Škoda Karoq je Auto roku 2018 v České republice. Ale jenom těsně

57 komentářů

Michal220
8. ledna • 12:04

Muj otec Karoqa skusil a vyhovuje mu-nastupovani/vystupovani,vse je poruce,kufr nepotrebuje,vzadu nesedava a ma do 4,5m delky a vejde se do garaze a k tomu servis ma asi 1km od baraku.Ja mam Octu RsTsi a spokojenej krom parkovani u obrubniku kde porad zadrhavam aero lizatkama.

smejkal
16. února • 18:12

Á.. zase jedna trubka co má potřebu zabírat čumákem půlku chodníku :-(

Mirek
8. ledna • 18:51

Pokud mu Karoq vyhovuje, tak to je dobře, ale tady se řeší jestli si zaslouží být autem roku.

bzzz
8. ledna • 20:22

Jednoznacne zaslouzi... v CR je modlou pomerovani cena/vykon resp prumernost ;-)

sumi
8. ledna • 10:30

Zcela vymyšlené "vítězství"
Karoq má tak sotva na 3 flek ! Ty děsné plastové výplně dveří ala Dacia??
Šetření je moooc vidět a auto není levné !!
1.-2. místo Opel Insignia a BMW 5
SUBARU nedělá auto pro masy lidí..ale jízdně je jistě skvělé..je to Subaru...č.4
Stinger od korejské KIA? Pěkné...dost drahé a tím to končí.
Premie to není , a i když dobře jezdí ..koupí si ho jen pár nadšenců , kteří nemají na lepší.
Zbytek může teoretizovat v diskusích č.5

Jan Novotný
7. ledna • 21:57

Nechme stranou konkrétní vozy. SUV - tato kategorie aut se rozrůstá skoro v celé Evropě. Těžká a těžkopádná auta, drahá , vyšší spotřeba, nižši užitná hodnota ve srovnání např.s kombi . Výhled mnohdy nedobrý, směrem dozadu často bída. Zkrátka-jsou to auta pro starší osoby co se nevyznaj v autech a nerozumí řeči čísel, jako ostatně mnoho lidí .... dvanácti metráková octávka pojme více, jede lépe, stojí méně a i provozně než dražší Karoq, který je těžší o - to si zjistěte,/metráky navíc/ se stejnou motorizací ... 99, 9 % jezdíme po pevných cestách ... za 61 let jsem už něco viděl ... Evropané degenerují - SUV "móda" je jeden z přemnoha důkazů.
A těch řečí o ekologii. Směšnej svět ...

stealth01
8. ledna • 8:43

Můžete Jene do očí vysvětlit majiteli X5M, ze nerozumí číslům a autům? :-D
SUV a slovo móda. Hm.
A co se tyče uzitnych vlastností. Najdete mi sedmimistny kombik s max světlou výškou 245mm a kufrem, kde dáte po sklopení zadních sedadel 220 cm matraci. Díky

JirkaX
8. ledna • 7:25

Tak já jsem za těch 61 let už taky něco viděl a odzkoušel. Mimo jiné, 20 let jsem jezdil Octávkama, naposled trojkovou. Nyní jezdím Tiguanem 2. A z toho auta jsem oproti Octávce nadšený. Jasně, spotřeba je o cca 0,5 l vyšší. Ale o nějaké těžkopádnosti nemůže být řeč, kufr menší (to jsem si chvíli zvykal), ale prostor pro posádku větší. Výhled dozadu podobný, bez zrcátek se pořádně couvat nedá ani s tou Octávkou. Až najedete s takovýmto autem pár desítek tisíc jako já a s praxí s Octávkama, budete psát jinak. A to nezmiňuji pohodlné nastupování a hlavně vystupování.

ptakoještěr
6. ledna • 17:35

Dobrý den, tak vás tu vítáme pane Otíku, dáte si něco k pití ? Rohlík !
A jaké auto by jste si přál ? Škodofku ! :-D

Nepodplacený !!!
6. ledna • 9:09

Tuhle anketu, ani výsledek není třeba brát vážně. Ceský byznys i novinář podplacený koncernem nemohl rozhodnout jinak. V anketě Evropský vůz roku si Škodovka ani neškrtla v semifinále, ovšem u nás novinářský ovce hlasovaly pro automobilový hus roku Karoq, i když byla možnodt vybrat daleko hezčí i vyspělejší vozidlo !!!

fogel
6. ledna • 9:27

Teoreticky podle nastavených kritérii,podle kterých se to hodnotilo karoq mohl vyhrát.Ale ruku na srdce,kdo by si ho z této pětice finalistů koupil,kdyby tuto možnost měl? :-/

Josef
6. ledna • 13:05

Jen pro zajímavost jsem nahlédl do nabídky prážského prodejce aut Jarov a zjistil, že za stejnou cenu jako Karoq s benzinovým motorem 1,5 TSI 110 kW si zájemce může koupit i Hondu CRV s bonzinovým 2,0 motorem obdobného výkonu. Zkrátka - Škoda už není (a nebude) levná. Z těchto aut bych osobně dal přednost té Hondě. Myslím si, že v případě té Hondy jde o osvědčené a vychytané auto, jehož kvality prokazuje mimo jiné i celosvětový prodejní úspěch. Honda má motor bez turba, což někdo může považovat za nevýhodu proti Karoq, protože nebude tak "živý", jenže u kategorie SUV asi nejde o dynamiku jízdy a divočení na silnicích. A náhon 4x4 má Honda též vychytaný a spolehlivý.
Když jsou ty prezidentské volby, tak si dovolím nadsázku, že se Škodou (a Karoqem) je to stejně jako s tím Zemanem. Pro většinu Čechů jsou nejlepší a nepřekonatelné, i když to jinde ve světě (nebo celosvětově) lidé vidí jinak a i objektivně jinak. Ale ať si každý koupí, co se mu líbí a každý ať si zvolí toho, kdo se mu líbí (a když vyhraje Zeman, tak se stejně nic neděje, protože už víme co nás čeká... - jako s tou škodovkou...:-)).

bzzz
7. ledna • 10:24

Karoq je narozdil od p Zemana velmi povedeny. tady jde spise o to, jestli ma byt podobna anketa oslavou vlastenectvi a co nejlepsiho pomeru cena/vykon/uzitek nebo automotive obecne. V prvnim pripade je to vlastne takovy automobilovy zlaty slavik...

Josef
7. ledna • 11:35

:-) Je to o tom, jak to vnímají lidé, není to o objektivitě. Když se lidem líbí Zeman (který není mírně řečeno velmi povedený...), tak se s tím nedá nic dělat. Stejně je to i s tou Škodovkou, kterou považují za absolutní jedničku na trhu akorát Češi (31 procent zastoupení domácí značky na domácím trhu je prostě výjimečný vysledek...). Jako s tím Zemanem-financováním jeho kampaně je to i s tou transparentností "dotací" při prodeji nových aut zákazníkům. Retail se k cenám poskytnutým pro fleet ani zdaleka nedostane. Retail spíše "výhodně" nakupuje "vynikající" ojetiny v programu Škoda+ za opticky výhodnou cenu (ve srovnání s ceníky nových aut Škoda). Český zákazník ale za škodovku zaplatí cokoliv... Markteng Škoda odvádí perfektní - dokonalou práci a "nové" auto Škoda prostě v Česku prodá dvakrát. Cena bude ale vždy taková, jakou bude ochoten zákazník zaplatit.
Rozhodující je, že je na trhu aut v Česku z čeho vybírat a je na každém, aby si vybral a koupil to, co se mu líbí a co mu vyhovuje. To, že volba pro škodovky není špatná a je pro mnoho lidí "sázka na jistotu", to je pravda. Každá "sázka na jistotu" ovšem stojí peníze. Hodně lidí (i já u soukromého auta) ale "sází na jistotu" u jiných značek . Mně stačí "jistota" služební Octavie, nemusím se "jistit" stejnou "filosofií" volby auta i doma. :-)

homer
7. ledna • 1:51

stejná cena za benzín s automatem a 4x4 ? to určitě když ho karoq ani nenabízí a honda jenom s nejlepší výbavou

Josef
7. ledna • 10:20

Homer, neonemocněl jsi náhodou "škodovkinou" ("angina" fanatického škodovkáře, kteří nevidí, nemyslí a neslyší - a nečte...).?
Já jsem psal, že jsem jen nahlédl a nic podrobně nesháněl, protože mne SUV nezajímají a nemám proto přehled. Nicméně zde je ceník CRV, které je možné volit s 4x4 s každou nabízenou výbavou:
http://www.autojarov.cz/uploads/models/attachment... ...
Mohu konstatovat jen všeobecně známé, že Škoda (Karoq,..) už vůbec nenabízí levná auta a za kvalitu si nechá řádně zaplatit. Jenže konkurence není o nic méně kvalitnější (v případě Hondy CRV bych to viděl, že má ve srovnání s Karoq navrch v řadě věcí, které zajímají zákazníka). Připomenu to, co jsem uvedl, že pokud zákazníka zajímá spolehlivost a vychytanost, tak v případě CRV to je sázka na jistotu. Uvidíme, co ukáže blízká budoucnost Karoq a její TSI 1,5. Honda s CRV už roky výroby a postupné modernizace ukázala dobrý výsledek kvality a spolehlivost a tím i prodeje CRV celosvětově (CRV nejezdí jen v Česku...). O tom, že dvoulitrový benzinový motor Hondy je držák, o tom vůbec nikdo nepochybuje (ani v Česku a ani ve světě). Plátí to stejně i pro ostatní agregáty - převosdovku, pohon 5x4. Karoq je novinka a jak to ve Škodě (a v koncernu VW) je s novinkama, to je všeobecně známé. Já bych proto osobně v případě Karoq nějakou dobu počkal, než se vychytají "mouchy". Zejména v případě, kdy stojí CRV a Karoq zhruba stejně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
7. ledna • 10:22

Pradon, v: "4x4 s každou nabízenou výbavou" mi vypadlo slovo "automat".

homer
8. ledna • 14:52

ty vole nejlevnější benzinovej automat 4x4 honda stojí bezmála 700tis za to je střední výbava karoq v naftě protože benál 4x4 nemá, tak co to píšeš za kraviny?

Josef
8. ledna • 20:12

Homere napsal jsi, cituji: "stejná cena za benzín s automatem a 4x4 ? to určitě když ho karoq ani nenabízí a honda jenom s nejlepší výbavou"
1. odkazem na ceník Honda CRV jsem prokázal, že CRV je možné koupit s benzinovým motorem a 4x4 a automatem nejenom s nejlepší výbavou.
2 Karoq se s benzinovým motorem a 4x4 a automatem sice zatím nenabízí, ale během pár měsíců bude. Potom dyž se připočítá cca 50 tisíc za 4x4, tak podle ceníku to vyjde na nějakých 730 tisíc.
Takže si homere nejdříve zkontroluj, co píšeš a čím argumentuješ a zamysli se nad sebou. Já se detaily a porovnáváním výbavy jednotlivých modelů a počítáním ceny zabývat nebudu, protože mne to nezajímá. A koho to zajíímá a bude kupovat SUV, tak ať se rozhodne podle svého a koupí si, co chce a zaplatí co chce.
Podstatné toho, co jsem chtěl sdělit, je to, že se Škoda Karoq vyšplhala cenou k pověstně "drahému" SUV Honda CRV. A mezi námi, když budu utrácet za SUV 700 tisíc, tak se pořádně zamyslím nad tím, co chci a co potřebuji a nekoukám jen na cenu, protožýe auto nekupuji na 2 roky. A koupím to, co pro mne vyjde z různých hledisek suma sumárum lépe. Tímto způsobem se někdo může rozhodnout pro Karoq a někdo jiný třeba pro tu Hondu CRV. Připomínám - ať si každý koupí co chce a co se mu líbí, je to každého věc. Karoq je hodně dobré auto, ale podle mne (můj subjektivní názor) je lepší volba to CRV, které má pořádný osvědčený spolehlivý motor, pořádný vyzkoušený a osvědčený náhon 4x4 a stejně tak osvědčenou a "vychytanou" automatickou převodovku. K tomu ještě prostorný kokpit a pohodlná sedadla vepředu i vzadu a vzdau i rovnou podlahu bez středového tunelu. A když plánuji utratit 700 tisíc, tak už na pár desítek tisíc nehledím a raději vyberu to, co mi opravdu vyhovuje lépe.
Karoq je zatím novinka a podle mých zkušenosti je dobré počkat u Škody i VW na první facelift modelu, kdy už "drobné nemoci" bývají vychytány. Nic více a nic méně jsem nechtěl sdělit a připomínám, že Karoq je určitě dobré auto, ale existují i jiné alternativy (za ty peníze...), nejenom Honda CRV, kterou jsem uvedl jako příklad pověstně drahého auta.

R2
6. ledna • 12:12

Mohl, za predpokladu, ze by ostatni auta byla v danych kriteriich spatna. Na druhou stranu, tato anketa se letos neobjevila poprve a Skoda v ni vyhrava temer vzdy, kdyz uvede novy model, jsou opravdu ostatni automobilky ve sledovanych kriteriich tak slabe? V anketach zahranicnich, ktere casto pracuji s podobnymi kriterii se mnohdy tak dobre neumistuje a to ani na Slovensku, ktere je nam v mnoha ohledech velmi podobne. V neposledni rade me fascinuje, nepomer mezi letosnim vitezstvim Karoqu, kteremu dokazalo sekundovat jen BMW 5 a lonskym "neuspechem" Atecy, coz do znacne miry stejne auto s jinym logem.

pacho
5. ledna • 17:54

tuším, že auto roka v ČR, je najvyššia méta, ktorú dokáže karoq dosiahnuť.

Eurohujer
5. ledna • 16:59

Vazne si nekdo mysli ze by skodovka nevyhrala? V zemi kde vznikl automobilismus, kde se psala a pise historie automobilismu? Skodovka jinde moc nevyhrava protoze jsou ostatni zaujati. Kdyby mela Skodovka kapacitu vyroby padesat milionu vozu tak je vsechny proda a mela by monopol, ale to si zapadaci nemuzou dovolit, tak radsi vyhodej dizajnera, skrtej vyvoj v bouly....

honza
5. ledna • 23:34

Tak tady automobilismus určitě nevznikl.Jo a zápaďaci vyhodili designera, aby byl potom zaměstnaný jako kde? Troubo.

tom
6. ledna • 10:08

A kde teda vznikl? Tech prukopniku, automobilovych zavodu( myšleno fabrik), škodovka jako jedna z nejstarsich. Ale ja vim, moderní ke byt pro vse ostatni:-)

bzzz
5. ledna • 15:22

Hodnotit auto roku jako komprimis/prunik v clanku zminovanyvh peti kategorii? Opravdu musi byt auto roku ekonomicky vyhodne a mit vysokou uzitnou hodnotu? To jsou skatulky site na miru Skode (Karoq jako takovy se podle mne jinak povedl a tusim prodejni uspech).

Nepřítel VW
5. ledna • 14:29

A čekal snad někdo něco jiného? Když si to sračkavagen zaplatí. Jakožto vlastník Škodovky.

tom
6. ledna • 23:34

A ona mazda neco vyhrála, ze mluvíš o sracka wagenu?

Tom
5. ledna • 15:02

paranoici a konspirátoři spojte se :-)

Moik
5. ledna • 14:07

Tak ať jdou do pr.... to je jak ten Slavík... vyhraje auto který nemá ani vlastní motory ani vlastní šasi nic...ale daj se vyndat sedačky.

R2
5. ledna • 14:01

Neprakticke mestske hopsadlo porazi manazerske sedany, sportovni vuz i prakticky hatchback. Za me naprosto nepochopitelne a neumim si predstavit, ze by nekdy podobneho vysledku dosahl podobny bazmek mimokoncernove produkce.

tom
6. ledna • 23:32

A v cem je ten hatchback praktictejsi, jestli se muzu zeptat?
Jinak je to podle nastavenych parametru, kdyz si vyberu pohodli nastupovani, výhled a pruchodnost, tak se zase nechytaji ostatni:-)

R2
7. ledna • 0:32

Ja jsem Imprezu nazval praktickym hatchbackem, protoze HotHatch to opravdu neni, navic ma prostorny interier, slusny kufr (na hatchback), je dobre odhlucnena a ma pohodlny podvozek. Pokud bychom sli po parametrech jako je treba velikost kufru nebo sirka, tak Karoq nad Imprezou vetsinou vyhraje, netusim, jak jsou auta porovnatelna delkove, respektive kolik je v Karoqu mista vzadu. Co se tyce nastupovani, tak tam je temer vzdy SUV lepsi nez nizka auta. S vyhledem je to sporne, v karoqu jsem nesedel, takze nemohu posoudit, ale v jinych SUV, kdyz si dam sedacku do nizsi polohy, tak zjistim, ze se spise orientuju podle hvezd, takze v nich musim sedet v vzprimene a vysoko, jako na zidli. Impreza zase Karoq predci v jizdnich vlastnostech. Je samozrejme vzdy otazkou, zda dat body autu na chudickach za lepsi pruchodnost polni cestou nebo dat body nizkemu autu za lepsi ovladatelnost na rovnejsich cestach. Ja vetsinou jezdim po silnicich, takze v tom mam jasno, ale nekdo muze mit preference jine.

tom
7. ledna • 10:24

To vsechno beru, ale nevim, v ven je hatchback praktictejsi. Nevim, ale ja osobne jízdní vlastnosti mezi prakticnost neradim. A karoq je uvnitř velmi prostorny. Docela me fascinuje, jak nekdo muze honotit v prakticnosti auto, ve kterém ani neseděl.
Ale aspon diakutujes vecne a nic nezastiras, to je tady docela vzácnost.

Mirek
7. ledna • 11:22

Jestli můžu něco dodat, tak pokud si budeš kupovat auto například na každodenní dojíždění do práce, třeba denně 60 km, tak pro tebe bude praktická vlastnost zrovna ta jízda, neboť budeš hodnotit auto ze stránky, která vlastnost je pro tebe důležitá pro používání vozidla.

R2
7. ledna • 10:59

Temi jizdnimi vlastnostmi jsem chtel pouze poukazat na to, ze jsou i jina kriteria nez prakticnost. Jinak by vzdy muselo vyhrat nejake MPV nebo combi, pripadne naopak maly mestsky vuz, pokud bychom za prakticnost brali napriklad moznost snadno zaparkovat.

homer
5. ledna • 15:44

Je to o pohodlí kdyz potřetí nasedám/vylejzám ze žehličky už mě to sere.

R2
5. ledna • 15:54

To je vlastne fakt, ma babicka to ma stejne, jen mi neprislo, ze prumernemu ceskemu autonovinari uz tahne na 100. Jeste pred par lety to byli ohebni a skladni kluci, kteri klidne hlasovali pro Fabii ;-)

Čechystán
7. ledna • 7:49

Trefné

Julo
5. ledna • 13:55

len a len volkswagen.že vraj skoda,co je na nem české??originalne??????tak isto seat etc.audi??už len emblém názov Skoda nemci už zrušili...:-D

Sax
5. ledna • 17:42

Přesně tak! Na té koze je Český akorát název!!! A propíchlá slepice na kapotě!!! Nic víc nic míň. A Tome ty už přestaň lítat.:-D

Tom
5. ledna • 15:01

kdyby blbost nadnášela...

Milhaus
5. ledna • 13:45

Za mě trapná anketa, něco jako český slavík. Ruku na srdce čekal někdo jiného výtěze ? :-D

Joe Doe
5. ledna • 13:25

"kterých jsem se účastnil jako jeden z porotců..."Clanok nie je podpisany :)(V case zadavania prispevku)

Jan Mička
5. ledna • 13:31 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,pardon, jméno jsem už doplnil :-)

tomo
5. ledna • 12:57

škodovka u nas vyhraje skoro vzdy-pokud nesouteži s das auto ,jinde užtoje horši.

tom
6. ledna • 23:30

Ano, jinde zase vyhravaji domácí znacky;-)

mpolan
5. ledna • 12:48

Jak neočekávané...

Karel
5. ledna • 12:48

Co dodat - s čím vyjede Škodofka, tak je to skvost. To je docela podezřelé.

Karel
5. ledna • 12:30

Další neplacená reklama škodovky....

Josef
5. ledna • 15:26

Bezkonkurenční vítězství Škody - jediné SUV v pětici finalistů... (podle mne ošklivka mezi krasavci ;-), ale to je jen mé subjektivní hodnocení). Kdo z "rozhodčích" byl fandou SUV, měl volbu jednoduchou a nemusel se rozmýšlet...
Marketing Škoda zaslouží v každém případě gratulaci k perfektně odvedené práci. Karoq je rozhodně povedené a dobré auto, ale že by v pětici finalistů nějak vynikal? Snad jedině tím, že je to SUV...

Jan Mička
5. ledna • 12:43 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,připravíme článek s hlasováním redaktorů Autorevue.czHezký den,Honza

Moik
5. ledna • 14:08

To nebylo na vás, ale na pořadatele soutěže... Ale vrtá mi hlavou, proč jste si to tak vztáhnul na sebe... B-]B-]B-]

Jan Mička
5. ledna • 15:49 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,nevztáhnul, nebojte :-). Do zákulisí ankety moc nevidím, tak či tak by ale možná bylo lepší, kdyby další ročník převzali samotní novináři, respektive novinářské kluby.

Moik
8. ledna • 18:52

Já jsem myslel, že to hlasují jen novináři..uznávám, že jsem si to nestudoval.

Mitch
5. ledna • 12:49

Palec nahoru. Verim, ze v redakci mate uplne jineho favorita. Ruku na srdce - kdo by si z vas koupil realne Karoqa za sve penize.

Stan
5. ledna • 11:54

Není to pěkné auto. Interiér se jim poved, exteriér je hnus, podobně jako u většiny SUV

Peter
5. ledna • 12:53

Nejsem příznivcem Škody ale aspoň vnější design je vyváženější než u Kodiaqu.

Doporučujeme

Články odjinud