Škoda Auto (infolinka) mi na dotaz jakou převodovku používá Kodiaq s motorem TDI 147kW odpověděla, že DSG DQ 381. Vypadá to tedy, že typ DQ 500 s faceliftem skončil v Kodiaqu zcela.
Nechápu jak někdo nemůže mít problém se stop/start systémem, vždyť je to to nejhorší "kurvítko" v autě ze všech. Motor dostává pěkně na prdel a co se komfortu týče tak ať je to benzín/nafta s autem to vždy zavibruje.
Po startu vypneš a není problém :-)) Jsem rád, že je, protože na semaforech neobtěžují v létě při pootevřeném okénku naftová chrochtadla.
Vypínat nemusím, mám odpojený kablík u baterky (při STK zapojím a vše je v pohodě). Dobře fungující novější nafťák není téměř cítit. Díky "teoreticky" ušetřenému CO2 (při každém nastartování se hodnota CO2 dokonce zvedne)tu máme robustnější (dražší)startér, modernější (zase o něco dražší)baterie které se zničí o dva tři roky dříve než klasické baterie a ojniční ložiska a rozpálené turbo to jsou nevětší chudáci. V USA i když je nemusím si dokonce zákazníci BMW vydupali, že v autorizáku jim legálně deaktivují s/s a na STK neřeknou ani popel.
Parádní motorizace, vedle tohoto vypadá Enyaq jako zaostalý příbuzný z 19 století.
Určitě nemá sportline progresivní řízení? To by snad mělo být už v základu, ale v ceníku to taky u sportline nevidím. Kolik má tedy otáček volantem? A nebyla před faceliftem nádrž 60l a teď je 58l. Si dělají srandu asi.
Urcite mam ho objednaneho….
Sportline nemá třeba progresivní řízení, které se dodává v kombinaci s podvozkem DCC jenom pro verze RS a Laurin & Klement. Tato veta neni uplne pravda i do SL jde dat DCC
Jako třešnička na dortu automobilky, pěkné.Bral bych spíše naftový motor a manuální řazení, bez pár zbytečných čipů/serepetiček.No a k tomu by měla automobilka představit lidové auto, za nepřehnanou cenu.Uměli to !
čistě prakticky bych bral automat, protože cena manuálu a jeho servisu u takto výkonných aut (spojka, dvouhmota) bude srovnatelná nebo vyšší, než u dobře navrženého automatu.Automat pak z pohledu komfortu a nabízené přidané hodnoty (plachtění, lepší možnost integrace hybridu) je taky lepší volba.Doba jednoduchých aut je už pryč.
Manual patří do minulosti...do SUV a to ještě s cenou za více než mega nepatří
Lidé v SUV jsou antiřidiči, proto potřebují automat. Sám jsem na tom stejně, tak proto upřednostňují automat.
Až takhle ?
Nesuď ostatní podle sebe.
Tvůj názor.Mě ho nevnutíš
Mně
sám ten názor změníš časem
V žádném případě.Do sportovního/sportovně laděného auta, patří manuální řazení !
Znáš nějaký automobilový sport, kde mají ještě pedál spojky?
To ano. Ale tím kodiaq jaksi není.
Ten popisovaný - ano.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.