Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

V čem se liší od evropského Karoqu ten čínský, který byl právě představen na autosalonu v Guangzhou?

Číňané mají rádi hodně chromu a rozvor se u aut pro tamní trh prodlužuje i v případě kompaktních SUV a sedanů. Při vstupu Škody Karoq na čínský trh proto nepřekvapí, že přesně tyto dvě zvyklosti následuje. To ale zdaleka není všechno, v čem se od evropského provedení odlišuje.

Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší. Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi. Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít. V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř. Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků