Škoda Kodiaq Evropským autem roku nebude. Sedm finalistů odtajněno

Mezi automobily, které mají nadále šanci získat titul Car of the Year 2017 není tentokrát žádný zástupce největšího evropského koncernu Volkswagen.

Pouze jediné auto vyráběné v Německu se letos bude ucházet o získání prestižního titulu Car of the Year 2017. Podle očekávání je jím nový generace Mercedesu třídy E.

Mezi finalisty se však tentokrát nedostal nový model automobilky Škoda, což je SUV Kodiaq. Například nová Škoda Superb vloni mezi finalisty zařazena byla. Vyplývá to ze seznamu, který porotci zveřejnili a oficiálních internetových stránkách ankety.

Po dvou zástupcích ve finálové sedmičce mají japonští a francouzští výrobci. Konkrétně jde o Nissan Micra a Toyotu C-HR a Peugeot 3008 a Citroën C3.

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zmíněné vozy doplňují ještě Volvo S90/V90 a Alfa Romeo Giulia.

Vítěz bude oznámen na počátku března před zahájením tradičního ženevského autosalonu. Úřadujícím vítězem je Opel Astra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků