Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok

Kvůli zvýšenému zájmu o Škodu Karoq se vedle výrobního závodu v Kvasinách podílí také mateřská továrna v Mladé Boleslavi. Tempo nestačí, na vůz se stále čeká nepřimeřeně dlouho.

Podle informací ČTK se nejkratší dobu čeká na Karoq s motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. Tyto verze je podle mluvčí Škody Auto Kamily Biddle možné dodat už za 18 týdnů. To je stále více než u ostatních modelů, na které zákazníci čekají v rozmezí sedmi až patnácti týdnů. Situace je způsobena vysokou poptávkou.

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Nejžádanějším agregátem pro Škodu Karoq je patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW, kterou jsme tento týden prověřili v redakčním testu. Nejvíce „frčí“ výbava Style a automatická převodovka DSG, přičemž podle ČTK se může čekací lhůta na takové auto protáhnout až na těžko pochopitelných 12 měsíců. Tiskové kanceláři to prý nezávisle na sobě potvrdili dva z českých prodejců. Takový vůz vychází podle aktuálního ceníku na 679.900 Kč.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

S dlouhou dobou je spojen i fakt, že drtivá většina objednaných Karoqů je v unikátní konfiguraci. Vyrobit takové auto logicky trvá o něco déle, než kdybyste si pouze vybrali motor, převodovku a výbavou linii.

Mluvčí Kamila Biddle ČTK sdělila, že podíl „unikátních“ Škodovek činí 90 procent, zbytek připadá skladovým zásobám. Spuštění výroba Karoqu s Mladé Boleslavi má stav stabilizovat v průběhu letošního roku.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků