Škoda Karoq dostala derivát Scout. Známe i cenu, nízká není

Scout je prvním z plánovaných derivátů Škody Karoq. Škoda Auto už zveřejnila první snímky a máme dokonce i základní cenu.

Pokud se Škoda Karoq bude držet filozofie většího Kodiaqu, můžeme se vedle Scoutu, který se nyní ukazuje na prvních fotkách, připravit také na deriváty Sportline, Laurin & Klement a RS. Všechny budou mít v základu vyšší výbavu než linie Ambition a Style, na které jsme byli dosud u Karoqu zvyklí, a od toho se pochopitelně odvine i základní cena.

Škoda Karoq kabriolet je konečně hotová. Dostala jméno Sunroq

Škoda Karoq kabriolet je konečně hotová. Dostala jméno Sunroq

Karoserie Karoqu Scout se od standardní viditelně liší. Nárazníky a prahy jsou opatřeny robustními plastovými ochrannými prvky, v základu jsou litá 18palcová kola a samozřejmě nechybí ani „povinné“ plakety s nápisem Scout. Uvnitř najdeme nové potahy sedadel s vyšitým nápisem Scout, dekor připomínající dřevo, multifunkční kožený volant, pedály z nerezové oceli nebo ambientní osvětlení. Volič jízdních režimů nabízí i mód Off-road.

Minitest VW T-Roc 1.5 TSI ACT: Sympatické vyhlídky, ale co realita?

Minitest VW T-Roc 1.5 TSI ACT: Sympatické vyhlídky, ale co realita?

V nabídce budou tři motory, z nichž všechny roztáčí výhradně všechna čtyři kola. Patnáctistovka TSI se 110 kW bude u Karoqu kombinována se čtyřkolkou vůbec poprvé, s manuální převodovkou však nepočítejte - standardem je sedmistupňové DSG. To dvoulitrové TDI se 110 kW už s manuálem kombinovat lze (DSG je za příplatek), verzi se 140 kW, která dosud v nabídce také chyběla, je však opět vlastní pouze automat.

Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Premiéra Škody Karoq Scout proběhne na autosalonu v Paříži, v prodeji by se vůz mohl objevit krátce na to. Jeho cenu už nicméně známe. Lucemburské zastoupení Škody už jej totiž zahrnulo do nabídky, a sice ve verzi 2.0 TDI/110 kW DSG 4x4. Cení si jej na 34.245 eur (asi 880.000 Kč) a jde o nejdražší verzi Karoqu, jakou na tamním trhu můžete pořídit.

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Nabídka Škody Karoq v Lucembursku je nicméně postavena jinak než u nás. Tam totiž nechybí ani základní linie Active (u nás není dostupná), která s motorem 1.0 TSI/85 kW začíná na 22.135 eurech (asi 570.000 Kč). V Česku vůz pořídíte až s linií Ambition za cenu od 529.900 Kč. V Lucembursku jsou prostě Škody po přepočtu dražší než u nás.

Speciál: Autosalon Paříž 2018

Pařížský autosalon 2018 (Mondial de l'Automobile 2018) je ukázkou úpadku evropských automobilových výstav. Oficiální účast odřekly značky Audi, Fiat, Ford, Nissan, Opel, Volkswagen či Volvo.

Letošní ročník pro novináře startuje v úterý 2. října. Od 4. do 14. října je výstava přístupná veřejnosti. Výstaviště Porte de Versailles bude otevřeno od 10:00 do 20:00, ceny lístků začínají na 9 eurech (asi 225 Kč).

Přehled očekávaných novinek

Škoda Karoq Sportline • Škoda Karoq Scout • Kie ProCeed Shoting Brake  • DS 3 Crossback • Citroën C5 AircrossSuzuki Jimny • Peugeot 508 SW • Renault Mégane R.S. Trophy • Škoda Kodiaq RS • Audi Q3 • Mercedes-Benz GLEBMW X5BMW 3BMW 8Seat TarracoToyota Corolla Touring SportsMonza SP1, Monza SP2

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků