Škoda Karoq je prodejní hit. S výrobou už pomáhá Rusko, přidá se i Slovensko

87 komentářů

Dean
19. prosince • 17:39

Ještě bych dodal, že vhodnější by bylo, že Karoq je prodejní shit...

Dean
19. prosince • 17:36

Neumím úplně pochopit, že se najde tolik, řekněme retardovaných, kterým se ten pekáč líbí a jsou schopni s tím jezdit. Je to opravdu "sráč", vzhledem, i technikou. Ale zase to vytváří obrázek o tom, jak jsou lidé neschopní, bez vkusu, bez úsudku, hloupá telata.......

Leona
20. prosince • 23:00

Docela by mě zajímalo v čem jezdíš ty pane dokonalý. Někomu se líbí velké kachlíky a někomu mozaika. Stejně je to i s auty. Prodejní čísla mají slušná a nemusí snižovat produkci, protože odbyt stále je. Lidé si jej za nemalé peníze kupují ne proto, že je to rozvrzaný a hlučný krám, ale třeba i kvůli tomu, že je při testovací jízdě přesvědčil o koupi. Já si osobně projdu několik salónů než si vyberu auto a ještě se mi nestalo, že bych se v nějakém o který jsem projevila zájem, nesvezla. Mimo jiné manžel mi posledních pět let kupuje každý rok a půl nové. Jezdím teď sice Macanem, ale klidně bych brala i Karoq kdyby jej nabízeli s větším benzínovým motorem. Teď mi pověz co má tak převratnou techniku, že je Karoq "sráč". Já si naopak myslím, že je Karoq dobře cíleným produktem.

Lubomír Řápek
18. prosince • 11:07

V Karoqu jsem jezdil je to opravdu hittt .Jen by mě zajimalo kde všechny jezdi jsem ze střednich čech a tady ho prakticky nepotkáte.

Michaela
17. prosince • 12:54

Člověk se hodně baví čtením komentářů tady.
Spousta lidí v životě v takovém autě ani nejela a jde pouze o zakomplexované lidi, kteří na to nemají. Nijak se jim touto cestou nevysmívám, ale proč hanit něco o čem nemáte kolikrát ani páru. Stejně jako urážet lidi, že Škodu podporují. Tak když na to mají, tak proč je nenechat. Já osobně radši 1000x Karoq než Kamiq ať už z praktických věcí nebo díky vzhledu. Ale nepřijde mi vhodné hned lidi urážet.
Lidi proberte se, každý máme to, co si můžeme dovolit a když to slouží, tak proč taky ne, že?

setr
18. prosince • 16:06

My ostatní se ale na to musíme dívat, potkávat v provozu a - obdivovat...ten majetek, status...Škoda Kodiak a jeho menší odvozeniny, je neuvěřitelně hnusnej kus "umění" na kolech. Bohužel, právě dle vkusu diváků Novy & spol.

Bubák
17. prosince • 14:14

Hle, žena s vlastním garážovým názorem, názorem sebejistým a pevnějším než 90% zdejších plakátových kovbojů, kteří se zpoza volantu patnáctiletého otlučeného Meganu zmůžou pouze na zoufalé okopávání kotníků těch úspěšných. Nezbývá než smeknout pomyslný diskuzní klobouk a vyslovit (zřejmě marné) přání - jen víc takových žen, na silnice i .... do diskuze !

Esmeralda Miss Universe
18. prosince • 17:39

Ako je vies, ze je to zena a nie nejaky uchyl operujuci pod zenskym nickom?Kolko zien cita autorevue?Ver tomu, ze je to uchylak pod zenskym nickom, takych najdes vsade plnu picu.

Bubák
18. prosince • 18:08

Víš, Esmeraldo, chtěl jsem ti vysvětlit, že zde se diskuze vede nikoli o nicku, ale o obsahu příspěvku. Když si však tu tvou diskuzní perlu čtu ještě jednou, tak víš co? Zapomeň na to, dál žij v bublině svého světa.
A až zase s balíčkem netrpělivých Primeros vyrazíš na schůzku s webově se seznamující Marcelou a v přítmí začouzeného baru bude v růžovém tílku a bílé mini sedět ...... Marcel, tak se vlastně ani nebudeš divit, sám víš, že "takych najdes vsade plnu picu."

.
17. prosince • 14:24

Chtělo by to zavést registraci, trochu by se to vytridilo.

Mirek
17. prosince • 16:50

A nestřelil ses tak trochu tímto do vlastní nohy? Pokud kdokoliv napíše vlastní názor bez jakýchkoliv invektiv, tak co na tom změní registrace? Pokud kdokoliv druhého označí za "Vošického, slouhu koncernu...." bude ho za to někdo trestat? Pochybuji. Takže se celkem nic nezmění.

.
17. prosince • 17:12

Vidím, že ve slově vytřídilo mi chybí háček. Tak teď už to snad pochopíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. prosince • 19:00

Když myslíš, žes zůstal nepochopen.

.
17. prosince • 14:04

Bingo

Bubák
17. prosince • 0:34

Pár let nazad diskuzní kovbojové a plakátoví odborníci s neskrývanou radostí snili o tom, jak Škodě ujíždí "SUV vlak", prorokovali zkázu, zánik, smrt.... Ha, ha, ha. Škoda na nyní tak žádaný SUV trh nevstoupila nesměle, nenápadně, z nouze. Ne. Škoda razantně rozkopla dveře SUV trhu a se sebevědomě vztyčenou hlavou poslala na silnice a do garáží jeden vyzrálý vůz za druhým. Kodiaq, Karoq, Kamiq. Co slovo, to (silniční) pojem. Dokonalé vozy pro jezdce, kteří ocení odladěnost vozů, vyzrálost techniky i jízdy, bezkonkurenční prostor pro celou posádku, jistotu kvalitního zpracování a v neposlední řadě i mistrné tahy škodováckých designérů. Tohle se Škodě vážně povedlo. V SUV kategorii se pevně usadila, zájem překonává nabídku (tento článek je toho ostatně výmluvným důkazem) a diskuzní prosťáčci si nad plakáty konkurence jen vzteky okusují nehty. Nejen na evropských silnicích mezitím přibývá těch designově vyzrálých, prestižních a respektovaných vozidel.
A že ani v garáži není nikdo dokonalý? U Škody jsme si za ta léta navykli, že její produkty mají k silniční dokonalosti velice blízko, bez výjimky to pochopitelně platí i pro její SUV-grupu. Litovat můžeme pouze toho, že mág automobilových křivek a hran, Mistr Kabaň, se vrací do Wolfsburgského "rodného hnízda", v Česaně by mu nepochybně rádi přistavěli klidně i celé další patro.
Takže přejme Škodě mnoho úspěchů, naše garáže si to zaslouží !

Joe Doe
17. prosince • 22:51

Kedysi davno posobil na auto.cz jeden pablb s nickom GTI. Co viem, tak to nebol troll. On to myslel vazne. Golf bol apostol strednej triedy, VW 'subpremia' atd. A na kritiku reagoval najskor cynicky, potom detsky agresivne.Po precitani tvojho prispevku mi neda nespytat sa... GTI? Si to ty?

Shimi
17. prosince • 9:49

Bubák: Tak ten byl dobrej :-D Ta auta jsou tak dokonalá, že musí momentálně na svolávačku (Kamiq, Scala a Superb). Nic ve zlém, ale z jakého důvodu dáváš svůj "intelekt" takhle veřejně najevo?

Bubák
17. prosince • 12:17

Ale jistě, svolávačky... Ty bohužel ke garážovému životu patří stejně, jako Ivánek k Nastěnce. Schválně - popadni vlastní "intelekt" do hrsti a zkus jmenovat jednoho výrobce, který by v posledních pěti letech nesvolával.
Ale klid, nepropadej vlastní garážové panice a buď srozuměný s tím, že tebe s vozidlem do "servisu" určitě nepovolají. Nic ve zlém, ty můžeš takhle veřejně nechat palec nahoře ! https://www.eventik.cz/_fotogalerie/fotogalerie-... ...

sajtan kaplicka
17. prosince • 13:29

Jenze o tom, ze skodovky jsou temer dokonale, jsi tu psal ty. Kdyz se ted ukazuje, ze dokonale nejsou, protoze svolavacky, poukazujes na to, ze ostatni automobilky maji taky svolavacky. To samozrejme maji.Nicmene nikdo je tu - v tomto konkretnim vlakne - neadoruje proto, ze vyrabeji temer dokonala auta. Takze automobilkam vyrabejicim nedokonala auta, lze svolavacku odpustit. Zatimco v pripade Skody, ktera ma vyrabet temer dokonala auta, je jakakoliv svolavacka jen dukazem, ze ani ona dokoknala auta nevyrabi. Na dokonala auta totiz nejsou treba svolavacky. Toto bych videl jako nutnou, lec ne postacujici podminku dokonalosti. A tudiz na tom je Skoda uplne stejne, jako jeji konkurence.

Bubák
17. prosince • 17:11

Výborně Kapličko, s tebou to vůbec nevypadá špatně, a to je třeba ocenit! Vždyť ty jsi to celé popsal správně, chybí už jen malinký kousek, ovšem ten nejdůležitější (a také nejnáročnější) - vyvodit z toho závěr. Když dovolíš, učiním tak za tebe. Takže? Ano, dokonalé auto neexistuje... Neexistuje totiž ani "dokonalý člověk", proto neexistuje ani (dokonalý) tvůrce, který by to pomyslné "dokonalé vozidlo" stvořil. Vždyť kdyby existovalo dokonalé vozidlo, vyrábělo by se jenom ono, bez konkurence, bez možnosti garážového výběru. S tím určitě budeš souhlasit, proto honem zpět do garážové reality. Celý druhý odstavec mého příspěvku je o nedokonalosti Škody, o tom, že její vozy "mají k silniční dokonalosti velice blízko". Spojme tedy naše příspěvky v jeden a závěr je jasný - dokonalé vozidlo neexistuje, Škoda se té pomyslné garážové dokonalosti blíží. Možná jen (pro duševně méně zdatné diskuzní kovboje, bez rozmyslu pálící bludné hlouposti na všechny strany) upřesněme - k mainstreamové silniční dokonalosti. A tak to prostě je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
sajtan kaplicka
18. prosince • 0:34

Jeste je ovsem treba dodat, ze nekteri z toho pelotonu skodovackych konkurentu se k te mainstreamove silnicni dokonalosti blizi rychleji a vetsim mnoztsvim.

Bubák
18. prosince • 5:54

Prázdné věty ovšem zůstávají ..... prázdnými větami. Proto neleň a chvátej s vlastním názorem (máš-li nějaký) na diskuzní trh, jmenuj značky a porovnávej modely, rád si rozšířím silniční obzory.

sajtan kaplicka
18. prosince • 9:38

Nemam nejmensi chut se s kymkoliv a o cemkoliv hadat. Pro mne za mne si klidne mysli to, co si myslis. Z tveho nazoru mi neplyne zadny zisk (nejsem prodejce), takze se mi nevyplati te o cemkoliv presvedcovat. A uz vubec se mi nevyplati ztracet s tebou cas.

Bubák
18. prosince • 16:59

Ach ano, plivání jedovatých diskuzních slin a urážení cizích garáží ztrátou času není a chuť na to máš velikou, onehdá pod peřinou ti o tom přeci vyprávěla ..... vlastní garážová závist. Když však padne diskuzní kosa na potřebu vlastního názoru, náhle se času i chuti nedostává. Vlastně času a chuti..., ono se nedostává vlastního garážového názoru.
I přes kličkování hodné vyplašeného diskuzního zajíce navíc sám moc dobře víš, že tvůj vlastní názor se mnou nemá vůbec nic společného. Přitom šance byla tak blízko - stačilo se rovně postavit a (ne přede mnou, ale hezky přede všemi) z plného diskuzního hrdla prohlásit: "mainstreamový Olymp sídlí tam a tam, a to protože..... (tečky pochopitelně vyznačují místo pro to nejdůležitější, tedy pro tvůj vlastní názor, který u tebe však absentuje). A samozřejmě chápu, že s tím třeba i někdo nebude souhlasit, nebojte, protinázor unesu, třeba mě i obohatí"
Ale ne, k vlastnímu názoru se ty přeci nesnížíš. A dokonce jsi nám to i vysvětlil - z vlastního názoru ti neplyne žádný zisk, proto se ti vlastní názor nevyplatí. Oh, jak převratné! Je to vskutku bravurní sebe-odhalení, to se často nevidí. Šance byla blízko, alespoň jednou bys doma uslyšel nečekané, dosud neslyšené: "Táto, ty jsi CHLAP!".
Však kdeže, ty přeci nejsi prodejce. Když z toho nekouká žádný zlaťák, odmítáš mít názor na vlastní garáž, na vlastní život a vlastně i na sebe sama. Tak zase šup pod peřinu, neúspěšným prodejcům vlastních názorů pokračuje nekonečná párty s vlastní závistí.

sajtan kaplicka
18. prosince • 18:54

Nemam nejmensi chut se s kymkoliv a o cemkoliv hadat. Pro mne za mne si klidne mysli to, co si myslis. Z tveho nazoru mi neplyne zadny zisk (nejsem prodejce), takze se mi nevyplati te o cemkoliv presvedcovat. A uz vubec se mi nevyplati ztracet s tebou cas.

Shimi
17. prosince • 13:18

Bubák: Svolával nesvolával, pointa mého příspěvku je přece někde úplně jinde. Ajajaj, takhle se hned z kraje střelit do vlastní nohy. Co naplat, kde není intelekt, ani "svolávačka" nepomůže.PS: Plagiátor GTIho bude vždycky tahat za kratší konec, to si zapiš za uši ;-)

Bubák
17. prosince • 14:27

Pointa ? Ale Šimíku, nepoužívej výrazy, kterým sám nerozumíš... Vždyť ty tvé tři větičky žádnou pointu nemají...
Což znamená, že pointa vyšla na toho smajlíka. To i leccos vysvětluje - smajlík v diskuzi, smajlík v garáži a .... smajlík v hlavě. Ale neber si to nikterak tragicky, sám to znáš: "co naplat, kde není intelekt, tam (ti) "smajlík" pomůže."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
17. prosince • 14:52

Bubák: Jo "kamaráde", z toho se už nevykecáš. Bohužel, ukrojil sis moc velké sousto. Čím víc se v tom budeš nimrat, tím víc se budeš nořit do plagiátorské stoky.

Mirek
17. prosince • 16:42

Nevím, jestli bys mu neměl dovysvětlit, kdo to byl GTI. Podle odpovědi předpokládám, že neví a nikdy nečetl ty jeho "ódy na radost", tedy oprava, na koncernová auta v diskuzích na auto.cz, možná i jinde.

.
17. prosince • 12:37

:-D

mpolan
17. prosince • 10:35

Však to nemyslí vážně, tak hloupý na světě nemůže být žádný tvor.

mpolan
17. prosince • 7:02

To je i jako tolling dost slabé.

Bubák
17. prosince • 7:27

Nevím, psy nechovám, takže ti s tollingem neporadím. Zřejmě sis popletl weby, zkus se poptat třeba zde: http://toller-klub.cz/tolling_testy/

mpolan
17. prosince • 10:35

Jo jo, jeden překlep z dotykové klávesnice a Bubáček má orgáček... užij si to. :-)

.
17. prosince • 9:03

Ten je schopen poplest cokoliv.

OTTO
16. prosince • 22:20

Neví někdo, kdy bude na trhu Karoq plug-in?

SKODA - Auto pre ratardov
16. prosince • 22:06

Svet sa v prdel obracia:-DKto pri zmysloch si tu predrazenu plechofku kupi? Iba kokot. Hnusne auto s tenkymi plechmi, s tvrdymi plastmi a ubohou motoriazaciou. Posobi ako cinska hracka pre ratardov.SKODA PENEZ! SKODA SIMPLY NEVER!!!

Rokyta ex Acz
16. prosince • 20:49

Super, skvělé, mám radost B-] I když zvláštní, já bych si za sebe vybral popravdě rozhodně Kodiaqa 2.0TDI :-D Nerýsuje se úplně špatne ani Kamiq. Já jsem musel mít vždycky něco extra :-D Ale to je úplně fuk. Hodně šťastných km všem, třeba i s Karoqem když se líbí;-)

Freddka
16. prosince • 22:42

Co myslis tim “neco extra”, Skodovku?

miloslav
16. prosince • 18:03

Ten z Bratislavy se bude jmenovat Karoq-SkodaSlov

abc
16. prosince • 18:38

ha ha

Roman
16. prosince • 16:59

Novináři asi kupuji auta tyto paskvily co vyrabi škoda uz nema s naší svetovou znackou nic spolecneho. Kosmicke karoserie agresivni svetla atd nehlede interier.

.
16. prosince • 17:57

Zkus to ještě jednou a česky.

mira
16. prosince • 15:50

Pěkná reklama ŠKODOFKY.
Za ty peníze co za to chtějí, je to dost katastrofa, ale český lid to bude stále kupovat.
S českým autem to nemá absolutně nic společného. Škoda musí poslouchat VW a je to vidět i na motorizacích, kdy Seat dostane lepší motory jako Škoda.
Ale když se to někomu líbí, proč ne.

Ota
16. prosince • 16:31

80% produkce jde mimo CZ

.
16. prosince • 16:44

Ještě více, celkové prodeje jsou 1,3 mio., prodeje v ČR necelých 90 tis. takže celkem nicotných 7% se prodá v CZ.

kuprt
16. prosince • 14:50

Rusko chápu, tamní prodeje stoupají a modely se montují přímo na místě... Ale úplně nechápu, proč se bude Karoq montovat v bratislavě. Přitom v Kvasinách se montuje Ateca, což je model který brání růstu kapacit.

mpolan
16. prosince • 18:27

Levnější pracovní síla, levnější výroba, vyšší zisky. Co je na tom k nepochopení?

SKODA - Auto pre ratardov
16. prosince • 22:08

V bratislavkom VW su vyssie platy ako v ceskej boleslavy.

.
17. prosince • 9:16

Nejsou.

Freddka
16. prosince • 22:39

Taky tam vyrabi Q7, Tuareg, Porsche Cayene apod. Take kusy podvozku na Bentley Bentayga a Lamborghini Urus.
Na tom je trochu jiny procento nez na Oktavce nebo Fabii v Mlady Boleslavi.
Navic to je doslova co by kamenem dohodil od hlavniho mesta, takze musis platit o neco vic.

Lord Jim
16. prosince • 13:22

Ano,Karotka je skutecne shit. Diky za dalsi krasny PR clanecek.

svaty Klos
16. prosince • 12:06

Nevim, nevim, zda je to takovy uspech, za jaky jej vydava opozice. Ja bych se obaval toho, ze kazdy si svou statistiku zfalsuje sam. Mno ... :-D :-D:-D

Jan
16. prosince • 12:13

Naopak,Škoda začíná stagnovat,zaměstnance nepřijímají a brigádníkům dávají výpovědi a bude hůř,potažmo pro firmy,které dodávají díly,krize brzy nabere obrátky...

.
16. prosince • 14:37

Stagnuje možná trh, ale Škodárna roste.
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...

mira
16. prosince • 15:51

Papír snese všechno :-D

abc
16. prosince • 18:00

Bohužel i internet, viz tvé bláboly.

.
16. prosince • 16:08

Když myslíš....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
16. prosince • 17:55

nemyslí

peter sveter
16. prosince • 12:38

Ano, automobilkam posledni dobou klesly prodeje. Takze se zacina hovorit o stagnaci a sem tam clovek slysi i neco o krizi. Jak jiz ovsem byva u automobilek (a rozhodne nejen u nich) nehezkym zvykem, opet rikaji jen cast pravdy.Ony totiz automobilky v poslednim roce potichu a hlavne nenapadne, presto vyznamne zdrazuji. Tento trend lze pozorovat nejen u novych modelu a faceliftu, ale i u stavajici nabidky. K velikemu udivu a nelibosti automobilek na to ovsem trh reaguje, v tomto pripade poklesem poptavky.Reci o stagnaci nebo dokonce o dalsi krizi povazuji za argumentacni pripravu o zadost o dalsi srotovne. :-D Uz se tesim! ;-)

jasnopak neolich
16. prosince • 12:03

Kdo si koupi Skodu je ...und... je. :-D :-D :-D

Xixao
16. prosince • 22:05

Nak se ti to nerymuje...

Kamil
16. prosince • 16:49

To bylo .."Kdo si koupí Hyundaje nadosmrti ku*da je" :D

booch
16. prosince • 11:55

Nj, globalizace... Mercedes z Maďarska, Dacie z Maroka, Ford kdovíodkud... Ale zatim se pořád víc Škodovky vozí ze západu na východ

RaG
16. prosince • 21:03

Ford v Německu. To je překvapení že?:-)

Zombot
16. prosince • 23:14

Když si v ČR koupíte Mustang, tak bude z USA (Flat Rock, Michigan), Transit / Transit Custom z Turecka (Ford Otosan Kocaeli), a Ranger z Jihoafrické republiky (Silverton/Pretoria).

Ivan
18. prosince • 10:18

No a nezapomeňte na Rumunsko / Ecosport:-D

Jan
16. prosince • 11:42

Jak se to krásně manipuluje. Volkswagen si škodovky vyrábí v Rusku ve svém výrobním závodě, protože je tam levnější pracovní síla. Takže česká škodovka utře hubu.

Ivan
16. prosince • 17:32

V rusku vyrábí jen pro tamní trh + SNS. Do čech se z ruska podíval krátce jen Yeti, když už se u nás nevyráběl a ještě nezačal prodej Karoq.

Znalec
16. prosince • 19:21

Octavia sa vozili z Ruska do Česka na predaj.
Bolo okolo toho celkom hálo, miestnym sa nepáčilo , že etalon majú od rusakov

Ivan
17. prosince • 6:49

Vlastně ano taky par tisíc kusů.
Ale haló bylo Možná na Slovensku. Nepamatuju ze by se to tady v Čechách nějak zvlášť řešilo.

Ota
16. prosince • 16:30

dovoz do ruska je zatize 100% clem. pokud ho smontuji v tamnim tavode, clo odpada.

Driver
16. prosince • 13:24

hlavně to je clo a výrobní kapacity

Tom
16. prosince • 11:31

To jste psali o superautě Scala a kde je mu konec?

nejošklivější škodovka
16. prosince • 11:12

kodiaq je krásný ale karoq i kamiq vysloveně ošklivý :-(

Lubomír Řápek
18. prosince • 11:18

Krásu škodovek nejlépe popsala moje 10 letá neteř Zná prakticky všechny auta jen Kodiaqu a Karoqu říká gazík.To neplati o Superbu ten je opravdu hezký.Nechci řešit technologie ale to plati o celém koncernu.Chytat lidi na vedeni v pruzích ale navigaci za příplatek v 21 st st je opravdu směšné.O motorech snad ani nemá cenu psát .Tak hurá do elektra a Čez dnes zdražil tankováni elektra o 100%.

E15
18. prosince • 22:41

Sám jsi směšný. Jednak auto, které je designované pro dětská očička desetileté neteře bych teda opravdu nechtěl (ale, že jinak takových aut je na trhu dost je pravda). No a pokud jde o výbavu, mrkni třeba na světovou dvojku (pro někoho jedničku) Toyotu, jakou ta má (ne)výbavu... (to ještě zlatá lowcostová Škoda).

OTTO
16. prosince • 22:19

Kabaň dělal s Kodiaqem co se dalo, ale to auto strašně trpí nepoměrem velké šířky a malého rozchodu (častá to nemoc moderních Škodovek).

petr r. (petrumr)
16. prosince • 16:48

kodiaq ze předu má prázdný místa, kdyby měl předek jak kamiq, tak turecká továrna by se už stavěla a to větší.

Hernandez
16. prosince • 13:01

Kodiaq je sice kvalitní vůz, ale zároveň je krásný asi jako koženková bunda z poské tržnice.

zoolog
16. prosince • 16:15

Ko nema na bazen pro hrocha, koupi Kodiaqa. :-D :-D :-D

Tom
16. prosince • 15:45

Rozhodne je hezci nez treba cx5 a cx7.

Speed
18. prosince • 20:33

Tak já bych řekl pravý opak

18. prosince • 6:48

No tys tomu dal

Vasek
16. prosince • 15:41

...je to obluda za obludnou cenu.

stréc od piva
16. prosince • 13:05

zasmál sem se :-D

Doporučujeme

Články odjinud