Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok

47 komentářů

dsfsd
4. února • 10:52

Klasická primitivní novinařina dnešní ddoby. Já nevim, ale buďtto je Mička podplacenejŠkodovkou, tak jak se tu často ozývá, nebo je prostě hloupej. Jak jinak si vysvětlit, že tu není ani jedno číslo o tom, kolik se jich vlastn vyrábí, nebo jaká je kapacita, ale už se píše o tom, že je to "zřejmě trhák". Kdyby byla kapacita 1 auto za půl roku a objednali by si ho dva lidi, tak je čekací doba taky pů roku a trhák to rozhodně není! A nic proti, Karoq se zdá jako dobtý auto a tak o něj asi zájem bude, ale novináři by se měli držet faltů a nepsat jak lidi v hodpodě, jak to tak ale na AR bohužel chodí. Nulová informační hodnota, manipukjícíí články plný subjektich informací, veškerý reálný informce získaný jen z googlu z domova od počítáce, tohle jsou moderní články na AR. Fuj.

Jiri
3. srpna • 19:11

Já jsem si ho koupil a teď řeším jaké koupit střešní nosiče aby se to vyplatilo poradíte mi někdo prosím?

Tomáš
4. srpna • 13:33

Já když jsem kupoval střešní nosiče, tak jsem je sehnal za hodně dobrou cenu přes eshop https://www.neumax.cz/...

Erik
7. srpna • 9:55

Kreré nosiče pasují na Octávku druhé generace?

Karel
11. srpna • 11:21

Já mám na dvojkové Octávii tyto střešní nosiče https://www.neumax.cz/atera-rt-octavia-estate-w... ...

pcwifi
3. února • 8:33

neco co by spolehlivosti dorovnalo nebo prekonalo O1/81kW ? Koukam zatim nic na obzoru z zadne automobilky, tak jeste pockam :-D Ohledne Karoqu, jsem zvedav jak toho zne/vy-uzije Hyundai a zacne pretahovat reklamama lidi k sobe, otazka je na jaky model, vidim to na Tucson 1.7 (ty jejich benziny mi prijdou udesne zravy)... uz vidim ty reklamy, u nas nebudete cekat ani rok ani pul roku :-))

´´´
4. února • 9:48

Nikdy bych si nekoupil auto od značky (Škoda), která není schopná vyrobit a dodat auto max. do měsíce, dvou. Je na tom vidět její neschopnost, malost a amatérismus. Chci auto od silné a schopné značky, která dokáže pružně reagovat na extrémně zvýšenou poptávku tím, že má po celém světě mnoho výrobních závodů, ve kterých může doslova během chvilky přejít z výroby jednoho typu auta na druhý. A právě třeba Hyundai takové schopnosti má. Je to jedna z nejsilnějších, nejmodernějších a nejúspěšnějších značek na světě. Je šestou nejhodnotnější globální automobilovou značkou světa. Škodovka není ani globální značkou :-D .

Bob
13. září • 22:11

Dělám V Hyundai... kdyz vidite jak vůz, který stojí na parkovišti nových vozů a najednou vzplane... jak neustále odcházejí žárovky H7, jak často se vozidla vrací k opravám.... nechtěl bych to ani zadarmo.....

Kuk Vykuk
2. února • 10:43

Škoda se po$rala ne, to už je jak u Tesly, nejsou schopný vyrábět? Že tu kozu vůbec někdo kupuje? :-DB-]

´´´
2. února • 23:54

Vždyť jsou obě jen malé, bezvýznamné a nevýkonné automobilky. Tedy Tesla automobilka ani není, protože to, co vyrábí, auta nejsou (parodie na auto). ;-)

Hobit
21. února • 7:37

Jasně je to taková parodie, že z jsou "inženýři" z Evropy totálně v prdeli a ještě to sami přiznávají:https://electrek.co/2018/02/17/tesla-model-3-...http://www.hybrid.cz/tesla-model-3-inzenyri-ne...Už jen to že dělají reverzní inženýrství, o něčem svědčí. Kdyby to auto stálo za prd, tak by je vůbec nezajímalo a s nějakým rozebíráním by se neobtěžovali.

´´´
24. února • 13:01

Na rozdíl od Tesly pořádné auto netrpí leprou. U Tesly nikdy nevíš co ti za jízdy odpadne nebo jestli ti při dobíjení celá nelehne plamenem. Případů je celá řada. Tesla je "garážová" firma, která vyrábí něco, co se trošku podobá autu, ale do pořádného auta má daleko. Je to spíš jen pojízdný noťas s velkou baterií a koly, nic víc. Tesla nemá zkušenost s výrobou pořádných aut, proto jí například praskají karoserie, nelícují díly, má mizernou spolehlivost, atd.. Ještě se má hodně co učit, než vyrobí AUTO.

Peter
1. února • 23:54

A nemá na tom trháku velký podíl i kapacita výrobce? Objednávka 100 tis.ks - kapacita 80 tis.ks a prodejní šlágr je na světě.

Zdeněk
1. února • 21:40

Nikdy nebudu čekat na nový vůz tak dlouho. Ani rok, ani půl roku, ani 3 měsíce. To si raději koupím Hyundai kde je dodací lhůta do měsíce max. Nevim na co si stále Volkswagen hraje, a už vůbec nechápu lidi- pitomců kteří si řeknou : tak jo, já si počkám rok. Lidi je to jen na vás. Hlavně že nemají na zvýšení platu pro své lidi. Otrokáři

Mirek
1. února • 22:14

Zaměstnanci ve Škodě mají nadprůměrně vysoké platy a stále jim dost stoupají. Zajdi se podívat do dodavatelských firem, ať víš kde jsou otroci pro Škodu. Dostaneš výrobu nějakého dílu a po roce se ti ze Škody ozvou s tím, že chtějí snížit cenu, jinak výrobu přesunou k jinému dodavateli a vůbec je nezajímá, že je to na hraně a slevnit znamená dotovat Škodu.

BlackAdder
1. února • 21:53

No někdo chce auto a někdo Hyundai...........

´´´
2. února • 23:46

Někdo chce auto bez kompromisů a někdo škodovku...........

Znalec
1. února • 20:23

Je to logické.Karotka je na pohľad draha, ale po dovybaveni je konkurencia este drahšia.Co neznamená, ze je to super nákup, to auto je hlavne vnútri dost biedne. Ale konkurencia nie je lepsia

Zdeněk
1. února • 21:41

Není pravda. Škoda už není to co bývala.

JoAn
1. února • 16:38

No to je síla. Tak nějak nedokážu pochopit tento český patriotizmus. Zrovna jsem musel řešit nákup automobilu a tak jsem si prošel několik značek tohoto typu (crosover, nebo jak se jim říká). Všude auta jsou k mání, jsou srovnatelné s Karoqem, mají lepší výbavy, já chtěl diesel - tak že i lepší motory a o penězích nejde už mluvit vůbec. Kouknul jsem na Thusona, Sportage, Kugu, nějaké další a nakonec jsem koupil CR-V. Větší auto, lepší motor, super výbava včetně atraktivních "SUV" doplňků a to nejdůležitější !!! auto ihned a 200 tisíc v kapse!!! Ke vší úctě k všem nadšencům Karoqa, já nejsem blázen.

Zdeněk
1. února • 21:50

Hezky jsi to napsal. Já nemám nic proti Škodovkám, sám jednu vlastním, ale už to není co bývavalo. Kvalita verzus cena. Osobně bych šel do Hyundai, otec si od nich jednoho před 8 lety koupil, a do dneska nic neměnil. Ani baterii. A najeto 180 tisíc km. Začínám jim věřit. Už jen to, že začali na vozy dávat 5 let záruku, tak s tím v ČR udělali poprask. Nebýt jich, tak Škoda nikdy nedá záruku ani o měsíc navíc, ale alespoň za poplatek cca 15000 korun si muže člověk dokoupit záruku na 5 let. Jinak Honda velmi dobrá volba. Mě se líbí Akord.

Tom
2. února • 8:11

Tak u mě Hyundai nepřipadá v úvahu už jen kvůli jejich debilnímu marketingu/reklamám.
Možná je to iracionální důvod, ale je to tak

Freddka
2. února • 8:09

... jenze Accord uz se v evrope neprodava :-)

David
1. února • 19:58

200 tisic ušetřenejch?to je asi rok jetý,ne?nebo ještě víc?

JoAn
1. února • 23:13

2017

Jirka
1. února • 18:56

Český patriotismus? 😂😂 Jsi to ale zakomplexovaný hlupák,že? 90%výroby jde na export.To jsou ale pitomci v těch ostatních cca.100zemích,kde se Škodovky vyváží 😂😂😉

Mirek
1. února • 20:59

Ale to ví každý, že se prodávají i jinde, ale co tak porovnat procentuální prodeje jednotlivých automobilek v jednotlivých státech, tržní podíly. Pochybuji, že se jakýkoliv stát jen přiblíží, v tomto ohledu, k našemu. Už víš, co je to patriotismus a kdo je zakomplexovaný hlupák?

Georgis1
1. února • 17:54

Kecy a jenom kecy. Pokud chci automat, a kvalitní světla (led nebo xenon.) a kouli na přívěs, el. otevírání kufru, tak jsou ostatní dražší než Škoda. Nikdo ,ti nedá nic zdarma. U Škody jsem ukecal dobrou cenu. Objednáno v listopadu-dodání začátek dubna. Jsem spokojen.

Martin
11. července • 14:00

zase jedna ovce posraná z německé škodovky, prohráli válku a ještě si kupovat od nich auto.

pacho
2. února • 21:42

tak tomu neverím, rok čakať na auto a k tomu dať ešte zľavu??,. to fakt v tej škode sú neakí vyšinutí. Je to obchodný debilizmus.

MV.
1. února • 20:34

O jake sleve se konkretne bavime v %. Ostatni vyrobci take reaguji a nabizi dle meho nazoru vetsi slevy nez skodovka.

Ron.Jeremy
1. února • 19:08

Ale do Karoq se přece automat nedává, jen DSG... ;-)

Toper
1. února • 18:40

Taky jsem koukal na konfigurace. I na nabídku konkurence.
Když jsem zkusil nakonfigurovat Atecu, tak seč je v základu lacinější, ve slušné konfiguraci (diesel, DSG, 4x4, a slušná výbava) vyšla o dosti dráže a to jsem ještě nezapočítal slevu u Škody, kterou bych dostal.

R
1. února • 16:49

No crv výběhový model a dieselové 1.6 není fakt lepší než vw diesely...Ale crv v benzinu, proč ne 👍

Miroslav
1. února • 16:07

Na Karoq jsem byl dost natěšený,protože je modernější než Yeti(vzhled,interier).Po nabídce v autosalonu jsem z nadšení upustil od koupě,důvod-model 4x4 nelze objednat v benzínu,a já zase nechci traktor.I když jsem fanda Škody(byl jsem vícekrát spokojením majitelem) tak se poohlédnu u konkurence.V nynější době ,kdy výzkumy jasně hovoří o používání naftových motorů v osobních automobilech za zhovadilost(vyžší poř.cena,dražší servis,a to pro běžné majitele kteří nenajedou víc než testovaných 40000km a víc za měsíc).Nejsem laik a mám v tomto oboru přehled a praxi.

jogurt
2. února • 8:22

Kupte si samozřejmě co chcete. V otřepaném klišé, že naftové motory mají dražší servis, než benzínové, jste sice úplně mimo, realita je mírně ve prospěch naftových, ale to nic nemění na tom, že dávají smysl pro ježdění na dlouhé vzdálenosti, do trvalého městského provozu se díky vynuceným složitým systémům eliminace sazí nehodí. Navíc je ekopoblouznění konšelé budou (aniž by věděli proč) zakazovat, což ovšem v dalším kole stejně rozšíří o benzín, takže je to fuk. Čeká nás zářivá budoucnost jak ze známého českého filmu. Jen na tu dovolenou v Jugoslávii asi zapomenete, elektrovehikl tam nedojede.

jim
2. února • 9:04

u které značky má diesel levnější servis než benzín? měl jsem mimojiné po sobě benzín a diesel stejného modelu, benzín servisní prohlídky cca 6,5 a dieselové 9-11...

jogurt
3. února • 19:18

u každé mimo korejských

Joe Doe
2. února • 12:50

Tak to ja platim za prehliadky hybrida este menej nez ty za benzin.To vies, ziadny starter, ziadny alternator, ziadne rozvody, ziadna prevodovka....

Dix_
1. února • 16:19

1.5 TSI 4x4 bude od 48KT/18. Anebo můžeš počkat na Sportline,který bude od 27KT/18 s motorizací 2.0 TSI 140 KW 4x4 7DSG.
Dnes jsem to ověřoval u prodejce na 1.5 TSI bohužel 12 měsíců. :-(

Karel
1. února • 21:57

Takže vlastně bude bez motoru.... Kdo by si kupoval SUV se 140KW??? To bude jízda. :)

Freddka
1. února • 15:56

To je klasika - kazdy jediny prodejce v evrope dostane narizeno mit jeden dva kusy na ukazku na prodejne ... a ono se to vsechno neda vyrobit najednou.K tomu se treba muze stat, jako na potvoru, ze to lidi skutecne chteji kupovat, to pak uz opravdu nejde stihat vyrabet no ... :-)

Nepřítel VW
1. února • 15:34

Na tuhle sračku čekat rok. Tose posrali ne? Ani zadarmo.

Milhaus
2. února • 8:58

Přesně tak. Na takovou jitrnici čekat rok to je síla.

Mrdokvas
2. února • 6:52

asi upřednostňují jiné trhy než ten český.. občané druhé kategorie, holota jedna! ta ať si počká! B-]

jogurt
2. února • 8:15

Dodací lhůty jsou pro všechny trhy stejné, Mrdoqas. Komu se to nelíbí, může si koupit hnůjdé, ty leží na skladě a tedy otrlé povahy je mohou mít ihned.

manťal
2. února • 7:55

Já bych šecky takové zatknul za potulku a děcka do děcáku... co mají co vobjednávat todlencto toto... škodu...

Doporučujeme

Články odjinud