Škoda Karoq je už také sportovní. Sportline dostal úplně nový motor

Karoq oblékl větší kola a dostal také výkonnější motor. Jak je u variant Sportline v Mladé Boleslavi zvykem, sportovní auto to z něj určitě nedělá, ale stylovější variantu už ano.

Menší Karoq ve speciálních verzích následuje větší Kodiaq. Po verzi Scout, která má svým oplastováním nabídnou dobrodružnější povahu a lepší ochranu karoserie mimo silnice, je tu i Sportline se "sportovními ambicemi.

Zvenčí se liší upravenými nárazníky a černě lakovanými 18palcovými koly z lehkých slitin „Mytikas“. Na přání jsou k dispozici také 17palcová kola „Ratikon“ nebo 19palcová kola „Vega“, oba typy v černé metalické barvě. Nové je také obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče. Přední blatníky jsou zdobeny plaketami Sportline.

Škoda Karoq dostala derivát Scout. Známe i cenu, nízká není

Škoda Karoq dostala derivát Scout. Známe i cenu, nízká není

V interiéru najdete sportovní sedadla se stříbrnými kontrastními švy. Jsou potažena trojvrstvou tkaninou Thermoflux s lepší prodyšností. Multifunkční sportovní volant je potažen perforovanou černou kůží a švy jsou stříbrně. Efektní a současně funkční pedály jsou vyrobené z nerezové oceli. Sportovnímu vzhledu má rovněž přidat černá stropnice, černé obložení sloupků a LED balíček vnitřního osvětlení. Na přání bude k dipozici také digitální přístrojový štít.

Lišit se v jednom případě bude Karoq Sportline i motorem. Exkluzivně má totiž v nabídce 2,0 TSI 140 kW (190 k) s pohonem všech kol a převodovkou DSG. Dalším zážehovým motorem v ceníku bude 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) s pohonem předních kol a manuální převodovkou či také sedmistupňovou převodovku DSG ve volitelné kombinaci s pohonem všech čtyř kol. 

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

V nabídce budou i dva dieselové agregáty. U motoru 2,0 TDI s předním pohonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol.

Jak Scout, tak i Sportline budou k vidění na pařížském autosalonu. Opakuje se tak scénář ze ženevské motorshow roku 2017, kde se v tomto složení prezentoval Kodiaq. Ceny byly tehdy oznámeny o půl roku později, což je scénář pravděpodobný i tentokrát.

Speciál: Autosalon Paříž 2018

Pařížský autosalon 2018 (Mondial de l'Automobile 2018) je ukázkou úpadku evropských automobilových výstav. Oficiální účast odřekly značky Audi, Fiat, Ford, Nissan, Opel, Volkswagen či Volvo.

Letošní ročník pro novináře startuje v úterý 2. října. Od 4. do 14. října je výstava přístupná veřejnosti. Výstaviště Porte de Versailles bude otevřeno od 10:00 do 20:00, ceny lístků začínají na 9 eurech (asi 225 Kč).

Přehled očekávaných novinek

Škoda Karoq Sportline • Škoda Karoq Scout • Kie ProCeed Shoting Brake  • DS 3 Crossback • Citroën C5 AircrossSuzuki Jimny • Peugeot 508 SW • Renault Mégane R.S. Trophy • Škoda Kodiaq RS • Audi Q3 • Mercedes-Benz GLEBMW X5BMW 3BMW 8Seat TarracoToyota Corolla Touring SportsMonza SP1, Monza SP2

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků