TEST Škoda Kodiaq 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Sportline: RS Junior za plnou cenu

Názory k článku

smějící se bestie 2  |  24. 12. 2021 09:03

Jako třešnička na dortu automobilky, pěkné.
Bral bych spíše naftový motor a manuální řazení, bez pár zbytečných čipů/serepetiček.
No a k tomu by měla automobilka představit lidové auto, za nepřehnanou cenu.
Uměli to !

 |   |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Sindy  |  24. 12. 2021 10:26

Sportline nemá třeba progresivní řízení, které se dodává v kombinaci s podvozkem DCC jenom pro verze RS a Laurin & Klement. Tato veta neni uplne pravda i do SL jde dat DCC

 |   |  Odpovědět
Petr1  |  24. 12. 2021 10:56

Určitě nemá sportline progresivní řízení? To by snad mělo být už v základu, ale v ceníku to taky u sportline nevidím. Kolik má tedy otáček volantem? A nebyla před faceliftem nádrž 60l a teď je 58l. Si dělají srandu asi.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hamarel  |  25. 12. 2021 10:38

Parádní motorizace, vedle tohoto vypadá Enyaq jako zaostalý příbuzný z 19 století.

 |   |  Odpovědět
Mára  |  26. 12. 2021 09:58

Nechápu jak někdo nemůže mít problém se stop/start systémem, vždyť je to to nejhorší "kurvítko" v autě ze všech. Motor dostává pěkně na prdel a co se komfortu týče tak ať je to benzín/nafta s autem to vždy zavibruje.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
simson33  |  04. 01. 2022 15:09

Škoda Auto (infolinka) mi na dotaz jakou převodovku používá Kodiaq s motorem TDI 147kW odpověděla, že DSG DQ 381.
Vypadá to tedy, že typ DQ 500 s faceliftem skončil v Kodiaqu zcela.

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor