Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok

Kvůli zvýšenému zájmu o Škodu Karoq se vedle výrobního závodu v Kvasinách podílí také mateřská továrna v Mladé Boleslavi. Tempo nestačí, na vůz se stále čeká nepřimeřeně dlouho.

Podle informací ČTK se nejkratší dobu čeká na Karoq s motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. Tyto verze je podle mluvčí Škody Auto Kamily Biddle možné dodat už za 18 týdnů. To je stále více než u ostatních modelů, na které zákazníci čekají v rozmezí sedmi až patnácti týdnů. Situace je způsobena vysokou poptávkou.

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Nejžádanějším agregátem pro Škodu Karoq je patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW, kterou jsme tento týden prověřili v redakčním testu. Nejvíce „frčí“ výbava Style a automatická převodovka DSG, přičemž podle ČTK se může čekací lhůta na takové auto protáhnout až na těžko pochopitelných 12 měsíců. Tiskové kanceláři to prý nezávisle na sobě potvrdili dva z českých prodejců. Takový vůz vychází podle aktuálního ceníku na 679.900 Kč.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

S dlouhou dobou je spojen i fakt, že drtivá většina objednaných Karoqů je v unikátní konfiguraci. Vyrobit takové auto logicky trvá o něco déle, než kdybyste si pouze vybrali motor, převodovku a výbavou linii.

Mluvčí Kamila Biddle ČTK sdělila, že podíl „unikátních“ Škodovek činí 90 procent, zbytek připadá skladovým zásobám. Spuštění výroba Karoqu s Mladé Boleslavi má stav stabilizovat v průběhu letošního roku.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků