Škoda Kodiaq Evropským autem roku nebude. Sedm finalistů odtajněno

Mezi automobily, které mají nadále šanci získat titul Car of the Year 2017 není tentokrát žádný zástupce největšího evropského koncernu Volkswagen.

Pouze jediné auto vyráběné v Německu se letos bude ucházet o získání prestižního titulu Car of the Year 2017. Podle očekávání je jím nový generace Mercedesu třídy E.

Mezi finalisty se však tentokrát nedostal nový model automobilky Škoda, což je SUV Kodiaq. Například nová Škoda Superb vloni mezi finalisty zařazena byla. Vyplývá to ze seznamu, který porotci zveřejnili a oficiálních internetových stránkách ankety.

Po dvou zástupcích ve finálové sedmičce mají japonští a francouzští výrobci. Konkrétně jde o Nissan Micra a Toyotu C-HR a Peugeot 3008 a Citroën C3.

Zajímavosti

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zmíněné vozy doplňují ještě Volvo S90/V90 a Alfa Romeo Giulia.

Vítěz bude oznámen na počátku března před zahájením tradičního ženevského autosalonu. Úřadujícím vítězem je Opel Astra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků