Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

53 komentářů

1.4 raketa
6. října • 15:41

Ci vyzera tak alebo tak , je skoro jedno. Dolezite je ze v zaklade su len 4 motorceky na stierace, jeden na zadnom okne, dva na prednom okne a jeden medzi prednymi kolesami.
Co chce take velke auto s 1.4 pripadne 2.0? Vidno ze mnoho ludi uz nepozna zazitok z 6 valcov nad 3 litre...
Skoda.

Kubo
6. října • 17:02

Dalsi chytrak: "Vidno ze mnoho ludi uz nepozna zazitok z 6 valcov nad 3 litre..." - co s tym ma Skoda, ze su vsetci tlaceni poplatkami do nizkych emisii ? Kolko automobiliek robi este take auta ?

1.4 raketa
6. října • 17:40

Hlavne ze germani robia pre ekologicke spravanie vela =))). Vid posledny skandal. Im ide o servis, drahe suciastky , nizsiu zivotnost a vyssi obrat. Pohladajte si ako hladia na zivot vasho spolujazdca z pohladu svojej penazenky. :
http://auto.sme.sk/c/20199480/automobilky-po... ... Takze v zasade co si ludia nechaju na hlavu kydat donekonecna, to aj dostanu. Preco nik z EU neda germanom pokuty za nicenie zivotneho prostredia a zdravia ludi ? A ze programovo vedome menej chrania ludi na prednom sedadle v mene zisku? A mimochodom, V6 agregatov v starsich autach je stale relativne dost. Kto chce a vie o tom nieco, ma moznost si zabezbecit to. A tych co o tom len kecaju, nech kludne jazdia s motorcekom na stierace, mozno im to staci.

Kubo
6. října • 18:53

Kto sa tu bavi o starsich autach ?
Mimochodom realne merania ukazuju, ze VW na tom zdaleka nie je najhorsie. Skor naopak. Zle bol na tom Renault, Volvo, atd. Nechce sa mi to hladat.
Ale ano, preco si nekopnut, je to predsa v mode. Pripadne byt az taky zaslepeny a davat link, kde ani jedno auto nie je nemecke !
Mimochodom, nemam ziadne koncernove auto.

1.4 raketa
6. října • 20:36

Ja nerypem, mne je to ukradnute. Nove auta su o nicom, napchate elektronikou, ktora ked sa pokazi, tak vysolite majland. To ze nevyrabaju poriadne motory, lebo zistili, ze to nie je vynosne je fakt. Vy snad mozete tvrdit ze 1.4 motor s tym Kokodiakom je ideal auta po viac ako 100 rokoch vyvoja?? Tak gratulujem. Aj motory koncernu ako takeho maju skvelu historiu (okrem 1.9 TDI). Motor od koncernu, to radsej kolobezku, obrazne samozrejme.
WV by som po tom skandale zakazal predavat auta. Mna nezaujima ich postoj. Brali prachy a odrbavali. Thats all. Game over. Ved ich nikto nenuti podnikat v auto priemysle. Mame tu volny trh, konkurenciu, MUDRYCH politikov co vymysleli vsetok ten bordel s emisiami, lebo na rozdiel od inych svetadielov musia zrat spotrebne dane na paliva....Precoo v USA kludne jazdia na 5.8 litrovych benzinoch jednotlivci do prace 100 km? Lebo nemau spotrebnu dan a cistejsie zivotne prostredie (z aut). ,....
Vy si myslite, ze nemecke auta vratane Skody su na tom v crash testoch lepsie??? Gratulujem k idealom.
Ja osobne mam 2.5 litrovy benzim atmosferu, 300 000 km na nom a pred sebou dalsich x tisic km snad bez servisu (okrem spotrebakov). Uvidime co bude s motorom Kokodiak po 200 000 km. Odpis. Ten motorcek to proste nevydrzi viac.
S pozdravom zdar downsizingu a snad uz zajtra budete nadsene tlieskat oplechovanej motokare s nalepkou EU positive -)))
Nic osobne, ja mam svoj nazor a vas respektujem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kubo
6. října • 22:50

No a a by som nezabudol - "Vy si myslite, ze nemecke auta vratane Skody su na tom v crash testoch lepsie???" - to netvrdim, ale vytiahnut ten link predtym ako argument, to je prave preto len nasilu kopnutie. Podla mna 90% automobiliek na tom bude +/- rovnako. A naviac je viac nez jasne, ze prave starsie auta, ked sa moc neriesila "ekologia" a aj materialy a bezpecnost boli inde, budu vseobecne pri crash testoch ovela nebezpecnejsie ako nove. Hlavne, ze maju "sestihrnek".

Kubo
6. října • 22:45

Ok, akurat 3/4 z tych "nazorov" su len teorie/dohady/vestby a evidentne nepochopenie obchodnej strategie automobilky(-liek), ktora nikoho nenuti nasilu kupovat zakladny model bez vsetkeho. Hoci mi to tu tak pripada z tych reakcii.

1.4 raketa
6. října • 17:49

Heh a neda mi podrypat, Kodiaq evokuje brutalnu silu a pritom sa z toho vykluje nasrana kuna -)))

iveta
6. října • 13:43

SUPER AUTO!Já bych ho brala hned,ale kde na to brát a nekrást.

Kubo
6. října • 0:56

Hejteri maju zase Vianoce :)
Imho cenovo primerane zaradene, kazdy si tam dokaze zlozit, co potrebuje.

Serutty
6. října • 0:18

Mě nejvíc dostává, jak tady každej druhej tvrdí jak je to tragicky a přitom jezdí v naky starý rachotine za 30 000 výhodná koupě v áčkách. Tihle joudove co umí jen všechno zkritizovat holt na tyhle auta nemají a nikdy mít nebudou, tak alespoň lezou na diskuze aby si mohli rypnout

Optimista
5. října • 22:08

viděl jsem naživo a za mne hnus hlavně z boku ale třeba bude lépe jezdit :-D

Tom
5. října • 21:58

Tak za tohle Skodovka zaslouzi palec nahoru! Prekvapive vyhodne a to i pres to, ze by Kodiaq konkurenci vymazal z mapy CR i s vyssi cenovkou. Prichod tohoto SUV bude prinaset dramaticky zvrat v pomeru SUV vuci ostatnim tridam.

Peter
5. října • 18:52

Tu simply clever baterku a věšáčky v kufru měla už Toyota Yaris Verso v roce 2000 sériově i v nejlevnější verzi.:-)

Pepa
6. října • 10:46

Tak jezdi v Yarisu a necpi se mizi pořádná auta.

*
5. října • 21:30

A třeba takový vyhřívaný volant je nějaký ten pátek u Hyundaie už od základního modelu i10.

Tom
5. října • 22:03

To je fakt, zase takovy vyhrivany predni sklo jsem ani tento rok nemohl objednat.

*
6. října • 18:47

Každý máme jiné priority. Mě stačí automatické rozmrazování předního skla a klimatizace. Vyhřívané přední sklo je pro mne zbytečnost, odmrazuji málokdy na rozdíl od celoročně využívaného vyhřívání volantu, které vypínám jen na pár minut v těch největších vedrech po nastoupení do sluncem rozpáleného vozu. Po vychlazení celého interiéru včetně volantu klimou vyhřívání opět zapínám, jelikož je to vždy příjemné luxusní teplo podobné lidskému. Holt, u Hyundaie je vyhřívaný volant léta letoucí standard již od základního modelu za doslova pár stovek tisíc, zato u Škodovky to bude v roce 2017 žhavá novinka :-D a k tomu ještě jen u tohoto modelu.
Auto bez vyhřívaného volantu mi nesmí do baráku. :-P

Tomas
5. října • 22:46

:-D sice v Hjundaji nic nevidis, ale zase te nezebou ruce... ;-)

Peter
5. října • 21:26

Pro toho osamoceného minuskáře, ty ten model znáš, že jsi dal mínus? Pokud ne, tak se zdrž komentáře.

Luthor
5. října • 16:54

Tam kde Škoda končí, Audi začíná :-)

R
5. října • 17:08

Souhlas. V ceně :-D

owner
5. října • 15:46

Je vidět, že má Škodovka trochu strach z budoucnosti tohoto modelu, proto se drží cenou lehce při zemi. Až jim orazí tak také příslušně podraží.

Mirek
5. října • 17:40

Lehce při zemi? :-D čas 1:07
http://autozurnal.ta3.com/motoring-preliezli-sme-si... ... Zajímavé srovnání třetí řady sedadel ke Grand Santa Fe, čas 13:57.

*
5. října • 21:49

Nejen kvalita sezení ve třetí řadě je v porovnání s Hyundai Grand Santa Fe o třídu horší. Ono toho bude rozhodně víc, jak je vidno už jen z obrázků.

Tom
5. října • 22:01

Cece, tebe zmestnam jako kontrolora. Videl jen obrazky a hned vedet, co je hur aniz bys to vyzkousel v praxi, to je panecku oko

*
6. října • 19:04

:-D No jasně, už se těším. U mne jen tak něco neprojde. Zákazníci budou nadšení.

Hloupy Honza
5. října • 22:07

:) pan fish eye co do toho ani nemusi sednout

Mirek
5. října • 17:44
dpcstb
6. října • 19:43

vacsinu ceny auta prezeru predajcovia. nechapem preco nieje mozne predavat auta priamo cez web od vyrobcu. stali by minimalne o tretinu menej a este aj vyrobca by zarobil nasobne viac.

-/*2-e/8c
5. října • 12:42

Panove, musim se priznat, ze i kdyz nejsem milovnik skodovek, Kodiaq tipuju na obchodni uspech.
Technicky to auto asi nebude kdo vi co, lec je velike, nabizi siroke moznosti vybavy vcetne vsech 'modernich' blbosti a ceny nejsou zdaleka premrstene tak, jak jsem cekal.

R
5. října • 15:29

Obchodní úspěch očekávám taky. Co taky očekávat od dnešních konzumentů...B-]

bzzz
5. října • 15:28

Vypada to na uspech minimalne jako KIA Sportage.

kaly
5. října • 16:08

ale nie .. skor ako predchadzajuca generacia KIA SORENTO
hlavne predok teda

Hloupy Honza
5. října • 12:11

Nevite zda v tom zakladu budou v elektrice pouze predni dvere?

Jgqsst
5. října • 12:34

Nejen, ze v zakladu budou elektricke predni dvere, ale i kresla. :-) :-) :-)

Marex
5. října • 12:15

Jisté ale bude, že dveře v tom základu budou :-D

Johny
5. října • 11:00

To zas budou podnikatelské paničky a zlatokopky mít co loudit na svých chudších podnikatelských chlebodárcích. "Hele Karle, tak jsem potkala v solárku Helenu, no víš přece, tu načančanou čůzu tvýho kámoše, jak jsme byli tuhle na golfu a ta už Kodiaka má, tak s tím něco udělej, ať nejsem za loserku v té letité Audině !"

Tom
5. října • 22:00

To je jako by te stvalo, ze zadnou peknou doma nemas. Mimochodem takove panicky vidam v Rangeroverech evoque, BMW X5 apod, takze pochybuju, ze by nektera chtela sednout do skodovky s cenovou o pul mega a vice niz

Johny
5. října • 11:00

To zas budou podnikatelské paničky a zlatokopky mít co loudit na svých chudších podnikatelských chlebodárcích. "Hele Karle, tak jsem potkala v solárku Helenu, no víš přece, tu načančanou čůzu tvýho kámoše, jak jsme byli tuhle na golfu a ta už Kodiaka má, tak s tím něco udělej, ať nejsem za loserku v té letité Audině !"

DDD
6. října • 11:06

Johny Kodiaka možná živýho tenhle bude až v únoru 2017

Ludek_II
5. října • 11:21

Čůzu, která by dobrovolně přesedlala z AUDI do Škodověnky by musel kopnout do zádele nejen Karel.

jarda
5. října • 19:27

dyť je to kamaráde stejný auto jenom to má vepředu 4kruhy a je to o několik nul dražší. magor ten co to nevidí :-)

Jan
5. října • 10:17

Předražené,vzhled hrozný,nekoupil bych ani o 200tis méně :-(

dpcstb
6. října • 19:42

a co je za tu cenu lepsie?

DDD
6. října • 11:03

Prostě hloupej Honza

Disco
5. října • 14:18

Obavam se Honziku, ze skodovku spis zajima tech cca 200 000 lidi, který si to koupi (rocne), nez nejakej jouda, kterej si to nekoupi ani za 200t...

d
5. října • 13:16

O.K., pro tebe je tady Dacia, máme demokracii, kup si co chceš...

Thomas Phuk
5. října • 10:49

Tak jo.....apropos, myslíš že tvůj názor někoho zajímá?

289r7dfh
5. října • 12:32

Mne jeho nazor zajima. ;-)Je mozne, ze ve Skodovce jeho nazor maji v pazi. Pokud lze najit levnejsi alternativy, povazoval bych to za dukaz, ze nejsem sam. :-)

Karel
5. října • 14:19

Dají se taky najít dražší varianty, čili ani opačný názor není sám. Tak holt škodovka míří na střed, což je její zcela obvyklá strategie.

Ludek_II
5. října • 11:20

Ty taky nikoho nezajímáš a píšeš sem.

Doporučujeme

Články odjinud