Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok

Kvůli zvýšenému zájmu o Škodu Karoq se vedle výrobního závodu v Kvasinách podílí také mateřská továrna v Mladé Boleslavi. Tempo nestačí, na vůz se stále čeká nepřimeřeně dlouho.

Podle informací ČTK se nejkratší dobu čeká na Karoq s motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. Tyto verze je podle mluvčí Škody Auto Kamily Biddle možné dodat už za 18 týdnů. To je stále více než u ostatních modelů, na které zákazníci čekají v rozmezí sedmi až patnácti týdnů. Situace je způsobena vysokou poptávkou.

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Nejžádanějším agregátem pro Škodu Karoq je patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW, kterou jsme tento týden prověřili v redakčním testu. Nejvíce „frčí“ výbava Style a automatická převodovka DSG, přičemž podle ČTK se může čekací lhůta na takové auto protáhnout až na těžko pochopitelných 12 měsíců. Tiskové kanceláři to prý nezávisle na sobě potvrdili dva z českých prodejců. Takový vůz vychází podle aktuálního ceníku na 679.900 Kč.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

S dlouhou dobou je spojen i fakt, že drtivá většina objednaných Karoqů je v unikátní konfiguraci. Vyrobit takové auto logicky trvá o něco déle, než kdybyste si pouze vybrali motor, převodovku a výbavou linii.

Mluvčí Kamila Biddle ČTK sdělila, že podíl „unikátních“ Škodovek činí 90 procent, zbytek připadá skladovým zásobám. Spuštění výroba Karoqu s Mladé Boleslavi má stav stabilizovat v průběhu letošního roku.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků