Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

V čem se liší od evropského Karoqu ten čínský, který byl právě představen na autosalonu v Guangzhou?

Číňané mají rádi hodně chromu a rozvor se u aut pro tamní trh prodlužuje i v případě kompaktních SUV a sedanů. Při vstupu Škody Karoq na čínský trh proto nepřekvapí, že přesně tyto dvě zvyklosti následuje. To ale zdaleka není všechno, v čem se od evropského provedení odlišuje.

Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší. Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi. Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít. V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř. Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků