TEST Škoda Kodiaq 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Sportline: RS Junior za plnou cenu

21 komentářů

simson33
4. ledna • 15:09

Škoda Auto (infolinka) mi na dotaz jakou převodovku používá Kodiaq s motorem TDI 147kW odpověděla, že DSG DQ 381.
Vypadá to tedy, že typ DQ 500 s faceliftem skončil v Kodiaqu zcela.

Mára
26. prosince • 9:58

Nechápu jak někdo nemůže mít problém se stop/start systémem, vždyť je to to nejhorší "kurvítko" v autě ze všech. Motor dostává pěkně na prdel a co se komfortu týče tak ať je to benzín/nafta s autem to vždy zavibruje.

Tak jest
26. prosince • 10:06

Po startu vypneš a není problém :-)) Jsem rád, že je, protože na semaforech neobtěžují v létě při pootevřeném okénku naftová chrochtadla.

Mára
26. prosince • 13:03

Vypínat nemusím, mám odpojený kablík u baterky (při STK zapojím a vše je v pohodě). Dobře fungující novější nafťák není téměř cítit. Díky "teoreticky" ušetřenému CO2 (při každém nastartování se hodnota CO2 dokonce zvedne)tu máme robustnější (dražší)startér, modernější (zase o něco dražší)baterie které se zničí o dva tři roky dříve než klasické baterie a ojniční ložiska a rozpálené turbo to jsou nevětší chudáci. V USA i když je nemusím si dokonce zákazníci BMW vydupali, že v autorizáku jim legálně deaktivují s/s a na STK neřeknou ani popel.

Hamarel
25. prosince • 10:38

Parádní motorizace, vedle tohoto vypadá Enyaq jako zaostalý příbuzný z 19 století.

Petr1
24. prosince • 10:56

Určitě nemá sportline progresivní řízení? To by snad mělo být už v základu, ale v ceníku to taky u sportline nevidím. Kolik má tedy otáček volantem? A nebyla před faceliftem nádrž 60l a teď je 58l. Si dělají srandu asi.

Sindy
24. prosince • 11:00

Urcite mam ho objednaneho….

Sindy
24. prosince • 10:26

Sportline nemá třeba progresivní řízení, které se dodává v kombinaci s podvozkem DCC jenom pro verze RS a Laurin & Klement. Tato veta neni uplne pravda i do SL jde dat DCC

smějící se bestie 2
24. prosince • 9:03

Jako třešnička na dortu automobilky, pěkné.
Bral bych spíše naftový motor a manuální řazení, bez pár zbytečných čipů/serepetiček.
No a k tomu by měla automobilka představit lidové auto, za nepřehnanou cenu.
Uměli to !

LOL
25. prosince • 16:16

čistě prakticky bych bral automat, protože cena manuálu a jeho servisu u takto výkonných aut (spojka, dvouhmota) bude srovnatelná nebo vyšší, než u dobře navrženého automatu.
Automat pak z pohledu komfortu a nabízené přidané hodnoty (plachtění, lepší možnost integrace hybridu) je taky lepší volba.Doba jednoduchých aut je už pryč.

Honimir
24. prosince • 9:59

Manual patří do minulosti...do SUV a to ještě s cenou za více než mega nepatří

Honimir
24. prosince • 12:03

Lidé v SUV jsou antiřidiči, proto potřebují automat. Sám jsem na tom stejně, tak proto upřednostňují automat.

smějící se bestie 2
24. prosince • 12:18

Až takhle ?

.
24. prosince • 12:12

Nesuď ostatní podle sebe.

smějící se bestie 2
24. prosince • 10:32

Tvůj názor.
Mě ho nevnutíš

Petr1
24. prosince • 13:57

Mně

joe
24. prosince • 13:10

sám ten názor změníš časem

smějící se bestie 2
24. prosince • 13:37

V žádném případě.
Do sportovního/sportovně laděného auta, patří manuální řazení !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tak jest
24. prosince • 17:23

Znáš nějaký automobilový sport, kde mají ještě pedál spojky?

Matěj
24. prosince • 14:48

To ano. Ale tím kodiaq jaksi není.

smějící se bestie 2
24. prosince • 16:41

Ten popisovaný - ano.

Doporučujeme

Články odjinud