů domů.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  04. 09. 2016 17:42

Tahle diskuze zjevne nema smysl. Navzdory tomu, ze v EU nekolik typu dani (politicke rozhodnuti) zvyhodnuje osobni automobily na naftu, tak se vzdycky najde jedinec, ktery to popre a bude tvrdit ze zeme je placata. Jak potom chcete diskutovat...?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 09. 2016 17:51

?? O tom tady přeci píše!! Benzin nestojí 10K protože nafta má daňové zvýhodnění a tudíž je levnější než benzín. Kdyby byla stejná daň, tak by ti ta nižší spotřeba byla na houby, protože pořízení, údržba vyšší pojistné má delší návratnost. Mimochodem mám doma dva benzíňáky 100 a 140k a s oběma bez problémů do 6,5/100 při svižné jízdě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 09. 2016 21:52

Základem rozdílné ceny je spotřební daň a ta je u benzínu 12,84 Kč/l a u nafty 10,95 Kč/l. Jestli nejsi slepý, tak nafta je prakticky zvýhodněná o skoro 2 Kč na litr již jen na spotřební dani.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 09. 2016 01:14

I kdyby byla spotrebni dan na nafty a benal stejna. Stejne se bude vice prodavat napr. u SUV segmentu a velkych limuzin naftove auta tady v Evrope. Pres 90% se prodava nafta. Protoze porad to auto na nafty zere o 3-4 litry mene. U me hraje prim dojezd. Spotreba 10 litru nafty. nadrz 100 litru. Zadne benzinove SUV nebo limuzina na trhu mi nenabidne dojezd alespon 800km dle skutecne spotreby. A to se nebavim o zustatkove hodnote benzinu vs nafta. benzin je v tomto segmentu v CR prakticky neprodejne auto. U malych aut jsou rozdily jiz minimalni ve spotrebe nafta,vs benzin. Tady dava benzin samozrejme smysl. Hlavne nepiste, ze ten kdo ma auto za 2 miliony neresi spotreby. Kolem sebe mam dost lidi a resi ji vsichni. Az bude stat benal 10Kc, vs 12 kc nafta jako v USA tak se bude prodavat vice benzinu. Emise v Evrope to je kapitola sama o sobe. Evropa vypousti z celkove CO2 pouze 10% svetovych emisi a porad si tady hraji ti pitomci v Bruselu na cisla kolik gramu Co2 nebo NOx vypoustu naftaky a benzinove auta a navrhuji euro 1 az x. Z tech 10% v Evrope celkovych emisi auta vypousti do jedne setiny co2. Tak o cem se bavime. Tyto diskuze jsou fakt usmevne od nekterych dikuteru.tak a ted do me

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 06:50

A proc se ta nafta co zere 3-4 litry mene neprodava tolik v USA nebo Asii? Ta vase teorie kulha na obe nohy.

Vyvoj soucasnych naftovych motoru stal desitky mozna stovky miliard. To ze si ted ten naftak muzete koupit je dusledek politickeho rozhodnuti o snizovani CO2, kde automobilky jen plnily narizeni vlad a soucasne vyuzily kralovskych danoyvh pobidek nafty a penalizaci ostatnich paliv. Bez tohoto kroku byste zadny diesel v osobaku nemel. Staci se podivat na US atomobilky, ktere si vetsinou kupuji naftove motory v evrope, ci Japonske, ktere maji s vlastnimi diesely hrozne problemy. To ze vy budete jezdit v dieselu rozhodli pred 20-30 lety politici v Bruselu. Kdybyste mel skutecne naklady na diesel vcetne vyvoje platit vy, rozhodne byste tu nehulakal, jak se vam to vyplati.

Pletete si emise a emise. Automobilismus se podili na emisich CO2 snad 5%, takze to skutecne nepredstavuje velky problem. Nejvic CO2 produkuji kravy. Jenze obrovskym problemem jsou emise CO, NOx a PM, ktere Evropa roky ignorovala s tim, ze "se to vyresi samo" vyvojem. Hlavne kdyz snizime neskodny CO2. Praxe ukazuje, ze rozdily mezi prvnimi rotckami a dnesnimi common raily jsou obrovkse v laboratori, ale minimalni na silnici, protoze automobilky dokazaly EURO cyklus legalne ochcat. BTW, emise CO2 normy EURO1 - EURO6 vubec neresi. Ty se zabyvaji toxickymi emisemi. Umely tlak na snizeni CO2 a zavirani oci pred skutecnym plnenim emisnich limitu (netyka se CO2!) je jediny duvod, proc si ten vas diesel vubec muzete koupit.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 09. 2016 10:55

A proc se ta nafta co zere 3-4 litry mene neprodava tolik v USA nebo Asii? Ta vase teorie kulha na obe nohy. Neprodava se proto , protoze v USA nebo Asii je nafta i benzin vyrazne levnejsi. Neni hlavne tak danove zatizen. Kdyz tady bude stat litr benzinu napr. 12Kc a nafty 10Kc, tak si nikdo kupovat naftu nebude, protoze rozdil (uspora)mezi naftou a benalem bude minimalni. Stacilo v USA, kdyz stal galon benalu 4 usd a amici zacali prodavat sve velke SUV a naftove auta se najednou zacala prodavat daleko vice, byt je v USA nafta drazsi oproti benalu. To je divne co?-) Je to normalni ekonomicke chovani zakazniku. Nechapu lidi co se snazi narizovat jinym co je dobre a co neni. Je plno zemi na svete, kde emise neresi a svet se nezboril. Ruzne emisni normy jsou jen tahani penez z automobilek, respektive danovych poplatniku. Kdyby cela bozska EU ty desitky miliard eur investic dala do filttru, cisteni velkych tovaren jejich emisi udelala by daleko lepe a vysledek by byl alespon k nicemu. Z celkovych Co2 vyprodukuje autom. svet pouze 0,5%, nikoliv 5% pro vasi predstavu. Jinak pro predstavu emise v CR NO jsou do 20% v automobilismu, zbytek opet velky znecistovatele. I tady vase teorie kulha.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 09. 2016 11:13

Hurá, tak jsme se dostali do oblasti demagogie. Pokud by oba druhy motorů měly plnit stejnou emisní normu, tak diesel bude mít asi velké problémy. Pokud bych celou situaci převedl do oblasti topenišť v rodinných domech, tak mám každoročně chuť zajít na konec naší ulice a nakopat tam majitele jednoho domů, který svým spalováním "mrtvol" zaneřádí půlku města nepříjemným kouřem. Všichni v okolí topí plynem, jen jeden idiot ne. Dlouho se hovoří o zdanění komínů, právě kvůli těmto jedincům, kteří vykřikují, že je to ryze ekonomická záležitost. Zmíněný soudruh je velký podnikatel a pro korunu by si nechal provrtat koleno. Tak asi je to i s ekonomikou nafty a porovnání čistoty spalin.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 11:48

Jo, teoretizovat tu můžete jak chcete, skutečnost je taková, že v těchto zemích palivo skutečně nikdo neřeší a prodává se to co splňuje emisní normu. A automobilky se ani netají, že nejsou schopny vyrobit diesel tak, aby tamní normy skutečně splnil a současně se vešel do běžného osobního auta.

ANO, v USA se prodávají vedle heavy duty vehicles taky SUV a Trucky na naftu. Jenže to jsou poměrně velká auta kam není problém zastavět skutečně (nikoliv laboratorně) účinné DPF a SCR. Až budou takové diesely rozšířené v evropě pak přijďte diskutovat. Zatím je totiž reálně prodává pouze VW v Euro6 modelech vybavených SCR.

jo a ty jine zeme, pokud je to vas vzor tak se tam odstehujte. Prumerne zdravi a stredni doba doziti tomu odpovida.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  07. 09. 2016 01:33

Jo, teoretizovat tu můžete jak chcete, skutečnost je taková, že v těchto zemích palivo skutečně nikdo neřeší a prodává se to co splňuje emisní normu.
Ano a tuto emisni normu vymyslili politici, kteri ani nevedi v drtive vetsine co schvaluji.
V USA jsou prisnejsi limity pro dusik, ale naopak jsou mirnejsi pro CO2. Jak jinak preci by nemohli mit limit na CO2 prisnejsi nez Evropa. Kdyz x let USA odmitali podepsat kjotsky protokol, aby neposkodil svuj prumysl. Kdy Vase zazracne USA byl spolu s Cinou a Indii nejvetsim znecitovatelem ovzdusi na svete. Nevidi si ani na spicku nosu. At se EU ci CR politici zameri na nejstarsi nakladni auta tipu Liaz, Avia, Vejtsraska, Autobusy hlavne MHD zaocenska lode a velke tovarny. Autobusy v MHD jsou v drtive vetsine palivo nafta. Na CNG jezdi zhruba 3% vsech autobusu.

jo a ty jine zeme, pokud je to vas vzor tak se tam odstehujte. Prumerne zdravi a stredni doba doziti tomu odpovida.
Zadna prima souvislost s dobou doziti - veku a provozu aut na naftu neni prokazana. Vse je spise o dostupnosti lekarske pece. Napr. na Kube jezdi vse co ma kola a motor auta stara 40 let. tedy emise musi katastrofalni. Nova auta tam stoji 4-6 krat vice nez v Evrope a presto maji vyssi vek doziti nez mame my v CR-). Ale zdravotnictvi maji na vysoke urovni v karibskem regionu.

Odpovědět  |   | 
st  |  05. 09. 2016 21:00

To je jednoduché, třeba proto, že v některých oblastech je problém koupit kvalitní naftu. Navíc jsou zde i klimatické podmínky. Nehledě na to, že tam, kde je levný benzín se prostě na naftu nevyplácí jezdit. Navíc ruku na srdce ono i ten benzínový motor, když se mu šlápne na krk, tak dovede do ovzduší vypouštět pěkná svinstva.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 09. 2016 22:04

Kvalitní naftu nekoupíš u nás, týká se to i benzínu, neboť se tady do toho přimíchává "řepka". A pokud se jedná o vypouštění pěkného svinstva, tak tak to je samozřejmé, že výfukové plyny nejsou zdraví prospěšné, ale také je jasné, že naftové motory jsou na tom o poznání hůř.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 10:06

Tak si to shrnme.

Ten "lepší výhled" z SUV je nějaká ubran legend....
http://www.auto.cz/idealni-rodinne-auto-mpv-... ...

SUV je z definice auto kombinující velký prostor, dobré jízdní vlastnosti na silnici i mimo ni (ovšem ne v terénu). 4x4 je prostě standard a připojitelný pohon zadní nápravy je pro tento typ auta ideál. Pokud někdo prodává auta sice se zvýšeným podvozkem, ale s mizerným vnitřním prostorem, náhonem na předek a mizernými vlastnostmi mimo silnici (křížení náprav je často neřešitelný problém), pak to není SUV, ale oplastovaná vysoko posazená koza. Není problém v autech typu SUV ale v tom, že 80% aut prodávaných jako SUV do té kategorie prostě nepatří.

Vaše požadavky daleko lépe splní MPV, řada z nich nabízí vyšší posez, můžete mít na kolech pořádné balony, přitom vše s nižší spotřebou a mnohem lepšími jízdními vlastnostmi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 09. 2016 13:00

Cca rok dozadu som siel na X5 s25d. Prve plus: pri vyjazde z parkoviska vidim ponad radu aut, ktore parkuju pozdlz havnej a tak sa nemusim bat, ze mi niekto ustreli cumak, pretoze ho nemusim vystrkovat tak daleko ako na mojom plechaci. Hned nato, krizovatka plus, odbocovanie dolava oproti horizontu. Kedze sedim vyssie, protiiduce ato, ktore sa vynara, uvidim ovela skor. A musim mu dat prednost.

Zvysok jazdy sa presne odohraval v zmysle Tvojej definicie SUV: velky priestor, dobre jazdne vlastnosti na ceste a dobre vlastnosti mimo cesty. Prisli sme na chatu, je tam taka zvaznica, nic mimoriadne, ale astra tu uz drhla o zem a nejaky ten kamen, ktory vecer lahko prehliadnes, moze poskodit spodok. My sme v pohode prisli, veci sa vzhladom na vyssie polozeny kufor dali pekne vylozit. Usetrene kilecka sli autu k dobru, odporucam si tuto verziu X5 skusit. A to je co povedat ked uz pochvalim krabicu, ktora nema tu vec vpravo dolu a ten lavy pedal, ktory ja mam tak velmi rad

No a to je presne to, co vacsina od SUV ocakava. Preto sa aj tie jednoduchsie verzie celkom slusne predavaju. Navyse, z celeho toho prejavu bola zjavna konstrukcna rezerva auta a podvozku, stavaneho na ovela silnejsi, ale aj tazsi pohon. Spotreba takisto bez vyhrad.

Na jazdu po rubanisku SUV nie je.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 13:14

Chápu, az si vsichni vasi sousedi poridi SUV, vy presedlate na autobus, abyste pres ne videl. Ano nektere veci vidite z SUV lépe, nejblizsi okoli vozu ale zpravidle vyrazne hure, viz odkaz s nazornym testem.

V X5 jsem nejel, takze nemuzu hodnotit, skvele jizdni vlastnosti na silnici jsou bez diskuze (az na to teziste), ae neznam nikoho, kdo by to chvalil byt jen pri jizde po mokre louce. Fanousci top gearu si pak jiste vzpomenou na totalni bezmoc tohohle auta na mokrem mirne svazcitem anglickem travnicku.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 14:14

pardon. to byla X6

Odpovědět  |   | 
ficus  |  04. 09. 2016 10:02

X5 je navoněná bída žebřiňáku. Když je někdo gay, nebo narcis, anebo si myslí, že značka je in, tak v tom jezdí, a nevadí mu, že vypadá jak gay nebo narcis...

Odpovědět  |   | 
Miko  |  05. 09. 2016 07:21

jj, presne tak - "ctyri krouzky pro teplousky" - tak nejak ?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 09. 2016 13:02

...minuskar nech mi vysvetli ako blahodarne posobi pohon 4x4 na nakladanie a lepsi rozhlad.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 13:09

Minuskar (ja v diskuzi neznamkuju) mozna myslel fakt, ze lepsi nakladani budete mit v MPV, a mnohe vam nabidnou take "lepsi rozhled" (i kdyz nad lepsim rozledem z SUV tu muzeme dlouze diskutovat). To vse s lepsimi jizdnimi vlastnostmi i spotrebou.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 09. 2016 09:04

...a nech mi este vysvetli, preco pletieme MPV ked diskusia je o SUV.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 09:21

Diskuze je o smyslu SUV. Tedy o jeho vhodnosti. Kdyz tady nekdo napise, ze jezdi na dovolenou traktorem, prootze z nej ma skvely rozhled, budete si myslet ze se zblaznil. Vase argumentace SUV je uplne stejna. Vyjmenujete duvody pro koupi SUV, ktere ovsem nejsou vyhradnimi vlastnostmi SUV (temi je pohon 4x4 a dobre jizdni vlastnosti i mimo silnici). Takova argumentace postrada smyslu, protoze se stejnymi pozadavky si koupite vhodnejsi vuz.

Kdybyste misto toho trvdil, ze potrebujete rozblacenou a vykotlanou lesni cestou jezdit na chatu, nikdo by vam MPV nenabizel.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 09. 2016 20:53

ale ochotne, samozrejme, citujem:
_____________________________________________________________________
Vyssie sedim, dalej vidim, pohodlne nastupovanie, prijemny rozhlad, vacsie kolesa na balonoch lahsie prekonavaju nase diery, lahke nakladanie, neprerazim si unterboden o obrubnik....
_____________________________________________________________________

Tak ano alebo nie? Bavime sa o SUV. A uz prosim ziadne kilometrove vyhovorky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 09. 2016 20:59

...no a kedze cakam kopec minusov, potom chcem vediet, ako mam v SUV oproti normalnej kare mensi vyhlad, chcem vediet ako mensie kolesa lepsie prekonavaju diery, chcem vediet ako sa do auta par cm nad zemou lahko a svizne nakladaju veci, chcem vediet ako s autom so svetlou vyskou par cm lahko prehupnem cez obrubnik. Bavime sa o SUV a a ja znovu ponukam odpoved na otazku, aka je logika SUV. Drzme sa temy. Minus nech mi vysvetli v com sa vo svojom tvrdeni mylim. A Ty tiez. Ale prosim k teme.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 23:07

Odpoved zni ne. Za vyhodu SUV oznacujete vlastnosti typu: ma to volant a 4 kola. To neni duvod pro koupi SUV.

K tomu, abyste si obhajil volbu SUV ocekavam, ze predlozite pozadavek vlastnosti, ktere nabizi predevsim SUV. V opacnem pripade muzete tvrdit, ze jste si hodil kostkou a vyslo vam SUV. A evidentne vas to netrklo, skoro vsechno cim tu argumentujete splnuje i traktor(rozhled, balony, obrubnik, diry na silnici,....)

Odpovědět  |   | 
Miko  |  05. 09. 2016 07:17

Ak si aj skuseny vodic, ak raz prides do podmienok kde 4x4 vyuzijes tak 2x2 Ti je nanic. A je to jedno ci SUV alebo klasika. A vyhody 4x4 pripadne aktivneho diff-u spoznas velmi rychlo aj na obycajnej mokrej ceste ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 09. 2016 07:26

Pouze v případě, kdy jedeš dost vysoko nad limit. Nemám v autě ani jedno, jen obyčejnou, lehkou předokolku, a ani 4x4, ani aktivní diferenciál mi nechybí. Pro závodní a okruhové speciály to je asi potřebné, ale v běžných autech více dokáže rozumný řidič, který umí jet dle podmínek.

Odpovědět  |   | 
DAS  |  02. 09. 2016 15:44

No překládám si tu nabídku motorů tak, že nejvýhodnější bude koupit 1,4 TSI 4x4, protože to bude smysluplné (4x4) a ostatní motory mají prakticky +/- stejné výkonové parametry. Maximálka se pohybuje od 190-211, zrychlení také v malých krocích. Hodil by se k tomu nějaký 3,0 TDI, a 3,6 TFSI, ale to je pro jiné koncernové vozy...

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  02. 09. 2016 16:34

Jojo, pořád je to malé SUV (Tiguan). To šestiválec neuvidí ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
5L :D:D:D:D  |  02. 09. 2016 17:14

:D:D:D 5L/100 :D:D:D s filtrem pevných částic a taková krabice :D:D:D:D:D
Vtip týdne :D:D:D

Odpovědět  |   | 
5L :D:D:D:D  |  02. 09. 2016 17:15

Pardon ten krám Váží jen 1450 Kg -> míň jak auta v nižší střední :D :D :D to pak možná jo :D

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  02. 09. 2016 18:31

No je to zajimavy. Mam malyho kombika, ktery ma lehce pres 1500. Ten kodiak musi byt snad z lakovaneho papiru.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  02. 09. 2016 20:20

Proč je to proti manuálu s DSG6 rychlejší a s DSG7 je to proti manuálu naopak pomalejší?

Odpovědět  |   | 
st  |  04. 09. 2016 12:42

Protože laboratoř. Veškeré údaje jsou údaje získané v laboratorních podmínkách.

Odpovědět  |   | 
legr  |  02. 09. 2016 21:28

Dvoulitr turbobenzín, u tak velkýho auta s mizernou aerodynamikou, za 7,3l na sto? To asi vynalezli nějaký fígl na zvýšení účinosti spal. motoru, nebo je to prostě lež.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 09. 2016 13:08

Zalepia sa vsetky spary, obuju sa galusky natlacene skoro na prasknutie, v motore sa necha minimum oleja, v nadrzi palivo len aby to tych par km preslo, odstartuje sa so zohriatym motorom a do prevodovky sa da o polovicu redsi. To len na zaciatok este skor ako sa to vobec pohne.

Skratka typicky setup bezneho motoristu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 09. 2016 13:08

...pardon, este sa vypne klima a svetla aby som nezabudol.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  31. 01. 2017 17:28

V reálu jezdí za 12-13 litrů N95

Odpovědět  |   | 
st  |  03. 09. 2016 09:01

5 litrů na 100 km u takového vozu? Krásný sen z laboratoře....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 09. 2016 07:27

To je na volnoběh...

Odpovědět  |   | 
Didoop  |  03. 09. 2016 09:47

Kto si vsimol 2.0 tsi 132kw pri 3200 ot ???? Co sa tyka hmotnosti, nejde mi to do hlavy oproti superbu ...

Odpovědět  |   | 
Didoop  |  03. 09. 2016 09:48

K spotrebe. Kto este stale nepochopil ze tu spotrebu si nevymysleli ale testovalu podla NORMOVANEHO CYKLU, tak nech si to prestuduje. Porovnavat sa daju normovane s normovanou spotrebou ...

Odpovědět  |   | 
wf  |  03. 09. 2016 09:52

U benzinových kombinovanou reálnou tipuju 8-10, u nafty 6-8. Stejne se ale najdou exempláře,co vynulujou ukazatel, jedou souracku, vetsinou mirne z kopce,boji se slapnout na plyn a pak slepe veri palubaku a hlasi,
ze to bere 4,9

Odpovědět  |   | 
bjuk  |  03. 09. 2016 11:09

podla mna je to najskaredsia skodovka do teraz, neviem vobec o co sa v koncerne snazia, silou mocou napchat do auta co najvacsi kufor, ale myslim si ze to bude nejaka uchylka, uz mi s tym pekne lezu na nervy

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 09. 2016 11:46

Po velkém kufru je holt poptávka. Ono úplně stačí někam jet 4 členná rodina případně pes, a žádný kufr není dost velký.

Takže ono je hezké vysmívat se velikosti kufru, ale vození vzduchu do práce nic nestojí, málo místa na dovolenou pak totálně nasere. Za me kufr v O3 je málo

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  04. 09. 2016 11:22

Neutocim. Len chcem napisat, ze niekomu staci fabia combi na tyzdennu dovolenku pri mori (2 deti, 2 dospely, kociar, odrazadla) a niekomu nestaci ani Sharan. Je to o prioritach

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 09. 2016 07:31

500 litrů ve čtyřech stačí s přehledem. Ale reálných 500, ne škodováckých.
Tady sice bude papírově 720, jenže využitelných z toho bude tak 500, které ovšem konkurence umí v menším a lehčím autě.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 09. 2016 23:08

Jenže když do kufru strčíte 35kg psa.....

Odpovědět  |   | 
pcmaker  |  03. 09. 2016 11:51

"Umí jezdit i za 5 l"....možná proto, že má stejný software jako VW. ☻

Odpovědět  |   | 
Mk  |  03. 09. 2016 13:24

vubec nevis o cem mluvis...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 09. 2016 11:10

Nelíbí se mi, ale nechtěl jsem se k tomuto autu vyjadřovat. Když už musí ten Kabaně u všeho zaclánět, a jsou mu přičítány všechny zásluha za všechna současná auta Škoda, mohl by vysvětlit, jak to udělat s proraženým kolem po výměně za rezervu? To je také simply clever řešení?
http://auto.idnes.cz/vymena-rezervy-kodiaq-sko... ...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  04. 09. 2016 19:21

Celkem se mi Kodiaq zamlouvá, ale proboha proč tam "nacpali" ty druhé světlomety, tohle rozchodit nepůjde (zkuste je vymazat v nějakém editor a uvidíte), navíc nemít možnost svobodu volby manuálu u auta s cenou určitě nad 800 tis. se mi jeví jako snaha udat dvojspojky DSG za každou cenu ...

Odpovědět  |   | 
sarusian  |  04. 09. 2016 12:04

a este chceme rozpravku o cervenej ciapocke :D

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 09. 2016 10:02

Auto se mi velmi líbí. Nemyslím si, jak někteří píší, že byla promeškána nějaká příležitost. Jistě, designe by mohl být možná i lepší, to jistě vždycky, ale je velmi povedený, zadek mi nevadí. Výrazná individualita - každý ví, že i design musí auto především prodávat - tj. pokrýt široké spektrum vkusu lidí, vetšinou konzervativních. Z toho pohledu se povedlo skoro maximum. Kabaň škodovce velmi výrazně pomohl a pro mne je bezpochyby dobrý designér.
Diskuzi o spotřebě moc nechápu. Kdo si koupí auto za 700 - 800 litrů podle mne nehledí na to, jestli auto bere 6,5 nebo 7,5 l. Pro mne je zcela pod moji rozlišovací schopnost jestli auto bere 6 nebo 8 l. Podle toho si rozhodně nevybírám. Tady někdo přebírá mentalitu bruselských podúředníků a zároveň na ně nadává.... .

Odpovědět  |   | 
Cusberry  |  20. 01. 2017 21:45

je až úsměvné, když napíšete komb. spotřebu u benzínu1.4 TSI [6l/100 km], když sami zkušební jezdci ze škodovky mi řekli, že pod 8 se nedostanou ani náhodou, průměrem spíš 9-11l na 100....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia