| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement

| Škoda Kodiaq Laurin & Klement

 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement
 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement
 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement
 | Škoda Kodiaq Laurin & Klement
10
Fotogalerie

Nejluxusnější Škoda Kodiaq odhaluje detaily. 1,1 milionu Kč překročí hravě

Derivát Laurin & Klement měl premiéru na letošním autosalonu v Ženevě. Český ceník zatím není k dispozici, přesto ale známe výbavu, paletu motorů, a především přípatek oproti linii Style.

Deriváty nabíhají do prodeje postupně, a přestože se Škoda Kodiaq na českém trhu prodává už od konce roku 2016, zatím jsme teprve v půlce. Na silnicích už můžete vedle standardních provedení potkávat i Scout a Sportline, luxusní Laurin & Klement jsme poprvé viděli na letošním autosalonu v Ženevě, a ve velkém se hovoří také o variantě RS. Ostatně, špionážní snímky pořízené na našich silnicích jsme už vydali.

Tajemstvími stále ještě zahalené „ereso“ dnes necháme ladem a podíváme se blíže na Laurin & Klement. V rámci soupisu změn pro modelový rok 2019 se k nám totiž dostaly zatím nezveřejněné informace. Vyplývá z nich, že příplatek oproti linii Style (nejvyšší ze standardních) činí 107.000 korun. Nejdražší provedení s motorem 2.0 TDI/140 kW 4x4 DSG by tedy mělo začínat na zhruba 1.090.000 korunách.

Oproti linii Style dostanete litá 19palcová kola Sirius, prošívání palubní desky, kožené čalounění s výšivkami Laurin & Klement, kryty pedálů z ušlechtilé oceli, adaptivní tempomat do rychlosti 160 km/h, kontrolu slepého úhlu, adaptivní podvozek, parkovací asistent s funkcí Area View, progresivní řízení, elektricky nastavitelná přední sedadla, vyhřívané čelní sklo nebo bezdotykové ovládání pátých dveří.

Samotný derivát Laurin & Klement se pak od ostatních verzí liší i vzhledově. Chrom je zastoupen na masce chladiče a zadním nárazníku, na předních blatnících najdete charakteristické plakety, a uvnitř zase dekor v černém klavírním „laku“ (Scout imituje dřevo, Sportline zase karbon). Na výběr bude z osmi barev karoserie.

Škoda v rámci ženevského představení Kodiaqu Laurin & Klement uvedla, že bude dostupný s pohonem předních i všech kol. Produktové informace však poukazují pouze na čtyřkolky, tedy alespoň co se českého trhu týče.

Základem bude patnáctistovka TSI (110 kW) kombinovaná se sedmistupňovým DSG, automatická převodovka pak bude i u motoru 2.0 TSI s výkonem 140 kW. Dvoulitrový nafťák nabídne 110 a 140 kW, přičemž pouze slabší verzi bude možné kombinovat s manuální převodovkou.

Celé řady Kodiaq se v rámci změn pro modelový rok 2019 týká odebrání dodatečného odhlučnění kapoty pro motor 2.0 TSI/140 kW. Patnáctistovce a turbodieselům nadále zůstává.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud