Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Škoda pokračuje v postupném odhalování svého velkého SUV označeného jako Kodiaq. Těšit se máme třeba na adaptivní tlumiče, paletu pěti motorů nebo největší zavazadelník ve třídě.

Škoda dál pokračuje v postupném odhalování svého velkého SUV, které ponese jméno Kodiaq. Oproti dřívějším oficiálním materiálům vám dnes už můžeme konečně nabídnout více konkrétních informací. Co Škoda zatím zveřejnila? 

Nový Kodiaq míří do segmentu velkých SUV, přičemž jeho délka dosahuje na 4,7 m. Auto dostane výrazný design, který ale podle všeho nebude tak odvážný, jak naznačila studie představená letos na jaře v Ženevě.

Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

Velkým lákadlem pro zákazníky má být především vnitřní prostor. Třetí řada sedadel se bude dodávat na přání, ta druhá bude pro změnu standardně posuvná. Jak je u modelů Škoda zvykem, také Kodiaq sází na obrovský zavazadelník. Ten má být největší ve třídě, kdy maximální objem dosahuje na 2 065 l. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Kodiaq se pomalu chystá na svou premiéru, která proběhne začátkem září

Samozřejmostí je také řada Simply Clever doplňků. Kodiaq například nabídne vysouvací plastovou ochranu hran dveří (něco podobného už jsme viděli u Focusu) nebo dokonce věc, která se jmenuje „Paket spánek“, kdy dostanete tašku s dekou, klapkami na oči a speciální hlavové opěrky s výsuvnými bočnicemi. 

Škoda Kodiaq přidá i dnes velmi moderní konektivitu, takže se můžete těšit třeba na wi-fi hotspot, LTE modul, Apple CarPlay, Android Auto a tak podobně. Škoda přidá i systém bezdrátového dobíjení telefonů. 

Ženeva 2016 živě: Seat představil SUV Ateca. Dostane i tříválec

Ženeva 2016 živě: Seat představil SUV Ateca. Dostane i tříválec

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve výbavě najdete vše od výkonných motorů,
přes adaptivní tlumiče, až po zástup různých asistentů

Řidiči budou moci využít rovněž adaptivní tlumiče a možnost volby jízdního režimu. Čtyřkolky pak navíc nabídnou ještě režim Off-road. Ten upraví management motoru, asistenční systémy, ABS a ESC. 

Škoda Kodiaq se světu představí přesně prvního září, zájemci si pak budou moci tuto novinku prohlédnout na následném autosalonu v Paříži. 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků