Škoda Kodiaq Evropským autem roku nebude. Sedm finalistů odtajněno

Mezi automobily, které mají nadále šanci získat titul Car of the Year 2017 není tentokrát žádný zástupce největšího evropského koncernu Volkswagen.

Pouze jediné auto vyráběné v Německu se letos bude ucházet o získání prestižního titulu Car of the Year 2017. Podle očekávání je jím nový generace Mercedesu třídy E.

Mezi finalisty se však tentokrát nedostal nový model automobilky Škoda, což je SUV Kodiaq. Například nová Škoda Superb vloni mezi finalisty zařazena byla. Vyplývá to ze seznamu, který porotci zveřejnili a oficiálních internetových stránkách ankety.

Po dvou zástupcích ve finálové sedmičce mají japonští a francouzští výrobci. Konkrétně jde o Nissan Micra a Toyotu C-HR a Peugeot 3008 a Citroën C3.

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zmíněné vozy doplňují ještě Volvo S90/V90 a Alfa Romeo Giulia.

Vítěz bude oznámen na počátku března před zahájením tradičního ženevského autosalonu. Úřadujícím vítězem je Opel Astra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků