Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jan  |  05. 10. 2016 10:17

Předražené,vzhled hrozný,nekoupil bych ani o 200tis méně

Odpovědět  |   | 
Thomas Phuk  |  05. 10. 2016 10:49

Tak jo.....apropos, myslíš že tvůj názor někoho zajímá?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  05. 10. 2016 11:20

Ty taky nikoho nezajímáš a píšeš sem.

Odpovědět  |   | 
289r7dfh  |  05. 10. 2016 12:32

Mne jeho nazor zajima.

Je mozne, ze ve Skodovce jeho nazor maji v pazi. Pokud lze najit levnejsi alternativy, povazoval bych to za dukaz, ze nejsem sam.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 10. 2016 14:19

Dají se taky najít dražší varianty, čili ani opačný názor není sám. Tak holt škodovka míří na střed, což je její zcela obvyklá strategie.

Odpovědět  |   | 
d  |  05. 10. 2016 13:16

O.K., pro tebe je tady Dacia, máme demokracii, kup si co chceš...

Odpovědět  |   | 
Disco  |  05. 10. 2016 14:18

Obavam se Honziku, ze skodovku spis zajima tech cca 200 000 lidi, který si to koupi (rocne), nez nejakej jouda, kterej si to nekoupi ani za 200t...

Odpovědět  |   | 
DDD  |  06. 10. 2016 11:03

Prostě hloupej Honza

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  06. 10. 2016 19:42

a co je za tu cenu lepsie?

Odpovědět  |   | 
Johny  |  05. 10. 2016 11:00

To zas budou podnikatelské paničky a zlatokopky mít co loudit na svých chudších podnikatelských chlebodárcích. "Hele Karle, tak jsem potkala v solárku Helenu, no víš přece, tu načančanou čůzu tvýho kámoše, jak jsme byli tuhle na golfu a ta už Kodiaka má, tak s tím něco udělej, ať nejsem za loserku v té letité Audině !"

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  05. 10. 2016 11:21

Čůzu, která by dobrovolně přesedlala z AUDI do Škodověnky by musel kopnout do zádele nejen Karel.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  05. 10. 2016 19:27

dyť je to kamaráde stejný auto jenom to má vepředu 4kruhy a je to o několik nul dražší. magor ten co to nevidí

Odpovědět  |   | 
DDD  |  06. 10. 2016 11:06

Johny Kodiaka možná živýho tenhle bude až v únoru 2017

Odpovědět  |   | 
Johny  |  05. 10. 2016 11:00

To zas budou podnikatelské paničky a zlatokopky mít co loudit na svých chudších podnikatelských chlebodárcích. "Hele Karle, tak jsem potkala v solárku Helenu, no víš přece, tu načančanou čůzu tvýho kámoše, jak jsme byli tuhle na golfu a ta už Kodiaka má, tak s tím něco udělej, ať nejsem za loserku v té letité Audině !"

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2016 22:00

To je jako by te stvalo, ze zadnou peknou doma nemas. Mimochodem takove panicky vidam v Rangeroverech evoque, BMW X5 apod, takze pochybuju, ze by nektera chtela sednout do skodovky s cenovou o pul mega a vice niz

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  05. 10. 2016 12:11

Nevite zda v tom zakladu budou v elektrice pouze predni dvere?

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 10. 2016 12:15

Jisté ale bude, že dveře v tom základu budou

Odpovědět  |   | 
Jgqsst  |  05. 10. 2016 12:34

Nejen, ze v zakladu budou elektricke predni dvere, ale i kresla.

Odpovědět  |   | 
-/*2-e/8c  |  05. 10. 2016 12:42

Panove, musim se priznat, ze i kdyz nejsem milovnik skodovek, Kodiaq tipuju na obchodni uspech.
Technicky to auto asi nebude kdo vi co, lec je velike, nabizi siroke moznosti vybavy vcetne vsech 'modernich' blbosti a ceny nejsou zdaleka premrstene tak, jak jsem cekal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2016 15:28

Vypada to na uspech minimalne jako KIA Sportage.

Odpovědět  |   | 
kaly  |  05. 10. 2016 16:08

ale nie .. skor ako predchadzajuca generacia KIA SORENTO
hlavne predok teda

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 10. 2016 15:29

Obchodní úspěch očekávám taky. Co taky očekávat od dnešních konzumentů...

Odpovědět  |   | 
owner  |  05. 10. 2016 15:46

Je vidět, že má Škodovka trochu strach z budoucnosti tohoto modelu, proto se drží cenou lehce při zemi. Až jim orazí tak také příslušně podraží.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2016 17:40

Lehce při zemi?

čas 1:07
http://autozurnal.ta3.com/motoring-preliezli-sme-si... ...

Zajímavé srovnání třetí řady sedadel ke Grand Santa Fe, čas 13:57.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2016 17:44
dpcstb  |  06. 10. 2016 19:43

vacsinu ceny auta prezeru predajcovia. nechapem preco nieje mozne predavat auta priamo cez web od vyrobcu. stali by minimalne o tretinu menej a este aj vyrobca by zarobil nasobne viac.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 10. 2016 21:49

Nejen kvalita sezení ve třetí řadě je v porovnání s Hyundai Grand Santa Fe o třídu horší. Ono toho bude rozhodně víc, jak je vidno už jen z obrázků.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2016 22:01

Cece, tebe zmestnam jako kontrolora. Videl jen obrazky a hned vedet, co je hur aniz bys to vyzkousel v praxi, to je panecku oko

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  05. 10. 2016 22:07

:) pan fish eye co do toho ani nemusi sednout

Odpovědět  |   | 
*  |  06. 10. 2016 19:04

No jasně, už se těším. U mne jen tak něco neprojde. Zákazníci budou nadšení.

Odpovědět  |   | 
Luthor  |  05. 10. 2016 16:54

Tam kde Škoda končí, Audi začíná

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 10. 2016 17:08

Souhlas. V ceně

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 10. 2016 18:52

Tu simply clever baterku a věšáčky v kufru měla už Toyota Yaris Verso v roce 2000 sériově i v nejlevnější verzi.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 10. 2016 21:26

Pro toho osamoceného minuskáře, ty ten model znáš, že jsi dal mínus? Pokud ne, tak se zdrž komentáře.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 10. 2016 21:30

A třeba takový vyhřívaný volant je nějaký ten pátek u Hyundaie už od základního modelu i10.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2016 22:03

To je fakt, zase takovy vyhrivany predni sklo jsem ani tento rok nemohl objednat.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  05. 10. 2016 22:46

sice v Hjundaji nic nevidis, ale zase te nezebou ruce...

Odpovědět  |   | 
*  |  06. 10. 2016 18:47

Každý máme jiné priority. Mě stačí automatické rozmrazování předního skla a klimatizace. Vyhřívané přední sklo je pro mne zbytečnost, odmrazuji málokdy na rozdíl od celoročně využívaného vyhřívání volantu, které vypínám jen na pár minut v těch největších vedrech po nastoupení do sluncem rozpáleného vozu. Po vychlazení celého interiéru včetně volantu klimou vyhřívání opět zapínám, jelikož je to vždy příjemné luxusní teplo podobné lidskému. Holt, u Hyundaie je vyhřívaný volant léta letoucí standard již od základního modelu za doslova pár stovek tisíc, zato u Škodovky to bude v roce 2017 žhavá novinka a k tomu ještě jen u tohoto modelu.
Auto bez vyhřívaného volantu mi nesmí do baráku.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  06. 10. 2016 10:46

Tak jezdi v Yarisu a necpi se mizi pořádná auta.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2016 21:58

Tak za tohle Skodovka zaslouzi palec nahoru! Prekvapive vyhodne a to i pres to, ze by Kodiaq konkurenci vymazal z mapy CR i s vyssi cenovkou. Prichod tohoto SUV bude prinaset dramaticky zvrat v pomeru SUV vuci ostatnim tridam.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  05. 10. 2016 22:08

viděl jsem naživo a za mne hnus hlavně z boku ale třeba bude lépe jezdit

Odpovědět  |   | 
Serutty  |  06. 10. 2016 00:18

Mě nejvíc dostává, jak tady každej druhej tvrdí jak je to tragicky a přitom jezdí v naky starý rachotine za 30 000 výhodná koupě v áčkách. Tihle joudove co umí jen všechno zkritizovat holt na tyhle auta nemají a nikdy mít nebudou, tak alespoň lezou na diskuze aby si mohli rypnout

Odpovědět  |   | 
Kubo  |  06. 10. 2016 00:56

Hejteri maju zase Vianoce :)
Imho cenovo primerane zaradene, kazdy si tam dokaze zlozit, co potrebuje.

Odpovědět  |   | 
iveta  |  06. 10. 2016 13:43

SUPER AUTO!Já bych ho brala hned,ale kde na to brát a nekrást.

Odpovědět  |   | 
1.4 raketa  |  06. 10. 2016 15:41

Ci vyzera tak alebo tak , je skoro jedno. Dolezite je ze v zaklade su len 4 motorceky na stierace, jeden na zadnom okne, dva na prednom okne a jeden medzi prednymi kolesami.
Co chce take velke auto s 1.4 pripadne 2.0? Vidno ze mnoho ludi uz nepozna zazitok z 6 valcov nad 3 litre...
Skoda.

Odpovědět  |   | 
Kubo  |  06. 10. 2016 17:02

Dalsi chytrak: "Vidno ze mnoho ludi uz nepozna zazitok z 6 valcov nad 3 litre..." - co s tym ma Skoda, ze su vsetci tlaceni poplatkami do nizkych emisii ? Kolko automobiliek robi este take auta ?

Odpovědět  |   | 
1.4 raketa  |  06. 10. 2016 17:40

Hlavne ze germani robia pre ekologicke spravanie vela =))). Vid posledny skandal. Im ide o servis, drahe suciastky , nizsiu zivotnost a vyssi obrat. Pohladajte si ako hladia na zivot vasho spolujazdca z pohladu svojej penazenky. :
http://auto.sme.sk/c/20199480/automobilky-po... ...

Takze v zasade co si ludia nechaju na hlavu kydat donekonecna, to aj dostanu. Preco nik z EU neda germanom pokuty za nicenie zivotneho prostredia a zdravia ludi ? A ze programovo vedome menej chrania ludi na prednom sedadle v mene zisku?

A mimochodom, V6 agregatov v starsich autach je stale relativne dost. Kto chce a vie o tom nieco, ma moznost si zabezbecit to. A tych co o tom len kecaju, nech kludne jazdia s motorcekom na stierace, mozno im to staci.

Odpovědět  |   | 
1.4 raketa  |  06. 10. 2016 17:49

Heh a neda mi podrypat, Kodiaq evokuje brutalnu silu a pritom sa z toho vykluje nasrana kuna -)))

Odpovědět  |   | 
Kubo  |  06. 10. 2016 19:09
Kubo  |  06. 10. 2016 18:53

Kto sa tu bavi o starsich autach ?
Mimochodom realne merania ukazuju, ze VW na tom zdaleka nie je najhorsie. Skor naopak. Zle bol na tom Renault, Volvo, atd. Nechce sa mi to hladat.
Ale ano, preco si nekopnut, je to predsa v mode. Pripadne byt az taky zaslepeny a davat link, kde ani jedno auto nie je nemecke !
Mimochodom, nemam ziadne koncernove auto.

Odpovědět  |   | 
1.4 raketa  |  06. 10. 2016 20:36

Ja nerypem, mne je to ukradnute. Nove auta su o nicom, napchate elektronikou, ktora ked sa pokazi, tak vysolite majland. To ze nevyrabaju poriadne motory, lebo zistili, ze to nie je vynosne je fakt. Vy snad mozete tvrdit ze 1.4 motor s tym Kokodiakom je ideal auta po viac ako 100 rokoch vyvoja?? Tak gratulujem. Aj motory koncernu ako takeho maju skvelu historiu (okrem 1.9 TDI). Motor od koncernu, to radsej kolobezku, obrazne samozrejme.
WV by som po tom skandale zakazal predavat auta. Mna nezaujima ich postoj. Brali prachy a odrbavali. Thats all. Game over. Ved ich nikto nenuti podnikat v auto priemysle. Mame tu volny trh, konkurenciu, MUDRYCH politikov co vymysleli vsetok ten bordel s emisiami, lebo na rozdiel od inych svetadielov musia zrat spotrebne dane na paliva....Precoo v USA kludne jazdia na 5.8 litrovych benzinoch jednotlivci do prace 100 km? Lebo nemau spotrebnu dan a cistejsie zivotne prostredie (z aut). ,....
Vy si myslite, ze nemecke auta vratane Skody su na tom v crash testoch lepsie??? Gratulujem k idealom.
Ja osobne mam 2.5 litrovy benzim atmosferu, 300 000 km na nom a pred sebou dalsich x tisic km snad bez servisu (okrem spotrebakov). Uvidime co bude s motorom Kokodiak po 200 000 km. Odpis. Ten motorcek to proste nevydrzi viac.
S pozdravom zdar downsizingu a snad uz zajtra budete nadsene tlieskat oplechovanej motokare s nalepkou EU positive -)))
Nic osobne, ja mam svoj nazor a vas respektujem.

Odpovědět  |   | 
Kubo  |  06. 10. 2016 22:45

Ok, akurat 3/4 z tych "nazorov" su len teorie/dohady/vestby a evidentne nepochopenie obchodnej strategie automobilky(-liek), ktora nikoho nenuti nasilu kupovat zakladny model bez vsetkeho. Hoci mi to tu tak pripada z tych reakcii.

Odpovědět  |   | 
Kubo  |  06. 10. 2016 22:50

No a a by som nezabudol - "Vy si myslite, ze nemecke auta vratane Skody su na tom v crash testoch lepsie???" - to netvrdim, ale vytiahnut ten link predtym ako argument, to je prave preto len nasilu kopnutie. Podla mna 90% automobiliek na tom bude +/- rovnako. A naviac je viac nez jasne, ze prave starsie auta, ked sa moc neriesila "ekologia" a aj materialy a bezpecnost boli inde, budu vseobecne pri crash testoch ovela nebezpecnejsie ako nove. Hlavne, ze maju "sestihrnek".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A