LOL kdyby alespoň škodiaq kardiaq nevypadal jak 5 let staré auto, asi se musí zaplatit ty tisíce aut které nesmí na silnici :D
Proč všude na inetrnetu čtu jen o zvyšování cen škodovky? To se řídí tím, že když jim klesají prodeje, tak zvýší ceny? Mají to nehorázně přemrštěné, nemyslíte?
tjn a leasinovkam to stejne nejachaji tak ze maji kazde 4. auto zdarma... zdrazujou to normalnim lidem, ketri ty jejich srajdy kupujou cim dal mene
Asi ano. Jejich marketing absolutně nechápu. Očividně ještě nepřišli na to, že ta auta za ty jejich nesmyslné částky nikdo nechce!!!
Tak mají tisíce auta zaparkovaných různě na letištích tak musí někde nabrat ztráty ne ? No aspoň, že nedělají rohlíky to by tam přisypali trochu máku a už by ho zvedli nahoru ne ?
Taky jsem o tom četl to ty auta musí vypadat docela ne ? Jako nedokážu si představit že mi někde stojí auto na dešti a pak tomu říkat nový ?
Vybírám auto pro manželku a není to pěkný pohled do ceníku. Hledám automat, ideálně benzín, vyšší posaz, rozumný kufr pro kočárek. Výsledek? Při základní výbavě a litrových motorech cca 500 tisíc, jakmile chci slušnější motor, vyhřívané sedačky a parkovací kameru, rázem je cena 650-700 tisíc.Ať je to Škoda, Seat, VW nebo Nissan, Ford a Kia. Zkrátka všechny automobilky pořádně zdražily, na druhou stranu, pokud prodávají tak se jim nemůžeme divit. Nákup asi odložím, protože si nedovedu představit zůstatkovou hodnotu litrového tříválce za cca 2-3 roky. Taková Arona od Seatu je v interiéru šílená, vše s ohledem na cenu, dovírání dveří, materiály, prostě tam vidíte tu úsporu a s litrovým motorem a výbavou FR za cenu 473 tisíc. Další peníze dáte za pakety a solidní výbavu. Jak říkám, kupovat teď auto není moc dobrá investice.
Já bych to zdražil ještě víc.Do auta za milión bych dal jednoválec, do auta za dva miliony dvouválec a do auta za tři miliony tříválec. Čtyřválec bych vůbec nevyráběl, protože auta za čtyři miliony se stejně moc neprodávaj :-DPS: to byl odjakživa můj sen, vlastnit tříválcový potah za milion.
potah za milion :-D hehehehehhehehehehe
Nepřijdou Vám ty ceny trochu nadsazené? Nemluvě o tom, že u základní výbavy opravdu pomalu nic není. Například takový Tuscon je na tom o dost lépe i v základu, tak proč zbytečně dávat naše peníze škodovce za nic? Tohle nechápu, co vy?
Nechci se Škody zastávat, ale výbava Style je opravdu bohatá a v podstatě nemusíte za nic podstatného připlácet. Klidně bych si jí koupil. Problém je v celkové ceně kde u slušného motoru s automatem jsme na 700 tisících raz dva. Tucson je na tom podobně, ale motorově je slabší.
To je jedno. Příslušníci stáda Škoda za to zaplatí cokoli.
Bez ohledu na cenu ten Scout vypadá, že má plný pampers. Nebo co má ten obří divnoplast na prdeli znamenat?
Jasně, skoro půl milionu za SUV s 1.0 motorem, které navíc nemá pomalu žádnou výbavu beru jako naprostý výsměch !! Nechápu co na tom chtějí takhle zaplatit! Hold škodovka - za hodně peněz, málo muziky, díky, ale nechci !
Tak nejdřív to auto haníte (a s ním i výrobce) a pak mu na konci příspěvku vzdáváte hold... to je zvláštní.PS:Je lepší nepoužívat slova, kterým nerozumíte :-)
holt hlod :-D
Na VAG kvitujem dobre motory a prevodovky, no co sa dizajnu tyka, tak VAG produkuje neskutocne krabice... ten dizajn sa mi strasne nepaci, hranate nevyvazene tvary karoserie, nesymetricky interier, predpotopne ovladanie svetiel otocnym vypinacom mi pripomina 3-fazovy vypinac na cirkularnej pile... Myslel som, ze odchodom povodneho dizajnera Skodovky sa to zmeni, no asi tam prisiel dalsi sarlatan z VAG dizajn deformaciou. Tesil som sa, ze vymenim terajsi Qashqai J11 za Skodu, zial niet za aku.
To je to tak dobré že se to zdražuje ? Jako nemyslíte si že dát kolem 500-650 tis. za auto co bude mít v sobě štěně 1.0tsi je trošku hodně ?
Radsi si zvykejte, pochybuji ze nastane zmena k na lepsimu. Hlavne nevim proc se to zdrazuje, na auta se kvuli novym emisim cekalo pres pul roku a nevim ze by se oproti puvodnimu karoqu neco zmenilo
Perfektni koncernove zpravodajstvi,diky! Jak se neco sustne,hned vime jako prvni. Velka chvala do redakce!
Je vážně zábavné sledovat ty brečíky mentálně zaostalajších jedinců nad cenou škodovek. Tihle experti přesně vědí, kolik by vybraný auto mělo stát, protože "voni jsou hustokrutě chytrý" a doma jim stojí nějaký skvělý a nepředražený auto. A škodovka by měla bejt mnohem levnější, protože tak se to dělá - když se něco hodně prodává a blíží se hranice možností výroby, tak se to zlevní, to je přece podle těhlech pepíků základní ekonomický pravidlo. No ale naštěstí ve škodovce s cenama pracujou chytřejší lidi než jsou tyhle internetoví pepíci, takže loni tržby překonaly 400 miliard. B-]
Přesně tak! Ony ty ukřivděné závistivé,hloupé lopaty by své produkty,kdyby podnikali,rozdávali zřejmě zadarmo,aby na ně v diskuzích nenádavali 😂😂🤣 A hlavně nechápou,že český trh firmu neživí a nezajímá.Ani nemůže za to,že tu oproti zbytku Evropy,dělají za almužny a né mzdy 😉
ze se najde tolik debilu co to koupi co? svet se zblaznil...
To je fakt,ti ,,rozumní" si vezmou raději káru z esa za 1900,- měsíčně a ještě k tomu dostanou 40kolíků na benál 😂😂🤣
jak to tak vypada benzinaci proste veri tomu ze dýzl je humus cernej fujtajbl ale nejel v tom asi zadnej z nich... no ono to tak horky nebude ani s benzinem, kdyz uz taky dostavaji DPF filtr, taky se povestnou cistotou ocividne posledni Euro bez nich moc nehonosilo. No nic, pujdem si kazdy pro to svy a hotofson B-]
dyzl je pro socky co si mysli ze usetri za naftu kterou kradou traktorum na louce a maj radi ten desivej dyzl zvuk. fuj
to zni jakoby zemedelec mel nouzi a bezny ridic ne... no jo to je ta dotovana nafta, to se zemedelcum chrochta... me se dýzl zvuk líbí, nejsem zastancem čoudění, ano kdyz tomu nekdo slapne na dalnici tak z nej vyleti saze, okay, ale esi to ma hulit i pri bezny jizde, to fakt ne.
Chod nakupovat do Lidlu a nesir tu tie tvoje traposiny!!!!B-]
Mame si ted jet pro nove firemni auto, karoqa 4x4. Diky bohu ze to zacina az od druheho vybavoveho stupne, to uz by nemusel byt zas takovy holobyt, ale abych se nedivil.
Niektori typci tu len taraju, lebo sa nudia. Skodovka je vacsinou firenme auto? Skodovka na Slovensku neposkytuje niektore typy operativneho lizingu firmam! Maju to v pazi. Dari sa im a nie su odkazani na nejake firmy. Nakoniec Mercedes a BMW poskytuju firmam pri kupe vyhodnejsie podmienky ako Skoda aby bolo jasne!!!!B-]
Přiznám se, že jsem ten článek nečetl. Nedokázal jsem se k tomu donutit, ale ani jsem se vlastně ani nutit nechtěl. Přesto že jsem patriot, tak bych raději volil například Vitaru.
nevím na co si Škoda hraje,ale za litr dát půl mega??asi si pořád myslí,že čěši jsou debilové....sory jsou,protože to kupujou(za ty peníze)
Bohužel je tomu tak. Ono vlastně ani většina debilové nejsou, ale ono stačí, když dejmetomu osloví čtvrtinou, kteří debilové jsou.
"Ještě v polovině září vyšel Karoq s motorem 1.0 TSI/85 kW....." Takze zakladne verzie sa predavaju zase bez motora? :-D :-P
Tyhle ti smejdi cz dělají ceny podle jejich manažeru a k tomu kolik je průměrná výplata jejich zaměstnancům a za další že mají 5000tisic nových aut odstaveno které už neprodají. Tržby jim klesly o několik procent. Nakopat je do prdele tyhle zloděje.
Des:-D Karoq posobi ako uzovka, 3 mm plechy, mnozstvo vybehovych komponentov ako v Rapide, no nedorobok, ale na druhej strane: Mamo ber, budeme v dzedzine frajerovat:-D
:-D Tak frajerovat - frajeřit s autem podřadné, ve světě prakticky neznámé a bezvýznamné značky, škodovky, už může jen naprostý dement. A to myslím s jakýmkoli modelem škodovky.Frajeřit se dá leda tak s H-faktorem.;-) A kdo si myslí opak, tak je zcela mimo realitu a vůbec nic neví o hodnotě značek a jejich úspěchu na světovém trhu.
podělím se s vámi, jaká je cena škodovky ve fléétu. Nafasovali jsme minulý týden Š Octavia Style 2,0TDi DSG, kombi. Cena na faktuře je na 734 tis, kč včetně DPH, pak uvedena sleva 26 % , takže konečná cena auta pro nás je 543 tis s DPH.. ano, za tu cenu se to auto už vyplatí, to je rozumná cena!Takže, Petrume, až zase začneš někoho urážet budu velmi rád, když tě pošle s předraženou škodovkou do háje, bude mít totiž pravdu!
Kolik těch aut ročně kupujete? Máme ve standartu tu samou konfiguraci, ročně měníme těsně pod 100 aut a fleetovou slevu máme jen 19%. A nejlevnější ceníková cena O3 Style 2.0 Tdi 110 kW DSG je 759.700,- Kč s DPH (k dnešku).
leasingovky maji slevy nad 25%.-28% dle typy auta a konfiguraceTo same velke autobazary co prodavaji nova -zanovni auta.
co to je za podnik, že kupuje diesla? Tohle by nás zajímalo, kde stím budeš smrdět.
Ty si ina truba. Nove diesle su mnohe cistejsie ako benziny aj co sa NOx tyka. BMW ma 8mg/100km ano nejde o preklep!!!!!B-]
Diesely jsou čisté na papíře, benziny v reálu...
Hovori kto? Ty? Tak to asi bude pravda. :-D
a ty odporny vibrace ti nevadej?
Vibrace z tdi dvojkove octavky uz skoda davno nema. Mame max rok stare skodovky ve firme v tdi a zadne otresy se nekonaji, byl jsem prijemne prekvapen.
o hluku nemluvě (hlavně pak vnějším hluku, který je nesnesitelný i v případě prémie)
( nerikam ze kazda ale) firmy kupuji hlavne TDIčka... TSI ma jen vedeni, samozrejme pokud si nevyzadali nejakou Audi apod., to by opet byli nejspise TDIcka.
pro firmy na faktuře je cena s DPH?
Samozřejmě, i když je firma (FO) plátce DPH.
Je vidět, že jste ukřičené jelito bez znalostí. Ano, na faktuře prodávajícího/kupujícího v ČR musí být uvedena DPH, to je překvapení, že???
Nějaký důvod, proč by to tam nemělo být, při prodeji v rámci ČR?
Předražené se stalo ještě předraženější. Škodovka prostě nezklame.
Asi nadešla ta pravá chvíle, abych přemluvil můj vzor ze severu ,Kima, aby vytvořil novou zeměpisnou oblast a to údolní nádrž s názvem Bývalá Boleslav. S místní redakcí si poradím sám...vytvořím světový rekord v počtu KO úderů na jednom místě.
500k az 650k dat za litroveho chcipaka, to je vtip roku :-D
narozdíl od H-faktoru si tady můžete motor přiobjednat
To jako, že budou v autě dva motory 1.0 tsi (přiobjednat)? :-DTak když už jsi to načal a máš potřebu tady ventilovat svou blbost s Hyundaiem, jinak bych to tady nenapsal, tak tam dostaneš rovnou plnohodnotný motor a můžeš si, na rozdíl od škodovky (jak jsi psal přiobjednat), vybrat model s jiným motorem a kupodivu výběr tam je.https://www.hyundai.cz/files/download/model/tucs... ...
Máš to trochu popletený. Šundaj si (bohužel či naštěstí, záleží na úhlu pohledu) s motorem objednat nelze. B-]
Ale nemám, to jen takoví, jako ty, stále nemohou pochopit, že východní automobilky dodávají auta s výbavou a ne jako holátka, která po dovybavení stojí majlant a samozřejmě je s tím spojený motor. A pokud bych si chtěl rýpnout, nauč se psát, tu automobilku neznám, a neznám automobilku, která by prodávala auta bez motoru.
Jsem sám, komu ty ceny přijdou jako vtip?
Připravujou se na zlevnění, které bude muset následovat, až padne daň na japonce.
Tak ještě je otázkou, za kolik se ta auta budou skutečně prodávat. Největší odběry budou stejně pro fleet a tam jsou nějaké oficiální ceníky zcela irelevantní. Ovšem těžko říct jak u soukromníků, tohle se podle mě nebude chtít vysázet ani skalnímu fandovi.Možná najíždějí na podobnou vlnu jako Citroën - nesmyslná cenovka, ale k ní celou dobu prodeje platná "sleva" ve výši desítek tisíc.
Škoda z 80% prodává firmám. V očích běžných občanů je to nedosažitelné "nad-auto". Tím, že standardní ceny jsou u nás vysoko, mohou relativně draho prodávat vrácené operáky atd. Pokud bude startovací cena Octavie 400, prodám snadno 4 roky ojetou za 250. Kdyby byla třeba 320... tak za 250 bude 4 letý auto neprodejný. Fleety nakoupí se 15-20% slevou, tzn. nové 320-350 a ojeté prodají za 250.
Fleet nakupuje s vetsi slevou, 15 procent dojedna i FO
Fleet jede nad 20 a v některých výjimečných případech i nad 30 😎
tak si kup jiný autíčko a neslintej nad něčím na co nemáš.
Dal jsem 800 tis za maly SUV s 1,5litrovym ctyrvalcem. Uz se tesim, az to reknu vecer chlapum v hospode, budou me placat po ramenou. Ja si to totiz muzu dovolit :-D Fakt si myslis, ze to takhle funguje ;-) ?
to Tom: někdo třeba dá za trochu větší SUV s 1.5 čtyřválcem i 900 (nová Honda Crv) 😁 ps: nic proti Hondě
a s výbavou co byla v evropě před pěti lety.:-D
nevím, ale proč bys měl říkat v hospodě kolik utratils za auto?
No presne to je mysleni cloveka, ktery nekomu napise ze nad takovym vozem muze jen slintat a nemuze si ho dovolit. Normalni pozerstvi. Jinak naprosto pragmaticky, za tyhle prachy koupis x lepsich, vetsich a pohodlnejsich aut.
chceme fakta-typ, model, výbava
petrumr: By mě zajímalo, kdo tenhle stupidní vzorec (kritika ceny = automaticky na to nemám) vymyslel. To musela být 3,14ča na n-tou. Napadlo tě třeba, že jsou lidi, kteří nemají rádi, když s nimi automobilka, a to jakákoliv, vyjebává?
Nechápu, o jakém vyjebávání je řeč? To jako musím koupit Škodovku a ta se mnou vyjebává, že mi to auto prodává "draho"? Nebo co to přesně znamená to vyjebávání? Je spousta jiných výrobců, naštěstí od dob socialismu je výběr bohatý.
Marek71: To se netýká jenom Škody, ale všech automobilek. A ten výjeb spočívá v tom, že automobilka nacení nějaký svůj produkt a potom se mi pomocí PR snaží namluvit, že je to adekvátní cena. Ale jelikož mám pod čepicí a vím, jak to v autosvěte funguje, tak se sebou vyjebat nenechám a nesmyslnou cenu neakceptuji. Už jen srovnání koncových cen mezi PO a FO by mělo lidem napovědět, jakou reálnou cenu ten daný produkt ve skutečnosti má.
zadna realna cena neexistuje, plati jenom cena kterou je ochoten nekdo zaplatit
homer: Ale notak, trochu přemýšlení. Máme ceníkové/virtuální ceny a ceny reálné, za které to auto potom reálně kupujeme. ;-)
cena je jenom trzni jinak je to pouze shluk čísel
nechápu, za co máte ty minusy. Je to přesně tak, jak píšete. Nevšímejte si toho, ti minusáři jsou obyčejní blbci
to musí být entýtos na ntou. Když někdo vyjebává s někým, tak v tržním prostředí se jde jinde a koupí jiné zboží. Podívej se jak začíná táhle diskuze, oni snad(vy všichni) nadáváte na xx lidí co se škodovkou jsou spokojeni, musím ještě dodat, že když není zákazník, tak není ani výrobek. Kdybyste nebyli chudáci duší, tak se diskutuje třeba o technice, o čidlech rádií, zamykání, ale vy pořád už otřepaný jen nadávat na výrobek a skutek utek, nic si nekoupit jinde.
Pán si asi myslí, že když má někdo dost peněz, nějakou cenu neřeší. Možná nějaký fracek, kterého sponzoruje tatínek nebo podědil a rozhazuje, protože nezná hodnotu peněz. Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě takovou kravinu neřekl.
Člověk, který se musel sám vypracovat, by v životě nevybrekával na netu jak je něco drahé a prostě by si koupil to, na co má a především by rozuměl tomu, že když se něco velmi dobře prodává, tak to určitě nebude levné, levné je to co se prodává špatně, to ví každý alespoň trochu finančně gramotný člověk.
A jak jste přišel na to, že tady někdo vybrekává? Nenapadlo Vás, že je to prostě jen prezentování názoru?Jinak, já se nedivím tomu, že co se dobře prodává, není levné. Na to jste přišel jak?
A sakra, teď jsi mě dostal. No nic, budu muset kromě těch slin utřít ještě slzičky...
Neboj, nejsi ;-)
A už jdou s těma škoděbákama - služebákama, navíc v TDI, do pryč! Ne každý chce být strojvůdce umaštěný a smradlavý od nafty... Volksškodawagen nebrat! Ani zadarmo!!! Největší hnůj na silnicích! Cena absolutně neodpovídá proslule mizerné kvalitě Volksškodawagenu!
tjn a s kvalitou to je jak s pani kolombovou, tu taky nikdo nevidel
Jen vice koncernoveho zpravodajstvi, letos to vypada na bohate premie!
miluji škodovkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
A proc protoze je hnusna a draha?Nebyt Nemeckych kluku jezdily by jste ve Fackach a schnilich Filckach.Jedine Espace V Initiale Krasny velky pohodlny auto
francouzi vždy dělali pěkná auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.