Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok

Kvůli zvýšenému zájmu o Škodu Karoq se vedle výrobního závodu v Kvasinách podílí také mateřská továrna v Mladé Boleslavi. Tempo nestačí, na vůz se stále čeká nepřimeřeně dlouho.

Podle informací ČTK se nejkratší dobu čeká na Karoq s motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. Tyto verze je podle mluvčí Škody Auto Kamily Biddle možné dodat už za 18 týdnů. To je stále více než u ostatních modelů, na které zákazníci čekají v rozmezí sedmi až patnácti týdnů. Situace je způsobena vysokou poptávkou.

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Nejžádanějším agregátem pro Škodu Karoq je patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW, kterou jsme tento týden prověřili v redakčním testu. Nejvíce „frčí“ výbava Style a automatická převodovka DSG, přičemž podle ČTK se může čekací lhůta na takové auto protáhnout až na těžko pochopitelných 12 měsíců. Tiskové kanceláři to prý nezávisle na sobě potvrdili dva z českých prodejců. Takový vůz vychází podle aktuálního ceníku na 679.900 Kč.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

S dlouhou dobou je spojen i fakt, že drtivá většina objednaných Karoqů je v unikátní konfiguraci. Vyrobit takové auto logicky trvá o něco déle, než kdybyste si pouze vybrali motor, převodovku a výbavou linii.

Mluvčí Kamila Biddle ČTK sdělila, že podíl „unikátních“ Škodovek činí 90 procent, zbytek připadá skladovým zásobám. Spuštění výroba Karoqu s Mladé Boleslavi má stav stabilizovat v průběhu letošního roku.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků