Škoda Karoq je prodejní hit. S výrobou už pomáhá Rusko, přidá se i Slovensko

nejošklivější škodovka  |  16. 12. 2019 11:12

kodiaq je krásný ale karoq i kamiq vysloveně ošklivý

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 12. 2019 13:01

Kodiaq je sice kvalitní vůz, ale zároveň je krásný asi jako koženková bunda z poské tržnice.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  16. 12. 2019 13:05

zasmál sem se

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  16. 12. 2019 15:41

...je to obluda za obludnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 12. 2019 15:45

Rozhodne je hezci nez treba cx5 a cx7.

Odpovědět  |   | 
 |  18. 12. 2019 06:48

No tys tomu dal

Odpovědět  |   | 
Speed  |  18. 12. 2019 20:33

Tak já bych řekl pravý opak

Odpovědět  |   | 
zoolog  |  16. 12. 2019 16:15

Ko nema na bazen pro hrocha, koupi Kodiaqa.

Odpovědět  |   | 

kodiaq ze předu má prázdný místa, kdyby měl předek jak kamiq, tak turecká továrna by se už stavěla a to větší.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 12. 2019 22:19

Kabaň dělal s Kodiaqem co se dalo, ale to auto strašně trpí nepoměrem velké šířky a malého rozchodu (častá to nemoc moderních Škodovek).

Odpovědět  |   | 
Lubomír Řápek  |  18. 12. 2019 11:18

Krásu škodovek nejlépe popsala moje 10 letá neteř Zná prakticky všechny auta jen Kodiaqu a Karoqu říká gazík.To neplati o Superbu ten je opravdu hezký.Nechci řešit technologie ale to plati o celém koncernu.Chytat lidi na vedeni v pruzích ale navigaci za příplatek v 21 st st je opravdu směšné.O motorech snad ani nemá cenu psát .Tak hurá do elektra a Čez dnes zdražil tankováni elektra o 100%.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 12. 2019 22:41

Sám jsi směšný. Jednak auto, které je designované pro dětská očička desetileté neteře bych teda opravdu nechtěl (ale, že jinak takových aut je na trhu dost je pravda). No a pokud jde o výbavu, mrkni třeba na světovou dvojku (pro někoho jedničku) Toyotu, jakou ta má (ne)výbavu... (to ještě zlatá lowcostová Škoda).

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 12. 2019 11:31

To jste psali o superautě Scala a kde je mu konec?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 12. 2019 11:42

Jak se to krásně manipuluje. Volkswagen si škodovky vyrábí v Rusku ve svém výrobním závodě, protože je tam levnější pracovní síla. Takže česká škodovka utře hubu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  16. 12. 2019 13:24

hlavně to je clo a výrobní kapacity

Odpovědět  |   | 
Ota  |  16. 12. 2019 16:30

dovoz do ruska je zatize 100% clem. pokud ho smontuji v tamnim tavode, clo odpada.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  16. 12. 2019 17:32

V rusku vyrábí jen pro tamní trh + SNS. Do čech se z ruska podíval krátce jen Yeti, když už se u nás nevyráběl a ještě nezačal prodej Karoq.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  16. 12. 2019 19:21

Octavia sa vozili z Ruska do Česka na predaj.
Bolo okolo toho celkom hálo, miestnym sa nepáčilo , že etalon majú od rusakov

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  17. 12. 2019 06:49

Vlastně ano taky par tisíc kusů.
Ale haló bylo Možná na Slovensku. Nepamatuju ze by se to tady v Čechách nějak zvlášť řešilo.

Odpovědět  |   | 
booch  |  16. 12. 2019 11:55

Nj, globalizace... Mercedes z Maďarska, Dacie z Maroka, Ford kdovíodkud... Ale zatim se pořád víc Škodovky vozí ze západu na východ

Odpovědět  |   | 
RaG  |  16. 12. 2019 21:03

Ford v Německu. To je překvapení že?

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  16. 12. 2019 23:14

Když si v ČR koupíte Mustang, tak bude z USA (Flat Rock, Michigan), Transit / Transit Custom z Turecka (Ford Otosan Kocaeli), a Ranger z Jihoafrické republiky (Silverton/Pretoria).

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  18. 12. 2019 10:18

No a nezapomeňte na Rumunsko / Ecosport

Odpovědět  |   | 
jasnopak neolich  |  16. 12. 2019 12:03

Kdo si koupi Skodu je ...und... je.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 12. 2019 16:49

To bylo .."Kdo si koupí Hyundaje nadosmrti ku*da je" :D

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  16. 12. 2019 22:05

Nak se ti to nerymuje...

Odpovědět  |   | 
svaty Klos  |  16. 12. 2019 12:06

Nevim, nevim, zda je to takovy uspech, za jaky jej vydava opozice. Ja bych se obaval toho, ze kazdy si svou statistiku zfalsuje sam. Mno ...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 12. 2019 12:13

Naopak,Škoda začíná stagnovat,zaměstnance nepřijímají a brigádníkům dávají výpovědi a bude hůř,potažmo pro firmy,které dodávají díly,krize brzy nabere obrátky...

Odpovědět  |   | 
peter sveter  |  16. 12. 2019 12:38

Ano, automobilkam posledni dobou klesly prodeje. Takze se zacina hovorit o stagnaci a sem tam clovek slysi i neco o krizi. Jak jiz ovsem byva u automobilek (a rozhodne nejen u nich) nehezkym zvykem, opet rikaji jen cast pravdy.

Ony totiz automobilky v poslednim roce potichu a hlavne nenapadne, presto vyznamne zdrazuji. Tento trend lze pozorovat nejen u novych modelu a faceliftu, ale i u stavajici nabidky. K velikemu udivu a nelibosti automobilek na to ovsem trh reaguje, v tomto pripade poklesem poptavky.

Reci o stagnaci nebo dokonce o dalsi krizi povazuji za argumentacni pripravu o zadost o dalsi srotovne. Uz se tesim!

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 12. 2019 14:37

Stagnuje možná trh, ale Škodárna roste.
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...

Odpovědět  |   | 
mira  |  16. 12. 2019 15:51

Papír snese všechno

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 12. 2019 16:08

Když myslíš....

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 12. 2019 17:55

nemyslí

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 12. 2019 18:00

Bohužel i internet, viz tvé bláboly.

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  16. 12. 2019 13:22

Ano,Karotka je skutecne shit. Diky za dalsi krasny PR clanecek.

Odpovědět  |   | 
kuprt  |  16. 12. 2019 14:50

Rusko chápu, tamní prodeje stoupají a modely se montují přímo na místě... Ale úplně nechápu, proč se bude Karoq montovat v bratislavě. Přitom v Kvasinách se montuje Ateca, což je model který brání růstu kapacit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 12. 2019 18:27

Levnější pracovní síla, levnější výroba, vyšší zisky. Co je na tom k nepochopení?

Odpovědět  |   | 
SKODA - Auto pre ratardov  |  16. 12. 2019 22:08

V bratislavkom VW su vyssie platy ako v ceskej boleslavy.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  16. 12. 2019 22:39

Taky tam vyrabi Q7, Tuareg, Porsche Cayene apod. Take kusy podvozku na Bentley Bentayga a Lamborghini Urus.
Na tom je trochu jiny procento nez na Oktavce nebo Fabii v Mlady Boleslavi.
Navic to je doslova co by kamenem dohodil od hlavniho mesta, takze musis platit o neco vic.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 09:16

Nejsou.

Odpovědět  |   | 
mira  |  16. 12. 2019 15:50

Pěkná reklama ŠKODOFKY.
Za ty peníze co za to chtějí, je to dost katastrofa, ale český lid to bude stále kupovat.
S českým autem to nemá absolutně nic společného. Škoda musí poslouchat VW a je to vidět i na motorizacích, kdy Seat dostane lepší motory jako Škoda.
Ale když se to někomu líbí, proč ne.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  16. 12. 2019 16:31

80% produkce jde mimo CZ

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 12. 2019 16:44

Ještě více, celkové prodeje jsou 1,3 mio., prodeje v ČR necelých 90 tis. takže celkem nicotných 7% se prodá v CZ.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 12. 2019 16:59

Novináři asi kupuji auta tyto paskvily co vyrabi škoda uz nema s naší svetovou znackou nic spolecneho. Kosmicke karoserie agresivni svetla atd nehlede interier.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 12. 2019 17:57

Zkus to ještě jednou a česky.

Odpovědět  |   | 
miloslav  |  16. 12. 2019 18:03

Ten z Bratislavy se bude jmenovat Karoq-SkodaSlov

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 12. 2019 18:38

ha ha

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  16. 12. 2019 20:49

Super, skvělé, mám radost I když zvláštní, já bych si za sebe vybral popravdě rozhodně Kodiaqa 2.0TDI Nerýsuje se úplně špatne ani Kamiq. Já jsem musel mít vždycky něco extra Ale to je úplně fuk. Hodně šťastných km všem, třeba i s Karoqem když se líbí

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  16. 12. 2019 22:42

Co myslis tim “neco extra”, Skodovku?

Odpovědět  |   | 
SKODA - Auto pre ratardov  |  16. 12. 2019 22:06

Svet sa v prdel obracia

Kto pri zmysloch si tu predrazenu plechofku kupi? Iba kokot. Hnusne auto s tenkymi plechmi, s tvrdymi plastmi a ubohou motoriazaciou. Posobi ako cinska hracka pre ratardov.

SKODA PENEZ! SKODA SIMPLY NEVER!!!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 12. 2019 22:20

Neví někdo, kdy bude na trhu Karoq plug-in?

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 00:34

Pár let nazad diskuzní kovbojové a plakátoví odborníci s neskrývanou radostí snili o tom, jak Škodě ujíždí "SUV vlak", prorokovali zkázu, zánik, smrt.... Ha, ha, ha. Škoda na nyní tak žádaný SUV trh nevstoupila nesměle, nenápadně, z nouze. Ne. Škoda razantně rozkopla dveře SUV trhu a se sebevědomě vztyčenou hlavou poslala na silnice a do garáží jeden vyzrálý vůz za druhým. Kodiaq, Karoq, Kamiq. Co slovo, to (silniční) pojem. Dokonalé vozy pro jezdce, kteří ocení odladěnost vozů, vyzrálost techniky i jízdy, bezkonkurenční prostor pro celou posádku, jistotu kvalitního zpracování a v neposlední řadě i mistrné tahy škodováckých designérů. Tohle se Škodě vážně povedlo. V SUV kategorii se pevně usadila, zájem překonává nabídku (tento článek je toho ostatně výmluvným důkazem) a diskuzní prosťáčci si nad plakáty konkurence jen vzteky okusují nehty. Nejen na evropských silnicích mezitím přibývá těch designově vyzrálých, prestižních a respektovaných vozidel.
A že ani v garáži není nikdo dokonalý? U Škody jsme si za ta léta navykli, že její produkty mají k silniční dokonalosti velice blízko, bez výjimky to pochopitelně platí i pro její SUV-grupu. Litovat můžeme pouze toho, že mág automobilových křivek a hran, Mistr Kabaň, se vrací do Wolfsburgského "rodného hnízda", v Česaně by mu nepochybně rádi přistavěli klidně i celé další patro.
Takže přejme Škodě mnoho úspěchů, naše garáže si to zaslouží !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 07:02

To je i jako tolling dost slabé.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 07:27

Nevím, psy nechovám, takže ti s tollingem neporadím. Zřejmě sis popletl weby, zkus se poptat třeba zde: http://toller-klub.cz/tolling_testy/

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 09:03

Ten je schopen poplest cokoliv.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 10:35

Jo jo, jeden překlep z dotykové klávesnice a Bubáček má orgáček... užij si to.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 12. 2019 09:49

Bubák: Tak ten byl dobrej Ta auta jsou tak dokonalá, že musí momentálně na svolávačku (Kamiq, Scala a Superb). Nic ve zlém, ale z jakého důvodu dáváš svůj "intelekt" takhle veřejně najevo?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 10:35

Však to nemyslí vážně, tak hloupý na světě nemůže být žádný tvor.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 12:17

Ale jistě, svolávačky... Ty bohužel ke garážovému životu patří stejně, jako Ivánek k Nastěnce. Schválně - popadni vlastní "intelekt" do hrsti a zkus jmenovat jednoho výrobce, který by v posledních pěti letech nesvolával.
Ale klid, nepropadej vlastní garážové panice a buď srozuměný s tím, že tebe s vozidlem do "servisu" určitě nepovolají. Nic ve zlém, ty můžeš takhle veřejně nechat palec nahoře ! https://www.eventik.cz/_fotogalerie/fotogalerie-... ...

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 12:37

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 12. 2019 13:18

Bubák: Svolával nesvolával, pointa mého příspěvku je přece někde úplně jinde. Ajajaj, takhle se hned z kraje střelit do vlastní nohy. Co naplat, kde není intelekt, ani "svolávačka" nepomůže.

PS: Plagiátor GTIho bude vždycky tahat za kratší konec, to si zapiš za uši

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 14:27

Pointa ? Ale Šimíku, nepoužívej výrazy, kterým sám nerozumíš... Vždyť ty tvé tři větičky žádnou pointu nemají...
Což znamená, že pointa vyšla na toho smajlíka. To i leccos vysvětluje - smajlík v diskuzi, smajlík v garáži a .... smajlík v hlavě. Ale neber si to nikterak tragicky, sám to znáš: "co naplat, kde není intelekt, tam (ti) "smajlík" pomůže."

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 12. 2019 14:52

Bubák: Jo "kamaráde", z toho se už nevykecáš. Bohužel, ukrojil sis moc velké sousto. Čím víc se v tom budeš nimrat, tím víc se budeš nořit do plagiátorské stoky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 12. 2019 16:42

Nevím, jestli bys mu neměl dovysvětlit, kdo to byl GTI. Podle odpovědi předpokládám, že neví a nikdy nečetl ty jeho "ódy na radost", tedy oprava, na koncernová auta v diskuzích na auto.cz, možná i jinde.

Odpovědět  |   | 
sajtan kaplicka  |  17. 12. 2019 13:29

Jenze o tom, ze skodovky jsou temer dokonale, jsi tu psal ty. Kdyz se ted ukazuje, ze dokonale nejsou, protoze svolavacky, poukazujes na to, ze ostatni automobilky maji taky svolavacky. To samozrejme maji.

Nicmene nikdo je tu - v tomto konkretnim vlakne - neadoruje proto, ze vyrabeji temer dokonala auta. Takze automobilkam vyrabejicim nedokonala auta, lze svolavacku odpustit. Zatimco v pripade Skody, ktera ma vyrabet temer dokonala auta, je jakakoliv svolavacka jen dukazem, ze ani ona dokoknala auta nevyrabi. Na dokonala auta totiz nejsou treba svolavacky. Toto bych videl jako nutnou, lec ne postacujici podminku dokonalosti. A tudiz na tom je Skoda uplne stejne, jako jeji konkurence.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 17:11

Výborně Kapličko, s tebou to vůbec nevypadá špatně, a to je třeba ocenit! Vždyť ty jsi to celé popsal správně, chybí už jen malinký kousek, ovšem ten nejdůležitější (a také nejnáročnější) - vyvodit z toho závěr. Když dovolíš, učiním tak za tebe. Takže? Ano, dokonalé auto neexistuje... Neexistuje totiž ani "dokonalý člověk", proto neexistuje ani (dokonalý) tvůrce, který by to pomyslné "dokonalé vozidlo" stvořil. Vždyť kdyby existovalo dokonalé vozidlo, vyrábělo by se jenom ono, bez konkurence, bez možnosti garážového výběru. S tím určitě budeš souhlasit, proto honem zpět do garážové reality. Celý druhý odstavec mého příspěvku je o nedokonalosti Škody, o tom, že její vozy "mají k silniční dokonalosti velice blízko". Spojme tedy naše příspěvky v jeden a závěr je jasný - dokonalé vozidlo neexistuje, Škoda se té pomyslné garážové dokonalosti blíží. Možná jen (pro duševně méně zdatné diskuzní kovboje, bez rozmyslu pálící bludné hlouposti na všechny strany) upřesněme - k mainstreamové silniční dokonalosti. A tak to prostě je.

Odpovědět  |   | 
sajtan kaplicka  |  18. 12. 2019 00:34

Jeste je ovsem treba dodat, ze nekteri z toho pelotonu skodovackych konkurentu se k te mainstreamove silnicni dokonalosti blizi rychleji a vetsim mnoztsvim.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  18. 12. 2019 05:54

Prázdné věty ovšem zůstávají ..... prázdnými větami. Proto neleň a chvátej s vlastním názorem (máš-li nějaký) na diskuzní trh, jmenuj značky a porovnávej modely, rád si rozšířím silniční obzory.

Odpovědět  |   | 
sajtan kaplicka  |  18. 12. 2019 09:38

Nemam nejmensi chut se s kymkoliv a o cemkoliv hadat. Pro mne za mne si klidne mysli to, co si myslis. Z tveho nazoru mi neplyne zadny zisk (nejsem prodejce), takze se mi nevyplati te o cemkoliv presvedcovat. A uz vubec se mi nevyplati ztracet s tebou cas.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  18. 12. 2019 16:59

Ach ano, plivání jedovatých diskuzních slin a urážení cizích garáží ztrátou času není a chuť na to máš velikou, onehdá pod peřinou ti o tom přeci vyprávěla ..... vlastní garážová závist. Když však padne diskuzní kosa na potřebu vlastního názoru, náhle se času i chuti nedostává. Vlastně času a chuti..., ono se nedostává vlastního garážového názoru.
I přes kličkování hodné vyplašeného diskuzního zajíce navíc sám moc dobře víš, že tvůj vlastní názor se mnou nemá vůbec nic společného. Přitom šance byla tak blízko - stačilo se rovně postavit a (ne přede mnou, ale hezky přede všemi) z plného diskuzního hrdla prohlásit: "mainstreamový Olymp sídlí tam a tam, a to protože..... (tečky pochopitelně vyznačují místo pro to nejdůležitější, tedy pro tvůj vlastní názor, který u tebe však absentuje). A samozřejmě chápu, že s tím třeba i někdo nebude souhlasit, nebojte, protinázor unesu, třeba mě i obohatí"
Ale ne, k vlastnímu názoru se ty přeci nesnížíš. A dokonce jsi nám to i vysvětlil - z vlastního názoru ti neplyne žádný zisk, proto se ti vlastní názor nevyplatí. Oh, jak převratné! Je to vskutku bravurní sebe-odhalení, to se často nevidí. Šance byla blízko, alespoň jednou bys doma uslyšel nečekané, dosud neslyšené: "Táto, ty jsi CHLAP!".
Však kdeže, ty přeci nejsi prodejce. Když z toho nekouká žádný zlaťák, odmítáš mít názor na vlastní garáž, na vlastní život a vlastně i na sebe sama. Tak zase šup pod peřinu, neúspěšným prodejcům vlastních názorů pokračuje nekonečná párty s vlastní závistí.

Odpovědět  |   | 
sajtan kaplicka  |  18. 12. 2019 18:54

Nemam nejmensi chut se s kymkoliv a o cemkoliv hadat. Pro mne za mne si klidne mysli to, co si myslis. Z tveho nazoru mi neplyne zadny zisk (nejsem prodejce), takze se mi nevyplati te o cemkoliv presvedcovat. A uz vubec se mi nevyplati ztracet s tebou cas.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 12. 2019 22:51

Kedysi davno posobil na auto.cz jeden pablb s nickom GTI. Co viem, tak to nebol troll. On to myslel vazne. Golf bol apostol strednej triedy, VW 'subpremia' atd. A na kritiku reagoval najskor cynicky, potom detsky agresivne.

Po precitani tvojho prispevku mi neda nespytat sa... GTI? Si to ty?

Odpovědět  |   | 
Michaela  |  17. 12. 2019 12:54

Člověk se hodně baví čtením komentářů tady.
Spousta lidí v životě v takovém autě ani nejela a jde pouze o zakomplexované lidi, kteří na to nemají. Nijak se jim touto cestou nevysmívám, ale proč hanit něco o čem nemáte kolikrát ani páru. Stejně jako urážet lidi, že Škodu podporují. Tak když na to mají, tak proč je nenechat. Já osobně radši 1000x Karoq než Kamiq ať už z praktických věcí nebo díky vzhledu. Ale nepřijde mi vhodné hned lidi urážet.
Lidi proberte se, každý máme to, co si můžeme dovolit a když to slouží, tak proč taky ne, že?

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 14:04

Bingo

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  17. 12. 2019 14:14

Hle, žena s vlastním garážovým názorem, názorem sebejistým a pevnějším než 90% zdejších plakátových kovbojů, kteří se zpoza volantu patnáctiletého otlučeného Meganu zmůžou pouze na zoufalé okopávání kotníků těch úspěšných. Nezbývá než smeknout pomyslný diskuzní klobouk a vyslovit (zřejmě marné) přání - jen víc takových žen, na silnice i .... do diskuze !

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 14:24

Chtělo by to zavést registraci, trochu by se to vytridilo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 12. 2019 16:50

A nestřelil ses tak trochu tímto do vlastní nohy? Pokud kdokoliv napíše vlastní názor bez jakýchkoliv invektiv, tak co na tom změní registrace? Pokud kdokoliv druhého označí za "Vošického, slouhu koncernu...." bude ho za to někdo trestat? Pochybuji. Takže se celkem nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 17:12

Vidím, že ve slově vytřídilo mi chybí háček. Tak teď už to snad pochopíš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 12. 2019 19:00

Když myslíš, žes zůstal nepochopen.

Odpovědět  |   | 
Esmeralda Miss Universe  |  18. 12. 2019 17:39

Ako je vies, ze je to zena a nie nejaky uchyl operujuci pod zenskym nickom?

Kolko zien cita autorevue?

Ver tomu, ze je to uchylak pod zenskym nickom, takych najdes vsade plnu picu.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  18. 12. 2019 18:08

Víš, Esmeraldo, chtěl jsem ti vysvětlit, že zde se diskuze vede nikoli o nicku, ale o obsahu příspěvku. Když si však tu tvou diskuzní perlu čtu ještě jednou, tak víš co? Zapomeň na to, dál žij v bublině svého světa.
A až zase s balíčkem netrpělivých Primeros vyrazíš na schůzku s webově se seznamující Marcelou a v přítmí začouzeného baru bude v růžovém tílku a bílé mini sedět ...... Marcel, tak se vlastně ani nebudeš divit, sám víš, že "takych najdes vsade plnu picu."

Odpovědět  |   | 
setr  |  18. 12. 2019 16:06

My ostatní se ale na to musíme dívat, potkávat v provozu a - obdivovat...ten majetek, status...Škoda Kodiak a jeho menší odvozeniny, je neuvěřitelně hnusnej kus "umění" na kolech. Bohužel, právě dle vkusu diváků Novy & spol.

Odpovědět  |   | 
Lubomír Řápek  |  18. 12. 2019 11:07

V Karoqu jsem jezdil je to opravdu hittt .Jen by mě zajimalo kde všechny jezdi jsem ze střednich čech a tady ho prakticky nepotkáte.

Odpovědět  |   | 
Dean  |  19. 12. 2019 17:36

Neumím úplně pochopit, že se najde tolik, řekněme retardovaných, kterým se ten pekáč líbí a jsou schopni s tím jezdit. Je to opravdu "sráč", vzhledem, i technikou. Ale zase to vytváří obrázek o tom, jak jsou lidé neschopní, bez vkusu, bez úsudku, hloupá telata.......

Odpovědět  |   | 
Leona  |  20. 12. 2019 23:00

Docela by mě zajímalo v čem jezdíš ty pane dokonalý. Někomu se líbí velké kachlíky a někomu mozaika. Stejně je to i s auty. Prodejní čísla mají slušná a nemusí snižovat produkci, protože odbyt stále je. Lidé si jej za nemalé peníze kupují ne proto, že je to rozvrzaný a hlučný krám, ale třeba i kvůli tomu, že je při testovací jízdě přesvědčil o koupi. Já si osobně projdu několik salónů než si vyberu auto a ještě se mi nestalo, že bych se v nějakém o který jsem projevila zájem, nesvezla. Mimo jiné manžel mi posledních pět let kupuje každý rok a půl nové. Jezdím teď sice Macanem, ale klidně bych brala i Karoq kdyby jej nabízeli s větším benzínovým motorem. Teď mi pověz co má tak převratnou techniku, že je Karoq "sráč". Já si naopak myslím, že je Karoq dobře cíleným produktem.

Odpovědět  |   | 
Dean  |  19. 12. 2019 17:39

Ještě bych dodal, že vhodnější by bylo, že Karoq je prodejní shit...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A